Esélyes,hogy túl lett töltve és fordulaton a meleg oldal nyomása elszalad a nyomáskapcsoló meg letílt.Amennyiben a nyomás leesik ismét bekapcsol.Természetesen minél nagyobb a fordulat annál hamarabb kikapcsol.
Üdv. Következő lenne a kérdésem. A napokban volt klíma töltés nyomáspróba, minden rendben. De
mégis valamiert nem. állandó fordulaton valamiert nem fúj hideget. Ez többnyire autópályán jön elő mikor tempomatot használom. Autópályán ha üresbe váltottam pár másodperc és mar jött is a hideg.
Az Unix weboldalán találtam mind kettőből, annyi a különbség, hogy a 17026-ba 120ml olaj kell, a 17053-ba pedig 150ml olaj. Ezen kívül semmi különbséget nem látok.
Szeretnék ismét segítséget kérni, van két Denso kompresszor, mi a különbség a kettő között? DCP17053 és a DCP17026, erről a két kompresszorról lenne szó. Mind a kettőt írja a Mercedes CLK 270cdi autóhoz, de az egyiket a 170Le a másikat pedig a 163Le típushoz írja. Az volna a kérdésem hogy kompatibilis a kettő kompresszor, vagy nem. Azért kérdezem mert a két motor között nem igazán van különbség fizikailag.
Megállt a klíma az autómban. Megnèzettem a klíma kompresszor mágnes tekercsek nem müködik. Amúgy minden rendben. Digitális a típusa. Kèrdès össze kötöm direktben a tárcsát meg a kuplungot így állandóan menni fog a kompresszor. Mennyire gáz ez a megoldás. Amúgy mindig használom tèlen nyáron.
8-10 bar nyomással kisebb szivárgást esélytelen megtalálni.Nálam 20 bar a próbanyomás és még így is előfordul,hogy 3-4 óráig meg sem mozdul a mutató,később látszik kicsi esés.Akkor lehet próbálkozni a hibakereséssel.
Én 15-16 barral nyomom, ha nagyon nem akar mutatkozni, akkor néha 22-ig. De ide is van történetem. Jön a tag, hogy mindig elszivárog, már rengetegszer töltötték és jó lenne, ha kiderülne, hogy hol ereszt. 10, 15, 20, 25, durr, szétment a megfáradt párologtató. Erre kérdi, hogy most mi lesz. Mondom műszerfal ki, párologtató csere. Kérdi mennyi? Mondom. Erre: Sok, de különben is neki jó volt így is, hogy 2 hetente töltötték. Hát benyeltem.
A nyomáspróbához még adalék, hogy néhány gyártó az új szabályzószelephez írja, hogy ne nyomd 8 barnál nagyobb nyomással.
Autóklíma nyomáspróbáját szivárgás ellenőrzéskor mekkora nyomással végzitek? Az klímás ismerőseim között megoszlanak a vélemények. Az egyik elmegy 20-30 barig, a másik szerint max. 8-10 bar a kisnyomású oldal védelme miatt.
Gyári matrica után megyek én is. De! Egyszer sokadik klímásként hozzám került egy E39 BMW 1250 g matrica szerinti töltettel amit mindenhol (nálam is) lefújt, ha jó meleg volt kint. Mire rájöttem, hogy 740 g a valódi töltet, mert felcserélhető a motorháztető a facliftesével. Vagy ugyanígy a B5 Passat 600/700 g matricás motorházteteje. Bár ez, ha minden egyéb rendben, akkor zűrt nem okoz.
Pár hete egy Focus volt nálam a klasszikus Smax, Galaxy féle matricás burkolattal, ahol 2 töltet szerepel. Mondtam az embernek, hogy kaparja le, mert jó kis szopóka lesz majd valakinek.
Pontosan mai eset,BMW 187 2.0 d töltésre jött. Az adatbázis szerint 590 gr. és a megjegyzésbe oda volt írva,hogy a gépkocsi adattábláját nézni. Megnéztem az adattáblán 500 gr.szerepelt,tehát minkét állítás igaz lehet,bár ettől független én is 590-re töltöttem és nem sokallta a rendszer.
Egy kis fejtörővel kedveskednék ezekben a kánikulai napokban...
Adott egy 2005-ös E90-es BMW.
Motortérben a klímagázra utaló címkén 500±x gramm töltet van meghatározva. Az alkatrész katalógusban (ETK) csak 1 kondenzátor van, nincs égövi különbség...
Szintén az ETK-ban ehhez a kondenzátorhoz 620 grammnyi töltet van feltüntetve a motortérbe ragasztható címkén.
Viszont az összes adatbázis, a gyári BMW TIS-től kezdve az AutoData-n keresztül, a Würth-ig 590 grammot ír...
Amíg nem látjuk az élő adatokat,addig nehéz ítélkezni.Bármi lehet.Sokszor teljesen más jön ki belőle mint amit gondol elsőre az ember.Nem egy űrtechnika de azért vannak buktatói
Szakember csinálta. Annyi az igazsághoz tartozik, hogy pestről jöttünk vidékre, amikor a klíma pályán megadta magát. Így Nyíregyházán gyorsan bevittem egy klimaszervízbe. Ott a szaki rámért valami kütyüvel, azt mondta gond van a mutató nagyon ugrált, azthiszem 10 bár volt akkor a nyomás. Azt mondta megpróbáljuk a feltöltést. Szóval odahúzta azt a masinát kb 30-40 percet voltunk ott. Valami uv olajat is töltött bele, mondta szivárgás nincs, nem enged, illetve a gyári értékekre töltötte fel. Ekkor rámert, 20 bár lett a nyomás, de a mutató még mindig picit ugrált. De így legalább egyből hideg levegőt fújt. Azt mondta ez nem tökéletes, de pár hónapot jó kell legyen. Ja meg vizzel is kimosta. Előtte a szerelőm pár nappal cserélt benne szűrőt ês fertőtlenítette, de nem kértem akkor klimatöltést, mert egy perc alatt jéghideg levegőt fújt. A szaki mondta, hogy készüljünk, mert ez csak ideiglenesen lesz ilyen jó, azt nem gondoltam, hogy fél napig. Mondta, hogy a kompresszor lehet a ludas, igenám, de azt két éve cseréltük. Létezik, hogy a szakember túltöltotte? Az a masina amivel lefejti, tölti a gázt az jelezné ezt nem?