Megnézném azt a furatot ami a szűrőház alumínium fedelében van, nincs e részben eldugulva?A nyomásállító szelepet is meglehet nézni, de nekem gyanú s hogy az lenne a ludas, mert ha oda van neki tekerve, és az 6 bárt eredményen, akkor az nem megy vissza. (szerintem, de ez csak egy vélemény:)
A6 bár az valóban nagyon sok. Ha tudsz szerezz új tömítést. Ha nem, akkor az acél szűrőpohár felső peremét Hízlald fel egy keskeny (kb 5-6 mm) lemez csíkkal.Elég hozzácsipkedni, nem kell folyamatosan hegeszteni, nehogy deformálódjon.Így megnöveled a tömítő felülete, ill. nem tud a töm. kifordulni.Na ezt nevezik sufnituningnak, de a cél szentesíti az eszközt:) y
Üdv. Olajat cseréltem a "műszerben". 50-es egyfokozatúra. Ezt használjuk régebb óta, mivel nyáron vitézkedik a szálastakarmány betakarításban. Hibátlanul, takarékosan! Problémaként jelentkezik /nem először/ az olajszűrő vissza helyezése a tömítés miatt. Most is jelentkezett a probléma. Tudom, hogy lehet kapni átalakított olajszűrő megoldást, de nekem /már csak megjelenése miatt is/ az eredeti megoldás a nyerő! Tudtok valami tanácsot adni, hogy hogyan orvosolható a probléma?
majd megmérem a kompresszio is akkor majd többet tudunk a motor álapotárol ja meg nagy a résolaj valamelyik nap megnézem hogy melyik porlaszto csinálja
A gyűrűzés után egyből ilyen lett a füstje? Mert ha igen akkor az olajlehúzó gyűrű a hüvely falán hagyja az olajat ami elégve ilyen színű füstöt eredményez.Ha csak gyűrűt cserélünk hónolni kell a hüvelyt. Fel kell érdesíteni a falát. Ezt még mindíg megteheted. De ha szerencséd van nem nagy a hüvely ovalitása, és összekopik vele a gyűrű, ami tökéletes sose lesz, de a fűstölés elmúlik. :)
Ha feketén füstöl a motor. akkor a be spriccelt üzemanyag mennyiséghez kevés a levegő, vagy fordítva a levegő mennyiséghez sok az üzemanyag. Meggyullad ugyan de oxigén hiányában tökéletlen az égés, tehát kormol. Ha kéken nyomja: ugyan van oxigén, de az üzemanyag /ami a motorolaj is lehet / bizonyos része nem gyullad meg csak felmelegszik, ezért ilyen színű. Ez lehet rossz porlasztó, alacsony nyomás, alacsony kompresszió, Rossz befecskendezési idő, rossz olajlehúzó gyűrű, Hengerfej tömítés, és még bármi amire soha nem mernénk gondolni. Fontos, hogy stabil magas fordulaton is kék e a füst.
nem eszi az olajat gyürüzve lett mert megfagyaztoták a blokot azt látom hogy a dusito se müködik szerintem a szabályzo keveset fordit az elemen Köszi a válaszokat.
ezen az adagoló vagy a porlasztó állításával nem hiszem hogy eredményt érnél el, mert hogy nem feketén füstöl. Tehát nem gázolaj. Így marad az olaj. Nem eszi?
Üdv segitséget szeretnék kérni 28 motor alapjáraton füstöl fehéren porlasztot cseréltem igaz használtat de semmi változás füstö nagyon gázadásal terhelés allat is nagyon kormol az anyagot nem tudom elveni másik gépen korában adagolot álitottam az jol le hiába melegszik be a motor akkor se jobb köszönöm a segitséget
Üdv!De igen megemeli.Mégpedig azért mert működés közben a csapágy jobban kopik a tengely irányától lefelé,és ez által a főtengely is mindig lejjebb kerül a tengely vonalától.Ezt a sűrítés és a terjeszkedési ütem okozza főleg.Ha meg méred a kopott csapágyat az biztos,hogy ovális,és a felső felén minimális a kopás.Mikor be kerül az új csapágy akkor ez a kopás már nincs ez általfeljebb kerül a főtengely tengelyvonala,és ezért jár túl a dugattyú gyűrű a már kopott felületen.
Üdv! Ha kicseréled,a csapágyat nézd meg a hengerpersely kopását is. Ha nagy és éles a válla akkor fent áll a veszélye,hogy eltöri a felső dugattyúgyűrűt.Ez azért lehetséges,mert az új csapágy megemeli a főtengelyt,és és ezáltal a gyűrű,a már megkopott rész fölé jár,és ha éles a kopás pereme megakad a gyűrű.Ideiglenesen,óvatosan kis csapköszörűvel ki lehet köszörülni az átmenetet,de ezt csak halkan jegyzem meg.Az igazi javítási mód a csere lenne.
28-as motort, ha igazán jót akar az ember, nem lehet kicsi pénzből csinálni. Hacsak nincs egy szomszéd aki majd ad 2000 ftért orrcsapágyat. De az agyonvágott motorba valószínű kívül-belül nyers kell és mindkét oldalt csinálni kell lehet. Ez még csak a siklócsapágy...Általában hátul is lesz gond, de azt még sokan felpontozzák, de rosszabb esetben azt is fel kell szóratni stb. Aztán lehet majd méretre hajtókarcsapágyakat is csináltatni, na és még mindig csak a főtengelynél járunk. Ráadásul jól kell megcsinálni, nem lehet tákolni.
Ez jó kérdés! Én utoljára kéthengerest, a Bejó Motor Kft-vel csináltattam,Ócsán! Persze attól függ hol laksz! Hathengerest, Tatán Szeles Laci bácsival !