Keresés

Részletes keresés

<3285> Creative Commons License 2020.06.21 0 0 35462

Köszönöm a választ..

Előzmény: Szere28 (35461)
Szere28 Creative Commons License 2020.06.21 0 0 35461

Üdv!

Az hengerfejes! Tankból nem szedi fel.

Előzmény: <3285> (35460)
<3285> Creative Commons License 2020.06.21 0 0 35460

Üdv

 

Leonardo 150 esről lenne szó.. Gyertya megtisztítva  kis gombnyomás már indul is. Lerakom garázsba másnap nem indul..Gyertya  ki  látom vizes... kifújom megtörlöm pöcc indul..

 

Kérdés, honnan szivárog a víz?  Hengerfejes lesz? Tankból szedi fel?stb..

 

Köszönöm előreis a tapasztalatból kiinduló válaszokat

Szere28 Creative Commons License 2020.06.09 -1 0 35459

Hm.

Te most mit is szeretnél? Megerösitést vagy távgyogyitást? Tudod miért szokot nem indulni egy motor melegen szó szerint lefulladni ? Gondolkodjál már. Miért is miért is juj h nem fog megfájdulni a fejed. Na jó nem szivatlak tovább. Mert nincsen üzemanyag?! Karbiban minden jó? benzinpumpa jó? Üzemanyag cső jó? A tankban jó a cső? A tankfedél jó nem repedt? Sok lesz a kérdés kevés a válasz. Ezeket nézd meg mert igy sajnos nem lehet mit mondani. Jó hibba keresést ha nem menne akkor keres egy szerelőt aki megoldja neked. Sok sikert.

 

Előzmény: Gábor Kotlovits (35458)
Gábor Kotlovits Creative Commons License 2020.06.09 0 0 35458

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni kettő 250-es Leonárdom van.És olyan problémára szeretnék választ kapni,70-ig gond nélkül megy a motor viszont 70 felett elkezd  PöföGNi  a kipufogó És általában meg is áll a motor.De akkor is elkezd puffogni hogyha 70-nél Visszaengedem  a gázt És álltalába ilyenkor is megáll.Ezután pedig vagy nem indul vagy nagyon nagyon de még annál is nehezebben :(

hol keressem a hibàt ??

G.Patrik Creative Commons License 2020.06.07 0 0 35457

Köszönöm sikerült!

Szere28 Creative Commons License 2020.06.04 0 0 35456

A vezérmükeréken van egy jel és annak a jelnek a hengerfejem is van egy jel egybe kell esnie. Ha jól emlékszem a hengerfej sikjához kell nézni. De szervizmanuálban benne van. Régen javitottam leot sohat felejtettem.

Előzmény: G.Patrik (35454)
Szere28 Creative Commons License 2020.06.04 0 1 35455

Fötengely felső holpont. Egyébként ott kell lennie. A lendkerék meg ékelve van csak egyféle helyre lehet felrakni.

Előzmény: G.Patrik (35454)
G.Patrik Creative Commons License 2020.06.03 0 0 35454

Sziasztok! Alany Leo 125 96-os évjárat 180-as malossi hengerszettel.. Rengeteget olvastam vissza a fórumban de olyannal mint az én problémám nem találkoztam ezért tenném fel a kérdésemet. A vezérlés beállításnál sajnos 100% hogy nekem az önindító alatt, mögött, mellett nincs az a 6-os imbusz amin a főtengely jelét nézném így sajnos a főtengelyt nem tudom mihez nézni erre kérnék megoldást. Illetve a vezérműkereket levettem ezt mihez képest tudom visszarakni a tengelyre, milyen jeleket nézzek?
Előre is köszi!

Szere28 Creative Commons License 2020.05.08 0 0 35453

Új új az nehez úgy lesz. A javítás meg lehet h igen drága. Mert 5 állas a gumi alkatrészeknek nem tesz jót. H ki tudja megcsinálni szinte bárki aki lelkiismerettel áll neki. Anno én nagyon sok leót javítottam de már 10 eve is irgalmatlan draga volt a szakszerű javítása és akkor is már nagyon nem akartak kifizetni az árat. 

Előzmény: kargergo (35451)
Szere28 Creative Commons License 2020.05.08 0 0 35452

Keveset kap mondjuk azt h tisztának látod az nem azt jelenti h tiszta. A másik minden gyári rajta? Sehol szakadás törés a legrendszerben? Mert ha volt molyolva soha nem lesz jó vagy is ja csak átkel fuvolázni akkor. Így kb ennyit lehet mondani. 

Előzmény: freborr (35449)
kargergo Creative Commons License 2020.05.08 0 0 35451

Sziasztok, Van egy Aprilia Leonardom 2001 es évjárat 125 ccm.  A motor 4-5 éve garázsban áll, a letárolás oka az volt, hogy nem indult el. Már azelőtt is pár napi állás után az önindító csak tekert és nem indult. Arra tudok gondolni, hogy az üzemanyag rendszer elengedi a vákumot, mert ha a légszűrőt levéve indító spray-vel befújtam, akkor elindult. Nyilván az 5 éves állás nem segített rajta, így most egy komplett átvizsgálás és helyreállítás ráférne. Én sajnos nem értek a szereléséhez, és helyem sincs hozzá. Tudnátok ajánlani szakembert, aki át tudná nekem nézni, adott esetben megszereli és alaktrészt beszerez hozzá?  Helyileg veszprém megye, illetve Budapest preferált. Nagyon hálás lennék ha tudnátok segíteni, és újra üzembe tudnám helyezni a motort!  Köszönöm szép napot! :) 

freborr Creative Commons License 2020.04.28 0 0 35450

Válthatók=változik

 

Előzmény: freborr (35449)
freborr Creative Commons License 2020.04.28 0 0 35449

Sziasztok nem régen vettem egy Leonardo 125-öt lekeztem fel újítgatni olyan gondom van vele hogy nagyobb gázadàsra hörög és nem akar rendesen ki pöröni.karbit többször ki pucoltam nem segített álitgatam is de nem válthatók .

Előre is köszönöm a segítséget.

Szere28 Creative Commons License 2020.04.25 0 0 35448

Nekem volt leom nem egy. Én megtudtam csinalni h induljon -10 fokig. De tény alatta már nem indult igaz akkor még nem motoroztam. Mert nálam nagyobb elvetemült motor nem igen van volt. Mi Az oka nem tudom de igazából nem csere szabatos mivel két karbi nem egyforma hosszú és nem lehet csak úgy felrakni csak mokolasal. Egyébként más rendszerű is a két karbi és annak is megvan a nyűge és a maga tipusbetegsege ami nem h nem indul de inkább kinyírja a motort mikor a letört darabot szépen a motor beszívja. Mindent a maga helyen kell vizsgálni. Itt most már 20 éves  Van olyan leó ami már 24 éves a legfiatalabb is 17. Lemerem tenni esküt megnéznem a motorodat nem egy rossz alkatreszt találnak vagy ami a halálán van vagy mokolast mert úgy nem jo ahogy kitaláltak. Én is azért hagytam abba a leozast mert túl öreg volt és túl macerás igaz addigra minden nyűgét kiismertem és almombol felrázva is tudtam mit és h kell javitani és nezni rajta. Még az évi 20-30e km amit bele csavartam. Emlékszem egyik ügyfél itt hagyta nálam motort miután -motorékénál volt h járásam h egy hét alatt 1000km csavartam bele. Úgy h csak dolgokat voltam venni más javításokhoz igaz akkor csúcsra volt járatva szerelősdi. Rég volt igaz sem volt. Na nagyon elnosztalgiaztam.

Előzmény: Törölt nick (35447)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.25 0 0 35447

Valószínű levegőt kap keveset. Mi az oka, hogy sokan lecserélték a mikunit KeiHin-re? 

Előzmény: Szere28 (35446)
Szere28 Creative Commons License 2020.04.25 0 0 35446

Mi most a fő gondod. Akkor mivan a kintről. Lényegtelen eleve gyárilag van rajta egy kis szűrő. Annyi kicsi levegőt szív onnan h semmit nem szamit. A másik meddig tart kiderite mi a kevés. A beszűkíted a furatot csöken  a levegő ha meg rá kötsz hidegindítót és ráfújsz és akkor indul már is tudod mi a gond. Nem kell fújni mert egyik így másik úgy oldotta meg. 

Előzmény: Törölt nick (35445)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.25 0 0 35445

A Mikuni karburátor hidegindító rendszere mekkora egy gány! Külvilágból szívja a szivató keverékhez a levegőt! Úr isten! A KeiHin megoldotta, hogy megkerüli a folytószelepet aztán kész. Valahogy most is nagyon nehezen indul a mikunival hidegen. csak még azt nem tudom, hogy hidegindításkor túl sok vagy túl kevés benzint kap e? Esetleg levegőből sokat vagy keveset?

Szere28 Creative Commons License 2020.04.24 0 0 35444

Ezt nem tudom. Ámbár kína szar 50es robiba nem ette meg valszeg a leó membrán is bírja. Igazából nem tudom mit kell kitartani. A világ bármely részen elkapható ez a csoda.

Előzmény: Aprilia LeonardoDa Fincsi (35443)
Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.04.24 0 0 35443

Akkor kitartást , és jó egészséget! Apropó membrán csere előtt állok.Mind  ethanol álló lehet,vagy van silányabb minőség?

Előzmény: Szere28 (35442)
Szere28 Creative Commons License 2020.04.23 0 0 35442

Jól bíród és ott.

Előzmény: Aprilia LeonardoDa Fincsi (35441)
Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.04.22 0 0 35441

Jó napot kívánok.Csak gondoltam bejelentkezem.Még megvannak a Leóim. :)  A Mester még mindig svédben? 

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.19 0 0 35440

Hát olyan nem is!

Előzmény: Szere28 (35439)
Szere28 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 35439

Ezt túl komplikálod. Ilyen hátas nem alakul ki mivel van egy túlfolyó rendszer is ami tud levegőzni. Hacsak nálad valami nagyokos át nem variálta a benzin vezetékeket.

Előzmény: Törölt nick (35438)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.18 0 0 35438

Ugyanez a hidegindítási probléma van most nálam is. Az enyém ejtőtartályos 1998-as verzió. Az a gond még, hogy nem jó a visszacsapó szelep és a benzint visszaeregeti teljes slunggal a benzintankba. Tehát a visszatérő ág megtelik benzinnel, és mivel ez a cső először lemegy és azután felfelé ível, hogy a tankra csatlakozzon, ott egy pangó szifonhatás alakul ki ha megállítod a motort. A meleg motor felmelegíti az ejtőtartály és ezzel kapcsolatos csöveket, természetesen a karburátort is. ezután a hűlő motor és az üzemanyag ellátó rendszerben enyhe vákuum keletkezik az előbb említett levegőző/visszafolyó csőben a pangó benzin miatt. A kicsike vákuum ezt nem tudja felszívni, de benzint sem enged az ejtőtartály a karbiba. Ezért a motor teljes kihűlés után nehezen indul, mert nincs elegendő benzin az úszóházban. Megoldás: be kell szereznem egy spéci benzin visszacsapó-szelepet, amit záróiránnyal szemben kell beépíteni a visszafolyó ágba.

Előzmény: MEB (35436)
Szere28 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 35437

Juj erről regényt lehet írni miért nem indul jól. A legfőbb gond a benzin vissza folyása a tankba. Aztán meg karbiban gondok meg sok egyebb más. Sokan elektromos szivattyút szereltek be azzal úgymond egyből minden gond elmúlt. De h nálad tényleg ez a gond így senki nem fogja megmondani. H miért mászkál a mutató. Ennek megint sok tényezős. Rossz kontakt mászkáló feszültség és ilyesmi. Elektromos vizsgálat kell. 

Előzmény: MEB (35436)
MEB Creative Commons License 2020.04.18 0 0 35436

Üdv, 

 

Leonardo 150, 2000-es.

Hidegen nehezen indul. Pontosabban beindul, de pár másodperc után leáll. Fel perc oninditozas után  beindul és jó. 

Melegen hibátlan. 

Szerviz átnézte, de tanácstalan. Karburátor kitakarítva, szivato működik. 

Mi lehet a gond? 

 

Más. Vízhofok mérő fel-alá járkál, nem áll be stabilan. Másik órával is ugyanúgy. Folyadék le lett cserélve. 

Piros mezőbe soha nem megy, hosszabb alapjárat után beindul a ventilátor is, le is kapcsol. 

 

Köszönöm a segítséget. 

Szere28 Creative Commons License 2020.04.13 0 0 35435

Mondhatni igen.

Előzmény: Törölt nick (35434)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.12 0 0 35434

Sziasztok!

 

 

Az üzemanyag ellátó rendszerben van egy eredetileg piros színű műanyag visszacsapó szelep. A tankba visszaáramló benzincső ágba van beiktatva a visszaáramlási iránnyal szemben. Mi szerepe van ennek a szelepnek? Talán, hogy álló helyzetben ezen keresztül tudjon kapni levegőt az ejtőtartály?

Szere28 Creative Commons License 2020.04.03 0 0 35433

Megmondhatatlan. Mivel olyan szórás van a mérők közöt h juj. Úgy tudod kideríteni h kifogyasztod a tankot teljesen. 

 

Előzmény: omegaplayer (35432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!