2007. Áprilisában még nincs a Kia Carens-nek fóruma itt az indexen. Ezt pozitív előjelnek vegyem? Mert ilyen tipust eladót 5-6 évest is láttam. Nincs semmi panasz? Hiszen a márka topikokban a hozzászólások 70-80% a panaszkodás a hibákra. Irjatok ha van ilyen autóról észrevételetek. Remélem itt a dicséret lesz többségben.
Mivel két gyerekkel a C Corsa kicsi, gondoltam veszek egyterűt és nekem a Carens tetszik! Használtat 2004-es 2.0 crdi motorost néztem, Ausztriából behozottat! Érdekelne, hogy mit érdemes vásárlásnál megnézni jobban, mik a jellemző hibák, alkatrészt hol érdemes venni? Több hozzászólást olvastam elektromos hibákról, ami miatt megáll a kocsi stb... Várom a válaszokat!
Tökre érdekelne, hogy sikerült-e megoldást találni a problémára. Nekem is 2003-ad 2.0D-m van.
Nálam is megvolt a gyári jeladó csere volt két napja.
A hibajelenség, hogy változó idejű használat után eldobja magát a gép, az indító pörög, de a kocsi nem indul. Autóvillamosság azt mondják, hogy a mindig a jeladónál látnak hibát, de már 3* cserélték és nincs eredmény. Fél óra után megint indul, de kis idő után ismét eldobja magát.
Üdvözlet! 2006-os Carens 2000 crdi generátor szabadonfutó csúnyán szól. Javítható esetleg vagy csere??? Más tipus generátora jó esetleg bele? Vagy van esetleg valakinek ilyen?? Köszi a segítséget!!!! :-)
Tegnap vettem egy Kia Carens 2011-es 1,6 CRDI gépet.185 ezer km van benne.Első blikkre,apróbb hibákat leszámítva (jobb tükör nem hajlik vissza gombnyomásra,pár karc itt-ott stb. ) minden ok.Ahhoz képest,hogy 1,6-os motorral van ellátva nagyon szépen megy.Igaz 128 le-s ,szóval nem gyenge.
Ami kicsit zavar az az,hogy a kuplungpedált épp hogy csak felengedem már fog is.Ezt lehet állítani valahol vagy nagyobb a probléma?Ugyebár minden tipus más és más,de ez elég szokatlannak tűnik.Egyébként egy Kia Carnival-ból ültem át,aminek teljesen másképp reagált a kuplungja.De az carnival volt és nem carens ugye...
Tehát tapasztalt márkatársak véleményét szeretném kuplung témában kérni.
Kia Carens 2.0 CRDI 140LE hengerfej többszöri felújítás után sem az igazi. Kenés van felül, de kissé zajos főleg gyorsításnál. Lehet hogy a kaszni erősít fel valami zajt.???.
Sziasztok márkatársak ! Segítségre lenne szükségeim, 2003-as 2000-es dízel carens autónk van. Vezérműtengely és főtengely szögjeladó magasnyomású jeladó és cső (felújítva)szelep cserélve. Gázolajszűrő cserélve porlasztócsúcsok bevizsgálva felújítva. 1600-as fodulat fölött letilt. A hibakód alapján magasnyomású rendszer kommunikációs hibája a baj. A szakszervíz tanácstalan. Tudtok valakit aki software-ben jártas? A szerelőm szerint csak frissíteni kellene. Valaki találkozott már ezzel a hibával? Köszönettel András Gyöngyösről
Elérkezett az idő a kuplung cserére (205.000 Km 2004. Carens 2.0 CRDI 83 Kw ) Amiben a segítségeteket kérném az az,hogy mekkora kuplungtárcsa való ebbe a típusba ? Mert az Unix-nál 3 féle méretet tudnak adni mindegyik egy picivel nagyobb illetve kisebb . Kérdésem a következő lenne , Ha teljes szettet cserélek akkor számítanak ezek a méretek ,vagy jó bele mindegyik?
Segítséget szeretnék kérni. KIA Carens 2005 évjáratú 2000 ccm diesel, 83 kw autó van a tulajdonomban. Az alábbi hibát tapasztalom: 5 sebességes kézi váltónál a 4. és 5. sebességből nem tudok a 3. fokozatba kapcsolni, viszont az 1 és 2 sebesség fokozatból hibátlanul veszi a 3-at. Váltó a váltásoknál semmiféle rendellenes hangja nincs. Szeretnék ötletet kapni, hogy ez mi miatt van, valakinek volt-e hasonló problémája. Kösz.
Üdv a Carens táborban. Fogyasztása változó városi forgalomban saját gépről van szó 83Kw-os.
Vegyes használatban mivel nálam nincs csak, minden felé megyek. 7,2 és 8,5 között.
Kicsit változtattam rajta, katalizátor átmosva, kii.......... most van benne brutál erő, emelkedőn felfelé simán tudok előzni. annyit változott a fogyasztása: 6,27-7,79 között van.
Ezt most innen a távolból nem tudom megmondani, nekem szükség volt a cserére.
Pedál kinyomásra mennyit változik a hangja?
Ha a kuplung nincs kinyomva, használat után úgy állítod le a motort és nincs zörgő hangja akkor nem kell cserélni nyelestengely csapágyat. Teszteljed egy hosszabb út után is.
Sajnos a váltó széthúzással jár mert belső oldalról van fészekbe berakva a csapágy.
Maga a két csapágy meg 1db szimering nem számottevő árú. Nem én húztam szét, kisöreg csinálta 50e-ért anyag és munkadíj egyben. Csak azért mert mi nem foglalkoztunk még váltóval.