Tudom, van mar kamionos topik. De szerettem volna ha lenne egy olyan is, ami ugy mukodik mint egy nyilvanos forum. Ahol barkinek szabad hogy akar eltero infoja vagy velemenye legyen, nincs nemkivanatos hozzaszolas, nem elfogadott az hogy sertodesekkel es fenyegetesekkel lehet barmikor szamolni. Majd elvalik hogy kellett-e egy ilyen.
Szerdán 8,30kor léptem be Subennél és Kb Murau magasságában jött 2 kocsi párban velem szemben. Úgy emlékszem pótokon is volt felirat, de azt meg nem mondom hol. Első mikor elment szembe velem, akkor ugrott be "nini ilyennel jár Liili is":)
A 30-as él, a 70-es megszűnt. A pótomnak csak a vége feliratos. Most jött 3 ugyanilyen pót, csak kiskerekűek, a traktorral együtt. Enyém nagykerekű, meg nem madzagos a csatija. Van kavarodás bőven:-))
Tavaly is csinálta már: -15Co környékén ha megy egész éjjel és leállítod reggel amíg indítod a kocsit, akkor hajlamos nem juttatni gázolajat a fűtésig (valahol az alvázban van dugulás). De ezt eddig fél-1 óra járatással ki tudtam olvasztani és a -24Co-ben is tud addig eleget fűteni a motor.
De most 3 óra járatás után se indult (sőt 6óra után sem), pedig csak -14Co volt, igaz a szél nagyon fújt a kikötőben. A szerelősrác cserélt izzítóstiftet (nem tudom minek), kipróbálta másik tápszivattyúval is, majd kihívta a főnökét. Hirtelen vasárnap kb 15h magasságában azt találták ki, hogy külön tartályos lesz a fűtés egy kis petróval bolondítva.
Sajnos a tápszivattyú elektromos csatiját levágta a srác, így Rothba a szervizbe plusz 3/4 óra volt mire majdnem gyárira visszaalakították (most fordítva áll a tápszivattyú, mint gyárilag).
Amúgy sose volt jó, nekem majdnem maxon van a termosztátom, míg szinte mindenkinek majdnem alapon (eddig 3-4 DAFos kollégával találkoztam ugyanezzel a gonddal). Plusz néha "nincs kedve" újraindulni amikor kihűl a fülke, ilyenkor tök jó kinyúlni és újraindítani az egészet.
Amúgy meg az a fő gond, hogy egy vacak Eberschpacher és nem Webasto!
"enyémen" nincs toll collect antena mégis ugyanigy ázik be. Középen ott van a menetlevél az "asztalon" és esős időben a pár csepp viz ott van. Szerintem a tető ablaknál vezeti be vogy.
-18Co volt múlt vasárnap és a kályha gázolajcsöve megadta magát, Rostock ITS szerviz megoldása alig 2,5h alatt
két estét jó is volt, így mehettem Nürnbergnél is műhelybe alig 4h volt az új gázolajcső befűzés és a rostocki kókányolás megszüntetése, de a kanna és a "kis csődarab" is megmaradt végszükségre
Kezdem biztosan tudni, hogy a toll-collect antenna miatt ázik a kocsi be újkora óta
Elvitték vizsgára a gépest és így akasztottak össze szerintem segített utána 3 nappal "leszedni" a jobbos talpat tuti nem én voltam az első és sajnos szerintem utolsó sem aki "elakadt" a kapuban Csütörtökön "megjavítottam" ha már úgyis épp szívtam elektroluxban...
Nem jó annak lenni. Ott az a Dixon gyerek, az osszes hulye picha, aki nézi a sorozatot, imádja. Viszont az osszes kollegája utálja. Minden helyen, ahova Stobart kamionok járnak rakodni, tele vannak firkálva a wc-k a telefonszámával és a karikatúráival..:)
Masterba még nem csináltam, de a régi fajta simán megoldható lenne itt is. Meg mióta nem ülésen alszok, azóta nem is érzem igazán hiányát. Azok az 1-2 órás ülésen alvós mutatványok meg sosem arról szólnak, hogy kipihenjem magam, azok csak ilyen vezetés közbeni "hosszabb" szünetek.