Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

M.J.M Creative Commons License 2021.08.26 0 0 7546

ha jól emlékszem 600 +25 öt ír a gyári, ő becsületesen a 625 rakott bele, lehet akkor ez a gond ? 

Előzmény: barbon1 (7545)
barbon1 Creative Commons License 2021.08.26 0 0 7545

Esélyes,hogy túl lett töltve és fordulaton a meleg oldal nyomása elszalad a nyomáskapcsoló meg letílt.Amennyiben a nyomás leesik ismét bekapcsol.Természetesen minél nagyobb a fordulat annál hamarabb kikapcsol.

Előzmény: M.J.M (7542)
M.J.M Creative Commons License 2021.08.26 0 0 7544

Nagyon kevés gáz volt benne, így nem

Nagyon használtam

ha igen kevésbé hűtött

Előzmény: barbon1 (7543)
barbon1 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 7543

Előtte is ugyanez a problémád volt ?

Előzmény: M.J.M (7542)
M.J.M Creative Commons License 2021.08.13 0 0 7542

Üdv. Következő lenne a kérdésem. A napokban volt klíma töltés nyomáspróba, minden rendben. De

mégis valamiert nem. állandó fordulaton valamiert nem fúj hideget. Ez többnyire autópályán jön elő mikor tempomatot használom. Autópályán ha üresbe váltottam pár másodperc és mar jött is a hideg.

mi okozhatja ezt a jelenséget ? Köszönöm

popek Creative Commons License 2021.08.13 0 0 7541
Előzmény: popek (7540)
popek Creative Commons License 2021.08.13 0 0 7540

Szia,

 

Az Unix weboldalán találtam mind kettőből, annyi a különbség, hogy a 17026-ba 120ml olaj kell, a 17053-ba pedig 150ml olaj. Ezen kívül semmi különbséget nem látok.

 

Előzmény: Paco155 (7539)
Paco155 Creative Commons License 2021.08.13 0 0 7539

Esetleg felfogatási pont helye, távolsága, geometriája?

Előzmény: popek (7538)
popek Creative Commons License 2021.08.13 0 0 7538

Sziasztok!

 

Szeretnék ismét segítséget kérni, van két Denso kompresszor, mi a különbség a kettő között? DCP17053 és a DCP17026, erről a két kompresszorról lenne szó. Mind a kettőt írja a Mercedes CLK 270cdi autóhoz, de az egyiket a 170Le a másikat pedig a 163Le típushoz írja. Az volna a kérdésem hogy kompatibilis a kettő kompresszor, vagy nem. Azért kérdezem mert a két motor között nem igazán van különbség fizikailag.

Köszönöm.

barbon1 Creative Commons License 2021.08.11 0 0 7537

Igen,szárítószűrő,kondenzátor és teljes rendszer mosás után,ha nem akarod,hogy az új kompresszorof is így járjon. Ki

Előzmény: Sittiri (7536)
Sittiri Creative Commons License 2021.08.11 0 0 7536

Szètszedtem a kupluntárcsát tiszta olaj volt az egèsz. Szètment a szimering szorul a kompresszor. Csere újra. 

Előzmény: barbon1 (7535)
barbon1 Creative Commons License 2021.08.08 0 0 7535

Inkább annak járj utánna,hogy mi az oka .

Előzmény: Sittiri (7533)
xmbela Creative Commons License 2021.08.05 0 0 7534

Nagyon.

 

Előzmény: Sittiri (7533)
Sittiri Creative Commons License 2021.08.05 0 0 7533

Sziasztok!

Megállt a klíma az autómban. Megnèzettem a klíma kompresszor mágnes tekercsek nem müködik. Amúgy minden  rendben. Digitális a típusa. Kèrdès össze kötöm direktben a tárcsát meg a kuplungot így állandóan menni fog a kompresszor. Mennyire gáz ez a megoldás. Amúgy mindig használom tèlen nyáron.

barbon1 Creative Commons License 2021.07.30 0 0 7532

8-10 bar nyomással kisebb szivárgást esélytelen megtalálni.Nálam 20 bar a próbanyomás és még így is előfordul,hogy 3-4 óráig meg sem mozdul a mutató,később látszik kicsi esés.Akkor lehet próbálkozni a hibakereséssel.

Előzmény: klenó1 (7528)
klenó1 Creative Commons License 2021.07.30 0 0 7531

Köszönöm.

Előzmény: xmbela (7530)
xmbela Creative Commons License 2021.07.29 0 0 7530

Én 15-16 barral nyomom, ha nagyon nem akar mutatkozni, akkor néha 22-ig. De ide is van történetem. Jön a tag, hogy mindig elszivárog, már rengetegszer töltötték és jó lenne, ha kiderülne, hogy hol ereszt. 10, 15, 20, 25, durr, szétment a megfáradt párologtató. Erre kérdi, hogy most mi lesz. Mondom műszerfal ki, párologtató csere. Kérdi mennyi? Mondom. Erre: Sok, de különben is neki jó volt így is, hogy 2 hetente töltötték. Hát benyeltem.

 

A nyomáspróbához még adalék, hogy néhány gyártó az új szabályzószelephez írja, hogy ne nyomd 8 barnál nagyobb nyomással. 

Előzmény: klenó1 (7528)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.29 0 0 7529

Sajnos ezek benne vannak a pakliban.Általában azért a Autodata 99%-ban igazat mond.

Előzmény: xmbela (7527)
klenó1 Creative Commons License 2021.07.29 0 0 7528

Sziasztok!

Autóklíma nyomáspróbáját szivárgás ellenőrzéskor mekkora nyomással végzitek? Az klímás ismerőseim között megoszlanak a vélemények. Az egyik elmegy 20-30 barig, a másik szerint max. 8-10 bar a kisnyomású oldal védelme miatt.

xmbela Creative Commons License 2021.07.28 0 0 7527

Gyári matrica után megyek én is. De! Egyszer sokadik klímásként hozzám került egy E39 BMW  1250 g matrica szerinti töltettel amit mindenhol (nálam is) lefújt, ha jó meleg volt kint. Mire rájöttem, hogy 740 g a valódi töltet, mert felcserélhető a motorháztető a facliftesével. Vagy ugyanígy a B5 Passat 600/700 g matricás motorházteteje. Bár ez, ha minden egyéb rendben, akkor zűrt nem okoz.

Pár hete egy Focus volt nálam a klasszikus Smax, Galaxy féle matricás burkolattal, ahol 2 töltet szerepel. Mondtam az embernek, hogy kaparja le, mert jó kis szopóka lesz majd valakinek.

Előzmény: barbon1 (7526)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.28 0 0 7526

Pontosan mai eset,BMW 187 2.0 d töltésre jött. Az adatbázis szerint 590 gr. és a megjegyzésbe oda volt írva,hogy a gépkocsi adattábláját nézni. Megnéztem az adattáblán 500 gr.szerepelt,tehát minkét állítás igaz lehet,bár ettől független én is 590-re töltöttem és nem sokallta a rendszer.

Előzmény: xmbela (7525)
xmbela Creative Commons License 2021.07.28 0 0 7525

A gyakori BMW-knél én még nem láttam 500 g-os töltetet.

Nem érdekes, hogy 590 +/- 10, vagy 620g, ugyanúgy fog működni.

Előzmény: E30Allrad (7524)
E30Allrad Creative Commons License 2021.07.27 0 0 7524

Üdv Urak!

Egy kis fejtörővel kedveskednék ezekben a kánikulai napokban...

Adott egy 2005-ös E90-es BMW.

Motortérben a klímagázra utaló címkén 500±x gramm töltet van meghatározva.
Az alkatrész katalógusban (ETK) csak 1 kondenzátor van, nincs égövi különbség...

Szintén az ETK-ban ehhez a kondenzátorhoz 620 grammnyi töltet van feltüntetve a motortérbe ragasztható címkén.

Viszont az összes adatbázis, a gyári BMW TIS-től kezdve az AutoData-n keresztül, a Würth-ig 590 grammot ír...

Szóval melyik töltet mennyiség lehet az igazi?

 

Paco155 Creative Commons License 2021.07.20 0 0 7522

Szia, ez itt az autós fórumrészen belül található tehát ez az autóklíma topik. 

Előzmény: TLenkei (7521)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.11 0 0 7520

Amíg nem látjuk az élő adatokat,addig nehéz ítélkezni.Bármi lehet.Sokszor teljesen más jön ki belőle mint amit gondol elsőre az ember.Nem egy űrtechnika de azért vannak buktatói

Előzmény: 1 valaki (7519)
1 valaki Creative Commons License 2021.07.11 0 0 7519

Igaz, az is lehet.

Előzmény: barbon1 (7518)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.09 0 0 7518

Lehet az is ,de volt már ilyen expanziós szelep/tágulószelep probléma miatt is

Előzmény: 1 valaki (7517)
1 valaki Creative Commons License 2021.07.08 0 0 7517

Ha ugrál a mutató, akkor kompresszor halál van.

Ha két éves, akkor is.

Bolygótárcsán egyik dugattyú meghalt.

Előzmény: csubika1980 (7516)
csubika1980 Creative Commons License 2021.07.08 0 0 7516

Szakember csinálta. Annyi az igazsághoz tartozik, hogy pestről jöttünk vidékre, amikor a klíma pályán megadta magát. Így Nyíregyházán gyorsan bevittem egy klimaszervízbe. Ott a szaki rámért valami kütyüvel, azt mondta gond van a mutató nagyon ugrált, azthiszem 10 bár volt akkor a nyomás. Azt mondta megpróbáljuk a feltöltést. Szóval odahúzta azt a masinát kb 30-40 percet voltunk ott. Valami uv olajat is töltött bele, mondta szivárgás nincs, nem enged, illetve a gyári értékekre töltötte fel. Ekkor rámert, 20 bár lett a nyomás, de a mutató még mindig picit ugrált. De így legalább egyből hideg levegőt fújt. Azt mondta ez nem tökéletes, de pár hónapot jó kell legyen. Ja meg vizzel is kimosta. Előtte a szerelőm pár nappal cserélt benne szűrőt ês fertőtlenítette, de nem kértem akkor klimatöltést, mert egy perc alatt jéghideg levegőt fújt. A szaki mondta, hogy készüljünk, mert ez csak ideiglenesen lesz ilyen jó, azt nem gondoltam, hogy fél napig. Mondta, hogy a kompresszor lehet a ludas, igenám, de azt két éve cseréltük. Létezik, hogy a szakember túltöltotte? Az a masina amivel lefejti, tölti a gázt az jelezné ezt nem?

barbon1 Creative Commons License 2021.07.08 0 1 7515

Nem lett túltöltve ?

Előzmény: csubika1980 (7514)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!