Köszönöm az infót. A tükörben lesz, majd valamikor eljátszom vele. Azóta szépen felment 42 fokra, most ebben a hidegben +37 °c-t mutat. Az angol fórumon végül is nem tudtak egyetérteni, hogy ilyenkor biztosan kuka-e a szenzor, de valószínűleg az.
Kezdésnek meg kellene keresni és kimérni. Vagy az első lökhárítóban van, vagy a bal tükör alján egy kis dudor. Előbbinél széthúzod megméred. Utóbbinál le kell szerelni az ajtókárpitot és ott a csatlakozója, vagy a tükörlapot veszed ki és megszúrod a vezetékét.
Ma hajnalban a kocsi külső hőmérője szerint +28°C volt Budapesten, de én nem így éreztem.... Tudnátok segíteni, hogy mitől hülyülhetett meg a hőmérő, és hogyan tudom orvosolni?
Gyujtas ra, aktualis kod beirasa, majd C, utana 4 db 0, majd ujra C. Nem minden billentyuzeten van 0 gomb es/vagy nem mindegyik vezerlo tudja ezt a modot. (Svajcban pl. tiltott volt ez a mod, ott siman el volt furva a billentyuzeten a 0-as gombra meno szal a billentyuzet panelen)
Köszi szépen az ötletet, erre én is gondoltam, csak annyi a baj velük, hogy az udvaruk csurig van tehát oda leparkolni nem lehet, ha viszont az emelőn várja meg a jószág a cső elkészültét, akkor arra a gatyám rámegy a napi 30 ezer körüli árral.
Egyébként (nem akarom elkiabálni, de) most úgy néz ki, hogy lesz egy akna lehetőség.
Érdeklődnék, hogy valakinek akad-e egy aknás vagy csápos-emelős műhely beállója rövid szerelési felhasználásra. Egy első futómű hidraulikacső szerelésre kellene a zixememet felpolcolni. A legideálisabb az lenne, ha meg tudná várni a jószág az álláson amíg dunakeszin megjavul a csöve, de adott esetben két etapban is megoldható a dolog ha csak rövid időre lehet szabaddá tenni azt.
Alapvetően valahol észak Buda környékén keresek helyszínt, de már nem vagyok túl válogatós (csak ne 200 km-re legyen mert addig a világ össze Hidraurincage-a kicsorogna belőle).
Természetesen nem ingyen akarom, de nem is szeretném kisebb banánköztársaságok éves GDP-jét rákölteni... ;-)))
Köszi,
Tylla
Ui: Szerelő, szerszám, minden egyéb megvan, csak a helyszín hiányzik.
Így régi a vezérműszíj is. Szíj+ vízpumpa+ feszítőgörgő csere is.Generátort és az önindítót is levenném, kefék, csapágyak állapota miatt..
Nincs-e megszakadva a főtengelyen lévő ékszíjtárcsában a gumibetét? Együtt forog-e a közepe és a külső része? Jelet rajzolni rá,és megnézni pár perc múlva, hogy együtt állnak-e még a jelek. Ha eltérés van, jelezz, tudok segíteni.
Köszi a tanácsokat. A nyomásmentesítésnek utána kell néznem. Toronyszilentet hol lehet beszerezni még ? Pár általam ismert boltot végignézve raktáron nem találtam.
Keresek megvételre 1db XM fekete bőr, vagy bőr-alcantara első ülést. Mindegy, melyik oldalit, viszont csak ép, szép állapotú érdekel, lehetőleg Budapesttől elérhető távolságban.
A legfontosabb tudnivaló, hogy nem újítják fel, csak feljavítgatják. Az igazi felújítást nem tudnád (vagy akarnád) kifizetni. Persze a tömítés készlet csere és a szelepek javítgatása bizonyos esetekben elégséges lehet.
Érdeklődnék, hogy szivattyú felújítás ügyben mi az aktuális tudnivaló?
Régen valamiféle kecskeméti??? felújítóról esett szó, de most nem találok hozzá kontaktot.
Illetve ezen kívül van-e másik elérhető/ajánlott hely? Esetleg közelebb Pesthez?
A most bent levő szivattyú a hosszú semmittevésben elkezdett szivárogni, ráadásul ez már a csere, mert az előző nagyon nyögvenyelősen akart nyomást csiholni magából. Szóval most már nem tudom tovább húzni a dolgot... :(
Semmi különbség a házi és nem házi tisztítás között, ha megfelelően csinálod és megfelelő eszközeid vannak.
Az LHM csere, nem tisztítás amúgy. Hivatalosan mosó hidraulika folyadékra (adott fajtára) kellene cserélni 60e km-ként az lhm-et és azzal menni 1500-4000 km-t, majd azt lecserélni lhm-re. Öregebb autóknál ezt sokan nem ajánlják, mert felkavarja a lerakódott cuccokat és kisebb problémákat okozhat, (beragadó magasságállító szelep, kisebb szivárgások), de én azt mondom, hogy ha valami sz@r, azt meg kell javítani, nem elfedni, tehát ami ilyenkor bedöglik, az bedögölne előbb-utóbb úgy is.
A megoldásod, (hogy leengeded, majd nyomástalanítás és kiszeded a tartályt, kimosod és a szűrőket is kitisztítod, az jó megoldás. Ahogy írták, érdemes a fékekbe is átengedni az új lhm-et.
A toronyszilent lutri, ha jól néz ki, ha nem, mert 1000 éves nagy valószínűséggel. Ha most nem akarsz rá költeni, mert hátha jó még, legalább láncold le, hogyha ő másképpen gondolja, ne okozzon többlet kárt neked.
A teljes rendszer tisztításnak mennyire érdemes nekiállni házilag ? Eredeti ötlet az alsó szerviz állás, tartályban LHM csere. A kocsi minimum 5-6 éve áll :(
Plusz kérdés a tornyszilent esete. Második generációs modell, repedezéseket nem látok. 20+ év után cserélni kellene ?