Nem látom a képeden a dátumot, az enyémhez gyári alkatrészként hozza 147250683R az okoskönyv, 460933 gyári számmal a te értelmezésedben 147253272R kellene nekem. DE a nagyobb gondom az, hogy mindkettőnél a képemen van a kérdéses szám. Ráadásul ha a kipufogó csődarab nélkülit veszem, kibírja e a hegesztést, mert ugye kell valamit odahegeszteni hogy a bilincsekkel megfogja a kipufogó többi részével. Remélem érthetően :D írtam amire gondolok.
Sziasztok, 2012 1.6 dci-ben ( JZ00 ) aki cserélt/cseréltetett kipufogón lévő szelepet, tudna érdemi cikkszámot?
147250683R elviekben de ezzel alig találni a neten 147253272R 147B05725R 147B07424R 200108945R ezekre a számokra ugrik át.
Igy néz ki, de a cikkszám keresése során ilyet is találni.
Valakinek konkrét beépítés volt e már bármelyikből?
Nyilván nem szarozik az ember, de a második féláron van szinte, viszont nem tudom a hegesztés nem károsítja e a szelepet. Értelemszerűen az elektronikát levenném, művelet közben.
1,6dci grand scenic III-ban elhalt a klíma. Pár hete szelepet cseréltek, ill. színes gázt kapott. Mostanra megint elszállt, a klímacső és a hűtő között szivárog. Első körben csövet cserélnek (és reménykedünk, hogy a szivárgás miatt nem károsodott a hűtő), de ha netán a hűtő is érintett, mit érdemes betenni?
Láttam a fórumon, hogy nemrég valakinek az 5 éves hűtő dobta fel a pacskert. Ez alapján nem feltétlen érdemes a gyárit betenni, a márkaszervizben opció lehet még fél áron utángyártott, amire azt mondták, hogy jó minőségű.
Eddig az volt a gondom, hogy nem tartotta rendesen emiatt az elem előre bukott, s vele együtt a fékolajtartály is.
Annak az érzékelője így nem ért bele az olajba és állandóan fékhibát jelzett. Tegnap mindent megtettem, hogy a lehető legpatentebb módon szereljem vissza, azóta nem jelez hibát.
Mindenesetre elég gagyi megoldás. Olyan Renault-os....
Továbbra is keresnék eladó III-t 1,2, 1,4 nem érdekel, 1.5 csak nagyon patent ellenőrizhető állapotban. Automata sem kell :D szóval ami maradt :D 3500000 re emeltem a max összeget.
A Scenic 3 1.5dci légszűrő cseréjekor szükséges leszerelni egy műanyag elemet ami közvetlenül a szélvédő aljára van kívülről rásimulva. Na most ezt hogyan kéne visszarakni? Az elem belső felén 4 vagy 5 fehér műanyag kis bepattintós bizbaz van csak arra nem jövök rá, hogy azoknak hova kéne bepattanniuk.
A videón 5perc 10 mp-nél rakja vissza a bácsi azt az elemet látszólag minden nehézség nélkül.
Egy ismerősömnek keresek elsősorban 1.6 dci-t, vagy 1.6 benzinest. Grand nem kell neki, de ha jó állapotban és áron van lehet rá tudom beszélni, ez csak a fenti dieselben. Kevés km-l, ellenőrizhető, 3 millió körül maximum.
Nekem menabo van sajnos nem dönthető de ezt tudtam jó áron szerezni ha most kellene venni akkor buzz rack quatrot vennék láttam élőben nagyon frankó azzá figyelj a vásárláskor hogy ne eggy oldalról lehessen a bringákat mert nagyon nehéz átfűzni a tartót a bringákon
Sziasztok! Cserélt már valaki fűtő ventilátort, mennyire nehéz hozzáférni, kihez fordulhatok a ezzel a szereléssel? Néhány napja magas fordulaton elkezdett "zakatolni" majd leállt a fűtő ventilátor. Kikapcsolás után újra tudtam indítani de továbbra is ha néhány percnél tovább használom magas fordulaton ugyanúgy elkezdődik a zorges majd leáll. Ha max közép tartományba állítom kézzel akkor probléma nélkül dolgozik folyamatosan de automata állásba nem kapcsolható mert sokszor megemeli magas fordulatra. Szentendre környéki vagyok. Előre is köszi!
Az enyémben holnap cserélik, garantált 118e km. Viszont a váltóban még nem volt olajcsere. Most nem kicsit szartam be. 😯 Azzal a technikával, amikor az egészet lefejtik, és teljesen ki tudják cserélni. Állítólag ennél a kilométernél még nem kell tartani a fémszemcséktől, szennyeződéstől, aminek a kimosása bajt szokott okozni. Remélem nem is lesz vele gond.
Április 16-án lett az automata váltóban olaj cserélve, mert a kocsit használtan vettem és semmi bejegyzés sem volt a szervízkönyvben, hogy mikor lett cserélve. Úgymond boldog voltam hogy ez is pipa, mert szeretem ha minden tip-top és szerettem volna pár évig még használni az autót (2.0 16v 2010-es évjárat). Erre tegnap este egy kb 140 km-es út után mikor haza értem és beálltam a parkolóba látom hosszú olajcsík amerre jöttem. Lehajolok, benézek az autó alá, ömlik ki az olaj. Megtapogatom az olajat, nézem a színét, ez nem motor olaj. Talán hidraulika olaj? Arréb akartam állni, de a kb 2 méter megtétele után a fedélzeti kiírta, hogy álljak meg és tegyem ki üresbe majd állítsam le a járművet. Ekkor ért áramütés, szívinfarktus, hőguta mert rögtön tudtam hogy ez nem a szervó lesz :( hanem a CVT váltó. Annyi örömöm van hogy amire haza értem adta meg magát nem "idegen földön". Bár ma reggel így is vontatni kellett a Renault szervízbe, de azt a Casco fedezi. A szerelő azt mondta hogy ma vagy holnap hívnak mi újság...ma nem hívtak ... remélem nem teljes váltó csere mert arra még a gatyám is rámegy :(
Es amikor a klímát használom akkor a vezetői legnyilasok langyos levegőt fijnak, de az anyos oldalon lévők. Mind a kettő az hideget. Tavaj lett feltoltve....
Valaki valamit tud esetleg ezzel kapcsolatosan mondani...