Keresés

Részletes keresés

dzsoni78 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 183

Sziasztok!

Én most készülök egy 150-es leót venni és az lenne a kérdésem tapasztalt leósoktól, hogy a rendőrök mennyire szoktak velük szívózni vagy szoktak egyáltalán.

köszi

cula-cc Creative Commons License 2009.08.24 0 0 182
ok köszi szépen.
Szere28 Creative Commons License 2009.08.23 0 0 181
Halli!

Hát nem igy nem mondanám h Hengerfejes a motor mert a fehér viz még erre nem utal általában.Azért akkor is megkell nézni honnan szivárog le kell bontani a burkolatott a motorol és be kell inditani és figyelni h hol kezd el szivárogni ennyi.Üdv
Előzmény: cula-cc (180)
cula-cc Creative Commons License 2009.08.23 0 0 180
OKS. köszi a segítséget. egyébként a fehéres viz az télleg hengerfej tömitésre utal?? Mert aztmondta nekem valaki... :S
Szere28 Creative Commons License 2009.08.23 0 0 179
Üdv!

Azért van igy h amig hideg addig folyik mert a hötágulás miat a rés össze zárodik és azért marad abba.Keresd meg javisd ki.Egy laza bilincs is lehet a szivárgás oka.
Előzmény: cula-cc (178)
cula-cc Creative Commons License 2009.08.22 0 0 178
Hát jó kérdés , hogy honnan mert anyit láttam mikor alá néztem hgy a blokrol folyik le de h oda honan csöpög rá azt nem tom. de aztnem értem mért csak amég hideg a motor??? amint bemelegszik(2-3 perc) és abba hagya.
Szere28 Creative Commons License 2009.08.21 0 0 177
Hali!

Viz honnan csöpög?Mer sehonnan nem csöpöghet semilyen víz mert akkor ott gond van valahogy szivárog a hütöfolyadék.Nézd meg mert gond lehet belöle.Üdv
Előzmény: cula-cc (176)
cula-cc Creative Commons License 2009.08.21 0 0 176
OK kössz szépen. És esetleg az tudja valaki h mért csöpög minden hideginditásnál a motorbol ien fehéres víz?? az elsö 1-2 perce kb 1 fél tenyérni viz csöpög ki. amint bemelegszik nem csinálja. Valakinek valami tanács?? mit csináljak? (ja és köszi mindnenkinek aki segítettt :) )
Szere28 Creative Commons License 2009.08.20 0 0 175
Hali
150 leoban nem igen van folytás ez nem 50 köbös csatogó amit tele raknak folytásal.A kipufogoban a katalizátor fogja egy kicsit de azzal nem tudsz mit csinálni max egy sport dobal de szinte semmit nem gyersz vele.
Előzmény: cula-cc (173)
Szere28 Creative Commons License 2009.08.20 0 0 174
Hali!

Megnézheted a varióváltot is lehet még h megkoptak a görgök és nem tud teljesen kimenni a szij.Akkor lehet még a karbiban a membrán hiba és még lehet h légszürő és kaszni közöt az összekötö gumicső szakadás.Hali
Előzmény: somnan (172)
cula-cc Creative Commons License 2009.08.19 0 0 173
thx ZAG. Valaki tud arról mondani valamit hogy hol és mien folytások vannak a 150 ST leoba??
somnan Creative Commons License 2009.08.18 0 0 172

Sziasztok!

 

   Szükségem volna segítségre, tanácsokra.

1,5 éve használok egy Leo 125 SP-t a 2003asok közül. Az utóbbi fél évben (tavaszi beüzemelést követően) arra lettem figyelmes, hogy eddig a 95 kilommal olyan 100at ment síkon ami ennek a Rotax motornak teljesen ok.

  Nos tehát fél éve azt kezdte hogy max 90 eket kezdett el menni, és kilencvennél olyat produkált, hogy éreztem hogy gyorsulna, de mintha valamiért mindíg megtorpant volna. Aztán olaj, levegő-, olajszűrő, gyertya csere, karbi pucolás, ékszíj csere. Aztán volt egy balesetem, miután el kellett vinnem szervízbe, elvileg a motornak semmi baja nem lett, csak karosszéria. Kihoztam a szervízből (ahol mondtam, hogy azért nézzék meg hogy mi lehet) aminek az lett az eredménye, hogy most max 75 a vége és ott ugyan azt a jelenséget produkálja, hogy megtorpan, nem gyorsul tovább, és magas fordulaton pörög. Eddig olyan 60-70 körül érezhető volt, mintha "váltott" volna egyet és egy alacsonyabb fordulaton egy 90 es kényelmes utazó sebességgel lehetett haladni vele. Most érzem hogy szenved amotor és nem megy.

  Ezek a tüneteim vannak, kérlek titeket, ha már tapasztaltatok hasonlót, vagy volt dolgotok ilyennel akkor adjatok tanácsot, hogy merre induljak el! Az a baj hogy a szervízben sem tudnék igazán mit mondani, hogy mi a baja, és félek , hogy otthagyok súlyos tízezreket, eredmény pedig semmi...

Előre is köszönöm!

 

Üdv

 

SomNan

ZAG Creative Commons License 2009.08.18 0 0 171
Szia !

Itt probáld: http://www.pardi.hu/action_leovince.html
Előzmény: cula-cc (168)
cula-cc Creative Commons License 2009.08.18 0 0 170
Ok köszi. És megtudnád mondani hogy hol vannak azok a fojtások?? vagy valaki tud erröl valamit??
dajd Creative Commons License 2009.08.17 0 0 169
Hello! Gyári fojtásokkal nem kibelezett kipufogóval, 110et mennek 150es leonardók! Enyém is annyit megy! Alapjáraton enyém is csörög, ienek ezek, nem egy HONDA!:)
Előzmény: cula-cc (168)
cula-cc Creative Commons License 2009.08.17 0 0 168
Csáó mindenkinek. Nem tudja valaki hogy honnan tudnék rendelni leo vince 4road kipufogot az Aprilia Leonardo 150ST-m re?? nagyon meg köszönném. És még annyi.. valaki irja már meg akinek 150-ese van h menyit megy végre kb mert enyém 110 et és keveslem. És alapjáraton ezeknek zörögnie kell?? A legkiseb gázra abba haggya de addig valami kattog( Szelepek???) Elöre is köszi a választ,válszokat. üdv leosok :)
Mr Sherry Creative Commons License 2009.08.14 0 0 167
Köszi! Holnap megkérdem, hogy állnak ilyen ügyben :)
dajd Creative Commons License 2009.08.13 0 0 166
Sziasztok! Légszűrőmbe kevés olaj kerül s leómon! Mi a teendő ienkor?
ZAG Creative Commons License 2009.08.12 0 0 165
Hali!

Ezt próbáltad már:

http://www.kepesmotor.hu/aprilia-robogo/p232869&st=leonardo
Előzmény: Mr Sherry (164)
Mr Sherry Creative Commons License 2009.08.07 0 0 164
Üdv mindenkinek!
Egy 1998-as Leonardo-hoz szeretnék külső-belső fejidomot szerezni valahonnan, de nem igazán találtam még bontókban sem, csak külföldön, horror árakon. Sajnos még olasz oldalt sem találtam, pedig gondolom ott olcsóbbak lennének. Nekem az a része kell amire a plexit lehet rácsavarni és a hozzá tartozó belső idom. Ha valaki tudja honnan szerezhetnék, megköszönném, ha felvilágosítana.
dajd Creative Commons License 2009.08.03 0 0 163
Meg még 1 kérdés h olaj beöntő részen ha jár a motor ien érdekes daráló csörgő hang hallatszik ! Mi lehet az?
FarkasJános Creative Commons License 2009.08.03 0 0 162
Ez lemaradt! Furás nem 150ről 300ra akrtam furni csak egy mérettel feljebb ha van egy kis válla vagy ilyesmi meg uj dugó és gyürük! ez visszadhatja az elveszett kopressziót ha netalán ez lett volna a baj! de ézt csak a leguccso dolog lett volna amit csinálok a teljes kétségbeessésemben !hajó
FarkasJános Creative Commons License 2009.08.03 0 0 161

Ha már itt vagyok leirom ebböl a rendszerből mit néztem meg és megkérdezem mit is nézzek a többin!

1. pillangoszelep és bovden ! megnézetm és nem vettem észere rajta seemmit arrol is leirhatod mi lehet a baja

2. subert fel van állitva maxra mert eddig a tézisem az volt hog ykevés üzemanygot kap nem pedig sok levegöt

3. pontosan nem tom mit befolyásol a membrán de van rajta egy kis szakadás amiek az inditáshoz nem kéne legyen köze mert befoltoztam és ugy sem lett jobb de ha ide is irsz csak nyugodtan nem vagyok profi csak annyit tok amit utánnajártam és megkérdeztem

4.hideginditó (szivató) szerintem jó erröl enyit tok irni mert leteszteltem

5.Viszont azt tényleg leirhatnád (nem cinikuuság, csak kiváncsiság v tudatlanság) hogy mit nézzek  meg a levegöszürö rendszeren? Annak a hibájábol fakadoan hogy lehet többlet levegö a rendszerbe és hogy küszöböljem a hibát??

Köszi mindenkinek, Árpádnak különösen;-)

FarkasJános Creative Commons License 2009.08.03 0 0 160

Bocsánat!!

Abszlout nem akartam cinikus lenni de tényleg!! csak leirtam mit csináltam, és hogy ez is segitsen azoknak akik olyan rendesek min te és megteszik ,hogy leirják miben hibáztam mit nézzek még meg ilyesmi!! mindent át fogook nézni abba a sorrendbe amit leirtál remélem jutok valamire! tényleg bocs ha megbántottam valakit és köcce a segitséget!

 

dajd Creative Commons License 2009.08.03 0 0 159
Szia! Szelephézagot úgy kell állítani h lebontod az egész motort szinte! Leveszed ülést oldalsó idomot, h telibe ráláss a blokkra! Leveszed a szelepdeknit, 4db imbusz csavar fogja! dugattyút TOP ra állítód a legfelső holtpontra. Ezt úgy kell hogy lecsavarozod a kuplung felöli védő részt, hogy kézzel tudd állítani a főtengelyen lévő tárcsával. ezekre az értékekre kell állítani:

Valve clearance : Valve inlet: 0.05 - 0.09 mm
Valve exhaust: 0.10 - 0.14 mm
Valve timing: Inlet opens: 10° BTDC
(at 1 mm valve clearance) Inlet closes: 27° ABDC
Exhaust opens: 27° BBDC
Exhaust closes: 10° ATDC
Ignition: Electronic battery ignition with variable advance
Spark advance:
Starting spark advance:
8° BTDC up to approx. 2500 rpm
Maximum spark advance:
30° BTDC starting from approx. 4000 rpm
Generator power: 12V 160W, direct current
Spark plug: 1 spark plug, 10 mm, NGK CR8 EVX

Amúgy minden leónak van egy kis csörgős hangja szóval az normális.

Ha bármi kérdésed van jelezd.
Előzmény: cula-cc (156)
nomusa1 Creative Commons License 2009.08.03 0 0 158

hello!

kis sesítséget szeretnék kérni:150-es leonál mennyi az olajcsereperiódus,vagy mi a javaslat?fagyállócserénél kell légteleníteni?

dajd Creative Commons License 2009.08.03 0 0 157
Üdvözlök mindenkit! Nekem is olyan problémám lenne amit feszegettünk a hidegen nehéz indulás! Érdekelne h a levegő csavart hol találom és hogy mennyire állítsam h ideális legyen? Illetve hogyan tovább? Az automata szivatót hogy tudom leellenőrizni h ő e a ludas, illetve kis praktikákat ha írnál nagyon hálás lennék ezügyben! Előre is köszönöm válaszod. Dávid
Előzmény: Törölt nick (155)
cula-cc Creative Commons License 2009.08.03 0 0 156
Hello Árpád.
Lenne 1 olyan kérdésem, hogy tulajdonképpen hogyan kell szelephézagot állítani 1 150-es Leo ST-n. És még annyi, hogy ennek a motornak alapjáraton "zakatolnia" kell?? Mert valamiért zörög, de 1 minimális gázra már abbahagyja. És kb mekkora hézagot kell hagynom a szívó és kipufogó szelep közt. A válaszodat előre is köszönöm.
Üdv: Cula-cc :)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.03 0 0 155
Tisztelt Farkas János!

Azt hogy nem segítenek az emberek az annak tudható be hogy az önhöz hasonló emberek elveszik a kedvüket attól hogy segítsenek. Ezt azért gondolom mert hiányzik önböl az alázat hogy ugyan nem ért valamihez viszont cinikusan,lekezelően reagál ha segíteni akarnak. Részinformációk alapján nehéz segíteni és ha ilyen részletes infót adott volna előbbre jutottunk volna.

A karburátoron ha elveszi a levegőt és működik a motor az nem csak azt jelenti hogy kevés üzemanyagot kap hanem jelentheti azt is,sok a levegő,mely hidegindításnál hasonló gondokat okoz.
A karburátor több részből áll, egyszer egy pillangó szelep mely összeköttetésben áll a gázbovdennel,van egy másik rész a "suber" a membránnal és a tűvel melyen lehet szabályozni az üzemanyagot. van a hideg indító mely hidegen több üzemanyagot juttat a motorba. Továbbá van a levegőszűrő rendszer,mely szintén több részből áll. Ezeket pedig szabályozza a motor által keltett vákuum a gázbovden és a elektromosság.

Szóval ha a rendszer valamelyik része nem vagy csak részben működik akkor áll fen a probléma. Vedd a fáradtságot és próbáld megérteni a rendszert és megtalálod a megoldást(Én megtettem és indul a motor reggel.1997-es 150cm3 34000km van benne).

Ha hengert felújít és megnöveli a kompressziót azzal tönkreteszi a főtengelyt mert az elhasználódott
főtengely nem fogja bírni a kompresszió többletet és itt is jön hogy összetett a rendszer és nem javasolt külön kiragadni valamit hanem tanulmányozni a rendszert és ezen tudás birtokában elvégezni a javítást!

Üdv.:Árpád
Előzmény: FarkasJános (152)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.02 0 0 154
Ezt itt találtam:

"meszi33:
leoalkatrészek itt van egy telefonszám 06304177613 korekt a gyerek van mindene
nem is drága."

Én vásároltam itt és minden rendben volt. A srác,Szigethalmon van de postán is elküldi ha valami kell! Hidegindító 8eft.

Üdv.:Árpi
Előzmény: dajd (151)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!