OKÉ. De az nem lehet, hogy nincs benne a cucc mert beszart és kiszedték,vagy eladták belőle? smájli.
Ha a kormányon ott vannak a gombok, akkor más "cucc" nincs benne. A többi csak szoftver.
A problémát a leggyakrabban a kuplungpedál vagy a fékpedál jeladója okozza. Ha ez beragad, vagy kilazul, esetleg kijön a csatlakozója, akkor nem működik a tempomat.
Ranezek majd magam is, amint visszakaptam. Lehet nagyon buta kerdes, de jól sejtem, hogy ezt majd a kocsiban belül kellene keresni és nem a motorterben?
Azóta már mással szereltetem a kocsit, megbízhatatlan volt a srác és kerestem másik szervizt. Most szervizben van a kocsi, mert átnézetem nagy út előtt. Kértem, hogy nézzen rá arra is és mondta, hogy alul szépen oda van fogatva egy bilincs szerűséggel és felül meg tökéletesen illeszkedik. Sajnos nekem nem volt lehetőségem még ránézni.
Én abba sem vagyok biztos, hogy ehhez kapcsolódik az egész. Olyanokat is mondott nekem, hogy az egész alvázkeretet le kellett szedni ahhoz, hogy hozzáférjen és ki tudja cserélni.
Példának okáért mikor előtte nála szereltem cserélt egy generátor feszültség szabályzót és végül sikerült a szervó csövét valahogy úgy mozgatni, hogy a préselt résznél az szivárogni kezdett az szervóolaj....
Ahhh... Ertem. Valóban akkor ez volt a probléma. Azt hittem, hogy a a T utáni szám már azt jelöli. Köszi a segitseget. Akkor viszont ez egy jó hír.
Amúgy szerelő megnézte és gumi harang teljesen a helyen van. Esetleg lenne még más ötleted mi okozhatja ezt a problémát? Küldtem lejjebb két hangfelvételt is, gyengén de szerintem lehet hallani mire gondolok.
Meg adom én szívesen akár az egészet is ha érdekel. Az utso 6 számjegy: 198217
Ha esetleg valami érdekeset találnál, akkor kíváncsi lennék nagyon a történetére.
Köszi az infót az küldtem a szerelőnek a kepet, hatha.
Köszi közbe vas utca alapján sikerült megtalalni. Ha lesz még valami majd felkeressen őt is, de akit most találtam szerelő az nagyon bevált eddig. Nagyobb melonal már lehet őket fogom keresni.
Közben esetleg ha valakinek lenne más ötlete is, itt és itt egy hangfájl. Nagyjából az elején hallgató gyorsításnál az a kis mellékes hang és a vége felé. A nagyobb zörejek a tökéletes Budapesti utaknak köszönhetőek!
A második videó elején nagyon lehet véleményem szerint hallani ilyen 1 és 8 másodperc között. Egy mellékes zaj, nekem leginkább valami csapágy hangra hasonlít. És tényleg csak és kizárólag fordulaton van, viszont ott konstans.
Szerintem ugyan azt a linket sikerült sajnos visszaküldeni, mint amit én is küldtem. Ugyanazok a képek vannak rajta.
Igen, rájöttem. Mindegy, pár száz méterre van. A térképen "Vas utca."
A te streetview linkedről simán oda tudtam sétálni, de a link nem változott, ahogy "haladtam." Más módszerrel nem tudtam sehogy sem odanavigálni. (Pedig ugye láttam a teljesen szabályos streetview képet.)
Szerintem ugyan azt a linket sikerült sajnos visszaküldeni, mint amit én is küldtem. Ugyanazok a képek vannak rajta. A segéd szíj ellenőrizve lett, egy görgő azok közül is cserélve, mert csapágyas volt.
Sajnos ennek nem voltam tudatában, nincs nagy autószerelői tapasztalatom és csak arra tudok hagyatkozni, amit mondanak. De mindenesetre ezt jó tudni, későbbiekben ennek függvényében fogok dönteni.
Vízpumpa és vezérlés Gates lett beletéve, én erről is csupa jót hallottam.
És a segédszíj és annak a görgői? :-)
A Gates vezérmű szett bármi lehet. A szíj maga persze biztos Gates (a Gates csak szíjat gyárt), de egyrészt a Gates szíj nem kevlárbetétes, másrészt az autósboltok "Gates-szett" néven a Gates szíj mellé tetszőleges görgőt szoktak csomagolni.Ritkán az igazán jó minőséget :-(
A motorcsere az biztos, lásd lentebb válaszoltam egy másik fórumozó társnak.
Ez a csepeli műhely szimpatikus, főleg, hogy boráros térnél dolgozok.
Ez a műhely lenne az? Megkeresem a számát mindenképp. Amúgy nekem végül vízpumpával+vezérlés+görgő cserével 93000 jött ki teljes egészben, úgy hosz a főtengely anyával szívás is volt és végül le kellett vágni mert valamelyik nagyokos akihez korábban lett víve szépen beragasztotta. Vízpumpa és vezérlés Gates lett beletéve, én erről is csupa jót hallottam.
Egy kérdés még csak ehhez. Ezt nem kormányzás közben kéne akkor csak produkálnia? Mi köze van ennek a fordulathoz, miért van az, hogy gázadásra nagyobb fordulaton jobban hallom?
először is nagyon szépen köszönöm a segítséged, holnap már le is ellenőrzöm a szerelőmmel. Forgalmiban is ez a szám van és pont erre lettem figyelmes, hogy minden alkatresz oldalon B5244T3-at hozott az én kocsimhoz. Ezután már azt hittem, hogy csak el van írva a forgalmiban és biztos csak valami hiba. Gondoltam mielőtt azért elmegyek egy műszaki szemlére leellenőrzöm mi van a motorba beleütve és lám bizony abba is B5244T2 volt. Mondjuk legalább ez jó hír, mert legalább legálisan cserélte ki az a valaki előttem a motort.
De azért több kérdés is felmerült ezzel kapcsolatban bennem. Ugye ez gyakorlatban egy erősebb motor, ami benne van... Vajon jól hozzáállítva minden? Automata váltó bírni fogja ezt a plusz 60 lóerőt? Egyáltalán van így benne a +60 lóerő? Nagyjából így a km óra állása is csak tipp, tehát vajon mennyi lehet benne? Volvonál eleve azt hallottam, hogy bármilyen elektromos rész cserénél hozzá kell programozni az egész autót kb., nem szakszervízben csinálták meg, mivel ott náluk nem volt a cseréről info, nem tudom vajon mennyire jól lett hozzáállítva.
Javíts ki nyugodtan, én ezekből ezt a konzekvenciát szűrtem le.