Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Big Blaster Creative Commons License 2002.10.01 0 0 149
Az ajtók alján nekem is vannak kb. 1 cm hosszú nyílások. Nincsenek lezárva, gondolom azért, hogy a víz ki tudjon folyni. Arra gondoltam, hogy az ajtókat én is megpróbálom magam lekezelni ezeken a nyílásokon keresztül. Még régebben vettem egy üregvédő sprayt azt befújom az ajtók aljába, gondolom nem árt.
Milyen az az aktív rozsdaoldó amit említesz? Én festés előtt (kerítés, egyéb vasak) RO55 rozsdaoldó, passziváló szerrel szoktam lekezelni a festendő felületeket. Gondolom, te nem erre gondolsz?

A kulcs mérete stimmel, ezek szerint nekem is van immobilizer az autóban. Egyébként ez mennyire biztonságos? Azt leszámítva, hogy tréleren elviszik az egész autót, meg tudja akadályozni a lopást?

Előzmény: ztoncsi (148)
ztoncsi Creative Commons License 2002.10.01 0 0 148
Nekem a 10-11 éves Pony-m ajtaja belül még nem volt rozsdás, de már mutatkoztak jelek, hogy kezd megszűnni a festés által nyújtott védelem.

A magukat profinak nevező alváz-és üregvédők nem szedik le a kárpitot, hanem az erre szolgáló lyukakon keresztül dolgoznak. A festékszóró meghosszabbított flexibilis csövét bedugják a lyukon és így fújják be az ajtó belsejét, de azt is csak az alsó 1/3 részén, nehogy tönkremenjen az ablakemelő szerkezet. Vannak autótípusok, ahol az ilyen lyukak gyárilag ott vannak és egy műanyag kupakkal van lezárva.
Abban az esetben, ha nincs lyuk, fúrnak egyet, kettőt. Sajnos csak új autónál jó ez a megoldás, mert egy régebbinél már nem árt, ha rozsdátlanítják előtte.
Lehet már kapni "aktív" rozsdaoldót, ami sokáig hatással van a felületre.
Most, hogy így mondod lehet, hogy én is nekilátok, de saját magam.

Lemértem a kulcsot egy tolómérővel (subler) 86x33x10 mm a pontos méret.

Hali

Előzmény: Big Blaster (146)
Shadow02 Creative Commons License 2002.09.30 0 0 147
van budapesten a xx.-ik kerület nagykörösi ut es kossuth lajos utca sarkan,egy kereskedes,sok lantra-juk,van.lehet alkatreszük is van hozza
Big Blaster Creative Commons License 2002.09.30 0 0 146
Igazából akkor merült fel ez a dolog, amikor a riasztót/központi zár működtetőt akartam megkeresni. Abból kiindulva, hogy a központi zárat mechanikusan nyitja-zárja ez a kütyü, úgy gondoltam, hogy az ajtóba van építve. Ha sikerül megcsinálni a távirányítómat, akkor ez már nem lesz fontos. Viszont azt javasolták, hogy érdemes lenne megcsináltatnom az autón az üregvédelmet az ajtókban, küszöbökben. Szerinted valóban fontos ez? Úgy számítom, hogy 10-11 éves koráig tartanám meg az autót, ennyi idő alatt lehet számítani arra, hogy az említett részeken el kezd korrodálódni? Ebből kiindulva úgy gondoltam, hogy inkább majd én szedem le a kárpitokat és úgy viszem el a festőhöz, mintsem, hogy ott barmolják le. Ezért tettem egy kísérletet, hogy mennyire egyszerű leszedni. Ha szerinted, nem érdemes az üregvédelemmel vacakolni, akkor nem lenne fontos a kárpitok leszerelése.
Előzmény: ztoncsi (145)
ztoncsi Creative Commons License 2002.09.30 0 0 145
Miért akarod leszedni?

Azt tudnod kell, hogy ugyan úgy már sohasem tudod visszatenni!!! Főleg, ha eltörnek azok a bepattintható műanyag kis mütyürkék, amik rögzítik az ajtókárpitot (Ponyban ezt tapasztaltam).

Van egy műanyag fólia is a kárpit külső oldalán, gondolom, hogy ne ázzon át, ha az esővíz befolyik az ablaküvegről az ajtóba. Azt sem lehet már ugyan úgy visszaragasztani.

Hali

Előzmény: Big Blaster (141)
ztoncsi Creative Commons License 2002.09.30 0 0 144
Nekem is van egy Accentem, most 2 éves. 5 ajtós, 91 lóerős, ebben van már klima és légzsák. Eddig semmi probléma nem volt vele. A fiam jár vele mostanában dolgozni. Sajnos ABS nincs benne, pedig a Lantrámnál tapasztaltam az elmúlt héten, hogy nagyon jó tud lenni.
Döngettem az esőben és előttem haladó hirtelen fékezett. Gondoltam, na most felavatom az autóm elejét! Köszönet az ABS-nek úgy megálltam, hogy nem is hittem a szememnek. (A hátam mögött nem jött senki hálistennek).

A nemrég eladott Pony-t nagyon sajnálom, de extrák hiányában már nem számított biztonságosnak.
Mielőtt eladtam még költöttem is rá, mert hiába a gyári alvázvédelem, azért csak rozsdásodott a két hátsó kerékdob és a küszöb alatti rész. Ezeket mind kicseréltettem és újrafényeztettem. Nagyon jól nézett ki. Ebben még 1300-as motor volt, de nagyon jól ment attól függetlenül.

Hali

Előzmény: kormosb (142)
kormosb Creative Commons License 2002.09.30 0 0 143
A Kárpitot az Accentben pár csavar oldásával és a kárpit szélek erőteljes oldalra és enyhén felfele feszítésével lehet eltávolítani.

Remélem segítettem, de azért óvatosan!!!

Előzmény: Big Blaster (141)
kormosb Creative Commons License 2002.09.30 0 0 142
Hi!

Nekem is van egy Hyundai-om.

94-es Accent 90 LE, 7x ezer km. Full fapados kivitel. Az elsők egyike volt a M.o.-on márkakereskedésből vett Accenteknek.

Attól eltekintve, hogy nincs benne extra nagyon meg vagyok elégedve vele. Nagyon jól húz, pörgős a motorja, és kb. 7,5 l-t fogyaszt vegyes menetben ennek még 1.5 sohc motorja van 12 szeleppel.

A minap egy 1.6-os új Golffal versenyeztünk Szarvas-Debrecen viszonylatában és hát igen vörös volt a feje a haveromnak, mert sokkal jobban ment az én gépem.

Probléma eddig csak annyi volt vele, hogy az injektor gyári hibás volt de azt garanciával kicserélték, mondjuk fél év utánajárással. A kerékdobok belső műanyagborítása nekem is gyenge, nem tudom miért, de már másodjára kell cserélni őket.

Bocs mindenkitől a hosszú levélért.

Hyundai-ra fel! :)

Big Blaster Creative Commons License 2002.09.30 0 0 141
Nem tudja valaki, hogy lehet leszedni a Lantra ajtókárpitját? Én kicsavartam 8 csavart, de nem igazán akart lejönni, habár nem nagyon erőltettem, mert nem akartam elbarmolni. Van valakinek tapasztalata, ötlete ezzel kapcsolatban?
Big Blaster Creative Commons License 2002.09.30 0 0 140
OK, ráér a dolog, csak érdekelne, hogy mi a helyzet a kulccsal.

Nekem lehet, hogy lessz olyan rossz távirányítóm ami nem kell... 8-/
Habár remélem, hogy meg tudom csinálni az enyémet. Ma rendeltem hozzá egy alkatrészt, ha szerencsém van akkor csak ennyi baja van és akkor működni fog, ha nem, akkor lehet, hogy neked adom.

Előzmény: ztoncsi (138)
Big Blaster Creative Commons License 2002.09.30 0 0 139
Hello ztoncsi!

Az Ómassai kiruccanáskor nem használtam, mert ez az út gyakorlatilag egy hosszú völgyben vezet és nincsenek komolyabb emelkedők. Viszont vasárnap mentünk meredekebb utakon is és ott próbálgattam a 2-es fokozatot, de gyakorlatilag csak a lejtőkön használtam, az erősebb motorfék miatt. Ebben a fokozatban már meglehetősen jó a motorfék hatás, de sokszor elég volt ha kikapcsoltam az OD-t. Megfigyeltem, hogy olyan lejtőn, ahol OD-val, gáz nélkül gyorsult az autó, ha kikapcsoltam az OD-t akkor már volt annyi motorfék, hogy el kezdett lassulni. Egyébként, ahol meredekebb szakaszokon mentünk fel, mindenhol elég volt, ha kikapcsolt OD-val mentem, volt elég teljesítmény a motorban. Baromi jó érzés, hogy nincs olyan helyzet, hogy erőlködne a motor. Kevésbé meredek emlkedőkön próbáltam OD-val is menni, vígan megy fel az autó, csak nem gyorsul olyan jól, mint kikapcsolt OD-val.
Az L fokozatot nem próbáltam, ahhoz már brutális emelkedők kellenek.

Egyébként jól gondolod, valóban Miskolcon lakom.
Azokon az utakon amerre én szoktam járni, eddig 2-3 Lantrát láttam, ebből egy volt kombi. Egy Ponyt a munkahelyemen is gyakran látok, meg az egyik majdnem kollégámnak is az van. Az övé, ha jól emlékszem '95-ös, teljesen meg van vele elégedve, megbízható, jó autónak tartja. Habár nincs benne sok kilóméter és garázsban áll. Elmondása szerint azért választotta a Hyundait, mert adott pénzért az volt a legjobban felszerelt autó.

Aznap (9/11), amikor elhoztam az autómat, Pesten láttam egy ezüstszínű kombi Lantrát, nem messze állt a miénktől. A Skála Metrótól nem messze parkoltam egy kisebb utcában. Nem a tiéd volt?

Egyébként a hétvégén volt egy (utólag már) jó sztori. Leparkoltam egy útelágazásnál, mivel a becsatlakozó, kicsit kanyarodó! úton szinte semmi forgalom sincs és ráadásul volt egy kis öböl szerűség. Ez a rész sűrűn be van nőve fákkal, bokrokkal. Amikor mentünk vissza az autóhoz, egyszerűen nam láttuk a kocsit, már teljesen beláttunk arra az útra ahhol megálltam és sehol semmi. A párom egyből arra gondolt, hogy ellopták az autót, én még bíztam valami csodában, egyszerűen nem hittem a szememnek, de már én is kezdtem azon gondolkodni, hogy fogunk hazamenni és minél előbb értesíteni a rendőrséget. Aztán hírtelen kibukkant a bokrok közül a jól ismert gömbölyded forma. Olyan sűrű volt a lomb és annyira jól sikerült az út szélére húzódnom, ráadásul a kanyar is besegített, hogy csak egész közelről lehetett látni az autót. Óriási megkönnyebülést éreztem, hát még a párom. Utólag jót derültünk az eseten, de akkor nagyon szar érzés volt.

Előzmény: ztoncsi (137)
ztoncsi Creative Commons License 2002.09.30 0 0 138
A kulcs pontos méretét holnap adom meg, mert nincs most nálam mérőeszköz.

Apropó. Van-e valakinek olyan rossz távirányítója, ami már nem kell. Esetleg csekély törlesztésért odaadná. (tartalék alkatrésznek kellene).

Hali

Előzmény: Big Blaster (134)
ztoncsi Creative Commons License 2002.09.30 0 0 137
Használtad-e a motorféket a hegyi utakon?
A "2"-es és az "L" fokozatra gondolok.
Jól gondolom, hogy Te miskolci lakos vagy?
Arrafelé szoktál-e látni más Lantrákat?
Én itt a fővárosban pl.: szombaton délután a Soroksári úton jöttem befelé a városba, és szembe jött egy szintén Lantra Wagon.
Láttam már a Bajcsi-n is már parkolni egyet, meg óbudán is jött már szembe velem egy.
(Nincs sok belőlük az biztos).
Ponyt, és Accent-et most egyre többet látok, meg régebbi Lantrákat, de azok nem wagonok (kombi), hanem limuzin-ok.

Hali

Előzmény: Big Blaster (136)
Big Blaster Creative Commons License 2002.09.28 0 0 136
Hello!

Éppen ráérek, így jöjjön egy kis élménybeszámoló.
Hétköznap én nem sokat járok az autóval, így tegnap már nem bírtunk magunkal. Este elmentünk egy kis családi autókázásra. Diósgyőr felé indultunk, de szinte azonnal el kezdett cseperegni az eső, ami egyre csak fokozódott, pár perc után sűrű esőben haladtunk. Mivel így elromlott az idő, úgy volt, hogy csak a várig megyünk és ott visszafordulunk. Ehhez nem volt sok kedvem, mert így elég rövid út lett volna, így nem kanyarodtam vissza.
Lillafüredig nem volt sok érdekes, de innét Ómassa felé folytattuk az utat. Baromi hangulatos volt a kis keskeny, kanyargós hegyi út, ahogy a fényszóró kévéje végigpásztázta a fákat. Az eső még mindig esett és a kissé melegebb aszfaltról kis páracsomók száltak fel. Az utat sok helyen már hullott falevelek borították. Tisztára olyan volt mint a Need for Speed, csak élőben. Persze a sebesség nem volt nagy, hiszen néha jöttek szembe és ha családdal megyek, akkor amúgy is visszafogom magam, de így is baromi élvezetes volt. Végül a párom unszolására egész Ómassáig mentünk el. Visszafelé ugyan azzon az úton jöttünk, de addigra az eső nagyjából elállt. Összeségében nagyon élvezetes út volt.
Röviden ennyi volt az úti beszámoló. Jóccakát.

Jatis Creative Commons License 2002.09.28 0 0 135
Sziasztok, ha esetleg valakit érdekelne, akkor van egy eladó Hyundai Sonata 3.0 V-6 1991-es évjáratú, amerikai kivitelű, automata váltós, stb.
Apróbb javítások vannak rajta.

Ára:300ezerFt. Fix, vagy 340 alkudható :))))

Ha valakit érdekel, küldjön mailt

Köszi.

Big Blaster Creative Commons License 2002.09.27 0 0 134
Hello!

Megnéztem a kulcsot. Első ránézésre stimmelnek a méretek. Egészen pontosan 38x32x9 mm a mérete a kulcs fejnek. Ez OK?

Jobbik esetben azért nincs a lopástesztben az autónk, mert baromi keveset lopnak el belőle, így nem érdemes a statisztikában szerepeltetni.
Olyan szempontból előnyös lehet a típus alacsony elterjedtsége, hogy valszeg a lopvajok sem ismerik annyira a biztonsági rendszereit, mint a népszerűbb tipusokéit, így talán kevésbé van bátorságuk hozzá nyúlni. Inkább elvisznek helyette valami germán presztizsmárkát 8-).

Én láttam valahol a neten töréstesztet Lantrával, nem szerepelt valami fényesen. Mentségére legyen mondva, hogy a légzsák nélküli modelt tesztelték és ez nagyon sokat rontott az értékelésen. Könnyen lehet, hogy más autók is csak a légzsák miatt értek el jobb eredményt.

Előzmény: ztoncsi (133)
ztoncsi Creative Commons License 2002.09.27 0 0 133
A műanyag rész nagyobb átmérőjű, mint a fém 50,-Ft
A vastagsága pedig mondjuk 2/3 gyufásskatulyányi.

Tud-e valaki Hyundai töréstesztekről és lopástesztekről?

Mostanában olvastam a NET-en v.milyen szervezet lopástesztjeiről és vizsgálatairól, de ott a mi típusunk nem szerepel.

Volt olyan lopásteszt, ahol 2 másodperc alatt bent volt a faszi a verdában és 8 mp. kellett az elindításhoz!! (Valamelyik francia kocsitípusnál volt ez).
Ja! és nem úgy nyitotta ki a csávó a kocsit, hogy betörte az ablakot, vagy szétba...a a zárat, hanem roncsolásmentesen!
Ennél a vizsgálatnál ez nem megengedett!

Hali

Előzmény: Big Blaster (132)
Big Blaster Creative Commons License 2002.09.27 0 0 132
AZ én távirányítóm is ugyan így néz ki, szvsz ugyan olyan a kettő.

Én igazából nem parázok a miatt, hogy ellopják a kocsit. Amennyire tudom, a Hyundai nem tartozik a keresett márkák közé ilyen szempontból. Szerintem autólopás terén jobb is a közbiztonság vidéken mint a fővárosban, ráadásul tőlünk pár száz méterre van a városi rendőrség. Nekem a távirányító szinte csak azért lenne fontos, hogy a központi zárat tudjam távműködtetni, tudod, lustaság félegészség 8-)).

Egyébként volt szó az immobilizeres kulcsról, úgy tudom, hogy neked olyan van. Miben különbözik ez a normál kiviteltől, a tiédnek pl. milyenek a méretei?

Előzmény: ztoncsi (131)
ztoncsi Creative Commons License 2002.09.27 0 0 131
Rosszul emlékeztem, nem piros a "kilincs" belül, hanem a "LOCK" felirat látszik, ha be van zárva.

Nem nagy az esélye, hogy ki fogja nyitni a távirányító, ha a bezárás sem működik.

Még nem szedtem szét a távirányítót, ezért nem tudom megmondani milyen az elem benne.
Ez egy gyári távirányító, a Hyundai embléma is rajta van.
Mérete összehasonlítva egy gyufás skatulyával: a hossza kb. azonos, szélessége kicsit keskenyebb, vastagsága kb. a fele. Fekete színe van, a lock gomb piros, unlock szürke.

Én nem bízom a távirányítós riasztóban, mert le tudják lopni a kódot, és utána már alkalmas eszközzel bent is vannak a kocsiban, mert a zár is nyílik, ha "kiriasztották" az autót.
Az inmobilizer-t is le tudják másolni,( pl. ha szervízbe viszem a kocsit oda kell adni a kulcsot, ezt hallottam valahol).

Leparkoláskor én mindig használok még a kormányra szerelhető zárat is.

Persze, ha nagyon el akarnak lopni egy autót, akkor azt úgyis ellopják, legfeljebb nem a saját lábán viszik el a kocsit, hanem trélerrel.

Hali

Előzmény: Big Blaster (130)
Big Blaster Creative Commons License 2002.09.26 0 0 130
QRBLI, a betanítás ezek szerint úgy történik, hogy az új távirányító kódját tanítják meg az autóban lévő elektronikával?

Lehet, hogy a nagy távolság is közre játszik abban, hogy ennyire drágák a gyári alkatrészek, de szerinted, ha a szomszédban gyártanák, akkor olcsóbban adnák őket? Nameg az egyéb, mondjuk európai márkákhoz sem olcsóbbak a gyári alkatrészek, pedig azokat nem olyan messziről hozzák.

ztoncsi, sajnos nem csak a riasztót nem működteti a távkapcsoló, hanem a központi zárat sem. Habár úgy még nem próbáltam, ahogy írtad. Neked milyen elem van a távirányítóban, mekkora feszültségű?

Fabrik, ha tudnék venni olcsóbban olyan riasztót, ami a központi zárat is tudja vezérelni, akkor meggondolnám, hogy kicserélem kompletten az egészet. Egyébként nekem a központi zár távvezérlése lenne a fontosabb, ha nem lenne risztóm az nem zavarna annyira.

Nemrég kaptam egyébként egy ötletet. Egy srác azt javasolta, hogy vegyek egy kapunyitó távvezérlőt és vevőt és ezzel helyettesítsem az eredeti áramköri részt. Szerinte működik a dolog.

Fabrik Creative Commons License 2002.09.26 0 0 129
Na, 30-ért van már egy új riogató is...
ztoncsi Creative Commons License 2002.09.26 0 0 128
Javaslok egy próbát!

A távszabályzó nem csak arra szolgál, hogy beriasszd az autót, hanem arra is, hogy bezárja ill. kinyissa a zárakat.

Próbáld ki, hogy valamelyik első ajtót belülről bezárod (a belső kilincsnél a kart rátolod, hogy kiálljon a piros rész). Ekkor az összes ajtónál bezáródik az ajtó. Ezt hallani is, egy surrogó hang által. Ekkor, ha a távirányító szürke gombját benyomod, akkor ki kell, hogy nyissa az ajtók zárját, függetlenül attól, hogy a riasztó nem volt bekapcsolva!

Amikor próbálod a riasztót bekapcsolni, a váltód milyen helyzetben áll?
Nekem volt rá példa, hogy nem "D" állásban hagytam és nekem is szarozott, nem riasztott be, bár nem tudom milyen kapcsolat van a kettő között.

Hali

Előzmény: Big Blaster (124)
ztoncsi Creative Commons License 2002.09.26 0 0 127
Én úgy emlékszem, hogy sötét haja volt, nem túl alacsony és a hangja teljesen normálisnak tűnt.
Ez a csóka teljesen rendes volt, nem hajtott el, hanem lehetett vele szót váltani.

A távszabályzóm még jól működik, csak a gombjai vannak kicsit megviselve.

Ez a kocsi (már írtam régebben) svájci rendszámú volt. A pótkeréknél találtam benne 2 db olyan kis műanyag pucurkát, amire a golflabdát szokták ütés előtt rátenni, a vezetőoldali üléstámlán pedig több szál hosszú szőke hajszálat.
A távszabályzó gombjai középen olyanok, mint amikor egy hosszú körmű nő a körme hegyével nyomja és bevágódik.
Valószínüleg egy szőke golfozós csajszi járt ezzel a kocsival előttem.

Hali

Előzmény: QRBLI (125)
QRBLI Creative Commons License 2002.09.26 0 0 126
Egyébként azért ilyen drága mert gyári és ugyan úgy koreábol indul útnak mint bármilyen más gyári alkatrész.Lásd pl.egy H100 vez.szíj gyári 21000+Á utángyártottba pedig mondjuk 5-6000+Á és az is lehet hogy u.a. a márka mint a gyári tehát ő gyár beszállítója.
Előzmény: Big Blaster (124)
QRBLI Creative Commons License 2002.09.26 0 0 125
Úgy tanítják be hogy nem a régivel okítják az újjat hanem az új kódját okítják bele az agybe.:-))

ztoncsi!!
Amikor voltál a soroksári H-nál akkor a raktáros egy alacsony kistermetü erős hangu kicsit nyers modoru csákó volt vagy egy erősebb formáju barna haju?

Előzmény: Big Blaster (124)
Big Blaster Creative Commons License 2002.09.26 0 0 124
Köszi az infókat.
Mi a f@sz ilyen drága a távirányítóban? Alig van benne néhány alkatrész. Az előállítási költsége fogadni mernék, hogy pár ezresnél nem több.
Próbáltam kideríteni, hogy mi lehet a baja, de sajnos nem sikerült semmi konkrétat találni. A kis LED villog benne, amikor nyomkodom a gombokat és oszcilloszkóppal mérhető az impulzus sorozat, amit ki kellene sugároznia. Tehát alapvetően működik a kütyü, de olyan, mint ha az adó része lenne rossz. Az lenne a frankó, ha egy jól működővel összehasonlító méréseket lehetne végezni.

Hogy tudom betanítani az új távirányítót, ha nem működik a régi?

A ködlámpákat még meggondolom, a jövőhéten megy a szervízbe az autó és majd kiderül, hogy mennyi lóvé marad. Valszeg októberben fogok menni Pestre, így megoldható, hogy találálkozzunk, ha kell a lámpa.

Előzmény: QRBLI (123)
QRBLI Creative Commons License 2002.09.26 0 0 123
ztoncsi
Sajnos a távirányító valóban 32500k+Á és be lehet taníttatni és ehez még szakszervízbe sem kell vinni(ha odáig jut a dolog esetleg tudok embert is aki megcsinálja).Az alkatrészeket pedig CD-ről nézik amihez ráadásul kell a gépbe egy hardverkulcs is u.h. képtelenség hozzájutni.:-(

BigBlaster
A ködlámpához külön csak az izzó van sajnos amúgy kpl.:-(
Távirányitó lásd fentebb:-)
Ha érdekel h.ködlámpa akkor 6300+Á-ért tudok mondjuk ez csak 2000Ft-tal olcsóbb mint a kisker ára u.h.neled ezért ne, érné meg pestre jönni.

QRBLI Creative Commons License 2002.09.26 0 0 122
Midjárt válaszolok mindenkinek...
ztoncsi Creative Commons License 2002.09.26 0 0 121
QRBLI!!!!

Lenne egy kérdésem, amire Te biztosan tudod a választ!

Amikor a Soroksári úton voltam alkatrészt rendelni, akkor a raktáros az alvázszám alapján meg tudta mondani, hogy milyen a Lantrám felszereltsége, mégpedig a számítógépből.
Ott az egyes szerkezeti elemeket is lehetett nézegetni, alkatrész szinten. (Pl.: világítási "rendszer".
Kérdésem, internetről, vagy egy lokális programból tudja ezt megnézni?
Van-e lehetőség arra, hogy mondjuk én is csatlakozhassak ehhez a programhoz, mivel
érdekelne, hogy néznek ki az egyes szerkezeti részek.

Hali

ztoncsi Creative Commons License 2002.09.26 0 0 120
Hát ez fantasztikus!
Ugyan arra vonatkozót kérdeztünk, szinte ugyan abban az időben!
(Big Te valahonnan lesed, hogy én mit írok?)

Hali

Előzmény: Big Blaster (118)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!