Ja. Azzal a piros fekete kombóval, ha jól látom, eléggé elcsúfítja azt a részt. Mondjuk nekem 972-ről már van mindkét oldalról jó fotóm. :) De ahogy elnézem elég random módon kaphattak matricát a buszok, mondjuk miért épp a legújabbra kellett ezt rárakni. Jó lehet ezt már csak én lihegem túl :)
Addig "jó" míg nem egy kredenc kapja a pofont. Egy EAG-ban nagyobb védelme van a sofőrnek és utasnak egyaránt. Szegény 154-es, remélem szépen helyrehozzák.
A CTG-990-et meg 992-őt úgy különböztetik meg az AVE-któl, hogy egy G-betű kerül a szám elé. Szerintem így van az LWZ-nél is és így akkor 'Z972. Szerintem legalább is... :)
Addig amíg nem egy üzemben dolgoznak nem baj. :) Bár a helyköziseknél lehet zavaró lesz, de a helyinél a 972-nél biztos tapsoltak mikor megjött. Mert eddig a két azonos rendszámnál működött a "magyar" és a "német" megnevezés, de itt még az sem működik. :) Gondolom "új" 972-ként jelentkezik be a forgalmistánál. :)
Voltam, voltam. Mivel már korábban kitárgyaltam a témát, ezért csak figyeltem milyen felszólalások lesznek.
- miért kerül minden járat hátra a cifrakapura (12 és társai) főút fele sokkal több lakást látna el...
- Buszállomás- Lajosváros - Ipari Park kapcsolat nincs, ezt leginkább a Bosch nehezményezte.
- legyenek pontosabbak a buszok
- vasúthoz próbálják már hozzáigazítani az esti/éjszakai járatokat
- 37 7-es Színház megálló elhagyása mindkét irányba.
Én leginkább az utastájékoztatás megújításának örülnék. Ha órás bontásba Ms-Db-Bp mintájára lenne kirakva az indulás. Csak ez forráshiány miatt nem fog megvalósulni. Jóval több tábla kell a megállókba még úgyis hogy csak 1x néhány járat lesz és nem 25. milliós kiadásról volna szó. Hogy mégis miként kívánják ezt megoldani? Nem tudom. Mindenesetre ha a tábláknál nem is, a menetrend könyvben meg lehetne csinálni, szerintem. Az nem kér enni + költséggel sem járna és ha Miskolc meg tudta csinálni 1 járat/oldal-ra akkor még jobban is jönne ki belőle a volán, mert most is vannak járatok amik 2 oldalt is elfoglalnak a menetrend könyvben.