Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

smileknight Creative Commons License 2018.06.05 0 0 6475

A legrosszabb dolog amit ilyenkor tehetsz az az hogy leállítod. A legjobb ha magas fordulaton közlekedsz vele amíg be nem fejezi, de volt hogy erre nem volt lehetőségem akkor álló helyeztben pörgettem 4000ig , így is szépen kiégeti a kormot a szűrőböl.

Előzmény: Zod30 (6469)
smileknight Creative Commons License 2018.06.05 0 0 6474

Tapasztalatom szerint nekem MINDIG regenerálás közben megy fel a hőfok és nő meg a fogyasztás (még motorfék üzemmódban sem lesz 0 a fogyi). Elég drága pezsgőben mernék fogadni hogy nálad is ez van de mivel mindig leállítod regenrrálás közben így egyrészt telítve marad a DPF másrészt higul gázolajjal a motorolaj ezért is kérheti a gép hogy cserélj olajat

Előzmény: Zod30 (6469)
Hattori Hanzo2015 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 6473

Na, arra speciel nekem is szükségem lenne...

Előzmény: Vappali (6472)
Vappali Creative Commons License 2018.06.02 0 0 6472

Sziasztok!

A gyári navigáció frissítéshez nem tudnátok adni egy leírást? 

Köszi előre is! 

trawala Creative Commons License 2018.06.02 0 0 6471
Előzmény: trawala (6470)
trawala Creative Commons License 2018.06.02 0 0 6470

82 Cserélje le a motorolajat

Előzmény: Zod30 (6469)
Zod30 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 6469

Sziasztok! Pest környékén tud valaki diagnosztikát illetve élő adatokat olvasni Orlando 2011év 2.0d autónál? A jelenség az, hogy nagy terhelésnél dobja a 82 hibát. ilyenkor folyamatosan melegszik a motor, folyamatosan megy a hűtő ventilátor, és ha közben tempómattal visszaállok a tartós 50-60 as sebességre ahol csekély a terhelése az autónak akkor is a pillanatnyi fogyasztásmérőm 14-16 litert mutat. Ha megállok, gyújtást leveszem, és megvárom, hogy a ventilátor megálljon, majd újra indítózok akkor minden rendbe jön. És ha nem kínzom a kicsikét akkor 50-60 közti tempómattal 5 litert ír a pillanatnyi fogyasztásmérő ezután.  Gagyi hibakód kiolvasómmal P200A hibát dob. De volt, hogy P200C dobott. Illetve valami bank1 folyamatosan 900 C fokot mutat hidegen melegen. Én nem vágom a diagnosztikát. Szakszerviz 2 hétre ad időpontot. Sűrgős lenne. Ár annyi amennyi. 

HFT Creative Commons License 2018.05.30 0 0 6468

Ha meg nagyobb javítás is volt, pl. üvegcsere, akkor az ablaküveg gyártási évszámai nem stimmelnek.

Előzmény: trawala (6467)
trawala Creative Commons License 2018.05.29 0 0 6467

Mint a gyári képen is látható, az LTZ felszereltségtől az ablakszegélyeken alul van krómcsík. Az első autó (amit belinkeltél) egy kintről behozott gép, érdekes felszereltségekkel. Nekem úgy tűnik, hogy LTZ-sített autó és a krómcsíkra nem figyeltek eléggé, esetleg valami javítás okán lemaradt a "C" oszlop mögötti ablakról. Az 1,8-as LTZ szintén "zenész".   :))

A többinél nekem úgy tűnik megvan minden krómcsík.

Előzmény: koii69 (6466)
koii69 Creative Commons License 2018.05.28 0 0 6466
Előzmény: Hattori Hanzo2015 (6464)
trawala Creative Commons License 2018.05.27 0 0 6465

Talán utólag lett a krómléc feltéve, esetleg elhagyták róla. Az LTZ-n mindenütt van az ablakok alján

Előzmény: Hattori Hanzo2015 (6464)
Hattori Hanzo2015 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 6464

Na, ezen a válaszon lepődök meg a legjobban... (Nem azt jelenti, hogy nem hiszem el, hanem, azt hittem ilyen nincs: vagy végig króm, vagy végig gumi...)

Előzmény: koii69 (6463)
koii69 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 6463

Szia !

Nekem LTZ felszereltségnél mindkét oldalon a hátsó oldalsó ablaknál ilyen, azaz króm nélküli.

Előzmény: FxPwrH (6459)
Hattori Hanzo2015 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 6462

Kinagyítva a képet, inkább "dudorodik" alul a gumi, mint hiány lenne ott. Ezért valószínűleg csere volt.  Másik oldalon mi a helyzet?

Előzmény: FxPwrH (6459)
Hattori Hanzo2015 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 6461

Dobtam mailt.

Előzmény: FxPwrH (6456)
Hattori Hanzo2015 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 6460

Először azt hittem, hogy az én új autómról készült a kép. Ugyanezen az oldalon, ugyanez a króm léc hiányzik. Közelebbről kellene látni, mert vagy lepattant a léc erről is, vagy tényleg ilyen a kédergumi. (A régebbi Orlando-mon  nincs az alsó részen króm; Telibe gumi.)

Tehát vagy cserélték, vagy lepattant a króm-díszléc ezen szakasza. Utóbbin azért látszik, hogy onnan hiányzik valami.

Előzmény: FxPwrH (6459)
FxPwrH Creative Commons License 2018.05.26 0 0 6459

Az alábbi képen levő részlet, ajtó cserét, vagy hátsó ablak cserét sejtet, gondolom gyárilag nem így jött ki. (fém díszléc, és annak hiányára gondolok)

 

trawala Creative Commons License 2018.05.25 0 0 6458

Előzmény: FxPwrH (6456)
trawala Creative Commons License 2018.05.24 0 0 6457

Miskolc közelében van Hattori Hanzo69 kolléga, írjál neki.

Előzmény: FxPwrH (6456)
FxPwrH Creative Commons License 2018.05.24 0 0 6456

Köszi!

Vidéki kisváros. Miskolc mellett: Kazincbarcika.

Előzmény: trawala (6455)
trawala Creative Commons License 2018.05.24 0 0 6455

Méretet -noha nem egészen azt, amit Te keresel- a 1152 sz. hozzászólásban találsz. Esetleg a közeledben van Orlandos kollega és ott megmérheted a belső méretet. Merre vagy?

Előzmény: FxPwrH (6454)
FxPwrH Creative Commons License 2018.05.24 0 0 6454

Igen, persze a cmax kisebb egy számmal. A fogyasztást kalkuláltam, nem mondom, hogy mindegy, de nem annyira lényeges számunkra. Kb 10ekm/év a futásunk.

Köszönöm a választ.

Előzmény: trawala (6453)
trawala Creative Commons License 2018.05.24 0 0 6453

Üdv!

Azt gondolom, hogy a C-Max egy számmal kisebb autó (belül), mert az Orlandoban pl. három ember normális módon elfér a második sorban. Alkatrészt lehet kapni Európában a központi -holland- raktárból, amennyiben olyan alkatrész kell, amit a szervizek nem tartanak. Eddig úgy tűnik a 6-7 év alatt igazából nem volt alkatrész gond, mert egyrészt nem nagyon kellett, másrészt akinek esetleg kellett, annak lett is. Azért nincsen sok az utakon, mert az Opel Zafirat preferálták a kereskedők, meg a vásárlók mondván, hogy ugyan csak egy Chevrolet de ráadásul egy koreai szar. Mondjuk az ár-érték arányban verhetetlen volt a kategóriájában és azóta rájötte, hogy mégsem annyira rossz autó, ezért viszonylag jól tartja az árát. Nem véletlen, hogy a taxisok előszeretettel vették és most is igen kevés nyűggel használják. 

A fogyasztására szoktak panaszkodni -noha mit is várnak egy közel 1,6 tonnás autótól, 1800 köbcentitől, meg 141 lótól-, pedig csa meg kell tanulni vezetni.

Sok sikert a vásárláshoz!

Előzmény: FxPwrH (6452)
FxPwrH Creative Commons License 2018.05.24 0 0 6452

Sziasztok,

Gondolkodom egy ilyen autó vásárlásán, 1.8 benzines motorral. Ami visszatart, hogy 3 gyereküléses gyerkőcöm van, és úgy tudom nem fér be egymás mellé 3 gyerekülés (3 db 15-36 kg-os). 2007-es Ford C-Max-ot váltanánk, abba sem fért el nyilván.

Az autó nagyon tetszik, és a kérdésem az alkatrész ellátottságra vonatkozik. Ezzel mi a helyzet, akár most, és mondjuk 5-6 év múlva? Talán olyan sok nincs sajnos belőle az utakon.

Köszi!

Arnold14 Creative Commons License 2018.05.09 0 0 6451

Sziasztok.

 

A véleményetekre lenne szükségem. Egyik a hangszigetelés. Benzines Orlandóm van és arra gondoltam,  hogy leszigeteltetem vagy megcsinálom én. Erre van valami ötletetek?

A másik pedig, ami igazából zavar a vasban, az a rugózása. Elég kopogós, pedig 16-os kerék van csak rajta. Van erre valami megoldás, hogy kicsit komfortosabbá tegyük a rugózást?

válaszotokat elöre is köszönöm.

Arnold

Simong.hu Creative Commons License 2018.05.09 0 0 6450

Pár hónapja nekem is elromlott. Szervizben (Chevroberto) cseréltek, emlékeim szerint 7eFt-ért. Ennyiért nem volt kedvem e-bayezni, műanyag borítást bontani, stb..

Forrasztani kellett a kapcsolót, de az nem volt egyben semmivel. Az új kapcsolón a gyár változtatott, állítólag védettebb az érintkező, mert tényleg az korrodálódik el.

Előzmény: smileknight (6449)
smileknight Creative Commons License 2018.05.08 0 0 6449

Köszi az infókat. Én is Aliról rendeltem de ez kimondottan Orlandohoz való, ez egybe van a két rendszám megvilágítóval, elvileg a csati is kell stimmeljen. ( még úton van ).Ez 5e Ft -ba került.

A cserét meglátom hogy magam csinálom vagy sem.

Előzmény: dömedee (6448)
dömedee Creative Commons License 2018.05.08 0 0 6448

Sziasztok,

Én cseréltem a nyitógombot ~2000Ft-ért erre:

https://www.aliexpress.com/item/Black-Tailgate-Boot-Opening-Switch-For-Vauxhall-Insignia-Hatch-Saloon-13422268/32700448915.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.WZ7Xsi

 

Annyi, hogy a megvásárolt cseredarabon lévő csatlakozó nem olyan volt. Helyette forrasztottam....

 

Egyébként előtte szétszedtem magát az eredeti gumiházba öntött gombot is. A belsejében van egy mikrokapcsoló, ami korrodál/kormosodik, ez okozza az eleinte néha-néha majd egyre gyakrabban fellépő hibajelenséget. tisztítás után visszazártam, szilikonnal lezártam, így a kínai csomag érkezéséig tökéletesen működött.

 

A gomb cseréjében egyébként a csomagtérajtó borításának bontása a legázabb. Vigyázni kell a bepattanó kapcsokra. (Most meleg van, így ezzel nincs akkora gond...) Utána a krómozott részt 4 anya meglazításával kivehető. A kapcsoló cseréje innentől gyerekjáték. 

 

Szóval bízd csak a gyerekre! :) :) :)

Előzmény: smileknight (6440)
trawala Creative Commons License 2018.05.07 0 0 6447

... mert a gyermekmunka a legolcsóbb. :)))

Előzmény: Hattori Hanzo2015 (6446)
Hattori Hanzo2015 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 6446

Hoppá: 5332.hsz: (ism.)

Csak, hogy ne maradjon téves info.: NEM kellett kompletten, krómmal, rendszám világítással* együtt cserélni a kapcsolót. Talán a lámpa* foglalattal egyben van, de az egész körítéssel nem !

 

Már én sem emlékeztem pontosan...

 

A kilincs:

Ezt úgy értettem, hogy van a csomagtérajtó belső oldalán, alul, középen egy műanyag "gomba" (kör alakú fedő). Azt lepattintva, a lyukba be lehet illeszteni egy szabvány ajtókilincset. Ilyet:

 Ezzel lehet "szükség-nyitni" ;-) Mi végigtoltunk ezzel a nyitási metódussal egy komplett nyaralást, mert  - persze - indulás előtti este romlott el. Kicsit f..tam a határátkelőknél, de a fiam mindig készen állt belülről, a kilinccsel.

Előzmény: smileknight (6445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!