Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kalapos2 Creative Commons License 2017.12.23 0 0 188

Sziasztok!

Android auto-val tudok-e csatlakozni az új Ignisben? Ha igen, hogyan?

üdv.

Kalapos2 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 187

Gratulálok! Sok sikert a kocsihoz! 

Nekem 2 hónapja van meg, imádom.

üdv.

Előzmény: abbatoo (185)
yeti31 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 186

Szerintem még nincs.

Méretpontos gumiszőnyeg és méretpontos csomagtértálcát vettem, de nem méretpontos egyik sem.

Hótálcát néztem, de még kép sem volt róla, így nem rendeltem meg, pedig az eladó leírta válasz emailben, hogy tuti méretpontos.

Üléshuzatot az előző és a másik autómra is a huzatok.hu oldalról rendeltem és az tényleg tökéletesen passzolt mindkét autóba, de ott csak a régi Ignishez van még csak gyártás.

Szerintem nem lesz annyira elterjedt autó, hogy kiegészítőket gyártsanak hozzá. Pl. sárvédő gumi szettet sem találtam még eddig.

Én a két első ülésre vettem trikó huzatot, az jelenleg megfelel.

Előzmény: abbatoo (185)
abbatoo Creative Commons License 2017.12.19 0 0 185

Sziasztok!

Hamarosan én is csatlakozni fogok az új Ignis tulajok köréhez, reményeim szerint holnap vagy az elkövetkezendő pár napban (előkészítés alatt áll az autó).
Egy kérdésem lenne: van valakinek gyári / méretpontos ülésvédő huzata a kocsihoz? Egyáltalán lehet hozzá kérni? A tartozék katalógus szerint nincs, de azért a márkakereskedésnél is rá fogok kérdezni.

eznemmentseg Creative Commons License 2017.12.02 0 0 184

Ráadásul a lentieken túl most még +2 év garancia jár a Swifthez és finanszírozási akciót is hirdettek rá. Aki nagyon ingadozott az Ignis és a Swift között, annak most egyértelműen az utóbbi a jobb vétel.

Előzmény: eznemmentseg (183)
eznemmentseg Creative Commons License 2017.11.19 0 0 183

Volt némi áremelés az Ignisnél, nem is kicsi.

GL: 3 055 000 ---> 3 235 000

GL+: 3 440 000 ---> 3 635 000

 

+ 180 ezer, illetve + 195 ezer az emelés. Elég fura.

 

Azonos felszereltségnél most olcsóbb a Swift.

nastydemons Creative Commons License 2017.11.13 0 0 182

Szevasztok! Kérdésem lenne azokhoz akiknek van gyári navi. Használható e.Én nem adtam érte 80ezret. Rosszul tettem?

 

DMA Creative Commons License 2017.11.11 0 0 181

Bizonyos rutin kell, ez kétségtelen. Én ránézek a kerekekre és pár tizedet simán észreveszek, hogy gyanús.

Az is igaz viszont, hogy hála a korszerű gumiknak, technológiának félévente amikor a gumicsere esedékes, a gumis megméri és a félévvel ezelőtt ő általa beállított nyomás van a gumiban.

 

Egyébként meg lent említett autós társunk, vajon lohol e pumpálni, ha jelez a kütyü, vagy - ismerve a hibáit - legyint, hogy megint meghülyült ez a szar.

Előzmény: eznemmentseg (179)
Micsux Creative Commons License 2017.11.11 0 0 180

Hát igen, mindig a normális, lelkiismeretes embereket szívatják a lusták, nemtörődömök miatt...

 

Ja és minket néznek hülyének az ilyenek:-)

Előzmény: eznemmentseg (179)
eznemmentseg Creative Commons License 2017.11.10 0 0 179

"és nem figyelik a guminyomást"

Mondjuk azért nekem nincsenek illúzióim azzal kapcsolatban, hogy egy átlagos júzer hányszor ellenőrzi a guminyomást. Szerintem a többség egészen pontosan évi nulla alkalommal. Akkor meg már mégis jobb megoldás, ha egy rendszer jelzi neki, hogy gond van a nyomással. Más kérdés, hogy tényleg nem ezt, a Suzuki által is alkalmazott jeladós módszert kellene alkalmazni.

 

(Amúgy tényleg vicces, hogy az egyik autóbuzi szomszédot leszámítva én itt a társasházi parkolóban nem láttam még senkit guminyomást ellenőrizni és nem hiszem, hogy azért, mert ezt a benzinkúton ejtik meg. Amikor lemegyek az autóhoz csekkolni a nyomást, meg utánapumpálni, akkor úgy néznek rám, mint egy ufóra. :) ).

Előzmény: Micsux (177)
DMA Creative Commons License 2017.11.10 0 1 178

A kulcsnélküli indítás rejt némi biztonsági rést, könnyebben lopható a kocsi.

Az érintéssel vezérelhető dolgokat viszont tiltani kéne, mert rájuk kell nézni ahhoz, hogy a 9 menü mélyen megbúvó valamit

elérjük. És ez nem kicsit veszélyes.

Az igazi az lenne ha a nyomás érzékelő központja GPS alapon meghatározná a legközelebbi benzinkút helyét és ha ott

nem állsz meg fújni, már automatikusan repülhetne a 30 000Ft-os csekk. Mer' a balesetveszély az balesetveszély!

 

De elég is ennyi, mert még megfogadja valami nagyon okos, oszt' nézhetünk.

Előzmény: Micsux (177)
Micsux Creative Commons License 2017.11.10 0 0 177

Az a gond, hogy nem is tudunk ezek elől kitérni. A nem kötelező kütyükből is lassan már mindent beletesznek alapból.

Nekem pl soha nem kéne nyomógombos indítás, vagy érintòs klímairányítás.

Nem beszélve pl az egyre nagyobb méretű felnikről, amik csökkentik a komfortot. Magyarországra mi a töknek 17 collos peres kerekek egy kisautóra?

 

Ezzel a nyomás szenzorral is azt érik el, hogy egyre többen használnak majd négyévszakos gumit, (ami viszont nem is biztos, hogy baj), és nem figyelik a guminyomást, hagyatkoznak a technikára.

Előzmény: DMA (176)
DMA Creative Commons License 2017.11.10 0 0 176

Igen, birkák vagyunk. Kitalálnak valamit és hagyjuk, hogy a nyakunkba rakják. Fizetünk önként és dalova egy újabb felesleges extráért.

A most lelkesedők között kinek volt a bevezetés előtt ilyen kütyüje a kötelezővé tétel előtt?

Mert venni akkor is lehetett. Vagy akkor nem jelentett balesetveszélyt a lapos gumi? Most lelkesedni kéne érte.

Igen, birkák vagyunk...

Előzmény: Micsux (174)
Micsux Creative Commons License 2017.11.10 0 0 175

bírkálnak=birkának

Előzmény: Micsux (174)
Micsux Creative Commons License 2017.11.10 0 0 174

És hány évig lesznek jók a jeladók?

 

Senki nem tudja. Én előre félek, hogy OFF kocsimon majd egyesével mennek különböző időpontban tönkre. A gumis nem tudja feltanítani az újakat (és ez nem ismeri fel automatikusan), vihetem egy egy nap szabinapon a márkaszervízbe?

Elmegy a fenébe aki ezt így kitalálta, miért nem lehet az ABS jeladósat tenni minden kocsiba?

 

Előző kocsimon nem volt, havonta egyszer megnéztem a kúton a nyomást, és semmi gondom nem volt.

A mostanin van ez a csodaszerkezet, azóta persze egyszer sem ellenőrzöm gumicsere után a nyomást, mert hiszek neki:-)

Ez így most jobb?

 

Csak butítják el az embereket mindennel!

 

Előző kocsin nem volt tolatóradar, mostaniban van. Ha mégis be kell ülnöm a régi kocsiba, azon kapom magam, hogy nem figyelek annyira, mert várnám a már megszokott csipogást. Majdnem volt már ebből koccanásom.

 

Ajjaj mi lesz ha a sok bírkálnak (köztük nekem is:-) épp nem működik a holtterfigyelő, vészfékező Stb:-)

A lényeg, hogy egyre kevésbé kelljen az agyat használni, és figyelni, lehessen a kütyüket nyomkodni.

 

Kedvencem az érintőképernyòs menürendszerben a  klímaállítás néhány kocsiban.

mekkora barom volt már aki ezt kitalálta?

Előzmény: yeti31 (172)
Évszakok Creative Commons License 2017.11.05 0 0 173

Négy évszakosat rendeltem meg, két hét múlva beszerelik, nem kell újabb jeladókat venni.

yeti31 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 172

Nem szabad ilyen drága autót venni, pláne akkor, ha ilyen drága hozzá egy téli kerék szett! Én balga megvettem, mert nem számoltam ki előre, hogy a jeladók árából 4x tele tankolhattam volna!

Hagyjuk ezt a spórolós dolgot! Mindenki azt buherál az autóján amit akar, csak ne okozzon veszélyt az utakon másnak.

Előzmény: DMA (171)
DMA Creative Commons License 2017.11.05 0 0 171

Igen, a házam árával összevetve még kevesebb, de egy gumicserét 50-80%-al megdrágít.

Előzmény: yeti31 (170)
yeti31 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 170

Az autóm árának 1,14%-át rákölteni a jeladókra nekem megérte. De kinek a pap, kinek a paplan!

Sok sikert a kiiktatáshoz!

Előzmény: kben89 (169)
kben89 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 169

Nekünk nem éri meg. Mindenképp kiiktatás lesz belőle.

Előzmény: yeti31 (168)
yeti31 Creative Commons License 2017.11.05 0 1 168

Tudom, hogy a téli kerekek miatt kell.

Én megvettem a felnit, jeladót, gumit és így komplett szett van. És nem egy évig fogom használni, pláne a felnit és a jeladót. A felni 8500/db a jeladó 11800/db. Szerinted nem éri meg pl csak 5 évre számolva 11800/60 hónap= 197 Ft/hó befektetés a jeladókra? 

Bocsi! 4db keréknél majdcsak 800 Ft/hó! 2db autónál meg 1600 Ft/hó!

Egy hibaüzenet miatt nem működő légzsák vagy ABS, esetleg a buherálás miatti garancia vesztés mennyibe kerül?

 

Előzmény: kben89 (167)
kben89 Creative Commons License 2017.11.04 0 0 167

A téli kerekek miatt kell a másik szett jeladó.

Előzmény: kben89 (166)
kben89 Creative Commons License 2017.11.04 0 0 166

Igen ez rendben van, csak ha éppen kicsit is leenged már írja is hogy baj van, és ez idegesítő. Tehát nekünk felesles bele a nyomásfigyelő. Meg nembeszélve arról, hogy 2 autóra megvenni a másik garnitura jeladót az is nagyon drága.

Tehát nekünk nem kell bele. Ezért akarom kiiktatni.

Előzmény: yeti31 (165)
yeti31 Creative Commons License 2017.11.04 0 0 165

Miért kellene kiiktatni?

Én felraktam a téli lemezfelnis szettet és kb 10 perc autózás után felismerte a jeladókat és már nem jelez hibát.

 

Előzmény: kben89 (164)
kben89 Creative Commons License 2017.11.04 0 0 164

Sziasztok.

Van itthon 2db Ignisünk.

Az lenne a kérdésem, hogy a keréknyomás érzékelő rendszert ki lehete valahogy iktatni az autóból. Akár géppel, vagy kiszerlve, úgy hogy ne jelezzen tőle hibát az autó.

Évszakok Creative Commons License 2017.10.24 0 0 163

Annak idején a Celerio árát is emelték 50ezer Ft-al, így 

valószínűnek tartom, hogy nem az Ignis propagálása miatt emeltek árat a Swift-nél.

Előzmény: eznemmentseg (162)
eznemmentseg Creative Commons License 2017.10.21 0 0 162

A napokban kicsit árat emeltek a Swiftnél, de az Ignisnél nem volt változás.

Swift 1.2 GL: 3 150 000 helyett 3 190 000 lett, metálfénnyel 3 300 000

Swift 1.2 GL+: 3 450 000 helyett 3 490 000 lett, metálfénnyel 3 600 000

 

Az Ignisnél a GL: 3 055 000, metálfénnyel 3 150 000

A GL+: maradt 3 440 000 és ez alapból metál.

 

Tehát (metálszínnél) a GL-hez képest 150 ezerrel, GL+-nál 160 ezerrel olcsóbb az Ignis.

 

Akinek egál, hogy melyiket vegye, annak ez egy plusz érv lehet az Ignis mellett. Gyanítom, hogy az áremelésnek is ez volt a célja.

Évszakok Creative Commons License 2017.10.17 0 0 161

Köszönöm!

Borostyánsárga, az ajtófogantyúja meg  középkonzol is borostyánsárga.

Kellemes meglepetés a kozépkonzol nem mozog, ahogy a tesztírók írtak róla.

Extra a pótkerék.

Előzmény: eznemmentseg (158)
Évszakok Creative Commons License 2017.10.17 0 0 160

Köszönöm!

Nem bántam meg, jó vele menni.

 

Előzmény: Mexike74 (159)
Mexike74 Creative Commons License 2017.10.17 0 0 159

Gratulálok!

Biztos nem bánod meg a választást, én is imádom, pár hónapja a "társam" és összenőttünk teljesen :D

Előzmény: Évszakok (157)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!