Igen az a kis luk a vizpumpa tömitéséhez vezet ha folyna a viz akkor kifolyon és ne bele a motorba.Venni kell egy vizpumpa javitó szeretett.Nem elég sajnos kicserélni csak a szimeringet benne mert azt tettek bele gyárilag.Azért nem érdemes csak azt cserélni mert nagyon megkoptatja a tengelyt hetek mulva megint folyni fog.Na most ezzel a gond nem tudom milyen motorod van és mikor gyártották.Mert van olyan blok is amiben nem lehet csak ugy kicserélni a vizpumpát mert az egyész blokot szétkell szedeni és a főtengelyt is ki kell venni hozzá.Ketté kell huzni a blokot.Akkor van olyan is amire erre rájottek és kiszerelhető vizpumpa házat csináltak.Ahogy csak a generátor fedelet kell levenni de akkor is olaj csere lesz meg egy fedéltömités csere.Ezt csak szétszerelésnél lehet megmondani általában.Üdv
Az gáz ha a viz ilyen fehéres meg foltos mert akkor valamivel keveredik a viz.De lehet h évek ota nem volt lecserélve a viz.Az olaj fogyasztás nem jó de nem olyan vészes.Akkor van nagy gáz ha már a levegőszürö is olajos mert bele nyomja a kartergázal az olajat.Hány km van a motorodban?Üdv
2009 szeptember 20-án motoros börze Helyszín: Budapest. XXIII.ker. / Soroksár / Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területe. További info: Bézi Lajos. 06-70-374-2948 és 06-20-291-7828
hali. Meg tudná valaki mondani ha a hűtővizem tiszta fehér foltos és ilyen szivárványos foltok is vannak benne. mintha benzint öntenénk ki valami vízre... akkor a motorom henger fejes?? :S, ja és a motorolaj szint 2 hét alatt a felére csökken, a motor viszont nem füstöl , hidegen se, (egyáltalán nem). és ez elég nagy probléma ha így van?? a választ előre is köszönöm :)
Szépen benézel a kerék mellett ott fogod látni az inditó motort.NA mögöte találod a fekete müanyagot amiből jön ki a gumi vizcső.Annak a fekete fedélen van a tetején egy 5 csavar amire 8 kulcs kell de van olyan ami 7 kulcs kell.Akkor vagy gondba ha valaki márt azt buzerálta és tényleg csavarhuzó kell hozzá.Na a kerék mellett jobb és bal oldalt is látni a fedelet oda benyulsz rárakod a kulcsot és meglazitod oramutatójárásal ellenkezöleg tekered.Nem kell kiteketni teljesen mert bevan szlicelve a csavar ésd a levegő szépen tud távozni mellette.Megvárod még elkezd folyni a viz azt el is lehet zárni.Egyébként akor sincsen semmi ha nem légtelenited ott mert idövel ugy igy lelégtelenitödik magátol csak akkor járatni kell a motort elég sokáig h bemelegedjen rendesen a motor és szépen kidolgoza a levegöt.De azért ezt nem ajánlom neked macerás mind állat.Sok siket üdv
Hol kell benyúlni a csavarhúzóval pontosan, nem szeretném szétbontani a mocit, viszont már leengedtem a régit és nem akar cirkulálni a levegő miatt az új.
Hol vagy te helyileg? Mert tartok tőle, hogy nem tudom megoldani az indításos problémát, ezért elvinném olyanhoz, aki többet tud kihozni belőle, mint a mostani szerelőm és én együttvéve.
Vállalnád? Persze csak akkor, ha nem vagy a világ végén :-))
ja igazad van .. de már nem volt kedvem irni uj hozá szolást:D én krovát akartam irni h esetleg aza beférr de azér nem javasoltam mert müanyag és azal könyen tulhuza, meg vilásal is. Az én leom 50 es papirokal van :D, nincs rá jogsim.mint sztem még sokmindenkinek.
Szeretném lerendszámozni de mivel nincsenek meg a gyári papirok igy nem lehetséges vennem kell hozzá egy másik vázat majd akor lesz rendszám rajta.Egyébként én is sokat 2 ütemeztem.
Nem sajnos!Én is 30 éves vagyok ezzel nincsen gond csak én szerelő vagyok.Igy elégsokat láttam már és nem igen akadok meg pár dolgon.Azért nekem is mondtak már pár érdekes dolgot hogyan lehet a 150 leoból 200 ccm csinálni.Szoval most ép azon vagyok nem olcsó de elvileg megéri.Üdv
NA azért nem kell szétrobbantani a motort.Az a fekete izá amit mondasz egyébként régebben volt a termosztát ház.Amit idövel kiraktak onnan.Egy sima 8 csillagvillásal lehet légteleniteni és csek be kell nyulni a kerék felöl.Én legalább is igy szoktam.Üdv
ja én amugy 19 éves vagyok, évek óta robogo tuning volt a hopbbim(2 ütemü) komolyab szinten. szal 2 hónapja van leom...azaz soha nem látam 4ütemüt csak ezt, nem tudom garantálni h mident jol mondok :D de proálok segiteni. üdv :)
Légetelenítés.. na ez nem fog tetszeni... :D szét kell kapni hozzá a fél motort:P.. szal leszeded az ülés mögöti kapaszkododt(röptetőőő), azt az ülés alati müanyagot, aztán az ülést h rálás a hengerre.. azon van ien feket valami ami rá van csavarva a henger tetejére(nem a szelepfedélen) és azon van 1 6szögfejü csavar (8as) és ott tudsz légteleniteni. gondolom elgondolkoztál h mért kell hozá szétszedni a motort?! hát mert anyira hülye helyen van h még 1 2centis csavarhuzoval se férnél be talán, de vigyáz mert gyárilag kis papir tömités van és 1-2 csavarás azt elszakad. ja és müanyagba nincs menet csak 1 ien facsavar menetes csavar megy bele.. ha tulhuzod az cumi.
hali. a motorblok bal oladlán szal nem a kipufogo felüli oldal hanem a másik, na ot nagyábol ahol a középsztender rugoja van ,felhajtot álapotába .. az mögöt van 1 csavar 5ös imbusz fejü, és meléé bevan nyomva a blokba 1 felirat h "COOL" talán még 1 nyil is mutat a csavarra.. nem esküdnék meg rá. na azt kitekered.. de ne ien made in china imbuszal mert vagy hajlik vagy törik vagy szétszeded a csavar fejét.. mert elégé oda szokott rohadni. inkáb 1 krovával probálkoz 5-ös imbusz fejjel:D na remélem sikerült érthetöen leirni. üdv