Megnéztem a videót,köszönöm.Az 5.-videónál pont az átmenetet végig sem csinálták,meg sem említették konkrétan a melléfújó lakkot (Csak annyit említett hogy fújni kell mellé...) és annyinál befejeződött a videó és ott maradt pont az a csík amit pont meg akartam tanulni hogy tűnjön el,vagy elvileg a következő lépés a polírozás lett volna és az a titok???
Te otthon vagy a típus világában.Meg tudod erősíteni a gondolatomat hogy ami még gyári fény az tartósabb és az elem is ha még gyári? Neked van pár szép példányod gyáriból még tán. :)
Köszönöm.Azért otthon fújom mert kb mutatóújjnyi széles kb 5 Centi hosszú lakk lett hólyagos egyik napról random a másikra és ez a C oszlopnál lévő elem amibe kisebb kárt teszek ha csak a kis szakaszt javítom ki (Még ha nem is lesz tökéletes ) mintha az egész elemet szétcsiszolom és gép nélkül "újrafényezem" ugyanis abból tanultam hogy ami már nem gyári fényezés az nem lesz olyan tartós ugyanis a jobb első elemem ívénél amikor megvettem az autót lyuk volt na mondom ezt a legegyszerűbb kicserélnem,levettem,megrendeltem az Unixban az új igaz utángyártott elem (A fényező is mondta hogy gyárit nem kapok...) elvittem a fényezőműhelybe (Nem én fújtam!) szépen precizen ahogy a nagykönyvben meg van írva le lett fényezve,szépen átépítettem örültem is,aztán kb 1.5 év múlva jött a feketeleves hogy a peremnél a lakk karfiolosodik,ebből azt tanultam meg hogy ha csak ilyen kis hiba van inkább kijavítom magam de csak a hibánál mert sose lesz olyan mint amihez még nem nyúltak,szóval ezért magamra vállalom az "Otthonfújkálós" szerepet hiszen hiába cserélsz komplett új elemet,hiába fényezteted le műhelyben nem lesz olyan tartós mint a gyári.Ezt kérem szépen senki ne vegye magára,arra akartam utalni amit a fényező is mondott hogy a sárvédő azért lett olyan hiába új mert nem ugyanaz az anyagminőség mint a gyári és gyárit már nem kapok.(emlékszem rá hogy az elemet amikor átadták még ilyen szép rózsaszín valamivel át is kentékazt hittem örökélet.. :) )
Belinkelem a Carcolor videóit az otthonfújkálóknak, hogy legalább valami alap infók legyenek, mit is hogyan is kéne, de nyilván egy fórum keretébe nem fér bele egy komplett szakmai képzés.. főleg nem gyakorlati.
Egyébként a keresőt használva biztos, hogy lehet találni korábbi hosszászólásokat ebben a témában.
Maszkoló szalag mellé közvetlenül sosem lakkozunk, mert a fegyülemlö lakk lépcsöt képez a felületen. Javításnál az átmenetre a régi és az új lakkréreg közé melléfújó lakkot (Beispritzlack) használunk. Ez tulajdonképpen ez egy hígító ami elsimítja a ködölt réteget. Megfelelö használat mellett a felületek összepolírozására nincs szükség. Óvatosan kell használni, mert megfolyást okozhat.
Köszönöm.Akkor elég lesz a max 1-Deci,akkor ami marad benne azt ráfújom a Simsonom két sárvédőjére.A maszkolószalag utáni csíkot hogy tudom majd eltűntetni?
Sziasztok.Pár kérdésben kérnék tanácsot:Festékboltban 1 deci 2K lakk1000Ft de ha spraybe tőlti 4500 kb nekem nincs gépem és csak kis csíkban kéne javítanom (Boltos szerint 1-dexi egy elemre is elég de csak kis csíkra használnám.) mennyire reális spraybe tőltve ez az ár? A másik kérdésem hogy mennyi ideig tárolható a spray verzió ha nem használom fel csak egy részét? Hogyan lehet eltűntetni a mastkolószalag kontúrját amit lehúzás után hagy a lakk?
Általában 24 órát írnak a gyártók az átvonhatóságra. Ha bizonytalan vagy akkor van egy terméke a Novol -nak Specral 705 néven ismert. Ez egy tapadásközvetítő, színtelen alapozó termék. Lakkozás előtt 1 vékony rétegben kell a felületre fújni pár perces száradás után lakkozható. A csiszolással több gond is lehet, könnyen kikophat a széle, a csiszolási karcok kényesebb színeknél látszódhatnak........stb.
Sziasztok. Ha valaki tud tanácsot adni megköszönöm. Robogó műanyagelemeket festettem, metál színre. Szépre sikerült, de csak most olvastam utána, Hogy mattulás után azonnal lakkozni kell. Itt követtem el a hibát, tegnap lefújtam ma akartam, lakkozni, de így nem merem. Van esetleg technika amivel menthető esetleg? 1000es vizessel ha ámennék rajta? 2k-s lakkom van hozzá. Köszönöm szépen a segítséget.
Pont ilyen komplex dolgokat csinálunk, de jelenleg nem merek semmilyen dátumot mondani, egyelőre úgy tűnik idén már semmi sem fér bele. Szóval sajnos inkább kollégát keresünk, mint ügyfelet :(
Tapasztalt, profi szakembert, illetve céget keresek alváz- üregvédelem elvégzése céljából. Nem csupán egy teljeskörű alvázvédelemről lenne szó: a küszöbön van kisebb sérülés (rossz helyen emelték meg), továbbá a hátsó futómű, doblemezek, fenéklemez, nyúlványok homokszórása, alapozása (festése) lenne, ezt követően kellene az alvázvédelmet elvégezni.
Tisztában vagyok vele, hogy ez nagyjából 500 ezres meló lenne (rossz esetben még több is lehet, ugye néhány dolog csak szétbontás után derül ki), de rá tudom szánni ezt az összeget. A lényeg, hogy tisztességes, jó minőségű, tartós munkát várok el. Fontos, hogy 1 év garanciát vállaljon az elvégzett munkára.
Tudtok ajánlani ilyen szakembert? Jó, ha van referenciája is. Tisztában vagyok vele, hogy akár több hónapos várólistával is számolhatok. Akár privátban is jöhet!