Ahogy írtam, azzal nem lenne gond, ha egy nagyon tehetséges valakit támogatnának, vagy addig támogatnának valakit, ameddig a tehetsége és képesség alapján jogosult rá, a gond azzal van, hogy megint csak azért jut előre valaki, mert valakinek a valakije, ráadásul ezt még az ember pofájába is nyomják, ezen felül még valós teljesítményként próbálják eladni. Olyan ez, mint valamelyik nap a TV2 pofavizites vetélkedőjében Andy Vajnáné húga és NER lovagocska hapsikája szerepeltetése, mintha egyrészt ismerni kellene őket, másrészt mintha letettek volna valamit az asztalra.
Ahogy írtam, azzal nem lenne gond, ha egy nagyon tehetséges valakit támogatnának, a gond azzal van, hogy megint csak azért jut előre valaki, mert valakinek a valakije, ráadásul ezt még az ember pofájába is nyomják, ezen felül még valós teljesítményként próbálják eladni. Olyan ez, mint valamelyik nap a TV2 pofavizites vetélkedőjében Andy Vajnáné húga és NER lovagocska hapsikája szerepeltetése, mintha egyrészt ismerni kellene őket, másrészt mintha letettek volna valamit az asztalra.
Nekem nem feltétlen azzal van bajom, ha valaki hátszelet kap, mert valószínüleg ha én tudnék adni valakinek, akkor én is adnék, vagy ha kapnék, elfogadnám, hanem azzal, hogy nem mérik fel reálisan, hogy merre hány méter, mi az, amire képes a kis pártfogolt. Ha adnék, olyanban adnék, amiben az illető jó tud lenni, de megfelelő kapcsolatok nélkül önerőből nem tudna bekerülni, ahogy elfogadni is csak ilyet fogadnék el.
Az említett kiscsajjal sem az a gondom, hogy apuci önzetlenül, vagy más felnőtt bácsi önös módon támogatja, hanem hogy erőn felül erőltetik. De nem baj, lesz nekünk is Carmen Jordánk.
Vagy csak egyszerűen bicskanyitogató az, ahogy Vivike menedzsmentje azt is világraszóló történelmi magyar sportsikernek adja el, ha pofára esik rollerezés közben.
Nem tudom hogy neki is ekkora arca van-e vagy kívülről jön a körítés, de némi szerénység nem ártana. Ódákat zengeni arról hogy egy kilencvenhatod rangú ázsiai bajnokságban megvert egy 50 éves japán hobbiversenyzőt?
Majd ha visszavesznek az arcukból akkor talán drukkolni is fogok neki.
úgy tűnik, a W Series megpróbálja komolyan venni magát, ez azért jó jel.
Hazudnék ha azt írnám, minden sikeres felvételizőt ismerek, de akiknek itt kellene lennie az itt van abból a rengeteg jelöltből.
Vivikének ez is sok lett volna, de majd a menedzsment a rá jellemző módon lehozza, hogy sporttörténelmet írt, hiszen a W Series első magyar tartalékversenyzője lett, meg minden szakértő csak áradozott róla és ő a jövő formaautós és sportautós, túraautós Audis és mindenféle széria legendája stb. stb.
Eddig hibátlanul egyengették az útját, de ez a formaautós próbálkozás vakvágány volt. Abban a téli ázsiai sorozatban már leírta magát.
Szerintem az idei évre megint találnak egy 8-10 fős, gyengébb felhozatalú kupasorozatot és minden megy tovább.
Végre fényesen ragyog a magyar autósport csillaga, hiszen ennyire fiatalon ennyire magyarként ennyire Vivikeként senki nem került ennyire közel a versenyzéshez.
"A gerinctörése miatt azonban egy 17 órás operáción kellett átesnie"
Ez már így olvasva is hátborzongató............................
Amúgy meg "érdekesek" ezek a gerincsérülések is, lásd Wickens pl. meg még mindig tolókocsiban van. De akkor Sophiának pont annyival lehetett több szerencséje hogy nála az idegek nem sérültek.
Sarah Bovy, Belgium Jamie Chadwick, UK Sabre Cook, USA Natalie Decker, USA Marta Garcia, Spain Megan Gilkes, Canada Grace Gui, China Esmee Hawkey, UK Jessica Hawkins, UK Shea Holbrook, USA Francesca Linossi, Italy Vivien Keszthelyi, Hungary Emma Kimilainen, Finland Natalia Kowalska, Poland Stephane Kox, The Netherlands Miki Koyama, Japan Milou Mets, The Netherlands Sarah Moore, UK Tasmin Pepper, South Africa Vicky Piria, Italy Alice Powell, UK Gosia Rdest, Poland Naomi Schiff, Belgium Shirley Van Der Lof, The Netherlands Beitske Visser, The Netherlands Alexandra Whitley, Australia Fabienne Wohlwend, Liechtenstein Caitlin Wood, Australian
Ezek a legutóbbi döntései nem tűnnek túl jónak. Amúgy kicsit olyan ez az egész, mintha már maga sem tudná hogy mit is akar tényleg csinálni/merrefelé orientálódjon. Attól félek lesz ebből még 1x egy "mindig is az f1 volt az álmom" kinyilatkozás is :(
Nem értem Keszthelyi egyáltalán mit keres ezen a listán. Idén a legjobb újonc, sőt bajnoki második lett az R8 LMS kupában (ezen cikk elején érzékeltetve van, hogy már ez is milyen nagy dolog volt), tehát eddig teljesen jó úton halad álma, a DTM felé. Ez a wseries csak egy felesleges vargabetű, sőt egyenesen hátráltató/késleltető dolog lenne a karrierje szempontjából, mert nem gondolnám hogy még ha esetleg bajnok is lenne itt (ami egyáltalán nem volna biztos, mert akármekkora tehetség ill. tehetségesebb a listán szereplő nevek jelentős részénél eddig teljesen más autókat vezetett, konkrétan ow autóban még nem is ült) az előrébb vihetné annál mintha maradna továbbra is az Audi nevelőprogramjában.
kategóriájában majdnem bajnok lett idén (GT Daytona), nyeri a futamokat, elvan ő ott. Idén már az Xfinityben is indult, két road futam után indították két oválon is mert Davisék elégedettek voltak vele
nemrég meg bejelentették őt a decemberi E női tesztre is, Mahindránál körözget egyet, meg ki tudja, lehet a háttérben szervez valamit Indy500-ra
jövőre meg Shankék hoznak mellé női csapattársakat (de Silvestro, Beatriz) de nem fullszezonra, mert SdS hosszabbított az ausztráloknál.
Legge-nek eléggé kiforrott a pályafutása perpill. őrültség lenne dobni mindezeket azért, hogy egy F3-as szintű géppel közel a 40-hez bohóckodjon Vivi meg Jorda kaliberek ellen
aki versenyképes a maga kategóriájában a férfiak között, ők nem fognak ilyenbe belemenni
Mann is a kezdetek óta ellenzi ezt, Sophia úgyszintén nem megy oda
Sophia jövője érdekes megint, és nem a sérülésére gondolok most, amit csodamód túlélt maradandó károsodások nélkül, hanem az, hogy hol kap helyet. Előzetes 2019-es F3-as nevezési listán nem szerepel a csapata a Van Amersfoort. Bár én tippem az, hogy F3-as lesz, és megy a HWA-hoz akik viszont indulni fognak. Mercedes támogatott úgyis, meg sokatmondó, hogy ha nem sérül le, ugyanúgy körözgetett volna náluk az E női tesztjén. Tegnap ünnepelte 18. szülinapját, perpill a legígéretesebb női formaautósként olyan sok értelme nem lennie bezárkóznia ebbe a csajszériába.
Calderon se megy, de ő lépése is érthető. Ha a Sauber ilyen kirakatszerepre szánta, hogy közel 6 éves gépeikkel körözgessen, (ergo ő F1 kapujában van :D) ha nem tarolna a W Seriesben csak negatív reklámot kapna hiszen ilyen F1-es "tesztelő" az aki nem tarol. Bár szerintem a W Series közelebb van a képességeihez mint az F1.
Allemann szeptemberben szült, de egy ideje már háttérbe került nála a versenyzés (bár hozzátenném Kimilainen személyében egy anyuka így is lehetne ebben a W Seriesben)
Pár hete írt egy cikket erről a W Seriesről a motorsport svájci kiadásában
Gachnang pedig évek óta eltűnt, én utoljára arra emlékszem hogy az F2 után próbálkozott a GT világában, Le Mans 24 óráson ment egy csajcsapattal azóta meg sehol.*
Frey elvan az ADAC GT-ben, ahol az utóbbi 2 év alatt összehoztak 3 pontot a csapattársával.
*kieg: elküldés előtt utánanéztem, az a csajcsapat 2010-ben volt, 2013-ban ismét indult, de már nem egy női csapatban, azóta semmi. Se hivatalos oldal, se facebook, twitter, insta vagy bármi ahol megtalálható lenne. Lehet férje nevén van fent valahol másra nem tudok gondolni.