Idén is megrendezésre kerül az Opel családi rendezvénye a Legendák Találkozása, 2016 május 21-én. Idén 25 éves az Opel Magyarország, ezért az Opel kicsit jobban kitesz magáért, pl.: bemutatják az Opel GT tanulmány autót, a "K" Astra Sports Tourert, valamint újra lesz Tankcsabda koncert. A legfontosabb viszont, hogy ismét kiállíthatjuk nagy becsben tartott Insigniáinkat, aki szeretne kiállítani kérem, hogy jelezze a fórumon a részvételi szándékát. A részvételi feltételek hasonlóak a korábbiakhoz, a rendezvényt ezúttal is megkoronázza a szokásos autós felvonulás a Hungaroringen.
Szeretnék venni egy benzines Insigniát, vagy 1.6 T vagy 2.0 T. Olyan kérdésem lenne, hogy mire figyeljek, milyen hibák jellemzőek rá? Szervizkönyves jöhet csak szóba, ezért hogy milyen időközönként kellett hogy olajat cseréljenek, vagy ép vezérlést? Illetve jó lenne ha manuális váltós lenne, de ha automata, akkor ott mire figyeljek a vásárlásnál?
Az a helyzet, hogy le kell adnom szeretett Insigniámat a cégnél, de előtte kiszedtem mindazt, amit én applikáltam bele. Ezeke eladósorba kerülnek:
Szóval ezekről van szó:
- Tolatókamera és Video-inzerter kábelekkel kompletten, hibátlanul, Navi 900-hoz volt beszerelve (talán jó 600-hoz is). hátramenetbe kapcsolva élesíti a kamerát és beadja a képét. Teljesen korrekt, vágás nélkül beszerelhető (rendszámtáblavilágítás helyére jön a lámpa/kamera kombi), mondjuk egy fél-egész nap elmegy a szereléssel). Márkaszervízben nézték is, hogy akkor ez most hogy van, mikor ilyen nincs is... :-)
- Jobb oldali aszférikus és SÖTÉTEDŐ tükör, a bal oldali lapnak a párja. Olyannak javaslom, akinek a benti és a bal is sötétedik. 3-4 óra munkával át lehet húzni a kéz vezetéket a bal oldaliból és már működik is. Nem egyszerű volt beszerezni...
- Haynes kézikönyv, angliából (hogy soha ne akadjon el az ember),
- Új pedálgumik a fékre és a kuplungra (sport van benne, benne is hagyom).
- Új, bal első fogantyú (most szemüvegtartó van a helyén).
Csatlakoztam hozzátok. Most vásároltam egy Sport Tournert. 2.0 131 Le
Olvasom előttem szólóktól az olajnyomás gondot. Csatlakoznék a válaszolóhoz ,h szűrő gyere elsőkörben. S nagyon fontos h a szűrő gyári minőségű legyen. Boss Manfilter...gyári minőség.
Nekem 2 db autóval is volt ez a hiba(márkát direkt nem irok) totális olaj nyomás csökkenés olaj csere után pár héttel. Addig hibátlan. Ismerve a magyar mentalitás, és némely szerviz Bizniszelő...stb ha nem jó minőségű a szűrő , pont ezt teszi.
Más...Tud valaki gyári navigációt ? Bontottat keresnék.
Alacsony olajnyomásra figyelmeztet ....(szerintem egy szűrő cserét ,jó minőségűt belevaló olajjal megérne valamint a szűrő házát szemrevételezni belül is )talán csak ennyi a baj .....
Sziasztok!2014 Májusában vettünk egy Opel Inignia 2.0 ECO flex 160le autót.Mikor a hőmérséklet lemegy +5-6 celsius fok alá, indításkor pár másodpercre azt írja öl niedrig motor abstellen.Az Opel szervízben se tudták mi a gond.Ez kb 4 hónapja volt.Tegnap felhívtak,lehet az olajpumpával vagy ott vmi tömítéssel van a probléma.De meleg időbe nem csinálja..sztek???vkinek volt már hasonló probmlémája???
Be tudod állítani a menüben hogy lezáródjanak-e vagy ne. Ha úgy állítod be hogy igen, akkor 15km-es sebességnél autómatikusan kattan eggyet és lezáródnak, de ezt ki tudod kapcsolni
Októberben vettük egy 2010es évjáratú Insigniát egy kereskedőtől. 2 hete beblokkolt a bal hátsó fék. Tegnap este pedig otthagyott minket az autópályán - szerencsénkre pont a "kijáratnál" szóval le tudtunk "gurulni". Kivillant egy sárga fény, abban a pillanatban leállt a motor és csak gurult az autó, újraindítani természetesen nem lehetett. Majd vontattak minket és természetesen az aksi is lemerült szerencsénkre már a kapuban tartottunk szóval a fények még működtek addig. Nem tudjuk még mi a baja, most jelenleg ott tartunk hogy várjuk a vontatókocsit és megyünk a szervízbe. Jó választás volt ez az Insignia? Valakinek valami hasonló tapasztalata esetleg?
Nekem is van egy ugyan ilyen Insigniám. Találkoztam én is ezzel a jelenséggel. Ha még mindig fent áll a probléma akkor keress meg és segítek benne. Az email címem norbert1000r@gmail.com
nincs köze az olajhoz. Tudom, 5 éve van Insigniám és 2 évente előjön ez a probléma. Legutóbb a szabályzó volt a hibás mert 3. fokozatban erősebb gáznál tiltott. Előtte meg turbócső szakadt ki, ez 60ezer km-enként előjön általában...
2 hete vettem egy insigniat. Az auto egy 2012-es ecoflex 2.0 cdti 160 loeros model. Elotte egy c vectram (120 loeros) volt. Azzal eljartam 7.2-7.4 literes fogyasztassal varosban es 5-6 literes fogyasztassal orszaguton,autopalyan. Az insignia fogyasztasmeroje jelenleg 8.2-8.6 litert mutat varosban es orszaguton is kozelebb a 7 literhez. Vezetesi szokasom nem valtozott! Tudom,hogy tel van stb,de ez akkor is joval tobb,mint kellene,hogy legyen! Ha a gyari adatokat nem is vaszem figyelembe,akkor is ott van alapnak a vectra fogyasztasa! Nem ertem,hogy egy hasonlo parameterekkel rendelkezo auto,ami mellesleg ecoflex miert produkal,mitol produkalhat ennyivel magasabb fogyasztasi adatokat? Tudna valaki segiteni,hogy mitol lehet ez?
léptesd a kijelzőn az olaj élettartam részre ,ott kiírja hány °százalékos olaj minősége illetve ott lehetséges újra álltani (reset ´)más ha valamiért elszáll a motor a rögzíti a vezérlőben a hiba körülményt
lehetséges csak a szerviz visszaállítás után enged jóban pörgetni . 5200f/p a limitált csúcs amúgy de dízel lévén nem kell csak nyomatékkal haladni
Nem fogom hajtani, de gondoltam miután elhoztam a kereskedőtől kipróbálom , hogy gyorsul...
( tudom, előtte kellett volna....bár egy szakszervizben átnézettem, csakhogy ott nem gyorsultunk...)
Kicsit megijedtem amikor 2 seb majd 3 seb ( 3-4.000 fordulat ) után kiírta a dolgot és lelassította az autót....Egyből hívtam a kereskedőt , Ő megnyugtatott , hogyha meglesz az olajcsere, stb akkor megoldódik a probléma...
Na ma reggel megvolt az olajcsere , újra kipróbáltam, hogy gyorsul...aztán megint előjött "Service Vehicle Soon" és lelassította az autót, félreálltam, leállítottam, beindítottam és eltünt a kiírás. Azóta nem nyomom neki...
Nem reseteltem a szerviz állást, még nem tudom hol kell, légyszi írd le ha tudod, megköszönném .
A hétvégén lesz időm végre tanulmányozom a könyvet , gondolom abban benne van sok minden , gyakorlatilag a C Vectrám után szinte mindent újra kell tanulnom...
A gázolajszűrőt megvettem, de a szerelő nem találta , hogy hol van ...vicces... ( nemszakszerviz... ) ezért azt mondtam neki, hogy mindegy , majd nézzünk utána a neten , hogy hol is van...hát én már meg is találtam ha igaz . Itt egy videó, ezen rajta van..
Beszéltem a szerelővel, , hétfőn megcsinálja...
Valamint mi az igazság abban, hogy minden 4. vagy 5. tankolásnál a drágább gázolajat kell beletankolni ??
hirtelen nem is tudom csak egy dízel :meg kellene nézni mi a tiltása a terhelésnél szerintem a 4000 f/p elég sok nem kellene talán idáig kiforgatni a motort ...írd meg hány KW (ló )megnézem a korlátozást ...
(nagyon halkan írom le nem biztos hogy a turbónak jót tesz ha forgatás után leállítod igen csak igénybe veszed ezzel )