Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.02 0 0 153
http://rapidshare.com/files/109474796/Aprilia_-_Leonardo_Scarabeo_125-150__1999__Manuale_d_officina.pdf%5Blink1%5D
Előzmény: FarkasJános (152)
FarkasJános Creative Commons License 2009.08.02 0 0 152

Kösz az irásokat!

Mint irtam a karbi ki lett pucolva elektromomos szivato le lett tesztelve(alapbol van rajat szivato és mikor áramot kap akkor szünik meg lassan)

Subert felállitottam  maxra!

A membránnak nem tom milyennek kell lennie (kondom szerünek) de egy kis repedés van rajta de nemrángat a moci , és be lett foltozva de akkor sem lett külömbség REGGEL HIDEGEN NEM INDULT!

Egyébként valoszinű hogy keveset kap mivel kiprobáltam hogy bafogtam a karbit ahola a levegöt szivja igy beindult! de akkor is minden le van probálva kitszitiva lecsekkolva a karbin elméletileg indulnia kéne de mégsem!

Nem nagy felujjitásra gondoltam csak gyürüt venni bele vagy megfurni amihez persez adnak uj dugot meg gyürüket ez az egész 5-6 ezerbe kerül! nem azzal van probléma csak a szelep vezéréssel lenne gondom ha szétkapnám!!

Na mindegy ha valaki még tud valamit mondani csak nyugodtan vaárom és köszönöm elörre is me meg utolag is!!

 

dajd Creative Commons License 2009.08.02 0 0 151
És hidegindítót lehet cserélni? Hol lehet hozzájutni? Automata szivatót érted ezalatt? Szerintem rossz a szivató mert mikor beindul magasabb fordulaton kéne járnia egy darabig nem? Előre is köszi
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.01 0 0 150
Üdv!


Az próbáld meg hogy raksz egy infekciós fecskendőbe benzint és reggel hidegen a karburátor után,közvetlen szívócsőbe fecskendőzöl benzint,ha beindul akkor a hidegindító a rossz. Vagy leveszed a gyertyapipát és indítózol egy darabig,természetesen gázadás nélkül,mert ha gázt adsz kiszellőzteted a motort,majd visszateszed a pipát és elvileg így is beindul. Mielőtt
motorfelújításba fognál(nem olcsó),mérj egy kompressziót.

Üdv:Árpi
Előzmény: FarkasJános (146)
ESI Creative Commons License 2009.08.01 0 0 149

Kezelésik néhány nyelven a hivatalos honlapról:

 

http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=Leonardo%20125-150-250-300

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.01 0 0 148
Leonardo1 125cc-150cc:gyártva 1996-1998-ig...

Leonardo2 125cc-150cc:gyártva 1999-2001-ig...

LeonardoST 125cc-150cc:gyártva 2001-2004-ig...

különbség a kinézetben van.
Előzmény: cula-cc (147)
cula-cc Creative Commons License 2009.08.01 0 0 147
Hali. Sokat gondolkodtam már ezen, hogy már itt többen is irtátok h hidegen nehezen indul a leo. Nekem 150 ST leom van és 1 hét álás után is pöcre indul gázt se kell huzni rá. szerintem meg kéne a szivatót néznetek a mociba.vagy a karbiba az a mabrán vagy mi... ugy hallotam azzal szokot még probléma lenni. Valaki megtudja nekem mondani, hogy a 150es leo és a 150 leo ST közt van e valami külömbség??(motorikusan)
FarkasJános Creative Commons License 2009.08.01 0 0 146
Sziasztok! nekem is 150es Leom van! Mint már nagyon sokan feltették ezt a kérdést, és nem is kaptak rá választ de azért én is megkérdezem!! Reggelente nehezen indul ,sokáig kell inditozni , de ha már beindult leállás után egyől pöc-röff! Mi lehet a probéléma! Ja és 95km/h a max!! Karburátor darabokra szedve kitisztítva! Lehet hogy furni kéne vagy új gyürüket beletenni?? Létszi ha valakinek volt már ilyen problémája, és meg is találta rá a megoldást irja már meg légyszi!! Köcce
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.31 0 0 145
szíjj csere.

http://www.youtube.com/watch?v=fBHAM1am-UE
Előzmény: dajd (127)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.31 0 0 144

rapidshare.com/files/109474796/Aprilia_-_Leonardo_Scarabeo_125-150__1999__Manuale_d_officina.pdf
Előzmény: Törölt nick (143)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.31 0 0 143
szerelési kézikönyv
dajd Creative Commons License 2009.07.31 0 0 142
Kár h nem elég népszerű ez a fórum!:( Nem kapunk kérdést válaszainkra:(
cula-cc Creative Commons License 2009.07.31 0 0 141
Hali. nem tudjátok , hogy lehet kivenni azokat a foyltásokat?? Egyébként nekem 1 hét álás után is pöcre indult... nem tom mi lehet a tied baja Dajd. Esetleg a szivatót kéne meg nézetned vagy 1 karbi pucolás.
dajd Creative Commons License 2009.07.30 0 0 140
Énis 3 hete vetem egy 150-est és 100-110 között megy ha nem nagy a szembeszél, óraszerint! Viszont ha 1napot áll a motor elég nehézkesen gázra indul be nemtudom h miért van ez.....
dajd Creative Commons License 2009.07.30 0 0 139
Igazábol! 110 et mennek ezek a 150es leonardo-k, ha benne vannak a folytások! Neked hidegen 1 napi állás után hogy indul a moci? Üdv
ESI Creative Commons License 2009.07.30 0 0 138

Ezek a robbantott ábrák még jól jöhetnek:

 

http://www.ultimateparts.net/shop/product.php?id=415

cula-cc Creative Commons License 2009.07.30 0 0 137
Hali. kb 3 hete vettem 1 Leonardo 150 ST-t. lenne vele 1 kis problémám. A nivó pálca szerint sok olaj van benne söt töb talán mint kell. LEheteséges h Ezért verti ki az olajat?? A másik ,hogy csak 105 öt megy végre. Ennek nem kéne jobban menie?? A választ, válaszokat elöre is köszönöm :D
dajd Creative Commons License 2009.07.30 0 0 136
Köszönöm válaszod! Sajnos egy szót sem tudok németül, de látom h sok érdekesség lehet itt......
ZAG Creative Commons License 2009.07.30 0 0 135
Hello!

Ha tudsz németül,akkor itt nézd meg:
http://www.aprilia-leonardo.de/html/motor.html

ZAG
Előzmény: dajd (131)
dajd Creative Commons License 2009.07.29 0 0 134
Sziasztok! Az miért lehet h 1nap állás után naon nehezen indul 150es leóm és csak gázra? Segítsetek
ESI Creative Commons License 2009.07.28 0 0 133
Én is kérdek:

Generálozott már vki 250-es Yamaha blokkost?
Milyen költség ez sacc/kb?

Erőátvitelbe kell vmit belenyúlni?

Nálam van a a haveromé és úgy megkedveltem, csak sajna ütött kopott, legalább 50ezer van benne, de sztem lehet az 75 és a duplája közt is és úgy megcsináltatnám magamnak. Sajna már csak 8,5 bar végnyomás mérhető a hengerben, eszik is 50Km-en egy nívónyi olajat, meg 4.5 körül fogyaszt, szóval elkopott rendesen a moci.

Futóműre is kéne költeni, vmi hirdetésben olvastam, hogy erősebb hátsókat rakott bele az ember. Erről tud vki? Kárászy vagy vmi más megoldás?

Jó lenne felújítani, lefujatnám matt feketére űűűű ... :)
ESI Creative Commons License 2009.07.28 0 0 132

Csak tippelnék:

 

Nincs ezeken vmi karter szellőző? Rendszerint azt vezetik vissza a légszűrőházba és tud feltolni olajpárát, ha már nem annyira fullos a moci.

Előzmény: dajd (131)
dajd Creative Commons License 2009.07.23 0 0 131
Hello! Segítségetek kérném ismét:) A légszűrőházba hogy kerülhet némi kis kevés olaj? A szűrő nemvolt bekenve olajjal..
Petya285 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 130
A főtengelyen lévő tárcsát elég leszedned és utána ki tudod bújtatni.
Előzmény: dajd (129)
dajd Creative Commons License 2009.07.22 0 0 129
Köszönöm szépen válaszod! Azt szeretném még kérdezni h 150es leómnál variátor szíjat akarok cserélni! És h kuplungot szedjem le vagy , ami a főtengelyen van tárcsa? Előre is köszi
Előzmény: ZAG (128)
ZAG Creative Commons License 2009.07.21 0 0 128
Szia !

A 150-es Leo szelephézaga teljesen hideg mocinál kell állítani.
Szívó:0,05mm - 0,13mm
Kipufogó:0,10mm - 018mm.
Előzmény: dajd (117)
dajd Creative Commons License 2009.07.19 0 0 127
-képet tudnátok feltenni ahol a kipufogó csatléakozik a hengerrel? Üdv
dajd Creative Commons License 2009.07.19 0 0 126
Meg még annyit, hogy ha 1napot álll a motor ! Szóval teljesen hideg akkor csak gázra indul be! Normális ez? VAgy mitől lehet ez? Előre is köszi
Flynight Creative Commons License 2009.07.19 0 0 125
Üdv a variátor szíj cserében nem tudok segíteni de a kerék holtjátékot le ellenörzöm az enyémen hogy van e.
dajd Creative Commons License 2009.07.18 0 0 124
Hello! 150es leómon akarok variátor szíj-at cserélni, hogy tegyem?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!