Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Don Carada Creative Commons License 2021.02.11 0 0 33416

Köszönöm az infót. A tükörben lesz, majd valamikor eljátszom vele. Azóta szépen felment 42 fokra, most ebben a hidegben +37 °c-t mutat. Az angol fórumon végül is nem tudtak egyetérteni, hogy ilyenkor biztosan kuka-e a szenzor, de valószínűleg az.

Előzmény: xmbela (33415)
xmbela Creative Commons License 2021.02.08 0 0 33415

Kezdésnek meg kellene keresni és kimérni. Vagy az első lökhárítóban van, vagy a bal tükör alján egy kis dudor. Előbbinél széthúzod megméred. Utóbbinál le kell szerelni az ajtókárpitot és ott a csatlakozója, vagy a tükörlapot veszed ki és megszúrod a vezetékét.

Előzmény: Don Carada (33412)
raider Creative Commons License 2021.02.08 0 0 33414

Köszönöm!

Előzmény: XM2.5TD (33410)
raider Creative Commons License 2021.02.08 0 0 33413

Köszi!

Előzmény: ZC (33411)
Don Carada Creative Commons License 2021.02.08 0 0 33412

Szervusztok!

Ma hajnalban a kocsi külső hőmérője szerint +28°C volt Budapesten, de én nem így éreztem.... Tudnátok segíteni, hogy mitől hülyülhetett meg a hőmérő, és hogyan tudom orvosolni?

ZC Creative Commons License 2021.02.05 0 0 33411

Hja, akinek van 'S' gombja!

Akinek nincs, annak a 0000 kellene működjön:

 

Előzmény: XM2.5TD (33410)
XM2.5TD Creative Commons License 2021.02.05 0 0 33410

Nekem ezzel kapcsolatban ez van:

pH03N1xM Creative Commons License 2021.02.04 0 0 33409

0001 es 1111-et megprobalhatod meg esetleg, de nekem Fenix4-nel mukodott a 4 db 0 modszer. (fenix3-nal is) 

Előzmény: raider (33408)
raider Creative Commons License 2021.02.04 0 0 33408

Urak, köszönöm! Akkor ez nálam így nem üzemel. :(

xmbela Creative Commons License 2021.02.04 0 0 33407

Nekem is csak a pH03N1xM által leírt metódus van meg.

Előzmény: raider (33406)
raider Creative Commons License 2021.02.03 0 0 33406

Köszönöm!

Előzmény: xmbela (33403)
raider Creative Commons License 2021.02.03 0 0 33405

Nekem erre azt csinálja, hogy 4 db 0 lesz a kód.

Előzmény: pH03N1xM (33404)
pH03N1xM Creative Commons License 2021.02.03 0 0 33404

Gyujtas ra, aktualis kod beirasa, majd C, utana 4 db 0, majd ujra C. Nem minden billentyuzeten van 0 gomb es/vagy nem mindegyik vezerlo tudja ezt a modot. (Svajcban pl. tiltott volt ez a mod, ott siman el volt furva a billentyuzeten a 0-as gombra meno szal a billentyuzet panelen)

Előzmény: raider (33402)
xmbela Creative Commons License 2021.02.03 0 0 33403

A motor beindítása után lehúzod a csatlakozót.

Aztán van valami gombos megoldás, de nem emlékszem, hogy hogyan. Ha nem lesz senki infóval, akkor reggel a műhelyből megírom.

Előzmény: raider (33402)
raider Creative Commons License 2021.02.03 0 0 33402

Urak! Hogyan lehet a numerikus kódpadon a kódkérést deaktiválni?

tyllatylla Creative Commons License 2021.01.15 0 0 33401

Köszi szépen az ötletet, erre én is gondoltam, csak annyi a baj velük, hogy az udvaruk csurig van tehát oda leparkolni nem lehet, ha viszont az emelőn várja meg a jószág a cső elkészültét, akkor arra a gatyám rámegy a napi 30 ezer körüli árral.

Egyébként (nem akarom elkiabálni, de) most úgy néz ki, hogy lesz egy akna lehetőség.

Drukkoljatok! :-)

Előzmény: kari56 (33400)
kari56 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 33400

Ha nincs itt senkinek szabad helye, ajánlom a szereldmagad  műhelyt. Egy párszor már voltam ott.

http://www.szereldmagad.hu

Előzmény: tyllatylla (33399)
tyllatylla Creative Commons License 2021.01.07 0 0 33399

Üdv Ápolttársak!

 

Érdeklődnék, hogy valakinek akad-e egy aknás vagy csápos-emelős műhely beállója rövid szerelési felhasználásra. Egy első futómű hidraulikacső szerelésre kellene a zixememet felpolcolni. A legideálisabb az lenne, ha meg tudná várni a jószág az álláson amíg dunakeszin megjavul a csöve, de adott esetben két etapban is megoldható a dolog ha csak rövid időre lehet szabaddá tenni azt.

Alapvetően valahol észak Buda környékén keresek helyszínt, de már nem vagyok túl válogatós (csak ne 200 km-re legyen mert addig a világ össze Hidraurincage-a kicsorogna belőle).

 

Természetesen nem ingyen akarom, de nem is szeretném kisebb banánköztársaságok éves GDP-jét rákölteni... ;-)))

 

Köszi,

Tylla

Ui: Szerelő, szerszám, minden egyéb megvan, csak a helyszín hiányzik.

SzürkeQrdas Creative Commons License 2020.11.10 0 0 33398

Nagy Attila Istvànt keresem. Később láttam az emailjét.  Tudok segìteni a kért dolgokban. 06302828194 vagy mail amire irtal

xyxyphus Creative Commons License 2020.11.01 0 0 33397

Így régi a vezérműszíj is. Szíj+ vízpumpa+ feszítőgörgő csere is.Generátort és az önindítót is levenném, kefék, csapágyak állapota miatt..

Nincs-e megszakadva a főtengelyen lévő ékszíjtárcsában a gumibetét? Együtt forog-e a közepe és a külső része? Jelet rajzolni rá,és megnézni pár perc múlva, hogy együtt állnak-e még a jelek. Ha eltérés van, jelezz, tudok segíteni.

 

Előzmény: lemle1 (33385)
xyxyphus Creative Commons License 2020.11.01 0 0 33396

Ma is  bármikor felhívhatsz toronyszilent ügyben. 20 9 221 382.

Előzmény: lemle1 (33393)
FeZ_ Creative Commons License 2020.10.31 0 0 33395

"Toronyszilentet hol lehet beszerezni még ?"

 

Na, azt tényleg fel szoktuk újíttatni. :-)

(Xixiphus-t lehet keresni ez ügyben a fórumokon)

Előzmény: lemle1 (33393)
tyllatylla Creative Commons License 2020.10.30 0 0 33394

Ohh, köszi a remek hírt... ;-))))

 

Közben találtam ezt: https://www.autoalkatresz.hu/auto-futomu/egyeb_alkatreszek/citroen-xm-bx-cx-hidraulika-szivattyu-2162267

Ez lenne az? Van vele valakinek tapasztalata?

 

Vagy keresgéljek (jól/jobban) működő bontottat?

 

Esetleg egyéb javaslat?

(nem, nem, benzint nem pazarlunk... :))

Előzmény: FeZ_ (33391)
lemle1 Creative Commons License 2020.10.30 0 0 33393

Köszi a tanácsokat. A nyomásmentesítésnek utána kell néznem. Toronyszilentet hol lehet beszerezni még ? Pár általam ismert boltot végignézve raktáron nem találtam.

Előzmény: FeZ_ (33389)
newToBug Creative Commons License 2020.10.29 0 0 33392

Keresek megvételre 1db XM fekete bőr, vagy bőr-alcantara első ülést. Mindegy, melyik oldalit, viszont csak ép, szép állapotú érdekel, lehetőleg Budapesttől elérhető távolságban.

Email: mek [kukac] mymac.hu

FeZ_ Creative Commons License 2020.10.29 0 0 33391

A legfontosabb tudnivaló, hogy nem újítják fel, csak feljavítgatják. Az igazi felújítást nem tudnád (vagy akarnád) kifizetni. Persze a tömítés készlet csere és a szelepek javítgatása bizonyos esetekben elégséges lehet.

Előzmény: tyllatylla (33390)
tyllatylla Creative Commons License 2020.10.29 0 0 33390

Üdv!

 

Érdeklődnék, hogy szivattyú felújítás ügyben mi az aktuális tudnivaló?

Régen valamiféle kecskeméti??? felújítóról esett szó, de most nem találok hozzá kontaktot.

Illetve ezen kívül van-e másik elérhető/ajánlott hely? Esetleg közelebb Pesthez?

 

A most bent levő szivattyú a hosszú semmittevésben elkezdett szivárogni, ráadásul ez már a csere, mert az előző nagyon nyögvenyelősen akart nyomást csiholni magából. Szóval most már nem tudom tovább húzni a dolgot... :(

 

Köszi,

Tylla

FeZ_ Creative Commons License 2020.10.28 0 0 33389

Semmi különbség a házi és nem házi tisztítás között, ha megfelelően csinálod és megfelelő eszközeid vannak.

Az LHM csere, nem tisztítás amúgy. Hivatalosan mosó hidraulika folyadékra (adott fajtára) kellene cserélni 60e km-ként az lhm-et és azzal menni 1500-4000 km-t, majd azt lecserélni lhm-re. Öregebb autóknál ezt sokan nem ajánlják, mert felkavarja a lerakódott cuccokat és kisebb problémákat okozhat, (beragadó magasságállító szelep, kisebb szivárgások), de én azt mondom, hogy ha valami sz@r, azt meg kell javítani, nem elfedni, tehát ami ilyenkor bedöglik, az bedögölne előbb-utóbb úgy is.

A megoldásod, (hogy leengeded, majd nyomástalanítás és kiszeded a tartályt, kimosod és a szűrőket is kitisztítod, az jó megoldás. Ahogy írták, érdemes a fékekbe is átengedni az új lhm-et. 

 

A toronyszilent lutri, ha jól néz ki, ha nem, mert 1000 éves nagy valószínűséggel. Ha most nem akarsz rá költeni, mert hátha jó még, legalább láncold le, hogyha ő másképpen gondolja, ne okozzon többlet kárt neked.

 

Előzmény: lemle1 (33387)
FeZ_ Creative Commons License 2020.10.28 0 0 33388

"a légtelenítéshez plusz egy ember jó, ha van kéznél(fékek miatt)."

 

Elég egy megfelelő méretű lécet betolni az üléssel, hogy nyomja a pedált. ;-)

 

Előzmény: Hanyes (33386)
lemle1 Creative Commons License 2020.10.28 0 0 33387

A teljes rendszer tisztításnak mennyire érdemes nekiállni házilag ? Eredeti ötlet az alsó szerviz állás, tartályban LHM csere. A kocsi minimum 5-6 éve áll :(

Plusz kérdés a tornyszilent esete. Második generációs modell, repedezéseket nem látok. 20+ év után cserélni kellene ?

Előzmény: Hanyes (33386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!