Méretpontos gumiszőnyeg és méretpontos csomagtértálcát vettem, de nem méretpontos egyik sem.
Hótálcát néztem, de még kép sem volt róla, így nem rendeltem meg, pedig az eladó leírta válasz emailben, hogy tuti méretpontos.
Üléshuzatot az előző és a másik autómra is a huzatok.hu oldalról rendeltem és az tényleg tökéletesen passzolt mindkét autóba, de ott csak a régi Ignishez van még csak gyártás.
Szerintem nem lesz annyira elterjedt autó, hogy kiegészítőket gyártsanak hozzá. Pl. sárvédő gumi szettet sem találtam még eddig.
Én a két első ülésre vettem trikó huzatot, az jelenleg megfelel.
Hamarosan én is csatlakozni fogok az új Ignis tulajok köréhez, reményeim szerint holnap vagy az elkövetkezendő pár napban (előkészítés alatt áll az autó). Egy kérdésem lenne: van valakinek gyári / méretpontos ülésvédő huzata a kocsihoz? Egyáltalán lehet hozzá kérni? A tartozék katalógus szerint nincs, de azért a márkakereskedésnél is rá fogok kérdezni.
Ráadásul a lentieken túl most még +2 év garancia jár a Swifthez és finanszírozási akciót is hirdettek rá. Aki nagyon ingadozott az Ignis és a Swift között, annak most egyértelműen az utóbbi a jobb vétel.
Bizonyos rutin kell, ez kétségtelen. Én ránézek a kerekekre és pár tizedet simán észreveszek, hogy gyanús.
Az is igaz viszont, hogy hála a korszerű gumiknak, technológiának félévente amikor a gumicsere esedékes, a gumis megméri és a félévvel ezelőtt ő általa beállított nyomás van a gumiban.
Egyébként meg lent említett autós társunk, vajon lohol e pumpálni, ha jelez a kütyü, vagy - ismerve a hibáit - legyint, hogy megint meghülyült ez a szar.
Mondjuk azért nekem nincsenek illúzióim azzal kapcsolatban, hogy egy átlagos júzer hányszor ellenőrzi a guminyomást. Szerintem a többség egészen pontosan évi nulla alkalommal. Akkor meg már mégis jobb megoldás, ha egy rendszer jelzi neki, hogy gond van a nyomással. Más kérdés, hogy tényleg nem ezt, a Suzuki által is alkalmazott jeladós módszert kellene alkalmazni.
(Amúgy tényleg vicces, hogy az egyik autóbuzi szomszédot leszámítva én itt a társasházi parkolóban nem láttam még senkit guminyomást ellenőrizni és nem hiszem, hogy azért, mert ezt a benzinkúton ejtik meg. Amikor lemegyek az autóhoz csekkolni a nyomást, meg utánapumpálni, akkor úgy néznek rám, mint egy ufóra. :) ).
Az a gond, hogy nem is tudunk ezek elől kitérni. A nem kötelező kütyükből is lassan már mindent beletesznek alapból.
Nekem pl soha nem kéne nyomógombos indítás, vagy érintòs klímairányítás.
Nem beszélve pl az egyre nagyobb méretű felnikről, amik csökkentik a komfortot. Magyarországra mi a töknek 17 collos peres kerekek egy kisautóra?
Ezzel a nyomás szenzorral is azt érik el, hogy egyre többen használnak majd négyévszakos gumit, (ami viszont nem is biztos, hogy baj), és nem figyelik a guminyomást, hagyatkoznak a technikára.
Senki nem tudja. Én előre félek, hogy OFF kocsimon majd egyesével mennek különböző időpontban tönkre. A gumis nem tudja feltanítani az újakat (és ez nem ismeri fel automatikusan), vihetem egy egy nap szabinapon a márkaszervízbe?
Elmegy a fenébe aki ezt így kitalálta, miért nem lehet az ABS jeladósat tenni minden kocsiba?
Előző kocsimon nem volt, havonta egyszer megnéztem a kúton a nyomást, és semmi gondom nem volt.
A mostanin van ez a csodaszerkezet, azóta persze egyszer sem ellenőrzöm gumicsere után a nyomást, mert hiszek neki:-)
Ez így most jobb?
Csak butítják el az embereket mindennel!
Előző kocsin nem volt tolatóradar, mostaniban van. Ha mégis be kell ülnöm a régi kocsiba, azon kapom magam, hogy nem figyelek annyira, mert várnám a már megszokott csipogást. Majdnem volt már ebből koccanásom.
Ajjaj mi lesz ha a sok bírkálnak (köztük nekem is:-) épp nem működik a holtterfigyelő, vészfékező Stb:-)
A lényeg, hogy egyre kevésbé kelljen az agyat használni, és figyelni, lehessen a kütyüket nyomkodni.
Kedvencem az érintőképernyòs menürendszerben a klímaállítás néhány kocsiban.
Nem szabad ilyen drága autót venni, pláne akkor, ha ilyen drága hozzá egy téli kerék szett! Én balga megvettem, mert nem számoltam ki előre, hogy a jeladók árából 4x tele tankolhattam volna!
Hagyjuk ezt a spórolós dolgot! Mindenki azt buherál az autóján amit akar, csak ne okozzon veszélyt az utakon másnak.
Én megvettem a felnit, jeladót, gumit és így komplett szett van. És nem egy évig fogom használni, pláne a felnit és a jeladót. A felni 8500/db a jeladó 11800/db. Szerinted nem éri meg pl csak 5 évre számolva 11800/60 hónap= 197 Ft/hó befektetés a jeladókra?
Igen ez rendben van, csak ha éppen kicsit is leenged már írja is hogy baj van, és ez idegesítő. Tehát nekünk felesles bele a nyomásfigyelő. Meg nembeszélve arról, hogy 2 autóra megvenni a másik garnitura jeladót az is nagyon drága.
Tehát nekünk nem kell bele. Ezért akarom kiiktatni.
Az lenne a kérdésem, hogy a keréknyomás érzékelő rendszert ki lehete valahogy iktatni az autóból. Akár géppel, vagy kiszerlve, úgy hogy ne jelezzen tőle hibát az autó.