Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ficere50 Creative Commons License 2021.05.16 0 0 4004

A villogás az ellenállás után, vagy még nélküle állt elő?

 

Próbaképpen tégy az indexkörre állandó 12V-ot. (akksiról) 

Ha akkor is villog, akkor a lámpaegység mehet vissza a feladónak!

Honnan vetted? Tán Aliexpress? 

Előzmény: tankos-Ati (4002)
kormos* Creative Commons License 2021.05.15 0 0 4003

https://forum.index.hu/User/UserDescription?u=453591

 

Szerintem őt (Dr. Minit) keresd meg, budapesti..., hátha tud segíteni.

Előzmény: tankos-Ati (4002)
tankos-Ati Creative Commons License 2021.05.15 0 0 4002

Szia! Egyetértek veled, de a "tuning" elsőlámpák teszik egyedibbé az autómat, ebből nem igazán engedek! Mostanra már újabb hibaként a futófény nem fut, hanem teljes egészében villog! Egy jó autóvillamossági szerelőre van szükségem Budapesten! Ha bárki tud segíteni, akkor kérem, hogy jelezze!

Előzmény: kormos* (3999)
Törölt nick Creative Commons License 2021.05.15 0 0 4001

Na sikerült megoldani, óramutató járásával ellentétesen kitekerhető a tetőantenna...

Törölt nick Creative Commons License 2021.05.15 0 0 4000

Sziasztok! 2018-as Swiftem a nyárra Kegel autótakató alatt lesz. A kérdésem a következő, hogyan lehet a tetőantennát leszedni? Hisz ha a ponyva rákerül, akkor meghajolna, amit nem szeretnék. Valaki vette már le az antennát? Köszi a választ!

kormos* Creative Commons License 2021.05.14 0 0 3999

Indexnél maradj az eredetinél, mert ha nem jelez vissza még egy karambol is lehet belőle, főleg városban. 

 

 

Előzmény: tankos-Ati (3997)
ficere50 Creative Commons License 2021.05.14 0 0 3998

Természetesen jelezheti,  ugyanis az olyan, mintha nem eredeti izzó lenne benne. Ezért is vannak 5W-os és 21 W-os terhelő ellenállások. Az 5 W-os a helyzetjelzőket, a 21 W-os az irányjelzőket helyettesíti.

Előzmény: tankos-Ati (3997)
tankos-Ati Creative Commons License 2021.05.13 0 0 3997

És ha kisebb wattos ellenállást rak be az ember??? Akkor jelezheti az esetleges hibát?

Előzmény: ficere50 (3996)
ficere50 Creative Commons License 2021.05.13 0 0 3996

Ez is igaz!

De a jó vezető, mielőtt útnak indul, ellenőrzi a világítóberendezések, fékek állapotát... ;-) 

Előzmény: kormos* (3995)
kormos* Creative Commons License 2021.05.13 0 0 3995

Viszont, ha nem világít az izzó nem fogsz visszajelzést kapni.

Előzmény: tankos-Ati (3994)
tankos-Ati Creative Commons License 2021.05.13 0 1 3994

Köszönöm a segítséged! Már meg is rendeltem!

Nagyon remélem, hogy ez a "filléres alkatrész" orvosolja a problémát! Csak azt nem értem, hogy a szakszervizben ez miért nem jutott eszükbe? Végül is érthető, hiszen a tuning nem az ő szakterületük! :) 

Előzmény: ficere50 (3993)
ficere50 Creative Commons License 2021.05.13 0 1 3993

Ezek, mivel 21W-os izzókat kell "szimulálni" : https://royaltuning.hu/termek/ellenallas-21w-parban/

Előzmény: tankos-Ati (3992)
tankos-Ati Creative Commons License 2021.05.12 0 0 3992

Szia!

Nem tettek be ellenállásokat! Viszont azt kihagytam az előbb, hogy főleg a jobb oldali lámpával fordul elő a probléma!

Már csak azt kellene tudnom, hogy az általad belinkelt oldalról melyik típus kellene nekem!?!

Előzmény: ficere50 (3991)
ficere50 Creative Commons License 2021.05.12 0 0 3991

Irányjelző áramkörébe tettél "műterhelő" ellenállásokat?

Ugyanis a vezérlő azt érzékeli a lecsökkent (LED-es) teljesítmény miatt, mintha kiégett volna egy izzó. 

 

https://royaltuning.hu/termekkategoria/ledes-izzok/ellenallas-ledes-izzokhoz/

Előzmény: tankos-Ati (3990)
tankos-Ati Creative Commons License 2021.05.12 0 0 3990

Sziasztok!

2019 végétől vagyok boldog tulajdonosa egy 1.4 boosterjet motorral szerelt Sport változatnak (nem hibrid)! :) Összességében elégedett vagyok az autóval, de azért próbálom egy kicsit egyedibbé tenni! Most a hátsó lámpák után az elsőket cseréltem LED-esre, a kérdésem ezzel kapcsolatos! Az irányjelző használata esetén, sokszor az irányjelző visszajelző felgyorsul, illetve a lámpa irányjelző led sora, csak 2/3-ig fut. A márkaszervizben azt mondták, hogy ez ilyen lesz, mert nem eredetiek a lámpák. Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Vagy valami megoldási javaslata?

Toby1959 Creative Commons License 2021.05.11 0 0 3989

Tudja valaki az első-hátsó túlnyúlás értékeit? A 97-es Swiftemhez megvolt, de ennél "lefelejtették" az oldalnézetről.

 

att70 Creative Commons License 2021.05.10 0 1 3988

Ha egy ilyet megveszel nagy örömet szerzel majd az eladónak. Ugyanakkor te, néhány év múlva, nem fogod tudni eladni. A turbós motor használtan marha nagy szívás..... Autómata váltóval nincs tapasztalatom, biztosan klassz vele menni, de ha elromlik a márkaszervizre ne számíts! Szerintem, amit kiválasztottál nagy élvezettel vezethető autó, később viszont nagyon nagy szívás. Aztán, persze egyszer élünk......

Előzmény: agabee (3986)
Toby1959 Creative Commons License 2021.05.10 0 0 3987

Miért ne lenne jeladó? Akkor egész télen nézegethetné az ember a hibajelzést!

Előzmény: kgaboroo (3980)
agabee Creative Commons License 2021.05.09 0 0 3986

Es meg egy kerdes mivel eleg csekely darabszam talalhato a piacon.

Mennyi a realis ara most egy glx-nek 1.0-as boosterjet motorral hibrid nelkul, 6sebesseges automata valtoval 50ezernel kevesebb km-el szep allapotban ?  Pont ilyen talan nincs is hirdetve. 

Előzmény: agabee (3985)
agabee Creative Commons License 2021.05.09 0 0 3985

Koszi a valaszokat !

Amit kivettem szeriahiba a kormanymu, es esetleg a hatso futomu... mas nem jellemzo eddig ?

Az 1.0-as boosterjet motortol tartossag szempontjabol kell valamennyire tartani ? 

Nem 5-10evre tervezek, csak max 1-2-re, es 50ezer km alatt van a motor futasteljesitmenye amit kineztem.

Van-e meg esetleg barmi ami ha nem is visszahivas, de szervizben gari idon tul is erdemes cseretetni ?

Ja es 2018-tol van a 3+7ev gari, de amit kineztem az 2017-es. Arra lehet utolag kotni kiegeszitest a motorra, valtora ?

ficere50 Creative Commons License 2021.05.09 0 0 3984

Minden 3 hengeresen ez  gond, ugyanis nincs kiegyensúlyozott dugattyú mozgás. Normális. 

Előzmény: agabee (3982)
Répalé89 Creative Commons License 2021.05.09 0 0 3983

Pedig ez tényleg ilyen. Nekem 1.2 van tökéletes az alapjárata. Viszont van a családban egy 3 hengeres Nissan Note. Az is remeg. De az ég világon semmi baja.

Előzmény: agabee (3982)
agabee Creative Commons License 2021.05.09 0 0 3982

Tegnap delutan neztem egy 2017-es 1.0-as boosterjet motoros 6 fokozatu automata valtos hibrid mentes peldanyt kereskedesben. Keveset futott, szep allapotu, de epp csak beinditottam parkolo allasban es a motor 1300-1500-as fordulat kornyeken remegett, alatta es felette nem. Azt mondtak 3 hengeres motor ilyen. Szerintem meg ok sem lattak hasonlot ezert ketelkedek, higy valoban normalis lenne.

Gondolom ennek nincs koze a "szokasos" kuplung problemahoz, hiszen parkolt az auto es uresben volt, raadasul ebben az automataban ha jol tudom nincs olyan kuplung ami a manualisban.

 

 

Pecalaca Creative Commons License 2021.04.30 0 1 3981

Az én autóm 2017-es, tavaly játszotta el az általad leírtakat. A kerekek  jelöltek, nincsenek felcserélve, mindig a helyükre lettek eddig is felrakva. A nyári kerekek felrakása után gyulladt ki a sárga jel, érdekesség, hogy a gumistól elindulva kb 2-3  perc múlva. Visszagurulva a gumishoz műszerrel ellenőrizte, hogy ad jelet a szenzor.Azt mondta a szaki, hogy menni kell vele, egyszer csak kialszik. Hazaérve leállításkor még égett, másnapi indulás után pár perc múlva kialudt. Azóta sem láttam a jelenséget.

Előzmény: Istvan408 (3979)
kgaboroo Creative Commons License 2021.04.30 0 0 3980

Ha felcserélted a kerekeket előre-hátra akkor lehet hosszabb az érzékelési idő. A rendszer tárolja a jeladók helyzetét, ezért ha máshová kerül a kerék  akkor van, hogy késik a felismerési idő, plussz közbejátszik az is, hogy a téli kerekekben nincs jeladó.

Előzmény: Istvan408 (3979)
Istvan408 Creative Commons License 2021.04.30 0 0 3979

Mostanára megjavult. Igazság szerint nem tudom mitől.

Nekem 2019 -es GL+ -os modellem van. Ebben "A" típusú a kilométeróra.
Ebben nincs Eco Mode. Comfort Mode és Load Mode van!

Ami a könyvben is le van írva, hogy állítsam be a guminyomást, majd haladjak vele 10 percig (Szervizkönyv 3-112)
+ a 2,8 vagy 3 bárra fújogatós megoldás nem működött, de a gyakorlatot végigvittem.  Látszólag nem volt hatása

Viszont utána ismét beléptem a TMPS menűbe (járó motorral) és elaludt a figyelmeztető lámpa. Pedig semmit nem változtattam ott.
Azóta működik.. illetve, nem jelez hibát.
Köszönöm a segítséget.

Előzmény: kgaboroo (3978)
kgaboroo Creative Commons License 2021.04.29 0 0 3978

Jó lett?

Előzmény: Istvan408 (3977)
Istvan408 Creative Commons License 2021.04.29 0 0 3977

KÖSZÖNÖM!

Előzmény: kgaboroo (3976)
kgaboroo Creative Commons License 2021.04.28 0 1 3976

Meg kell nézni, hogy Eco vagy Komfort módban van-e a menüben a beállítás.

Ha Eco módban van akkor mind a 4 kereket fújd 3 bar nyomásra. Mehetsz vele rendesen, nem kell lassan menni. Ha elalszik akkor visszaállíthatod 2.5-re.

Ha komfort módban van akkor is mind a 4 kereket fújd fel, ekkor elég 2.8 bar is. Ha elalszik akkor 2.3-ra is visszaengedheted.

Ha semmiképp nem alszik el akkor lehetséges, hogy valamelyik jeladóban lemerült az elem.

Előzmény: Istvan408 (3975)
Istvan408 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 3975

Új tagként üdvözlök mindenkit a fórumon.
Első kérdésem a TPMS beállítással kapcsolatos.
Előzőleg rákerestem az utóbbi 2 év időszakában, de nem találtam rá a megoldásra.

A gyári kerekeimen őszig hiba nélkül működtek a TPMS szelepek.
Ősszel felraktam a felnire szerelt téligumikat (csak kerékcsere) és most vissza a nyári szettet.
Most folyamatosan világít a TPMS hibajelző.
Az autó 2019 áprilisi.

Amit eddig ajánlottak, nem jött be:
Fújogattam a kereket 2,8 -ra és mentem vele egyenletesen 40km/h -val +10km -t

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!