Köszönöm, igen ezeket mindig cserélni kell, nekem volt itthon a sima, amiben nincs a két kis köröm, most azzal van felpattintva, de majd veszek, aztán kicserélem.
A csavarhúzós módszer nekem nem ment, próbáltam óvatosan, a légzsák fölött de inkább valami ferde hosszú csőrős fogó lenne az igazi. Könnyen törik, sajnos nem jött ki egyben, de ennyi baj legyen...
A belső tér világítását azért kell kiszedni, mert oda vittem fel a kamerából kiálló rövid kábeleket, amiken a tűs csatik vannak, és ott is dugtam össze a hosszú táp- és hátsó kamera kábellel. Nekem nem ilyen a tükör mögötti rész, hanem ilyen:
A kis dudor lejön, de az kevés a kábelek feltolásához le kell szedni azt a vékony fekete részt is, ami viszont a világítás előtti takaró alá bújik, szóval mindent ki kell szedni, de az csak pattintós.
Nekem nincs sávtartóm, de ahhoz lehet, hogy nem megy fel.
A kamerák app-ját Roadcam-nek hívják, néhol chinglish, de használható. AP-ként áll fel, arra csatlakozva már indul is az app, és kb ezek a beállításai. Itt most nincs még bekötve a hátsó kamera, arra nem volt időm, az a bal felső sarokba kerül és PiP-ként mutatja.
Csak akkor megy ha gyújtás is van, ezért aztán parkolóban nem rögzít. De ha koccanást érzékel, (ezt a szereléskor láttam) és hát a beállítások közt is van ilyen, állítható érzékenységgel külön kezeli az ilyenkor történteket és egy Read-Only mappába rakja a videókat, amik maguk is RO-ba kerülnek.
Egy perc kb 58Mb, ha két kamera van, akkor 2x58, tehát azért nem rögzít heteket, és kérdés meddig bírja az SD is, egy 32Gb-os Toshiba Exceria-t tettem bele, majd meglátjuk.
Hangot rögzít, GPS nincs benne...
Feltöltöttem ide pár videót: Az egyik az M3 ma befelé és a másik az IKEA mélygarázs, szintén ma. Ezt tudja.
Két pici kiegészítést hadd tegyek. 1: A clip ha nem törik el, akkor is cserélni kell. Az, hogy ne törjön el, igy lehet megoldani:
2: A belsötér világítást nem kell kiszerelni a kameraburkolat leszereléséhaz:
Majd tennél fel egy nappali és egy éjszakai videót ? 32Gb mennyi idöre elég? Milyen hosszú file-okat csinál? Gyújtásráadásra indul? Vagy állandó táp is kell neki? Van opció a felvétel felülírásának megakadályozására? Esetleg automatikusan teszi pl. ütközéskor? Mit rögzít még a képen kívül? Hang, GPS, sebesség, stb?
Ugye vettem a bereklámozott kamerát, amit ma sikerrel beszereltem, de korántsem egyszerűen. Pár mondatban a kínlódás lépései:
Az első kamera felpattintása szinte gyerekjáték, a tükör mögött lévő alsó burkolatot kell lepattintani, majd a világítást kipattintva a tükör mögötti többi műanyagot is le kell szedni, hogy a kamera kábeleit felvezessük a világítás mögé.
Eddig minden sima, a kamera felpattintható, de a két félből álló testet utólag kell összeszorítani, mert másképp nem csúszik rá a tükör szárára.
A szopás az A-oszloppal van. Mivel ott van légzsák, a VW a két felső fémklipszet úgy alakította ki, hogy a szokásos sima klipszekkel ellentétben ezek kétlépcsősek, ami azt jelenti, hogy van az alján két karom, így amikor a légzsák kinyílik, akkor félig nyomja le a takaróidomot és nem robbantja a sofőr arcára. Emiatt ezt a két klipszet, ami nekem nem is jött ki egyben (eltört mindkettő, nagyon rideg anyaga van) cserélni kell.
Eko, megteszed, hogy megnézed nekem a cikkszámát?
Ezután ki kell bányászni a kis háromszögablak belső takaróját, és akkor levezethető a két kábel, vagy a nincs hátsó kamera, akkor csak egy.
A többi már csak elektromos bekötés, azt mindenki megoldja ahogy akarja, de a ráépített két késes biztivel elég csak két meglévő bizti helyére bedugni.
Az app működik, a kamera egy AP-ként áll fel, és arra csatlakozva az app már látja is. 32Gb kártyát kezel, erre rögzíti a két kamera képét két külön fájlstruktúrába.
Minősége kifogástalan, a szerkezet is frankó, a kép is szép, HD videót rögzít mindkét kamera.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban hogyan tudom a service resetelni? 2014 golf 7 benzin. Sajnos a neten nem jó ehhez a tîpushoz a videó ismertető. Előre is köszönöm a segítségeteket!
Bár ezt én is megfogadtam, de ha lesz még ebben az életben garanciális kocsim, akkor azért sajna muszáj.
1018-ban voltam az enyémmel elvileg csak átnézős év volt. Porsche Buda 94800Ft.... :( olaj rátöltés 10-ezer... fékolaj csere, + klíma tisztítás )
Tavaly tavasszal már hál istennek nem márkaszervizben volt , bár az nem nagy öröm, hogy akkor lett 4-éves lett a kocsi ..az olaj csere, szűrőkkel, + pollen szűrő, + első fékbetétek cseréje, + gyertyacsere . 95-ezer volt.
Ma már inkább az a tapasztalatom, hogy a becsületesség számít. Az, hogy beleteszik-e az olajat, kicserélik-e a szűrőt, frissítik-e a DSG szoftverét, amiért bevittem. Na ez az amiért én sem fogom márkaszervízbe vinni soha többet.
Lassan nem csak a tükör mögé, hanem a motorháztető alá is kell kamerát szerelni.
Köszönöm, a szélvédőcserében végül valóban google lett a barátom, a carglass 102 ezres ajánlatával szemben az autouvegek.hu 60 ezres ajánlata nyert, mindkettő elvileg gyári beszállítós üveget rakna be ennyiért.
A check engine nem játék, én mielőbb elvinném, mert addig is valószínűleg limp mode-ban autózol, ki tudja milyen komoly meghibásodással.
A márkaszervízen kívül rengeteg opció van, de tévedsz, ha azt hiszed, hogy ott sokkal jobban bánnak majd az autóddal. Ha esetleg összekötnéd időszakos szervízzel, komolyabb beavatkozással mint pl vezérléscsere, ott vannak a TSI-k nagy "gurujai", mint a Novoth, a Böszi, vagy a Barcsik.