Sziasztok, van egy '94-es évjáratú SR-em és érdekelne, hogy a Di-Tech kipufogóját rá tudnám-e tenni (ugyanaz-e a felfogatás, ill. nem lesz-e baja a motornak).
szerintetek mennyit ér ma egy vadonat új Aprilia bodyguard két gyári kulccsal, cimkével, dobozzal, karcmentes állapotban. Bizonyára tudjátok, hogy ez a biztonsági hurok lánc már nem kapható. Szeretnék egy ilyet és bizonytalan vagyok, mennyit szabad kiadni érte.
Az új ára 2004-ben 103 EUR volt az olaszoknál. Nálunk valamivel több, mint 30 ezer Ft.
Jónapot. Lenne egy eladó 2006 os Aprilia SR 50 factory típusu robogóm. Injektoros, vízhűtéses, digitális kijelzős fordulatszámmérős,kék- fehér, Alex D'Angelis replika, 10.000Km, vezetett szervízkönyves, magyarországi. 300.000Huf. Telefon: Harminc 44 nyolcvannyolc 9huszonkilenc.
Üdv az uraknak!Kinéztem egy SCARABEO-t, sajnos olyan élő topik nincs. Ha valakinek van kedve, legyen szíves segítsen. A vázszámból hogyan tudom meg az évjáratát?Annyi biztos, hogy katalizátoros, Euro 1-es. Köszönöm
Van egy 96-os Aprilia sr replica léghűtéses rotyogóm,amin brembó tárcsafék van elöl,és olyan problémám van vele,hogy ha ilyen melegebb az idő,mint a napokban,akkor mindig beregad a fék. Ha hűvösebb az idő,akkor semmi gondom vele! Ha valakinek van valami ötlete ez ügyben,akkor azt megköszönném!
A végáttételt kell itt feltölteni olajjal. 1,2 dl kell bele, valamilyen jó minőségű váltóolajjal öntsd föl. Én 75W-90 -es GL 5 -ös olajat tettem bele, mert az volt bontva. A márka nem számít, lényeg, hogy legyen benne valami mielőtt elkopik az áttételed.
Van egy 1997-es aprilia sr 50 -es robogóm. A hátsó keréknél van egy kupak OIL felirattal. Az lenne a kérdésem, hogy mit olajoz és hogy milyen olajat kell belerakni mert már csont száraz...
A kézikönyvben persze semmit nem találtam erről. :D
Ui:ja és az alsó cső egyböl a karbira megy nem kellene egy olajpumpának lennie valahol ,mert gondolom nem ejtőtartájos az olaj?Nem szeretném megszoritani a motort.
Azt tudom,hogy külön olajtartálya van raktam is bele olajat csak hol van az olajpumpa?vagy hol jut le az olaj a karbiig?Mert ami a benzincsapnál van 2 cső a fentebbin benzin az alsón meg szerintem semmi nem folyik.Azt tudom olajdol kevesebb kell ,de nem kellene látszania?Hogyan lehet letesztelni?
Simsonon,etz jawan nöttem fel szóval valamennyire értek a dolgokhoz de ez a külön olajzás nekem új.
Az egyik kollégám vett egy SR sportot.Az előző gazdája 2006-ban vette újonnan és ment vele 2.1 kilométert aztán lerakta 5 évre.Most ki lett pucolva a karburátor le lett engedve a benzin,új gyertyát is kapott.Megy is meg jó is,csak nem veszi fel rendesen a fordulatot.Olyan mintha fulladna.Tudtok valami tanácsot adni?Esetleg karburátor beállítási probléma?Meg még egy kérdés.Az olajat lecseréljük?Az is 5 éve benne van.Előre is köszi a segítséget.
Mondjuk, ez csak max fél év állás után járható út.
Ha te 1,5-2 év állás után akarod beindítani, szerintem az egész üzem anyag ellátó rendszert - beleértve a karburátort, tankot is - ki kell takarítani a beleszáradt benzin adaléktól/maradéktól!
Lenne egy kérdésem az aprilia sr 50 hogyan keveri a benzint az olajjal?
Ez egy állóhengeres télen vettem teletankoltam de nem mentem vele még 50 km sem. Füstölt nagyon mikor megvettem mert a tulaj azt mondta ,hogy ö rakott olajat a benzinbe mert még bejáratós.Kérdeztem biztos nem azért mert rossz az olajellátása azt mondta nem.Most elövettem indul gond nélkül ,de néztem a karburátorra menő csöveket az egyiken folyik a benzin a másikon meg semmi.Nem azon kellene folyni az olajnak??Járó motornál lehuztam a csövet de semmi.
Van egy 2001-es Aprilia SR50-em, nem ditech-es. Sajnos a hidegindítással mindig is nagyon sok probléma volt, kicsit nehezebben indult mint kellett volna, ennek ellenére használható volt. Szezonkezdésnél mindig 1-2 óra volt mire sikerült beinditani. Jelenleg 1.5-2 év állás után lehetetlen beindítani, vagy ha be is indul, egyenetlenül jár pár másodpercig aztán leáll. Van valakinek valami ötlete hogyan lehetne életre kelteni a gépet? Illetve kellene egy szerelési útmutató is.
Érdeklődnék meg tudná e mondani valaki mekkora az sr-nél a hátsólámpa átmérőlye? A hátul dupla kereklámpásra gondolok. Motort épitek át és ezért érdekelne a méret hátha passzol.
Sziasztok! Morini blokkos Aprilia SR 50 Di-Tech komplett VARIÓ és ÖNINDÍTÓ eladó! Ha valaki érdekel írjon e-mailt a g.lacko@freemail.hu címre és küldök képeket.
Lehetőleg együtt eladók az alkatrészek 15 000 Ft-ért.