Az nem tavalyi, hanem tavaly előtt novemberi! Ilyen alapon meg nekem ez nem logikus, ha egyszer tavaly még érvényes előfizetésem volt, akkor a 2018-as frissítés miért nem jár? Szerintem ebben nincs ráció, amit írtál. Úgy érted, hogy ha a kiadott verziójú térkép időpontjában érvényes előfizetéssel rendelkeztem, akkor jár a frissítés? Mert akkor ha teszem azt, fél évente van frissítés, még a 2018 év végit is meg kell kapjam, nem? SZóval nekem ez így nem annyira világos.
Szia! Nekem tetszik az új oldal, kicsit olyan, mint a Win XP-ről Win 7/10-re lépés. :)
Viszont valamit nem értek: belépve jelzett nekem, hogy van update, 2017/12-es térkép frissítés. Egyrészt azt nem értem, miért jelzi nekem, holott valamikor tavasszal lejárt a térkép előfizetésem (no de annyi baj legyen, ha így is le tudom tölteni, hát rendben van), a másik, hogy ha most jelent meg a 2018/06-os, akkor miért nem azt jelzi?
Én általában a francia oldalon vagyok regiszrálva, ott nagyjából működik már minden.
Képes megjeleníteni a gépkocsi virtuális fotóját és teljes felszereltségét a regisztrált alvázszám alapján.
Meg persze ezt a nagyszerű R-Link store-t. Viszont most (már) megcsinálja a kocsi azt, hogy rajta keresztül vásárolok mondjuk egy ingyenes szoftvert, akkor képes a saját 3G kártyáján keresztül letölteni és telepíteni azt. Nem emlékszem, hogy ez valamikor korábban működött-e már...
Ma megjelent a teljesen megújult R-Link Store felület. Egyenlőre a térkép szolgáltatás és néhány idétlen játék található benne. Nagy kérdés, hogy feltöltik-e tartalommal ? Csak van erre szándék, ha már fejlesztették.
Nekem egy magas felszereltségű Kadjarom van. Őszintén megvallom, hogy egy-két alkalommal már mennem kellett a szervizbe mert néhány dolog furcsán, vagy inkább helytelenül működött. Ezek mind szoftver hibák voltak. több mint 20 számítógép és kb. ugyanennyi szoftver van benne. Ilyenekre valószínűleg lehet számítani, főleg a magasabb felszereltségűeknél. A szerkezet szerintem strapabíró, jó motor, erős futóműve van, szerintem megbízható és nagyon ergonomikus autó. Én nagyon szeretem.
Nem tudom más gyártóknál milyen problémák lehetnek, lehet, hogy ott is vannak apró cseprő "bug"-ok. Alacsonyabb felszereltségnél eleve kevesebb a bug-ok esélye is. Remélem segítettem.
Tegnap tesztvezettem, Kadjar 140 LE-t a Megane 115 LE után.
- A klíma működését - bár 19 fokra volt állítva a vezető oldalán - nem nagyon éreztem, míg a Megane szépen hűtött. Ez a klíma ilyen? Nem túl gyenge?
- A váltókaron mindkét autónál érezni a hajtáslánc terhelésváltásait (gyorsítás-lassítás során megrántja a kart).
- A hátsó ajtónyílást szűknek találom, pontosabban a nyílás sem túl nagy, de a nagyobbik problémám hogy nem nyílik túl nagy szögben a hátsó ajtó, pedig bent baromira sok a hely. Gyerekülésbe betenni a gyereket mennyire macerás így? Meg bekötni...?
Pláne, hogy karfás ülés ezért most az Octavia2-be is be kell feküdnöm hogy be tudjam csatolni mert a karfától nem látszik az övcsat és nem is lehet könnyen elérni.
Üzemszerűen működik, akkor jelez, amikor kell, akkor fékez, amikor kell. :-)
Jellemzően hirtelen közeledő akadályra jelez, pl. körforgalomban, ha hirtelen érek valakit utol, akiről látom, hogy biztosan elmegy az útból.
Fékezni akkor fékezett, amikor tesztpályán feljött elém a vízfal, akkor egy autóval előtte megállt.
Aktív fék ellenőrizendő hibát néha kiír, de úgy tűnik, hogy olyankor, amikor valami zavarja, pl. olyan fém szerkezetű a híd, jellemzően Szlovéniában az autópályán van egy hely, ahol szól mindig. Ez pár km után elmúlik.
Sziasztok! Itt is felteszem a kérdésemet, hátha tud valaki segíteni: Van itt olyan, akinek a Kadjarjában és van aktív fék asszisztens? Az lenne a kérdésem, hogy az normális, hogy a városi dugóban nekem majdnem mindig kikapcsol. (Azt írja: "Aktív fék kikapcsolva" és egy sárga ikon is világít) Mondjuk van benne logika, mert ilyenkor meg van a veszélye, hogy téveszt a rendszer a sok nyüzsgő akadály miatt. Nyílt úton szinte sosem kapcsol ki, de dugóban szinte rendszeresen. Ha másnál is így van, akkor talán nem rendellenes, de ha nem, akkor megyek szervizbe, mert lehet túl érzékeny benne valami.
Szia, Igen a telefonra telepíteni kell az Android Auto programot, de ezt Nálunk a Google Play-ről nem lehet. Itt korábban írtunk arról, hogy Nálunk honnan lehet az Android Auto programot letölteni és utána telepíteni. Viszont mielőtt ennek nekiállnál, mi a verzió száma az autódban lévő R-link 2 rendszernek? Ha nem 3.3.x.xx-mal kezdődő, akkor nem fog az R-link 2 rendszereden az Android Auto futni, hiába van telepítve a telefonodra. Még a 2.2.x.xx verziójú fejegységek nem alkalmassak az Android Auto futtatására a Renault infója alapján. Nagyon úgy néz ki, hogy a Renault ezeknek a fejegységek támogatását befejezte. Hivatalos megoldás nem lesz. Üdv. : fkovacs213
Az Android Autot a telefonra kell telepíteni, és akkor USB-n keresztül fog az R-Linken megjelenni. Kell némi trükközés a magyarországi telepítéshez, de ha visszaolvasol, mindent megtalálsz.
Van, aki esetleg Kadjar INTENSE TCe 160 FAP EDC (automataváltó) új, facelift-es típussal rendelkezik már vagy ilyet rendelt?
Én ilyet rendeltem (június vége felé érkezik), s nagyon érdekelne, ha már van vagy hamarosan lesz tapasztalata valakinek egy ilyen motor-váltó kombinációval.
Valamint, ha valaki letöltötte már a Renault honlapjáról a My Renault fiókjából az új, facelift-es autóra vonatkozó kezelési útmutatót, akkor kérem, hogy töltse már fel ide, ossza meg velünk, hogy ismerkedhessünk addig is a kezelési, használati lehetőségekkel, míg várakozunk a saját autónkra. Előre is köszönöm!