2,5 tonna a teherbírása. Dupláját valószínűleg elbírja, de... A legeslegfiatalabb is 40 év körül van, de inkább 50 év felettiek. Veteránozni jópofa, de termelőeszköznek? Erdőre durván túlterhelve nem hinném, hogy nagy öröm lenne.
Sziasztok,érdeklődnék hogy tud e valaki információt a Zíl157-ről. érdekelne hogy bírja a túlterhelést,mert ha jól tudom 5-tonnás.Talán 10-12 tonnával is elbírna,esetleg lehetne e a benzines változatát autógázzal használni.Erdészeti célra tervezgetnék.
Jó régi kérdés, biztos megoldottad már, de hátha! 9 évig Liazoztam, elvitt mindenhova, de soha többé! Csakis Volvo ha mindennap kell és üzembiztosat akarsz! Per pillanat is van 1999-es évjáratú 420-as FH-12, meg hasonló koru 430-as Magnum. Zongorázni lehet a különbséget! Csak akkor ajánlom a Liazt, ha ráérsz hétvégén szerelni, hogy mehess hétközben. Utoljára már volt euró 2es Liazom, Detroit motor Eaton váltó, azok jók voltak meg a Rába híd. A többi szar. Gyenge járgány, póttal 40 tonnában, mozgó útakadály.
Helytörténeti kutatásaimhoz keresnék fényképeket a Bánhalmai Mélyépítő Zrt. munkagépeiről és a Középtiszai Állami Gazdaságban kialakított FJ-512 típusú, módosított E-512 féllánctalpas kombájnokról, valamint az ugyanitt a Szibirják lánctalpas kombájnok önjáró alvázára épített EB-4 pótkocsi-felépítményes rizsszállító járművekről.
Az FJ-512 -t 1981-ben egy mezőgazdasági kiállításon (Agromashexpo?)díjazták.
A kockafülkés Liazokról kérdeznék, olyanokról amik a közútkezelőnél is voltak. Vállalható technika? Közúti áruszállításra, napi használatra? Vagy inkább nézzek valami nyugati technikát?