Szia! Egyetértek veled, de a "tuning" elsőlámpák teszik egyedibbé az autómat, ebből nem igazán engedek! Mostanra már újabb hibaként a futófény nem fut, hanem teljes egészében villog! Egy jó autóvillamossági szerelőre van szükségem Budapesten! Ha bárki tud segíteni, akkor kérem, hogy jelezze!
Sziasztok! 2018-as Swiftem a nyárra Kegel autótakató alatt lesz. A kérdésem a következő, hogyan lehet a tetőantennát leszedni? Hisz ha a ponyva rákerül, akkor meghajolna, amit nem szeretnék. Valaki vette már le az antennát? Köszi a választ!
Természetesen jelezheti, ugyanis az olyan, mintha nem eredeti izzó lenne benne. Ezért is vannak 5W-os és 21 W-os terhelő ellenállások. Az 5 W-os a helyzetjelzőket, a 21 W-os az irányjelzőket helyettesíti.
Nagyon remélem, hogy ez a "filléres alkatrész" orvosolja a problémát! Csak azt nem értem, hogy a szakszervizben ez miért nem jutott eszükbe? Végül is érthető, hiszen a tuning nem az ő szakterületük! :)
2019 végétől vagyok boldog tulajdonosa egy 1.4 boosterjet motorral szerelt Sport változatnak (nem hibrid)! :) Összességében elégedett vagyok az autóval, de azért próbálom egy kicsit egyedibbé tenni! Most a hátsó lámpák után az elsőket cseréltem LED-esre, a kérdésem ezzel kapcsolatos! Az irányjelző használata esetén, sokszor az irányjelző visszajelző felgyorsul, illetve a lámpa irányjelző led sora, csak 2/3-ig fut. A márkaszervizben azt mondták, hogy ez ilyen lesz, mert nem eredetiek a lámpák. Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Vagy valami megoldási javaslata?
Ha egy ilyet megveszel nagy örömet szerzel majd az eladónak. Ugyanakkor te, néhány év múlva, nem fogod tudni eladni. A turbós motor használtan marha nagy szívás..... Autómata váltóval nincs tapasztalatom, biztosan klassz vele menni, de ha elromlik a márkaszervizre ne számíts! Szerintem, amit kiválasztottál nagy élvezettel vezethető autó, később viszont nagyon nagy szívás. Aztán, persze egyszer élünk......
Es meg egy kerdes mivel eleg csekely darabszam talalhato a piacon.
Mennyi a realis ara most egy glx-nek 1.0-as boosterjet motorral hibrid nelkul, 6sebesseges automata valtoval 50ezernel kevesebb km-el szep allapotban ? Pont ilyen talan nincs is hirdetve.
Pedig ez tényleg ilyen. Nekem 1.2 van tökéletes az alapjárata. Viszont van a családban egy 3 hengeres Nissan Note. Az is remeg. De az ég világon semmi baja.
Tegnap delutan neztem egy 2017-es 1.0-as boosterjet motoros 6 fokozatu automata valtos hibrid mentes peldanyt kereskedesben. Keveset futott, szep allapotu, de epp csak beinditottam parkolo allasban es a motor 1300-1500-as fordulat kornyeken remegett, alatta es felette nem. Azt mondtak 3 hengeres motor ilyen. Szerintem meg ok sem lattak hasonlot ezert ketelkedek, higy valoban normalis lenne.
Gondolom ennek nincs koze a "szokasos" kuplung problemahoz, hiszen parkolt az auto es uresben volt, raadasul ebben az automataban ha jol tudom nincs olyan kuplung ami a manualisban.
Az én autóm 2017-es, tavaly játszotta el az általad leírtakat. A kerekek jelöltek, nincsenek felcserélve, mindig a helyükre lettek eddig is felrakva. A nyári kerekek felrakása után gyulladt ki a sárga jel, érdekesség, hogy a gumistól elindulva kb 2-3 perc múlva. Visszagurulva a gumishoz műszerrel ellenőrizte, hogy ad jelet a szenzor.Azt mondta a szaki, hogy menni kell vele, egyszer csak kialszik. Hazaérve leállításkor még égett, másnapi indulás után pár perc múlva kialudt. Azóta sem láttam a jelenséget.
Ha felcserélted a kerekeket előre-hátra akkor lehet hosszabb az érzékelési idő. A rendszer tárolja a jeladók helyzetét, ezért ha máshová kerül a kerék akkor van, hogy késik a felismerési idő, plussz közbejátszik az is, hogy a téli kerekekben nincs jeladó.
Mostanára megjavult. Igazság szerint nem tudom mitől.
Nekem 2019 -es GL+ -os modellem van. Ebben "A" típusú a kilométeróra. Ebben nincs Eco Mode. Comfort Mode és Load Mode van!
Ami a könyvben is le van írva, hogy állítsam be a guminyomást, majd haladjak vele 10 percig (Szervizkönyv 3-112) + a 2,8 vagy 3 bárra fújogatós megoldás nem működött, de a gyakorlatot végigvittem. Látszólag nem volt hatása
Viszont utána ismét beléptem a TMPS menűbe (járó motorral) és elaludt a figyelmeztető lámpa. Pedig semmit nem változtattam ott. Azóta működik.. illetve, nem jelez hibát. Köszönöm a segítséget.
Új tagként üdvözlök mindenkit a fórumon. Első kérdésem a TPMS beállítással kapcsolatos. Előzőleg rákerestem az utóbbi 2 év időszakában, de nem találtam rá a megoldásra.
A gyári kerekeimen őszig hiba nélkül működtek a TPMS szelepek. Ősszel felraktam a felnire szerelt téligumikat (csak kerékcsere) és most vissza a nyári szettet. Most folyamatosan világít a TPMS hibajelző. Az autó 2019 áprilisi.
Amit eddig ajánlottak, nem jött be: Fújogattam a kereket 2,8 -ra és mentem vele egyenletesen 40km/h -val +10km -t