Keresés

Részletes keresés

gabbe Creative Commons License 2008.10.15 0 0 30
Urak !
Elérkezett nálam a téliesítés ideje. Le szeretném cserélni a hűtőfolyadékot, mivel ismeretlen számomra mikor volt cserélve.
Abban kérnék segítséget, hogy mi az a pont ahol le tudom engedni a régit?
Sony Black Creative Commons License 2008.10.14 0 0 29

Esetleg tudja valaki, hogy a jobb oldalon, a hátsó keréknél az öntvényben, mi a mérete vagy száma a csapágynak?

Megspórólnék vele egy szerelést...

Kerestem a neten de nem találom sehol. Azt már tudom hogy dupla csapágy nam benne...

Előre is köszi a segítséget!

Sony Black Creative Commons License 2008.10.12 0 0 28

Köszi!

Szoval a lényeg a tengely az nem jön ki...

Előzmény: jo_lenne_tudni (26)
ZAG Creative Commons License 2008.10.10 0 0 27
Úgy látom útszélén,ezt sem cserélném....:-)))
Előzmény: jo_lenne_tudni (26)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2008.10.10 0 0 26
A 250-en a kovetkezo a menete (szerintem a kicsi is ugyan ez):
- hasidom jobb oldala le
- kipufogo le
- hatso sarvedo le
- hatso feknyereg le
- hatso teleszkop le
- tavtarto segedvaz/villa (ami a blokkhoz van csavarozva, feket is ez tartja) le a blokknal
- es mar csavarhatod is ki a kerekanyat (ez meg tartja a segedvazat)
- kereket siman lehuzod a kihajtas tengelyerol

Visszafele mindenez forditva, javaslom a menetrogzito hasznalatat.
Kis rutinnal 1-2 ora alatt ki lehet szerelni es vissza lehet rakni a kereket. :-)
Előzmény: Sony Black (25)
Sony Black Creative Commons License 2008.10.10 0 0 25
Valaki szedte már ki a hátsó kereket?
A tengelyt hogy kell kiszedni? Még nem merültem bele a szerelésébe, csak nézegettem mert tulajdon képpen nekem a csapágy van ki a jobb oldalon abban az öntvényben ami végülis a "levegőben" van.
Esetleg cserélte azt már valaki?
Nem akarok szopni vele biztos van valami trükkje. :)
Sony Black Creative Commons License 2008.10.03 0 0 24

Hát a Leo-t valószinű igen.

De csináltak már ehez a motorhoz, mert egy másik fórumban egy srácnak iylen van rajta.

Előzmény: ZAG (22)
ZAG Creative Commons License 2008.10.02 0 0 23
Ja még egy dolog!

Műszerfal időmérőjébe, 1 db LR43-as gombelem kell.
ZAG Creative Commons License 2008.10.02 0 0 22
Szia!!

A Finsterhez elkell vinni,a motort is,vagy tudják a méreteket??
Előzmény: Sony Black (21)
Sony Black Creative Commons License 2008.10.01 0 0 21

Azt mondják a Finster kipuff nagyon vagány, agyon dicsérik mint hangilag, és teljesítményileg is. Nem utolsó sorban kifejezetten a te motorodra csinálják kézileg teljesen egyedire. Nekem tetszik. Majd ha rendszámos lesz a vas, lehet benevezek egyre.

http://www.finsterkipufogo.hu/

Előzmény: ZAG (20)
ZAG Creative Commons License 2008.09.15 0 0 20
Persze,persze óvatosan megyek..
Nem tudod milyen elem való a műszerfal időmérőjébe??
Sajna már nagyon halványan müxik...
Kipufot valami szebb hangzásút,de nem üvőltőt tudtok-e?!
Előzmény: atinform (19)
atinform Creative Commons License 2008.09.15 0 0 19
Csak óvatosan! :)
Később várjuk a tapasztalataidat is!

ati
Előzmény: ZAG (18)
ZAG Creative Commons License 2008.09.12 0 0 18
Én is vettem egy 2001'-es, 150-es Leo-t.
Nagggyon teccik...
Jővő héten jönnek meg a papírjai,aztán majd viszem műszakira...addig így kenem vele..
atinform Creative Commons License 2008.09.08 0 0 17
Sikerült! ;)
Előzmény: ZAG (16)
ZAG Creative Commons License 2008.09.08 0 0 16
Sikerült??
Rendszámos ,akkor már?!
Előzmény: atinform (15)
atinform Creative Commons License 2008.08.17 0 0 15
Holnap műszaki... :)
atinform Creative Commons License 2008.08.14 0 0 14
Jó hosszú káromkodások fogják elhagyni orcámat... :)
Előzmény: jo_lenne_tudni (13)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2008.08.14 0 0 13
Le kell venni a hutomaszkot. Aztan a plexit, es a fejidomot elso reszet. Kitekerni a kilometerora spiralt, lehuzni a stekkert a muszerfalrol, muszerfalat kivenni. Aztan a kvarcora ki is veheto mar, asszem muanyag ful fogja.
Egy ora csavarozas es 100db csavar. :-D
Talan meg a tukrok is ugyranak le, a fejidom levetelekor.
Előzmény: atinform (12)
atinform Creative Commons License 2008.08.14 0 0 12

Akkor el is árulhatod, hogy kell kicserélni az óra gombelemét. :)

A műszerfalat kell szétbontani hozzá, vagy máshol van?

Előzmény: jo_lenne_tudni (11)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2008.08.14 0 0 11
Tobb hulyeseg is van benne.

"Az olajlámpa a 250-es Leonardo-n nemcsak olajnyomásmérő funkciót tölt be, hanem jelzi minden 3000. kilométer megtételét. Ezért ha gyújtás után égve marad a piros lámpa, nem kell rögtön megijedni, az akkumulátor mellett van egy kis gomb, amivel kiüthetjük a motor elektronikáját (anélkül, hogy az óra elállítódna) a számláló lenullázza magát és az olajlámpa is kialszik. Persze a jelzésnek jelentősége van, hiszen a negyedik után (12.000km-nél) le kell cserélni az olajat a használati utasítás szerint."

A lampa adott szamu fotengelyfordualt utan villan fel. Varosi forgalomban ez 2500-2600km is lehet. Tenyleg ki lehet resetelni, ezert rogton olajcserevel illik kezdeni es egy resettel. Olajat 3000km utan (lampa vilagit ugye) kell cserelni, nem 12000km utan. Az ora nem tud elallitodni, mert sima hetzenes kvarcora, mezei gombelemrol megy.

"A gyári markolat ugyanakkor nagyon nem tetszett és a kormányvégek is műanyagok voltak"
Fembol van.

"kisebbek az amerikai Rotax, a 250-esek a japán Yamaha blokkal üzemelnek."
A Rotax osztrak, a blokk meg Minarelli.

Szelvedelme semmi, hosszabb tavon faj az ember dereka, mert a menetszelnek derekbol kell ellentartani.

Elso olvasara ennyi.
Előzmény: atinform (10)
atinform Creative Commons License 2008.08.14 0 0 10

Szerencsénkre a Totalbike-on pont egy külföldről importált Leonardó rendszámoztatását írja le a szerző.

Ugyanitt található egy rendkívül velős Népítélet is, amely jó útmutatást adhat a Leonardón gondolkodóknak.

Előzmény: ZAG (8)
atinform Creative Commons License 2008.08.14 0 0 9

A próba során óra szerint 140-et ment és csak azért nem húztam tovább, mert először ültem rajta. Nagyon vadóc volt!

 

A fogyasztásra én is kíváncsi vagyok.

Ha egy 50-es robogó 3-4 litert fogyaszt, akkor az az 5 liter, ami a 250-es Leonardóba belefolyik, nem rossz érték.

 

Az abroncsokkal várok egyelőre. Ha nagyon bizonytalan lesz velük a motor, a következő szezonra lecserélem őket. Bemotorozáshoz remélem alacsonyabb teljesítményű gumi is megteszi majd...

 

ati

Előzmény: jo_lenne_tudni (6)
ZAG Creative Commons License 2008.08.13 0 0 8
Én is 250-es Leo-t akartam venni..,de ezek után mire rendszámoztatom....gondolkodóba estem kell-e 250-es...
Ezért inkább rendszámost keresek,de nem 250-est,inkább 150-est,vagy 125-öst.
ZAG Creative Commons License 2008.08.13 0 0 7
Mennyi lenne,a legalsó ára,milyen sérülés van rajta??
Zajmentes a mocija??
Előzmény: todaytom (5)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2008.08.13 0 0 6
Szepnek tunik a foto alapjan es a kilometer is hiheto, ha jol lattam elol-hatul a gyari gumi van rajta.
Kezdheted rogton egy gumicserevel, mert nagyon kemeny keverek alaphelyzetben is, es a kozel 10 ev sem tett neki jot. Egy erosebb fekezes es megcsuszik a gumi.

A vegsebessege kb. 130km/o lesz ora szerint, ez a valosagban 110 korul van. Tobbre nem kepes.
Fogyasztasa nagyon ovatosan lehet 4 liter, varosban, dugoban, lampatol lampaig gyorsulva siman van 5+ is. Tobb merest atlagolj, mert a 9 literes tankba gyakorlatilag 130-150km utan fogsz tankolni, es konnyu par deci +- tankolni. A benzinmerotol ne ijedj meg, mert szinte linearis, tehat rogton mutatja a fogyasztast.
Előzmény: atinform (4)
todaytom Creative Commons License 2008.08.13 0 0 5

Sziasztok

 

Nekem van egy eladó 150cc Rendszámos Leonardóm. Sajnos kinőttem.

http://www.hasznaltauto.hu/2263146_aprilia_leonardo_1998

atinform Creative Commons License 2008.08.02 0 0 4

Mindent leírok, ha átvettem... :)

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=113700

Előzmény: Daty (3)
Daty Creative Commons License 2008.08.01 0 0 3
Az árában mit jelent ha nem vagyok indiszkrét?
Új?

Széles utat!

Daty
Előzmény: atinform (2)
atinform Creative Commons License 2008.08.01 0 0 2

Egy győri kereskedőnél, árában... :)

 

A színe bordó, és 250 ccm-es Yamaha blokk működik alatta. Remekül megy, de 110 felett már érezhető a kis kerékátmérőből fakadó bizonytalanság.

Ennél a sebességnél többet nem biztonságos közlekedni vele...

 

Azért is jobb, mint mondjuk egy sokat pörgő 250-es Bandit, -amit szintén nézegettem- mert fogyasztásban mélyen alá megy.

Míg a Bandit a tulaj szerint 6-8 liter között fogyaszt a hajtástól függően, a Leóba 4 liternél többet beleerőszakolni sem lehet.

 

Fél év garit vállalt rá a kereskedő, remélem minden apró hibája kijön 6 hónap alatt.

 

Három hasznos írást találtam a neten a 250-es kivitelről, mindet a Totalbike-on:

 

http://totalbike.hu/magazin/hirek/?main:2004.02.06.&164907

http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=62559

http://totalbike.hu/magazin/kozelet/06papirozas/

 

Olvasgassátok őket egészséggel... :)

 

ati

Előzmény: Daty (1)
Daty Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1
Szia!

Hol vetted, mennyiért?

Üdv!

Daty

ui: színe?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!