Én 135kg 195cm emberke vagyok. Sajna erről a motorról sokat nem tudok,de amit olvastam az biztató. Sok robogót próbáltam de sajna az én méreteim miatt nem voltak jók. vagy a lábam (47) nem fért el vagy a kormánynak útba volt a térdem.
Nem tudom ez a motor mennyire lenne alkalmas. Van itt olyan aki hasonló méretekkel rendelkezik v.szerintetek elférnék?
Sziasztok! az normális jelenség h. hazsnálat során a 150es leonardo-m műszerfala meg ott kulcs környékén, eléggé felmelegedik? Meg a venti még nállam nemkapcsolt be egyszer se kb 25km-t mentem még vele egyhuzamba? Elpre is köszi.
Sziasztok! Segítségetek kérném! Leonardo műszerfalamon már nagyon halványan látszik az óra! Mit lehet ennek csinálni? Elemmel működik? illetve ha igen, akkor hogy tudom kicserélni? Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv
ha a motor moge allsz, a bal oldali rugostag rogzitesenel talalod a motorszamot a blokkon (illetve ez a resze inkabb az attetel), pontokbol van kiirva, halvanyan latszik (az enyemen mindenesetre)
ha valakit erdekel az olajnyomas topik megoldasa: ugy tunik, hogy nem az olajpumpa a hunyo (van, aki szerint az kb orokeletu), hanem az "oil pressure retainer valve", vagyis kb. az olajnyomas visszatarto szelep koszosodasa okozza a nyomasproblemat. A megoldas tehat ennek a szelepnek a kitisztogatasa volt (egyelore legalabbis ugy tunik, hogy megoldotta a helyzetet).
A szelepet egy 8as imbusszal lehet kitekerni a blokk bal oldalan, a felfuggesztes felett.
Ez a 125/150es Leonardo/Scarabeo Rotax motor gepkonyve, abrakkal, angolul es olaszul. Nekem mondjuk megkonnyitette az eletem, hasznaljatok egeszseggel.
ezt en is olvastam, de a 150-es hasznalati utmutatojaban (http://www.serviceaprilia.com/public/lumAprilia/Leonardo%20125-150-250-300/Leonardo125-150-250-300%20P-E-UK%202004.pdf ) ezt a funkciot csak a 250/300-as verzional emliti, a 125/150-nel ez csak olajnyomas-visszajelzo.
A kerdes tehat tovabbra is az, hogy miert nincs alapjarat korul olajnyomas, illetve mit kell tennem, hogy legyen.
A segitsegeket elore is koszonom.
Udv
ps: kiprobaltam pl, hogy a karbi allitocsavarjaval emeltem az alapjaratot, igy viszont "maszik" a motor alapjaraton, ami egyreszt idegesito, masreszt szerintem a kuplungnak sem tesz jot, viszont a pilacs elaludt. Nekem az is jo, ha az alapjaratot felemeljuk, es a kuplungot igazitjuk hozza, errol valakinek tapasztalata?
Üdv Amikor megvettem az én leonardomat nálam is volt ilyen h alapjáraton elkezdett világitani az olajlámpa ellenöriztük az olajat és természetesen rendben volt és egyik napról a másikra el is mult a "hiba".
Még eszt olvastam két oldallal arréb, mongyuk itt 250 leonardorol van szó nemtudom menyire egyezik.
"Az olajlámpa a 250-es Leonardo-n nemcsak olajnyomásmérő funkciót tölt be, hanem jelzi minden 3000. kilométer megtételét. Ezért ha gyújtás után égve marad a piros lámpa, nem kell rögtön megijedni, az akkumulátor mellett van egy kis gomb, amivel kiüthetjük a motor elektronikáját (anélkül, hogy az óra elállítódna) a számláló lenullázza magát és az olajlámpa is kialszik. Persze a jelzésnek jelentősége van, hiszen a negyedik után (12.000km-nél) le kell cserélni az olajat a használati utasítás szerint."
a kovetkezo a problemam egy 27E korul futott 150-es Leonardoval: hasznalat kozben egyszer csak elkezdett pislakolni az olajlampa. Nagyobb fordulaton elalszik, alapjarat korul megint kigyullad. Olaj termeszetesen van a motorban.
Mi lehet a gond? Otthon javithato-e az olajpumpa (felteve, hogy ez a gondja)? Van-e errol barmi dokumentacio (workshop manual)? Scarabeo 150-hez talaltam szervizleirast, nagyjabol ugyanaz a motor?
Hello én pár hete vettem egy 2001 aprilia Lonardo 150. végsebesség 130 km/h a 80kilóm alatt :D Rendőrökkel még nemvolt gondom remélem nem is lesz mivel enyémen sincs rendszám. ha valakinek van valami kérdése szivesen válaszolok. Széles utat.
Most vettem egy leonardót, 150-es ként adták el, de csak 110et megy alattam, én 67kg vagyok. Most ez vagy 125ös, vagy lomha, honnan tudnám meg állapítani, hogy hány köbcentis?? Köszi a segítséget.