Csábító ajánlat, mert tervbe van lecserélni a gyárit, de a hónapra kiköltekeztem magam egy új Adaptív fényszóróra...Jobb oldali párásodott, meg elég gányul nézett már ki szegény. Esetleg később, ha még aktuális lesz írok.
M57-et meg amúgy is alapból érdemes dugózni. Főleg asszem a 2005-2006 előttieket, amiben fém csappantyúk vannak csavarral a tengelyhez szerelve. Csavarok szeretnek elengedni, aztán a motorba jutva tudnak drága kárt okozni. LCI-ben már műanyag szegecselt van, de abba is előfordul, hogy kis műanyag darab letörik a lapátból, bár az nem okoz akkora kárt.. 10k km-enként elég olajat cserélni, fekete lesz de ez teljesen normális dízel esetén. Mint írtam, az EGR kiiktatásával tudsz javítani a helyzeten.
Szívósor miatt nem komolódik a motorod :D Tekintve a dugózás annyit csinál, hogy likvidálod a csappantyúkat, amik annyit csinálnak, hogy fordulatszám fügvényében rövidebb vagy hoszabb utat nyitnak. Amitől kormolódik az az EGR, mert visszatolja a kipufogógázt az égéstérbe.. Irasd ki a francba belőle és nem lesz gond. De am a dízelben mindíg is sötétebb lesz az olaj. 5k után cseréltem legutoljára, és már fekete volt.
Sziasztok! Adott egy e61 aminek valamiféle vonóhorog hibàja van!
Nem megy a helyére vissza( elektromosan behajló) és a csomagtartoban a gombja is pirosan villog! Valakinek hasonlóval kapcsolatos tapasztalat? Köszönöm!
Csomagtér ajtó bajok jöttek elő a napokban. Eddig nyitódott kulcsal, és kézi nyitásra is .
Ha jár az autó és a csomagtartóból ki akarok venni valamit le kell állítani az autót,kivenni a kulcsot és csak úgy nyílik.mi okozhatja ezt a problémát? Szép napot
A kocsi 2006-os E60 530D 218Le. Az utastérben reggel hideg indítás/indulás után kipufógógáz szagot érzek, kb. úgy 5 percig. Aztán (miután bemelegedett) megszűnik mindegy, hogy mennyi ideig és mennyire hajtom utána. Napközben semmi. Aztán következő reggel megint u.a. Amit eddig átnéztem: leömlő és a tömítése (a gyári lemezt már rég cseréltem e39 öntvényre nem repedt) semmi kifújás, a dpf sem kormos sehol, a turbó körül sincs semmi, az egr környékén sem. Olyan tiszta a kipufogógáz, hogy este lámpával világítottam a motortérben de sehol nem láttam kifüstölést. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával? Visszaolvastam a fórumot de nem találtam megoldást. Mit nézhetnék meg még rajta?
Sziasztok! E61 vásárlás előtt állok és szeretnék érdeklődni. A kiszemelt autót tőlem jobban hozzá értő tulajdonossal kipróbáltam és szerinte erőtlen volt az autó. A motorból sziszegős hang jött a menetirány szerinti bal oldalon és a kipufogóból erős szúró szag áramlott, de nem füstölt, semmi ilyesmi. A tulaj másnap mondta, hogy az egr szelep volt elmozdulva, mert nemrég szívósor csere volt. Állítása szerint megszünt a hang, illetve a szag is, én csak szombaton tudom újra megnézni az autót. Szerintetek lehet ez a hiba forrása? Egyébként nem tűnt linknek a tulaj, normális volt. A motor típusa: 520d m47 motorkód, illetve 2006-os évjárat.
Az a kérdés, mivel lett kiolvasva? Bár, még a nem gyári diagnosztika is írja legtöbbször mi a probléma. Csatlakozom a kollégához, olyan nincs, hogy üres a hibatároló, de a CID-en ott vigyorog a figyelmeztetés.
Műszaki elött áll az autó,minden jó rajt semmi probléma nincs,csak egyszerűen nem jövök rá hol lehet a probléma.
Az anyós ülés alatt az ülésfoglaltság érzékelőhöz vettem egy emulátort, azt olvastam a neten valószínű az lehet a probléma, az most működik is. Rá lett dugva gépre 0 hibakódot mutat!
Tudnátok segíteni mi lehet ennek az oka? Vagy hogyan lehetne eltüntetni hogy ne világítson a légzsák figyelmeztető lámpa?
Köszönöm a tanácsot, ezzel fogok a szerelőhöz menni. Egyébként nincs semmilyen hibaüzenet. Négy éve, amikor az akkucsere történt, akkor párszor bevillant a figyelmeztető jelzés, de most nincs semmi. Talán az lehet az oka - ahogy írtam - hogy csak párszor fordul elő ez az eset, így fel tudja tölteni a rendszer az akkut.