Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Multipla Creative Commons License 2018.10.15 0 0 2780

Sziasztok!

Van 2db  2000-es évjáratú Honda Insight 1-es kocsim. Szeretném őket eladni jelképes összegért. Tudtok segíteni, hol próbálkozzak? Egyik  törött, bontónak is eladnám, ha tudtok segíteni, kit keressek.

 

Köszi a segítséget.

 

 

freelive Creative Commons License 2018.10.15 0 0 2779

Függ a felni/gumimérettől a zaj nagyban, 15-s kerekekkel halkabb nekem, 16-al hangosabb, 110km/h felett a szélzaj zavaró lehet (ez lehet egyedi eset is,bár nem volt törve az autóm) motorhang nem sok. Nálam autópálya (nem 130) 5liter körül alakul, nyáron kevesebb télen több picit. Még nekem sem kellett hozzá semmi, váltóolaj, olaj, szűrők cseréje történt az elmúlt 1,5 évben/45000Km.

Előzmény: tikshow (2776)
tikshow Creative Commons License 2018.10.15 0 0 2778

Köszönöm szépen! :) Vásárláskor mire érdemes figyelni? Ha jól tudom, akkor a CVT váltónak tilos rángatnia, illetve érdemes elvinni egy márkaszervizbe kimérni az aksit.

Előzmény: Alex Raps (2777)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.14 0 0 2777

Teljes egészében biztosított az alkatrészháttér az összes szakszervizben viszont sajnos az utángyártású alkatrészek szinte ismeretlen fogalom. Jó hír, hogy nem romlik el - illetve nem túl gyakran.

Igen. Az autópályán ennyire halk. Reális fogyasztása esetemben nyáron 5,2-5,8 között, télen 6,2-6,8 között.

Előzmény: tikshow (2776)
tikshow Creative Commons License 2018.10.14 0 0 2776

Sziasztok!

 

Felmerült egy Insight vásárlása és kérdés nem hagy nyugodni.

1. Elég kevés fogyott belőle, biztosított-e a szervizés alkatrész háttér?

2. Autópályán tényleg ilyen halk? https://www.youtube.com/watch?v=YwoL4XKWiWI

 

Köszi!

Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.14 0 0 2775

Irtam, h Elegance kivitel, az a legmagasabb szint volt itthon, xenonnal...

elkerhetem tole, persze, kedd kivetelevel barmikor...

Előzmény: Alex Raps (2774)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.14 0 0 2774

Ezek szerint xenonos. Még olyat sem láttam működés közben. :) Valamelyik este össze tudnánk hozni ezügyben egy nyálcsorgatást?

Előzmény: Wicked Belzebub (2773)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.14 0 0 2773

Neeeem, azert ez apam autoja, nem nyultam hozza, meg igazabol nem is kellett. Szerintem az Insight vilagitasa jo. Annyi, h az oreg feldobott ra DRL-t, mert sporol a xenonnal :D 

Előzmény: Alex Raps (2772)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.14 0 0 2772

Nem dehogy. :) Csak ha esetleg meghackoltad volna akkor a kíváncsiságom mentén megnéztem volna, hogy milyen az. :) Amúgy a vas sajnos nem érdekel. 

Előzmény: Wicked Belzebub (2771)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.13 0 0 2771

Kellett volna? 

Előzmény: Alex Raps (2770)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.13 0 0 2770

A lámpáit átalakítottad?

Előzmény: Wicked Belzebub (2767)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.12 0 0 2769

Majd elküldöm mosóba, meg egy belső takarításra, mert apám nem az az igazi autóbuzi :)

Előzmény: Strossi (2768)
Strossi Creative Commons License 2018.10.12 0 0 2768

valaki jól jár vele

tegyél be pár képet is 

 

Előzmény: Wicked Belzebub (2767)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.12 0 0 2767

Bedobom akkor ide, úgy néz ki csere lesz apám részéről.

Szóval 2009-es Insight, Elegance felszereltség, gyöngyház fehér, törésmentes, új gumikkal. Nem külföldi, Honda Élesből származik...

Zárt fűtött garázsban tengeti életét.

És a lényeg, 48 ezer km van benne :)

Hát úgy röviden ennyi.

Mittomén, legyen az irányár 2,5M.

 

Strossi Creative Commons License 2018.10.12 0 0 2766

lehet

arra lennék kíváncsi, h a 2011 után már ismét cvt váltóval szerelt hibrid Jazz vajon mennyire érzékeny erre a gondra

 

Előzmény: kag1 (2765)
kag1 Creative Commons License 2018.10.12 0 0 2765

Az is érdekes, hogy az Insightok kevésbé hajlamosak az indítókuplung meghibásodására, pont a villanymotor rásegítése miatt.

Legalábbis én valahol ezt olvastam... :)

Előzmény: Strossi (2764)
Strossi Creative Commons License 2018.10.12 0 0 2764

érdekes, (van a fészbukkon egy Jazz csoport) szinte minden 140-160ezret futott CVT Jazz-t eléri ez a gond :(

 

van, aki még a vásárlás előtt utána néz, mire kell figyelni cvt Jazz vásárlásnál (sztem ez a normális ha valaki autót akar venni, bármilyen típust is), van aki a vásárlás után szembesül, h az autója betegeskedik

ehhez képest ölég sokan keresik, és ez rendesen fel is hajtja az eladó sorba kerülő Jazzek árait

2003-ast láttam már 1,2-ért, most van egy 2006-os majdnem 1,5-ért, azért ezek ölég durva árak

érdekes módon a nepperek csak azt látják, h ezzel a típussal jól lehet keresni, de h 90%-uk indítókuplung hibával küzd, azt vagy nem tudják, vagy magasról tesznek rá :( 

gondolom kint is leginkább akkor adják el őket, ha a tulaj tudatában van ennek a költséges betegségnek, és elkezdődnek előjönni a jelei (induláskor beremegés)

 

én azt csípem, amikor belép valaki a csoportba, h már megvan az autó, és bemutatkozik, majd mondja az autó vásárlás után felfedezett (szerinte apró) hibáit, és köztük van, h indulákor beráz, beremeg

majd azonnal kapja az infókat, h az általa sokáig keresett, és szerinte jó áron vásárolt autóra számoljon rá még gyorsan 200-250ezret :)

 

valahol olvastam olyant is, h a Jazz-nél bizonyos gyártási daraboknál volt a cvt miatt az elején még visszahívásos akció is.

 

Strossi Creative Commons License 2018.10.09 0 0 2763

ha arra kerül a sor, mindenképp oszd meg velük az infókat! hol, ki és menyiért :)

 

Előzmény: Alex Raps (2762)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.08 0 0 2762

Nem ismersz Te engem eléggé. :) Mindenképpen megcsináltatnám elértékesítés előtt.

Előzmény: Strossi (2760)
Strossi Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2761
Strossi Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2760

hozzá értő így nem fogja megvenni :) hacsak nem egy keresedő megveszi, de az meg ugye mennyiért.....

 

ha meg hosszú távon gondolkodsz az autóval, akkor érdemes megjavítatni

Előzmény: Alex Raps (2759)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2759

A veresegyházi HONDA szervizben 2 évvel ezelőtt 110 eFt-ot mondtak az alaktrészre. Azóta a forint sem lett erősebb :) úgyhogy ja. Lehet hogy lesz az 2 kiló is. Ugye hogy 200 eKm-nél el kell adni a vasat? ;) 

Előzmény: Strossi (2758)
Strossi Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2758

facén Jazz csoportban van egy srác, aki cserélt már ilyent itthon egy Insightban - kb 2kilós mutatvány :(

 

azt nem tudom, mennyire lehet csereszabatos a Jazz cvt-vel :(

 

Előzmény: Alex Raps (2757)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2757

Még csak finoman csinálja, de jó gazdaként érzékenyítve vagyok minden új zörejre. Nekem is az volt az első tippem amit mondasz. :)

Előzmény: Strossi (2756)
Strossi Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2756

elkezdett beremegni elindulásnál? 

hú vazze, akkor az lassan indítókuplung :(

a 2002-2008 közötti CVT Jazzeket 150ezer km körül rendszeresen eléri ez a probléma :(

a hahun lévő eladók között szinte mind "tudja" ezt, sokan belefutnak

nem óccsó mulatság

a Jazznél emiatt volt egy nem publikus visszahívási akció is

 

https://www.autonavigator.hu/cikkek/honda-jazz-valos-kilometerrel/

 

http://www.autoszektor.hu/hu/content/mesel-szakerto-jazz-meg-az

 

 

Előzmény: Alex Raps (2752)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2755

Lehet ám hogy elbeszélünk egymás mellett. :) Ha Te Mecsekről beszélsz akkor az nem a mellékutcákban 20-40 km/h-val kanyargós lakóövezeti tempót jelent, hanem ennél valószínűleg lényegesen többet. :))) Ott viszont a teljesítménykorlát az ami akadályt jelent. A rendszered pedig nem tudja hogy mikor mész Jézus felé (hegynek fel) és mikor nem azért csinálja. Van benne egy software amely úgy dolgozik ahogy azt felprogramozták aztán kész. 

Előzmény: kkvell (2754)
kkvell Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2754

Egészen biztosan nincs baja a kocsinak, nem azért tölt hegynek fel. Ha sok az emelkedő (gyakran járom a Mecseket) akkor kifogy a villany-szufla és töltésre kapcsol, közepes állásnál (enyhénél és taposásnál nem tesz ilyet). Külföldi fórumokon is olvasható ez a bosszantó, de amúgy üzemszerű működés, nem ennek megléte a kérdésem. Csak az, tudtok-e trükköt kivédésére (eltekintve a fenti gázpedál-állás trükktől, amit már ismerek de nem akarok sem cammogni, sem taposni).

Alex Raps Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2753

Ez pont egy olyan kérdéskör amivel szakszervízbe kell menni. Értelmezhetetlen számomra hogy miért tölt hegynek fölfelé egy olyan vas amelyik csak 88 lóerős és vannak a villanymotorban tartalékai, vagyis sokkal inkább fogyasztania kellene az áramot ilyenkor és nem fordítva. Az enyém legalábbis ezt teszi.

Előzmény: kkvell (2751)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.06 0 0 2752

Túl megbízható a vas. :) Túl vagyok a 200 ezres szervizeken és egy sor apróságot kellett cserélni. A minap elkezdett morogni/remegni megindulásnál és a vezető oldali öv is befáradt. Kérek időpolntot az Autóvárosi szervízbe. :) 

Előzmény: kag1 (2748)
kkvell Creative Commons License 2018.10.05 0 0 2751

Tényleg kicsit megült a fórum, tessék hát egy konkrét Insight felhasználói kérdés :-)

 

Bosszantó, amikor a kocsi dombnak felfelé mindenáron tölteni akar (vagyis gyengén megy) majd a következő lejtőn nem tölt (mert addigra pont megtelt). Nem tudtok valami trükköt, hogy 'lebeszéljem' a dombon töltésről, ha tudom hogy úgyis jön egy lejtő hamarosan? Pl. olyasmire gondolok, hogy ha szélvédőre van állítva a levegő, akkor felülírja a start-stop rendszert. Ötletek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!