Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

UE-28 Creative Commons License 2020.02.24 0 0 37028

Köszönöm a tanácsokat, próbálkozom.

kupeci Creative Commons License 2020.02.23 0 0 37027

Megnézném azt a furatot ami a szűrőház alumínium fedelében van, nincs e részben eldugulva?A nyomásállító szelepet is meglehet nézni, de nekem gyanú s hogy az lenne a ludas, mert ha oda van neki tekerve, és az 6 bárt eredményen, akkor az nem megy vissza. (szerintem, de ez csak egy vélemény:)

Előzmény: kupeci (37026)
kupeci Creative Commons License 2020.02.23 0 0 37026

A6 bár az valóban nagyon sok. Ha tudsz szerezz új tömítést. Ha nem, akkor az acél szűrőpohár felső peremét Hízlald fel egy keskeny (kb 5-6 mm) lemez csíkkal.Elég hozzácsipkedni, nem kell folyamatosan hegeszteni, nehogy deformálódjon.Így megnöveled a tömítő felülete, ill. nem tud a töm. kifordulni.Na ezt nevezik sufnituningnak, de a cél szentesíti az eszközt:)  y

Előzmény: UE-28 (37024)
Atis444 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 37025

A 6 bar az sok, azt jelenti, hogy valaki betekerte a túlnyomásszelepet. Azt be kéne állítani.

 

A durva (szétszedhető fém) szűrő mosható. Ha ha venni kell, az szerintem nem lesz egyszerű, és drága is.

A papírszűrőt én a csepelautoalkatresz.hu-n találtam. Ott lehet, hogy akad tömítés is. 

Előzmény: UE-28 (37024)
UE-28 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 37024

 

 

 

 

Konkrétan az, hogy összerakás után mindig előjön az  olaj szivárgás a tömítésnél. Maradt a régi tömítés mivel nem volt másik.

Indítás után az olajnyomás egy kicsivel több mint 6 bár, utána lassan vissza megy 3 körülire. Hol lehet kapni új olajszűröket?

kupeci Creative Commons License 2020.02.23 0 0 37023

De mi is konkrétan a problémád?

Előzmény: UE-28 (37021)
Atis444 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 37022

Igazság szerint minden szűrőcserénél illene tömítést is cserélni.

Előzmény: UE-28 (37021)
UE-28 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 37021

Üdv. Olajat cseréltem a "műszerben". 50-es egyfokozatúra. Ezt használjuk régebb óta, mivel nyáron vitézkedik a szálastakarmány betakarításban. Hibátlanul, takarékosan! Problémaként jelentkezik /nem először/ az olajszűrő vissza helyezése a tömítés miatt. Most is jelentkezett a probléma. Tudom, hogy lehet kapni átalakított olajszűrő megoldást, de nekem /már csak megjelenése miatt is/ az eredeti megoldás a nyerő! Tudtok valami tanácsot adni, hogy hogyan orvosolható a probléma?  

 

Köszönöm!

Dutrás Pityu Creative Commons License 2020.02.20 0 0 37020

majd megmérem a kompresszio is akkor  majd többet tudunk a motor álapotárol ja meg nagy a résolaj valamelyik nap megnézem hogy melyik porlaszto csinálja 

kupeci Creative Commons License 2020.02.20 0 0 37019

Persze azt is meg kellett volna kérdezni, hogy gyűrűzés előtt milyen volt a füstje?:)

Előzmény: kupeci (37018)
kupeci Creative Commons License 2020.02.20 0 0 37018

A gyűrűzés után egyből ilyen lett  a füstje? Mert ha igen akkor az olajlehúzó gyűrű a hüvely falán hagyja az olajat ami elégve ilyen színű füstöt eredményez.Ha csak gyűrűt cserélünk hónolni kell a hüvelyt. Fel  kell érdesíteni a falát. Ezt még mindíg megteheted. De ha szerencséd van nem nagy a hüvely ovalitása, és összekopik vele a gyűrű, ami tökéletes sose lesz, de a fűstölés elmúlik. :)

Előzmény: Dutrás Pityu (37015)
discov8 Creative Commons License 2020.02.19 0 0 37017

" Fagyasztás " miatt nem gyűrűzni kell.

Előzmény: Dutrás Pityu (37015)
discov8 Creative Commons License 2020.02.19 0 0 37016

Ha feketén füstöl a motor. akkor a be spriccelt üzemanyag mennyiséghez kevés a levegő, vagy fordítva a levegő mennyiséghez sok az üzemanyag. Meggyullad ugyan de oxigén hiányában tökéletlen az égés, tehát kormol. Ha kéken nyomja: ugyan van oxigén, de az üzemanyag /ami a motorolaj is lehet / bizonyos része nem gyullad meg csak felmelegszik, ezért ilyen színű. Ez lehet rossz porlasztó, alacsony nyomás, alacsony kompresszió, Rossz befecskendezési idő, rossz olajlehúzó gyűrű, Hengerfej tömítés, és még bármi amire soha nem mernénk gondolni. Fontos, hogy stabil magas fordulaton is kék e a füst.

Előzmény: Dutrás Pityu (37012)
Dutrás Pityu Creative Commons License 2020.02.19 0 0 37015

nem eszi az olajat gyürüzve lett mert megfagyaztoták a blokot azt látom hogy a dusito se müködik szerintem a szabályzo keveset fordit az elemen Köszi a válaszokat.

kupeci Creative Commons License 2020.02.19 0 0 37014

ezen az adagoló vagy a porlasztó állításával nem hiszem hogy eredményt érnél el, mert hogy nem feketén füstöl. Tehát nem gázolaj. Így marad az olaj. Nem eszi?

Előzmény: Dutrás Pityu (37013)
Dutrás Pityu Creative Commons License 2020.02.19 0 0 37013
Dutrás Pityu Creative Commons License 2020.02.19 0 0 37012

Üdv segitséget szeretnék kérni 28 motor alapjáraton füstöl fehéren porlasztot cseréltem igaz használtat de semmi változás füstö nagyon gázadásal terhelés allat is nagyon kormol az anyagot nem tudom elveni másik gépen korában adagolot álitottam az jol le hiába melegszik be a motor akkor se jobb köszönöm a segitséget

Atis444 Creative Commons License 2020.02.18 0 0 37011

Frak B2-höz tud valaki eladó gépkönyvet?

 

DutrasFerooo1 Creative Commons License 2020.02.18 0 0 37010

Szia! Értem .

Előzmény: MDW (37009)
MDW Creative Commons License 2020.02.18 -1 0 37009

Üdv!De igen megemeli.Mégpedig azért mert működés közben a csapágy jobban kopik a tengely irányától lefelé,és ez által a főtengely is mindig lejjebb kerül a tengely vonalától.Ezt a sűrítés és a terjeszkedési ütem okozza főleg.Ha meg méred a kopott csapágyat az biztos,hogy ovális,és a felső felén minimális a kopás.Mikor be kerül az új csapágy akkor ez a kopás már nincs ez általfeljebb kerül a főtengely tengelyvonala,és ezért jár túl a dugattyú gyűrű a már kopott felületen.

Előzmény: DutrasFerooo1 (37008)
DutrasFerooo1 Creative Commons License 2020.02.18 0 0 37008

Ha új vagy méreten lévő csapágy nememeli meg a dugattyú fölső ponntját.

Előzmény: MDW (37006)
dutrancs Creative Commons License 2020.02.17 0 0 37007

Látom ,már te is csináltál ilyet!  Nem vagy vele egyedül!!   :-))))))

Előzmény: MDW (37006)
MDW Creative Commons License 2020.02.17 0 0 37006

Üdv! Ha kicseréled,a csapágyat nézd meg a hengerpersely kopását is. Ha nagy és éles a válla akkor fent áll a veszélye,hogy eltöri a felső dugattyúgyűrűt.Ez azért lehetséges,mert az új csapágy megemeli a főtengelyt,és és ezáltal a gyűrű,a már megkopott rész fölé jár,és ha éles a kopás pereme megakad a gyűrű.Ideiglenesen,óvatosan kis csapköszörűvel ki lehet köszörülni az átmenetet,de ezt csak halkan jegyzem meg.Az igazi javítási mód a csere lenne.

 

Előzmény: Nagyon vidéki (36997)
dutrancs Creative Commons License 2020.02.16 0 0 37005

Igen ,már a szemcsapágy is drága!  Nem akartam tövéről -hegyére leírni ,pedig volt egy jópár esetem nekem is!

Előzmény: Tywer (37003)
DutrasFerooo1 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 37004

Tolna,Tamási kistérség. Itt igymondtàk,Kisszékö.

Előzmény: dutrancs (37002)
Tywer Creative Commons License 2020.02.16 0 0 37003

28-as motort, ha igazán jót akar az ember, nem lehet kicsi pénzből csinálni. Hacsak nincs egy szomszéd aki majd ad 2000 ftért orrcsapágyat. De az agyonvágott motorba valószínű kívül-belül nyers kell és mindkét oldalt csinálni kell lehet. Ez még csak a siklócsapágy...Általában hátul is lesz gond, de azt még sokan felpontozzák, de rosszabb esetben azt is fel kell szóratni stb. Aztán lehet majd méretre hajtókarcsapágyakat is csináltatni, na és még mindig csak a főtengelynél járunk. Ráadásul jól kell megcsinálni, nem lehet tákolni. 

dutrancs Creative Commons License 2020.02.16 0 0 37002

Perfektmotor!  (Tata)!

Előzmény: dutrancs (37001)
dutrancs Creative Commons License 2020.02.16 0 0 37001

Ez jó kérdés!  Én utoljára kéthengerest, a Bejó Motor Kft-vel csináltattam,Ócsán!  Persze attól függ hol laksz!  Hathengerest, Tatán Szeles Laci bácsival !

 

Előzmény: DutrasFerooo1 (37000)
DutrasFerooo1 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 37000

Szépnapot Mester!

Vadi új.Motorgenerálelött vagyok.Utolsó lépcsös a fötemgelyem.Gépmunka van vissza.Tud netán olcso jóhelyet?

Előzmény: dutrancs (36999)
dutrancs Creative Commons License 2020.02.16 0 0 36999

Pompás!!  Vadi új. (Ha még nem nyúltak a blokkhoz)!

Előzmény: DutrasFerooo1 (36998)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!