Még új vagyok ezen a fórumon, és egyenlőre Unimogom sincs, de tervezem (diesel 406-os).
Ezért a hozzáértőktől, szerelőktől, tulajoktól lenne jó pár kérdésem. Megköszönném, ha esetleg ha kapnék telefonszámokat ( eladologan@freemail.hu -ra küldhető ha nem akarja valaki ide kiírni) akkor nem fárasztanék senkit az írással, és így egyszerűbb lenne.
Mire lehet számítani egy kb. 45 éves 406-ostól? Télen erdőzésre használnám. Van e gyenge pontja? Mire kell figyelni vásárláskor (ha állítólag minde4ne működik?) Beszerezhetőek e az esetlegesen cserélendő alkatrészek? Ha az otthoni műhelyben valami nem megy, pl. célszerszám miatt, van e erre rááltt szerelő. Szükséges javítási/karbantartási dokumentáció beszerezhető e? Ha külföldről lesz, hogy érdemes forgalomba helyezni (nem OT-s lesz, munkára kell) ?
Jelenleg egy 1993-as Aro320D-m van. Tudom nem egy kategória, de eddig majdnem mindig ez is megfelelt (difizár hiányzik csak). Vágyom azonban egy komolyabb gépre. Meg elegem van, hogy mindig szerelnem kell. De tartósan jóra a gyatra alkatrészeknek köszönhetően így sem lehet. Elég sok minden át van alakítva (pápai nehézterepmintás gumi,rövidített difi, stb. ott elmegy ahol már csak kevesen járnak) a motorja kiválló, csak a rozsdától hullik szét, meg a nagy igénybevételtől a hajtások (évi kb. 20-szor kell kimenni az erdőre vele, de elég rossza terep). Utóbbi szerintem egy Unimognak meg sem kottyanna a zárható difikkel, portálhíddal.
HELLÓ érdeklődni szeretnék van e még unimog 411 alkatrészed nekem főfék munkahengere lenne szükségem esetleg ha van milyen állapotú nem e ereszt és milyen áron kínálod ?
Erre a tavalyi bejegyzésedre reagálok, mert meglehetősen friss "élményem" van a témával kapcsolatban.
Szerettem volna zöld rendszámot igényelni a tegnap vásárolt 417/10 -re, amelyre az előző tulajnak 2010 óta zöld rendszáma van. Ez jelenleg is érvényes 2016 márciusáig. Ennek ellenére úgy bántak velem az okmányirodában, mint egy bűnözővel. "Milyen gép ez, mert az adásvételi szerződésen Mercedes van?..."
Egyébként pedig, hozzak a Közlekedési Felügyelettől egy igazolást, hogy kiadható rá a zöld rendszám.
Tegnapi naptól egy szétbontott Unimog 411 tulaja vagyok. Kérem hogy aki tud küldjön műszaki leírást, technikai adatokat, részletes fényképeket a restauráláshoz.
Még azt sem tudom milyen alkatrészekre van szükségem ami esetleg hiányzik. Az biztos hogy adagoló hiányzik, motor darabokban.
Van egy felesleges 240- cmhosszú Unimog kardánom. 6csavaros, keveset használt, jó állapotú keresztekkel, asszem hátsó adaptert hajtott. Ha érdekel valakit! Pest Megyéban.
Ahogy szeretnéd úgy vizsgáztatod le! Ha melózni szeretnél vele pl. erdőben,akkor zöld rendszám,vagy piros,olcsó lesz az adója! Ha betonon használod,akkor pedig rendes fehér rendszám mert úgysem fogod kibírni,hogy 25tel tépjél betonon egy pl. Unimog felvonuláson! :)