Le kell venni a hutomaszkot. Aztan a plexit, es a fejidomot elso reszet. Kitekerni a kilometerora spiralt, lehuzni a stekkert a muszerfalrol, muszerfalat kivenni. Aztan a kvarcora ki is veheto mar, asszem muanyag ful fogja. Egy ora csavarozas es 100db csavar. :-D Talan meg a tukrok is ugyranak le, a fejidom levetelekor.
"Az olajlámpa a 250-es Leonardo-n nemcsak olajnyomásmérő funkciót tölt be, hanem jelzi minden 3000. kilométer megtételét. Ezért ha gyújtás után égve marad a piros lámpa, nem kell rögtön megijedni, az akkumulátor mellett van egy kis gomb, amivel kiüthetjük a motor elektronikáját (anélkül, hogy az óra elállítódna) a számláló lenullázza magát és az olajlámpa is kialszik. Persze a jelzésnek jelentősége van, hiszen a negyedik után (12.000km-nél) le kell cserélni az olajat a használati utasítás szerint."
A lampa adott szamu fotengelyfordualt utan villan fel. Varosi forgalomban ez 2500-2600km is lehet. Tenyleg ki lehet resetelni, ezert rogton olajcserevel illik kezdeni es egy resettel. Olajat 3000km utan (lampa vilagit ugye) kell cserelni, nem 12000km utan. Az ora nem tud elallitodni, mert sima hetzenes kvarcora, mezei gombelemrol megy.
"A gyári markolat ugyanakkor nagyon nem tetszett és a kormányvégek is műanyagok voltak" Fembol van.
"kisebbek az amerikai Rotax, a 250-esek a japán Yamaha blokkal üzemelnek." A Rotax osztrak, a blokk meg Minarelli.
Szelvedelme semmi, hosszabb tavon faj az ember dereka, mert a menetszelnek derekbol kell ellentartani.
A próba során óra szerint 140-et ment és csak azért nem húztam tovább, mert először ültem rajta. Nagyon vadóc volt!
A fogyasztásra én is kíváncsi vagyok.
Ha egy 50-es robogó 3-4 litert fogyaszt, akkor az az 5 liter, ami a 250-es Leonardóba belefolyik, nem rossz érték.
Az abroncsokkal várok egyelőre. Ha nagyon bizonytalan lesz velük a motor, a következő szezonra lecserélem őket. Bemotorozáshoz remélem alacsonyabb teljesítményű gumi is megteszi majd...
Én is 250-es Leo-t akartam venni..,de ezek után mire rendszámoztatom....gondolkodóba estem kell-e 250-es... Ezért inkább rendszámost keresek,de nem 250-est,inkább 150-est,vagy 125-öst.
Szepnek tunik a foto alapjan es a kilometer is hiheto, ha jol lattam elol-hatul a gyari gumi van rajta. Kezdheted rogton egy gumicserevel, mert nagyon kemeny keverek alaphelyzetben is, es a kozel 10 ev sem tett neki jot. Egy erosebb fekezes es megcsuszik a gumi.
A vegsebessege kb. 130km/o lesz ora szerint, ez a valosagban 110 korul van. Tobbre nem kepes. Fogyasztasa nagyon ovatosan lehet 4 liter, varosban, dugoban, lampatol lampaig gyorsulva siman van 5+ is. Tobb merest atlagolj, mert a 9 literes tankba gyakorlatilag 130-150km utan fogsz tankolni, es konnyu par deci +- tankolni. A benzinmerotol ne ijedj meg, mert szinte linearis, tehat rogton mutatja a fogyasztast.
Tegnap próbálhattam ki először a kereskedőnél. Még sosem hajtottam 250-es robogót, így meglepő volt, mikor 130 körül még húzott volna a kicsike... :)
Előre várom, hogy elhozhassam. Örülnék, ha nem magammal kéne beszélgetni a topikban, így remélem hamarosan többen is betoppannak, akik Leonardókat hajtanak, de még nem volt lehetőségük fórumozni kedvenc robogójukkal kapcsolatban!