Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ARLTheHunter Creative Commons License 2018.08.23 0 0 1064

Sziasztok !

 

Az normális hogy néhány esetben nem mindig ha lassan megyek 2-3ba gázt adok kis klattyanás hallatszik ? nagyon finom hang nem vészes . Az első DSG autóm nem tudom milyennek kell lennie . Amúgy hibátlanul vált fel és le gyorsan zajmentesen  csak ezt a jelenséget tapasztaltam .   2.0CRTDI  170LE 6os DSG  113 ezer KM . 

Dsg7vw Creative Commons License 2018.08.13 0 0 1063

Sziasztok!

 

Olajos 7-es dsg P vagy N-ből D vagy R-be történő átrakas utan normális ha a az auto hangja alapjáraton minimálisan válltozik? Vagy fordított kapcsolásnál a fordulat minimálisan megemelkedik majd rögtön vissza áll? 

 

Köszi!

VW Tdi Creative Commons License 2018.07.26 0 0 1062

Előzmény: VW Tdi (1061)
VW Tdi Creative Commons License 2018.07.26 0 0 1061

Sziasztok, 

 

A képen lévő adatokat segítene valaki hozzáértő értelmezni?

 

2012 RS Octavia 2.0 CR, 6-os dsg, friiss olajjal, korábban is cserélve időben elvileg a szervízkönyv szerint. Jelenleg 245e km.

 

Ha nem járatom hidegen csak elindulok vele, van hogy ránt egyet amikor indulok, illetve bemelegedve is előfordult már rántás ha motorfék üzem után a gázra léptem, de a váltó nem váltott el. Illetve az normális hogy ilyenkor, motorfék után ha gázra lépek néha kb 100 fordulatot felkúszik a mutató és utána kezd húzni az autó?

 

Egy ismerős kiolvasta és rávágta hogy szeleptömb kezdődő hiba a képen lévő értékek miatt, bár hibakódja nincsen az autónak, a diag álló helyzetben történt, üzemi hőmérsékleten. 

 

Hétfőn viszem szakemberhez, de kiváncsi vagyok amit az ismerős mondott badarság-e.

 

Köszi

Üdv

Gábor 

Oyabun Creative Commons License 2018.07.23 0 0 1060

Sziasztok,

Gyors kérdésem van. Száraz kuplungos Audi 7 sebességes s-tronic váltóban kell-e és ha igen akkor mikor kell olajat cserélni?

 

A márkaszervizben azt mondták, hogy nem kell benne olajat cserélni, de én még nem hallottam olyan olajról ami nem menne tönkre előbb utóbb.

Köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.18 0 0 1059

sziasztok!

 

VW Scirocco 2010, 1,4 benzines, DSG 7 fokozatú automataváltó, 118kw,

volna  egy csodálatos jelenségem:

autó gyújtás indítás, és kijön a narancssárga motor és a "P" el kezd el vissza villogni, berakom "R"-be gázt adok nem gurul az autó és ennél is el vissza villog a felirat, "D" el vissza villog a motor felpörög de nem megy előre, ugyan ez "N" és "S" fokozatban is, mi lehet az oka?

volt nálam egy szaki, diagnosztikát nézett, azt mondta a motor rendben, de a váltónál azt dobja ki neki, h alacsony feszültség, de viszont közelebbit nem tudott mondani a váltóról mert a programja ennyit tud,

a következőt ajánlották, olyan helyre vigyem el ahol kimondottam a váltóra rádugnak egy eszközt és megtudják mondani mi a hiba oka, (ez márkaszerviz)

feltételezett válaszok:

- dsg váltó mechatronika hiba

- stekkert keressem meg a váltón húzzam le aztán vissza és hátha jó lesz

- nézzem meg az akkumulátort, h 14V meg van e

 

másnak esetleg volt hasonló jelensége?

Papszi88 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 1058

Szia.

 

Ki csinálta a váltó szervizedet?

 

Köszi

Patrik

Előzmény: Botond1222 (1050)
Teo papa Creative Commons License 2018.07.11 0 0 1057

DSG6-ra szavazok

 

Teo >

Előzmény: XraeL (1052)
WiZARD Creative Commons License 2018.07.11 0 0 1056

(Golf VI, 1.4 TSI 118kW)

Előzmény: WiZARD (1055)
WiZARD Creative Commons License 2018.07.11 0 0 1055

2010es Golfban lévő 7 sebességes DSG váltóban lehet olajat cserélni? 

 

Ha jól tudom ez száraz kuplungos, eddig abban a hitben voltam, hogy csak a nedves kuplungos változatokban kell cserélni...

ruskyy Creative Commons License 2018.07.10 0 0 1054

Én is a 2.0 tdi dsg6-ra szavazok, ha nem városi autó lesz.

Az 1.4tsi (mégha az újabb szíjas verzió is) és a száraz kuplungos DSG párosítás nem vetít előre kevesebb szívást, mint egy 2.0 TDI. Ez utóbbi pedig saját tapasztalat alapján sokkal ügyesebben dolgozik együtt a váltóval (szinte mint 1 hidrós automata) mint a száraz 7-es.

 

Előzmény: XraeL (1052)
vatosz Creative Commons License 2018.07.09 0 0 1053

Egy szavazat a TDI 6-os DSG párosításra.

Előzmény: XraeL (1052)
XraeL Creative Commons License 2018.07.09 0 0 1052

Sziasztok!

 

2015-ös B8 Passat Variant fog érkezni a családba, viszont két modell között vacillálunk. Egyik egy német származású, de teljesen rendezett előéletű 125 ezret futott 1.4 TSI DSG 7-tel, a másik egy magyar, 145 ezret futott, de minden kötelező szervizt rendben megkapó 2.0 TDI DSG 6-tal, amiben az olajat is cserélték már 2-szer. Alapvetően keveset futna az autó (évi 10-15ezer), de azt 90%-ban pályán és országúton, nagyon kevés várossal, így talán mindegy a TDI/TSI felállás, viszont a váltó már teljesen más kérdés.

 

Én a benyást preferálnám a hangja miatt, meg azért a DPF-fel se kellene foglalkozni, ugyanakkor nem sok jót hallani semmilyen száraz kuplungos automatáról. Mennyire kell félni a DSG 7-től a 2015-ös évjáratnál és a 125 ezres futásnál? 

 

Nagyon köszönöm a segítséget!

Botond1222 Creative Commons License 2018.07.07 0 0 1051

kiderült mi volt a baj? nekünk is hasonló bajunk van...

Előzmény: KissZst (1028)
Botond1222 Creative Commons License 2018.07.07 0 0 1050

Feleségemnek is hasonló problémája van de csak kettesben és ha gurulásnál kicsit jbban rálép a pedálra (pl közvetlen a váltás után)

114ekm van most benne.. kb 90nél cserélve lett a váltóban valamilyen főegység és a kuplung 100enél pedig a vezérlő egység (remek német minőség!) 

Még nem tudjuk az okát.

Nálad kiderült?

Előzmény: sirocco2010 (1024)
Ferenc1234 Creative Commons License 2018.06.22 0 1 1049

Hello! Lehet venni direkt erre a célra készítet feltöltő csavart kb 1500-2500ft-ért ebay-en. Amúgy a csavaron a menet átmérője 24mm, a menetemelkedést nem tudom.

Előzmény: tyityusz (1048)
tyityusz Creative Commons License 2018.06.20 0 0 1048

Sziasztok! Tudja valaki hogy a DSG váltó leeresztő csavarja milyen méret? Csak mert csinálnék hozzá csövet, hogy fel tudjam tölteni olajjal, olajcserekor.

Roland Méry Creative Commons License 2018.06.16 0 0 1047

Sziasztok!

 

Létezik olyan eset, hogy a dsg váltó miatt nem indul az autó?!

 

VW Multivan t5 crtdi cfca. Kulcs fordításakor (indítózásnál) egy fémes kattanás hallatszik és a beltér világítás elmegy. Azonnal aksira gondoltam... nem az. Aztán kivettem az önindítót, na az sem mert gyönyörűen pörög. Vissza raktam és tak, semmi nem változott.

Hibakódra a váltó p179c -t ír ami főnyomás szelep. 

Létezik hogy e miatt nem tudja megforgatni?

Köszönöm

skt15 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 1046

Igen, olajos.

Előzmény: madrian____ (1045)
madrian____ Creative Commons License 2018.06.16 0 0 1045

B8 Passat 2015+, DSG váltó készült 6 és 7 sebességes változatban is?

 

A 2.0TDI-t (110 kW; 148 hp) olajos váltóval szerelték?

Kisgedus Creative Commons License 2018.06.14 0 0 1044

Sziasztok. Adott egy 6 sebességes olajos dsg, B6 passat 2010-s évjárat. Most vettem használtam nem rég, előtte nem volt autómata autóm, így összehasonlítási alapom nem sok van.

 

Igazából tökéletesen működik, jól megy, viszont ha állóra fékezem az autót, és hirtelen lelépek a fékről egy pillanatra megtorpan, ránt egyet mintha leakarna fulladni, és utána hirtelen megindul előre. Tolatásnál nincs ilyen gond.

Viszont nem állandó a jelenség, 10-ből 8-szor semmi baja. Szerelőm szerint mechatronika szelep vezérlésnél van valami hiba. Hiba kód ilyenek nincs. Olajat most cseréltük.

 

Esetleg valakinek hasonló tapasztalat? Érdemes vele csinálni valamit, mert amúgy tényleg jól működik, teszi a dolgát ahogy kell. Resetelni újra kalibrálni, hátha az megoldja a gondot?

 

Válaszokat előre is köszönöm.

Stilgar6 Creative Commons License 2018.06.12 0 0 1043

Sziasztok,

 

Egy Audi A7 2011-esnél, ha a váltó nem akarja reggelente bevenni a tolatást, és kiírja hogy csak előrefele mehetek, majd napközben szinte semmi baja kezdjek aggódni?

Kecskemét környékén valami jó váltó szerelőt tudna valaki ajánlani?

Előre is köszönöm. :(

 

V.

skt15 Creative Commons License 2018.06.10 0 1 1042

60000km-enként.

 

Ha eddig nem cseréltek bent és még működik; az felér egy csodával.

Előzmény: Csaba J Vadkerti (1041)
Csaba J Vadkerti Creative Commons License 2018.06.10 0 0 1041

Sziasztok.

Erdeklodnek,hogy Volkswagen passat B8 2.0 tdi DSG 6-os valtoban milyen idokozonkent kell olajat cserelni? Irirszagi a kocsi es itt azt mondjak soha...

Most van benne 197000km.

vegig vezetett VW szervizkonyves nemreg csereltem vezerlest meg mindent de a valtorol sehol nem talalok km intervallumot.

Tudna valaki valamit ajanlani?

Augusztusban indulnek vele haza nyaralni ami cirka 5-600 km.

koszi elore is.

 

skt15 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 1040

Emelkedett alapjárat, kicsit későbbi felváltás; Start/Stop inaktívvá válik

Előzmény: tothz197 (1039)
tothz197 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 1039

Nem állítanám én én le de honnan tudom hogy regenerál mert igazán csak akkor derül ki számomra a ventilátor beindulása miután leálltam vele garázsba és leállítom a motort. 

Előzmény: skt15 (1038)
skt15 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 1038

Ne állítsd le amikor regenerál; hanem fejeztesd be vele.

Normál esetben ekkora kilométernél nem lehet gondja a DPF-nek, de ha állandóan leállítgatod az nem tesz jót neki.

Azt próbáld azért megfigyelni, hogy milyen gyakran regenerál.

Előzmény: tothz197 (1037)
tothz197 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 1037

Sziasztok!

 

Két dolog miatt kérem a segítséget. Az egyik hogy Bács-Kiskun megyében valaki tud e olyan megbízható szerelőt aki lelkiismeretesen lecserélné a B7 Passatom az automata váltó olaját? A másik dolog pedig az hogy mostanában azt veszem észre hogy rövid pár kilóméteres utakat követően is vagy 5percig mint az őrült megy a ventilátor. Egy Fordra szakosodott autószerelő azt mondja hogy a Fordoknál ez azt jelenti hogy regenerál de már a végét járja a részecskeszűrő. Szerintetek kezdjek el izgulni a részecskeszűrő miatt? 175000 km van az autóban.  

Teddymiki Creative Commons License 2018.06.04 0 0 1036

Elnézést rosszul írtam a váltó kódja LKM. Ez tulajdonképpen mit jelent?

 

Teddymiki Creative Commons License 2018.06.03 0 0 1035

Üdv Mindenkinek!

2009 WV golf D7F váltó problémám lenne.

Elindulás után kb. az első 10 percen belül a váltó kidobja magából a sebességet üresbe és a kijelzőn villog a váltó fokozat, vissza jelző. Autó megállít újra indít és minden rendben. Viszont a kijelzőről kb2-3 perc múlva eltűnik, hogy éppen milyen fokozatban is haladok. De a váltás gond nélkül történik.!

Válaszokat előre is köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!