Hali! Én is gondolkozom, hogy veszek egy ilyen gépet és lenne pár kérdése. Megéri-e venni egy 8-9 éves motort kb. 15-20000 km-el, és hogy van-e valami széria hibája amire esetleg oda kell figyelni vásárláskor? Hát kb. ennyit szeretnék tudni.
Nekem sincs rendszámom, de nagyon szivesen gurulok bárkivel! Én 150 km-eket szoktam menni, soha semmi gondom nem volt még rendőrökkel! És 100-110-nél nem is szoktam jobban menni!:-)
Én is szeretnék egy 150-es vagy egy 125-ös gépet.Azt szeretném kérdezni,hogy sok különbség van a két gép között??? Sajna nincs rá jogsim,csak autóra,úgyh valószínű rendszám nélkülit veszek.Mennyire tolerálják ezt a zsernyákok???El lehet hitetni velük,hogy 50-es???(ha mondjuk letakarom a km-órán a 100 feletti tartományt?? Volt már valakinek gondja emiatt???
Én már most indulnék túrázni, igaz nekem nincs rendszámozva de én bármit bevállalok vele amit az smkp szabályain belül lehet (nuku autópály stb) szóval egy laza dobogókő vagy Velence, akár Balcsi... simán jöhet!!!!!
Ha lenne itt legalább 4-5 Apriliás vagány, aki legálisan (jogsi, rendszám) hajtja kisebb-nagyobb Leóját és lenne kedve egy 100-150 km-es túrához valamelyik hétvégén, ne habozzon! Jelentkezni itt lehet!
Sziasztok. Aprilia Leonardo 150-es mocim van és a vízpumpa kinyomja a hűtővizet.Gépkönyv kellene valahonnan,hogy lássam mit kell bontani a kiszedéséhez. köszi előre is a segítségért.
Sziasztok! A héten vettem egy 150ccm leot. Az első problémám az lenne ,hogy nem kapcsol be hidegen a szivató nem pörgeti fel a motorját mi lehet a gond? A másik ,hogy 50-70 km/h között lehörög aztán elkapja a fordulatot és elkezd húzni ez karbi beállítás lehet? Válaszotokat előre is köszi.
segítség!!!! milyen gurigák vannak gyárilag a leo250ben????? miért csak 120at megy???? no füst,no csörgés. akko méé???? amugy geci jó motor és ez az ujabb kasztnis gyönyörü csak szerintem 140et szaggatnia kéne. segítsetek!!!
aham...kösz a válaszokat...én is piszok gyengének vélem...akkor ráállok az ügyre és elkezdem csesztetni...pénz nem számít csak menjen faján....mert még a mostani teljesítményhiánya mellett is nagyon tetszik összességében a moci.
Teljesen stabil az utakon. Gödrös terepen is használható.
MÁS: Mennyinek kellene lennie egy 150-es Leonardonak a végsebessége? Nekem manapság már a 100-at is elég hosszú távon éri el, többet meg nem is akar menni nagyon. (habár tavaly még olyan eset is volt hogy az M1-esen két tagbaszakadt ember alatt kipréselte magából a 110-et :-) ) Szervízben jelezték hogy kicsit több van már benne mint amennyit a kilóméter óra mutat. Szerintetek megéri venni rá 180 as hengert tengellyel együtt (már ha ez szükséges hozzá), és akkor nem kell szarozni a méregdrága gyűrűzéssel, esetleges tengelykopással...már ha ez az oka a lomhaságának...mert a gyorsulása sem túl meggyőző (a kipufogóból időszakosan érkező csörgő-zörgő és egyéb hangokról nem is beszélve). De ez szerintem az egyik legjobb robogó mindent egybevéve. Óriási csomagtér, stabil úttartás, kényelem (két személlyel is!) azért olyan sokat se zabál(3,7L), és mindenhol elfér (még nem volt nagyon olyan hely ahol nem tudtam volna elmenni vele...
Van egy Aprilia leonardo 125 ös robogom. Egy olyan probléma van vele, hogy mikor egy hétnél tovább áll a motor, akkor nem lehet beindítani. Ha véletlenül beindul akkor már jól üzemel, és utána két napig megbízhatóan indul. Két, három napig tök jól indul, de ha egy hétnél tovább áll akkor nem lehet beindítani. A karbit már kipucoltam, és a szívatót is megnéztem, jónak tűnik rajta minden, gyertyát is cseréltem és egy vadi új aksit is kapott.
Nekem a Leo elött 50-es Libertym volt. A különbség:-Hatalmas csomitartó(Libertybe csak féldinnye bukó fér bele) ,merevebb,stabilabb váz,szebb külső,sokkal jobb világítás,jobb üléspozició.kb.ennyi hirtelen.
Szerintem a 12"-os kerekek teljesen jól használhatóak,nem vettem észre semmi hátrányát a 16-oshoz képest.Mondjuk gödröket kerülöm.
Helo mindenkinek. Kinőve az 50-es robogómat szeretnék egy 125-öst.Páran ajánlották a Leonardo-t. A kérdésem az miért éppen Leonardo,miért nem Scarabeo vagy esetleg Liberty ? Félreértés ne essék semmi bajom a Leonardoval,sőt nagyon is tetszik,jobban mint a másik kettő . Egyedül a kerekek mérete aggaszt kicsit.Kompenzálja a gumi szélessége a "kis" átmérőt ? A mostani "vasam" egy Italjet Torpedo,aminek 16-os kerekei vannak,amik nagyszerű úttartást biztosítanak,még a rossz minőségű utakon is.Próbáltam egy cimborám Suzukiját,és a 10-es kerekei miatt alig tudtam vele menni annyira instabil volt. Tehát a kérdés az : stabil az úton a Leonardo ? Használt gépnél mire kell figyelni leginkább ? Van tipikus hiba ? Előre is köszönök minden választ . Üdv : Joombie (leendő Leonardo fan)
Hello. leo250 a gépem,de max sebessége 120. azt gondolom kicsit többnek kéne lennie. mi lehet a gáz? nem füstöl,viszonylag pöccre indul. kupplungot jónak érzem. esetleg a görgöim koptak le??? milyen súlyú és méretű gurigák kellenek gyárilag a gépbe?????
Uhhjjj gyerekek nagyon tele van a f@szom!!!!! Most is rongyolnom kellene melóba és kééééééész vagyok!!!!! Szétdurran a fejem az idegtől!!!! Már nem elöszőr szopat meg a kicsike (125ccm)
Azt csinálja ha akár egy napot is áll, hogy nem megyek vele, egyszerűen nem hajlandó elindulni! Van hogy negyed óra inditgatás után elindúl de van hogy egyáltalán nem. Ha meg naponta használom pöcc-röff.... Most pl tegnap nem mentem vele, mert nagyon havas volt minden. Ma ráülök és NEM INDÚL!!!
A gyertyát köpi be a genya! De már próbáltam titánium elektródásat, simát már minden fajtát....de mondom ha egy napot áll kész, ez van! A tököm tele van vele! Jaaah és gázt nem is húzok indításnál, nehogy amiatt köpje be, de mégis beköpi! Nem értem miért csinálja ezt... ha meg minden nap megyek vele, semmi baja...ki érti ezt???