Van valakinek ötlete, hogy Grand Cherokee 2010.3.0 crd fűtésbokszról méretezett robbantott ábrát hol találok?
Az egyik tengely eltörött és megpróbálnám külön beszerezni vagy legyártatni mert a bontósok 120 ezerért akarnak egy használt fűtésbokszot adni ami rablás!
A Mi WJ-nkbe az első szélvédő előtt található levélfogó műanyagrács levétele után cserélhet. (Mert ebbe utólag mi építettük bele, mert alapból nem volt benne.)
Már csak 3 ASAP verda van a csirkénk előtt, és jön a Verdikt... várjuk, jövő héten fejlemények lesznek. Citrom-felújító van, ára is jó, bontott váltó is van, ára is elfogadható, csak az kellene, melyikhez kell hozzányúlnom...
Ma közelebb kerül. A verda hozzánk, és a megoldáshoz is. Ma hozza a tréler a szerelőhöz, és majd jövő héten pattan le a váltó, és nézik, mennyi a fémforgács a dekniben.
(egyébként ha a váltóvezérlő rá van dugva, akkor nem engedi ki magát üresből - nem megfelelő olajnyomás miatt nem kapcsol se előre, se hátra fokozatot.)
Ha nincs (sok) szemcse a mágnes körül, akkor citrom ki, és megy 90+posta összegért Nyíregyházára felújításra, és utána olaj+olajszűrő a váltóban, és kész.
Ha sok a fémszemcse, akkor keresnem kell egy bontott váltót, ami felpattan rá, és kész.
Persze a megtett út alapján szigorúan ELVILEG igazak a leírt mondataink, mert volt már hasonló, hogy mindjárt kész...
Na mindegy. Ma már közelebb lesz, és a szerelő mechanikai részen meg nagyon ott van. Ha nem elektronika a bibi, akkor kevés a lehetetlen dolog nála.
Valaki kérdezte múltkor emailben, mi a véleményem a zirci Jeep Klinikáról. Semmi. Mostanra már semmi. Kezdetben nagyon favorizáltam őket, de amennyire szartak a nehezen kibogozható autómra, és amikor kezdődtek a kéz-széttárások és váll-vonogatások a hogyan tovább kérdésre, az nagyon nem tetszett.
Furcsa hogy nem vette észre ezt egyik szerelő se eddig.
A sok állástól be levegős öt hetet az egész rendszer. Bocsi a késői írásért csak kicsit elfoglalt vagyok.
ha már nálatok van a kocsi próbáld meg azt hogy alapjáraton nyárad hogy ki mozgassa belőle a levegőt mert a levegőt több bára össze tudja nyomni azt amikor az kitágul az olajnyomás esik
kábelköteg váltóvezérlő és váltó között újra fűzve, szolenoidok rendben, szolenoid alaplap rendben.. :(
és most már tudjuk, a váltónyomásunk nem épül fel. egyáltalán nem. van 1,5bar nyomásunk a 7-8bar helyett. úgyhogy váltó olajszivattyú (citrom-rész). és a citrom méltán savanykás, mert akit ajánlottak, az csípőből ráköhögött a mutatványra 4kilót... és az nagyon sok a jelenlegi helyzetben. úgy fest a dolog, hogy annyi vesződés után ismét trélerrel jön haza a bébi. elég volt az orákulumokból, a Jeep-specialistákból. ha nem típushibája van az autónak, vagy rendszeres karbantartási feladatra vár, akkor mindegyik agyhalott.
le a kalappal a villamosságis srác előtt, és kibogozta, és nem adta fel, és tartotta bennünk is a lelket, de ő eddig jutott. nem jön meg a nyomás, és ezzel ő nem tud mit kezdeni. a bébink jön haza, és megy ahhoz a szerelőnkhöz, aki egyébként jó, csak kicsit a kalapos-tezsvír-szekció anno, amikor a gondjaink kezdődtek, leterhelte. mostanra kiűzte őket a szerelési körből, ismét normális, és nem mellesleg továbbra is jó szerelő. nem lesz több zirci klinika, hisz ebben az autóban pont az a varázs, hogy akár - leszámítva a mi szopásos esetünket - otthon is bütykölhető.
szóval hamarosan jön haza, hozzák, aztán megy a régi szerelőnkhöz. lekapja a váltó deknijét, megnézi mennyi fémszilánk/forgács van a mágnes körül. ha nincs, vagy minimális, akkor wandler-felújítás Németországban (ha a jelenlegi időszakban foglalkoznak ilyennel) 1,5kilóért. ha sok a fémforgács és a szemcse a mágnesen, akkor kap egy másik bontott váltót wandler-dobbal együtt, és ennyi. a 722.6-os váltó nem egy agysebészi váltó az automaták között... bontva is akad, csak ugye Szentes nem éppen Veszprém megye :/ sakkozni a távolságokkal, a logisztikával, és nem utolsó sorban a pénzzel.utána kell néznem még, hogy történik a citrom felújítása.
sokat kaptunk a csirkénktől, szeretjük is nagyon, de nem hiszem, hogy az autó jelenlegi piaci értékének közel 1/5-ét rá szeretném úgy költeni, hogy az ajánló zirci klinika elvette a másik ötöd részét, és nem jutott tulajdonképpen egy év alatt sehova, ráadásul amikor bejelentés nélkül mentünk az autónkért, rottyon felnire lapult kerekekkel várt a bébi. rá nagyon haragszom ezért, és ezt ő is érzi.
végre minden kizárva, mégsem vagyok még boldog, mert ha ezt a kottát nézem, akkor talán nyárra hazajöhet kis szerencsével lábon. új olajak, szűrők, szíjak, görgőket átnézni, fékek szabályzás vagy kuka (majd kiderül, az állástól mit kapott), új papucsok, aztán mehet is egyből a műszakira... addig azt kell majd kitalálnunk, honnan lesz meg rá ez a plusz guba, mert ez így bazi nagy kedvezménnyel is 6kiló. ha szerencsénk van, akkor benne van a váltós mutatvány is. nem egyszerű.
szóval kedves BM, ezért van most részünkről ez a csend.
a többi fórumtársnak meg elvitte a billentyűzetét és a laptopját/asztali gépét a digitális oktatás biztos :)
igen, jó lenne egy kicsit nagyobb aktivitás, hogy ne csak az írjon akinek ugye már nincs, meg akinek megint még nincs XD
egyébként a múlt héten raktunk rendet, és előkerült az új 2dines rádióbeépítő keret, az új krómgrill az elejére, a LED A oszlopra felszerelhető tartókonzolja, és az új non-smoking kialakítású (hamutartó nélküli) alsó középkonzolrész, no meg a kompresszoros fém mozdonykürt. ezekre ugye nagyon nagy szükség van a verdában XDXDXD
na mindegy. kívánunk ennek ellenére boldog húsvétot minden kedves jelenlegi, egykori és leendő csirketársnak, és kívánunk egy kicsit nagyobb aktivitást. és hosszú problémamentes időszakot.
"Hey guys, if you have a Mercedes Vehicle it is likely that you might have some transmission problems sooner or later. As a whole the 722.6 is a strong transmission but the electronic components might fail. If your car is stuck in LIMP Mode and does not shift it could be because of a leak in the wire(ez megcsinálva), bad conductor plate (ez is a váltóba van), or bad solenoid (na ezt nem tudom, cserélve van e). We demonstrated on a 2001 Mercedes ML320."
No írnak maf szenzor hibát és a váltó olajfolyásából eredő hibát mert beázik tőle a csatlakozó.
Hmm mintha lett volna gondod a sebességméröddel is, mert ha igeeeeen akkor meghülyül a gép.
Na én tartom magam hogy valami csatlakozási hiba van, ha nem beszélgetnek egymással az meg lehet a váltóban a condutor plate meg a szolenoidot. Talán tudja tesztelni az ember, de a szolenoidra dobja szerintem a hibát. Kérdez rá mivel olvassa.
Én vettem 240 litert..... Meg kéne még vagy 200....
Volt itt 5+éves gázolaj vagy 150 liter az meg kevés ha kijárási tilalom lesz. Le akartunk lépni lezártak mindent, azt igy csinálni kell a földeket. Gondolkoztam repcén a trakeszokba.
bibi: váltóvezérlő és a váltó közötti kábelköteg valahol törött, úgyhogy menet közben egyszer jól vált, egyszer a kivezérelt rossz értek miatt rosszul- úgyhogy új kábelköteget készít a srác. Aztán elvileg vége...
Kezdődő tavasz, koronavírus és maradjon mindenki otthon. Hát nem. A hét első felében tuti nem. Igen, nincs MILL, nincs szerviz-mód. Hétfőn délelőtt lesz még egy teszt-etap, és akkor 2018.májusa után végre hazatérhet a csirkénk!!!!!!! Az amcsik is röhögnek rajtunk és a kitartásunión.
Nem tudom, mit kér érte a szerelő srác, de majd csak megállapodunk valamiben.
Mit nekünk Covid-19... olyan biohazard matricát nyomatok a géptetőre, hogy úgy kell majd visszahajtogatni.
De azért komolyan: közösségben mindenki csak minimális időt töltsön!
majd jelentkezünk, ha nálunk a csirke!
köszi a kitartást és a támogatást! (Ez főleg neked szól BM!)
Nem, én maradok most a tranfosnál. Kb az örökévalóságig. A kormány miatt csak fillérekért vennék ezért addig megy amig szét nem szakad.
Amúgy valami minibuszszerűség kellene.
A kibaszás az autópályamatrica. Eleve dupla áras kell rá és ha vontatni akarok akkor még egy x matrica kell /ami a személyautós ára/
80 ra vagyok vele korlátozva stb. Bezzeg személyautóval 1 matrica.
Busszal kapcsolatba meg vw transporterek elég ocsóak/lelakott melósbusz kb 150-200eft/ azt filozgatok hogy hozni egyet, egy angol passát alól bevágni a 4motiont meg egy 1,9pdt berakni /persze miután néven van/ de megint elgurult a gyogyszer és bilibe lóg a kezem.
Jelentem megmozdult az autó váltóvezérlővel is, a váltó tetején lévő kábelkötegben van egy kis érdekesség. Most próbából kiváltotta a rossz szálakat. Ahogy tudja jövő héten bejuttatja aknára, és javítja, meg hozatja hozzá a diagot, és kész. Elvileg. Nagyon várjuk már.
A Dodge Nitro friss műszakival beszaladt a kozmetikába, hogy elkészültét követően szép díszBen várja új leendő tulaját. Te BM, nem kell? :D