Keresés

Részletes keresés

Meister Creative Commons License 2008.12.16 0 0 21240
"Azt mondta, oldja meg mindenki a mailküldést, ahogy akarja."

Illetve valójában ehelyett azt hazudták, hogy dolgoznak egy komplex rendszeren, s nem olyan egyszerű ez, hogy "nesztek", itt egy SMTP szerver.

(Kevésbé hozzértők számára: egy SMTP szervernek mondjuk 10.000 userhez manapság egy PIII-as szerver 512MB RAM-mal elég tud lenni. Ára: 65.000 Ft.
Pl:
http://marseus.hu/index.php?page=search&find=product_type%3D124%2Bkey_category%3D150

Igaz, illk 2 db-ot megvenni belőle, hogy ha az egyik kidől (bár ez nem gyakori), akkor a másikat be lehessen tenni helyette.

A Vodafonnál ennél komolyabb beruházást igényelt volna, mert ott a takarítónő néha kihúzogatja a szervereket, így az automata fail-overt is meg kellett volna oldani.
Előzmény: Meister (21239)
Meister Creative Commons License 2008.12.16 0 0 21239
Jobban jársz egy gmailos címmel, legalább akkor azzal nem fogsz szívni. :-)

Emlékszem, mikor a Vodafone bevezette a GPRS-es internetet, akkor vagy egy évig nem adott SMTP szervert, nem hogy e-mail címet.
Azt mondta, oldja meg mindenki a mailküldést, ahogy akarja.
Szerencsére (ha jól emlékszem) a NetÉrt egyesület bevállalta azt a havi párezer forintot, amibe egy SMTP szerver került.
Előzmény: Tündi2003 (21238)
Tündi2003 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 21238
Most jut eszembe, az internet-előfizetésekkel nem szoktak e-mailcímet adni?
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2008.12.15 0 0 21237

Szép jó estét Mindenkinek!

Nekem bejön a Vodafone! Ilyen sebességet is mértem, igaz csak egyszer:-)

 

Meister Creative Commons License 2008.12.15 0 0 21236
Tűzfal, vagy proxy?
Előzmény: Törölt nick (21235)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.15 0 0 21235
Sziasztok, nem tudom vannak e itt törzslakók, de segítséget szeretnék kérni.
Ugyan pannonos a mobilinternet efy sierra airlines kártyával.
A gondom az hogy csatlakozik, de a böngésző csak a DNS szerverig jut el - tehát azonosítja awebhelyet, de nem hozza le.
Mi lehet a megoldás? Térerő van (80%) Ping talál, de 100% veszteség van.
Köszönettel:
rm
Tündi2003 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 21234
Nem, Internet Szabadon-om van, előfizetés, havi fix tarifa, korlátlan net. Csak egy hibaüzenet szerű ablakban jött fel az üzenet. No, ha mégegyszer kapok ilyesmit, felhívom az ügyfélszolgálatot. amúgy más baj nincs.
Előzmény: czzs (21233)
czzs Creative Commons License 2008.12.15 0 0 21233
Ez mit jelent? Persze korlátlan netet vettem.
Bár én nem a hozzáadott kliensprogramot használom, de emlékeim szerint abban van adatforgalom figyelése, és talán valami limitbeállítás lehetősége is. Nézd meg, mert arra gyanakszom, hogy csak egy véletlenül(?) beállított 50MB-os korlátra figyelmeztet.
Ha valóban a csomagodnak megfelelő korlátról lenne szó, azt szerintem sms-ben küldené a szolgálató. Ha nem a Beérkezett üzenetek között látod ezt, akkor szerintem nem erről van szó.

Egyébként ez az 50MB körüli korlát az új VitaMAX Instant Net ingyenes adatforgalmára vonatkozik, ezután vonják le az egyenlegből az első 1000 Ft-ot. Biztos, hogy nem olyat vettél?
Előzmény: Tündi2003 (21232)
Tündi2003 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 21232

Nos a kocka el van vetve, ugyanis itt figyel a gépemben egy USB Stick tele Vodás mobilnettel. :)

 

Megy mint a golyó. Kéken világít. Ugyanolyan gyors, mint a munkahelyemen, vagy a netkávézóban - eddig legalábbis, lekopogom.

 

Azért az elején beijedtem, mert amikor bedugtam a gépbe, csak szagatott zöld fény volt, és a használati útmutató szerint az azt jelenti, hogy GPRS kapcsolat LEHET. Anyád. De aztán település után volt egy "kapcsolódás" gomb, rákattintottam, és akkor lett 3G Szélessáv és kék fény.

 

Mikor először kivettem a gépből, bezártam az IE-t, akkor viszont egy érdekes ablak jött fel, idézem:

 

"elérte a 3G kapcsolatok forgalomkorlátját, jelenleg 48756 Kb"

 

Ez mit jelent? Persze korlátlan netet vettem.

Meister Creative Commons License 2008.12.15 0 0 21231
Persze most már ügyesebbek voltak, de a tisztességtelen piaci magatartás akkor is megáll, ha betű szerint rendben van a szerződés:
http://pcforum.hu/hirek/9068/Ujbol+korlatlan+lesz+a+Vodafone+GRPS+Internet.html
Előzmény: viktor- (21230)
viktor- Creative Commons License 2008.12.15 0 0 21230
Természetesen tudom, hogy engem nem érint az országos 5%, csak az én adókörzetemben lévők. Ettől még azt gondolom, hogy valamennyire fedi (fedheti) az országos átlagot a tapasztalatom (megyeszékhely, sok ilyen előfizetéssel).

Mondom, a helyzet jobb nem lett (magyarán nem lett gyorsabb a net), viszont érezhetően rosszabb lett. Nem egyfolytában rosszabb, de hosszabb rosszabb időszakok vannak, szarakodik a net, ami előtte nem volt jellemző, stb.

Megint csak azt mondom, hogy állj! Te is tudod, hogy a többség nem azért vette meg ezt a szolgáltatást, mert vonaton akart a laptopjával mobilozni, vagy tóparton leveleket olvasni. A Vodafone sem kizárólag ezt a célcsoportot irányozta be nagyon komoly nyomulással, hanem alternatívát kínált a reklámjaiban a vezetékes netre. Volt itt minden, mint a vásárban. Zizi, ropi, körhinta. Megcélozták az albérletben lakókat, akik nehezen tudnak gyakorlati lakcímre vonatkozó hűségnyilatkozatot aláírni, és megcéloztak mindenki mást, akinél nem volt jó minőségű vezetékes lehetőség, vagy azt valamiért nem tudta elérni. Mindenképpen komoly alternatívaként kínálták, külön le volt írva a honlapjukon, hogy milyen oldalak, szolgáltatók látogatása nem hoz büntetést maga után, és melyek azok (P2P), amit nem engednek.

Ez az egész minimum ráutaló magatartás, és átverés a reklámok, saját honlapjuk útján. Arról nem is beszélve, hogy a csúsztatásaikkal mennyi ügyfelet hozhattak el a két konkurenstől, akik tisztességesebbek voltak, és nem akartak mindenképpen átrázni.

Elhiszem, hogy a másik kettő is trükközik a reklámjaival, ettől még azt tudom mondani neked, hogy jó egy éve voltam a T-nél is, akik korrekten elmondták, hogy mit tud a mobilnet náluk, és hogy én ezért mit kapok. Nem próbáltak meg átrázni, mint ahogy így utólag már tudjuk, hogy a Vodafone megpróbálta, ás át is rázott egy csomó embert. Bárhogy nézem, ez a szemétség csúcsa, és őszintén szólva a bicska kinyílik a zsebemben képletesen, ha valaki a Vodafone-os átrázás után még azt írja, hogy legyünk megértőek velük. Na persze, tartsuk oda a másik orcánkat is... Én egyébként a T és a Voda között vívódtam (akkor még nem volt Digire lehetőségem, és kellett gyorsan egy net), őszintén szólva sok dolog szólt a T mellett, és ha nincs ez a hazugsága a Vodafone-nak a korlátlanságról (tudom, tudom, most is korlátlan...), akkor 100%, hogy a T-t választottam volna. Így sem sokon múlott, mert a Voda netes szolgáltatásairól csak rosszat olvastam szinte a fórumokban ("korrektség" ugye régi ügyek kapcsán), és ha előre tudtam volna, hogy nem fél év lesz, míg elérhetem a Digit, csak két hónap (ahogy aztán a gyakorlatban lett), akkor nincs az az isten, hogy én a Voda-val szerződjek.

Előzmény: czzs (21216)
czzs Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21229
Ahogy olvasom: valóban. Ahogy tapasztalom: nem igaz.
Kérdés, hogy kinek hiszek jobban?

Ma is 11 óra 38 perce vagyok felkapcsolódva, produkáltam 89 MByte bejövő, 20 MByte kimenő forgalmat, 383 kByte/sec a max.sebesség. Működik, pedig egy belvárosi betondzsungelben lakom, ahol a T-Mobilllal telefonálni csak az ablak közvetlen közelében lehet. Gondolom valami beárnyékolja, mert minden más szolgáltató tökéletes.
Előzmény: Meister (21228)
Meister Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21228
Tudsz mutatni olyan fórumot, ahol a T-re panaszkodnak? Nem. Akkor feltehetően vagy nem korlátoz, vagy ha igen, akkor nem a használhatatlansági szintre.

Bár ahogy itt olvasom a hozzászólásokat, nem csak a korlátozással van gond, hanem ha éppen nincs a vodafos korlátozva, sokaknál akkor is szar, hulladék, fos. (Voda minőség.)
Előzmény: czzs (21227)
czzs Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21227
Most volt a tévében egy T-Mobile reklám. Háromszor hangzott el benne a "korlátlan" szó, egyszer a "szélessáv élménye" szó, de egyetlen szó sem esett semmilyen korlátozásról.

Az meg külön találmány a részükről, hogy különböző adatforgalmat biztosító csomagokhoz rendelhető opcióért végeredményben ugyanazt a szolgáltatást kínálják, jelentősen különböző áron. Nálam meg ez üti a biztosítékot. Igaz, én minden "T-" kezdetű szolgáltatástól eleve írtózom.
Előzmény: Meister (21226)
Meister Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21226
Csak a T-Mobile ezzel kapcsolatos híradásaiban mindenhol felhívták a figyelmet a korlátozásra.
Emellett a cikk is írja, hogy nem igazán találkoztak még panaszossal ezzel kapcsolatban.
Előzmény: czzs (21223)
czzs Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21225
Összehasonlítást igazából nem tudok, én csak az E220-as modemet használtam.
Azért leírom amit gondolok, talán hasznos.

A modemben látszólag kényelmetlen, hogy madzaggal kapcsolódik a géphez. Ugyanakkor ez a kényelmetlenség hasznos is lehet. Nekem ugyanis - egy betondzsungel kellős közepén - a kezdeti tapasztalataim tavaly novemberben lehangolók voltak, gyakorlatilag csak GPRS kapcsolat élt folyamatosan. Komolyan gondolkodtam, hogy 3 napon belül visszaviszem. De közben jártam egy műszaki üzletben, és vettem egy 5 méteres USB kábelt, amivel kivezettem a modemet az ablakhoz. Azóta is tökéletesen működik! Egy USB-stickkel erre valószínűleg nem jöttem volna rá...

Még annyit erről a modemről, hogy régi verziója ellenére, szoftverfrissítés után ez is tudja az elméleti 7,2 Mbit/s max.sebességet.
Előzmény: Tündi2003 (21224)
Tündi2003 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21224
Sziasztok!

Szerintetek az USB Stick vagy az USB modem a jobb? Mi a különbség?
czzs Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21223
Alig kelett keresgélnem, és megtaláltam a harmadik szolgáltatóról szóló híreket is:
A Pannon és a T-Mobile is bünteti a „túlfogyasztókat”

Vélemény?
Meister Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21222
De észrevettem, de tudtam, hogy elírás! :-)
Előzmény: czzs (21221)
czzs Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21221
A legnagyobb elírásom nem is szúrtátok ki:
nekem ma is megbízhatóan hozza a 2-3 Gbit/sec-ot
Ami természetesen csak 2-3 Mbit/sec...
Előzmény: czzs (21219)
Meister Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21220
Csak tudod nem kéne úgy hirdetni egy szolgáltatást, hogy utána eljátszák, hogy "hát, ez még minket is meglepett, hogy ilyen sokan jöttek hozzánk".
Ennél a cégnél nem csak a kommunikációval, hanem a stratégiai tervezéssel is "gond van".
(Azért teszem idézőjelbe, mert nagyon jól tudom, hogy nincs náluk gond, előre így tervezték meg, hogy beszopatnak több ezer embert, mert teljesen tisztában vannak vele, hogy ha lesz is egy-egy per, azén max azt tudják majd elérni az őt beperelők, hogy a hűségidejüket rövidítsék meg, mást nem.

Csak egy ilyen cégnek el kéne tűnnie a süllyesztőben.

Ez olyan, mintha én azt mondanám, hogy van Porshe eladó 80.000 Ft-ért, de közben csak trabantot kapna mindenki.
Ez esetben a fogyasztóvédelem, és a GVH úgy baszna meg, hogy a lábam sem érné a földet.
S ha a TV-ben azzal érvelnék, mint a Vodafos embere tette pár napja a HírTV-n, hogy "de hát mi voltunk az első cég, amelyik Porshét ígért használt Trabant áron, hát a kedves ügyfélnek gondolkodnia kellett volna, mielőtt befizeti a 80.000 Ft-ot, akkor feltehetően csalás miatt még börtönbe is kerülnék. Akkor is, ha a reklámomba beleírtam, hogy "a feltételek esetleg módosulhatnak".
Előzmény: czzs (21219)
czzs Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21219
Igazad van, a topic-címet jól benéztem, nem ártott volna visszalapozni.

A GPRS befürdésekről meg az a véleményem, hogy ezek a lépések éppen azért szükségesek, hogy ne jussunk ugyanoda. Valószínűleg korrektebben is el lehetne adni, de attól még szükséges.
És ami a lényeg:
- tapasztalatom szerint az egy éve még gyakran előforduló megszakadások teljesen megszűntek,
- nekem ma is megbízhatóan hozza a 2-3 Gbit/sec-ot
ezért mondom én azt, hogy számomra ez így megfelelő, és inkább tegyen népszerűtlen intézkedéseket a szolgáltató, minthogy egyetlen csomag (köztük a korlátosak) esetén se tudjon értékelhető színvonalat biztosítani. Szerintem ugyanis nem jókedvükben, vagy kibabrálásból szívatják ügyfeleleiket, hanem kényszerből.
Előzmény: Meister (21218)
Meister Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21218
A topikot akkor indítottuk, mikor az a bolond proferosszoros reklámja volt a Vodának.
(Akkor szüntette meg a MATÁV az átalánydíjas netjét, s ahelyett ajánlotta magát a Vodafon. Persze akkor is pár hónapig volt korlátlan, utána bekorlátoztak. De ennél nagyobb baj volt, hogy nem volt 2 olyan nap, amikor jól működött volna. Én elég sok pénzt elbasztam akkor erre a szemét cégre, mert fizettem a havidíjat, a szolgáltatás használhatatlan volt, szakadozott, s a teljes mértékben hozzá nem értő ügyfélszolgálat még arra is sikeresen rávett, hogy vegyek egy másik telefonkészüléket, mert hogy az ő hálózatuk teljesen hibátlan, biztos a készülékem rossz.

Az ügyfélszolgálatuk rendszeresen 45 perc után volt képes felvenni a telefont, a hibabejelentéseket nem rögzítették, a leállásokért nem adtak jóváírást (mert 2 nap alatt megcsinálták, hogy 10 percig tudjak netezni, s azt ők úgy vették, hogy a hibaelhárítás megtörtént, tehát nem jár jóváírás... Az, ogy 10 perc után megint elromlott a dolog, nem volt érdekes...)

Szóval én már egyszer befürödtem ezzel a fostalicska vodafone-nal, azóta itt tépem a szám, hogy senki ne higgye el nekik még azt sem, mikor azt mondják, "üdvözlöm, miben segíthetek?"
Előzmény: czzs (21217)
czzs Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21217
Még egy érdekes olvasnivaló. Ebből a 2007.06.29-i (!) cikkből figyelmes olvasó már kiolvashatta, hogy extrém használat akkori meghatározása nem lesz, nem lehet hosszú életű. És persze azt is, hogy nem havi sokszáz GB adatforgalomról szól ez a csomag, hanem fix áras, mobil hozzáférésről.

Ui: nézzétek meg a topic címét, de - véletlenül, vagy szándékosan - abban sem a korlátlanságot, hanem az átalánydíjat emelte ki a topicnyitó.
czzs Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21216
Nem akarom túlragozni a témát, hiszen csak véleményt cserélünk, de néhány megjegyzést még engedj meg:

Szóval akkor újra csak felmerül, hogy hogyan is van az az 5%, meg az általuk "megölt" rendszer?
a mobiltechnológia másik sajátossága, hogy elsősorban adókörzetenként korlátos, azaz az észnélküli letöltők nem az összes többi ügyfél 95%-ának tettek kárt, hanem csak saját körzetükben. Tehát ha nem tapasztaltál változást, az csak annyit jelent, hogy körülötted nem voltak ilyenek, máshol ettől még lehette.

a Digi nem kötött ki hűségidőt, és nincs le- és feltöltési korlát sem! Viszont a szolgáltatást egyoldalúan javította, és kétszer annyit kapok tőlük ugyanannyiért, mint amit ígértek előzetesen!!!
ez valóban nagyon jó ajánlatnak tűnik, de nem tudsz vele elmenni nyaralni, rokonhoz, ismerőshöz stb. - ez egy máik technológia és ugye almát a körtével...

ne a felhasználó legyen már a hülye, amiért egy semmi extrát nem tartalmazó, manapság tökéletesen alap internetes csomagot vásárolt 1 év hűségnyilatkozattal, aztán ideges, ha nem azt kapja, amit előzetesen egyfolytában szajkóztak neki!
Jó, ne legyen hülye. Ettől még neki kell együtt élni vele.

Egyébként ha elolvasod pontosan a korábbi akció hirdetményét, láthatod, hogy az nem volt más, mint az azonos áru 5G tarifacsomag azzal, hogy az 5G feletti adatforgalom díját a szolgáltató (feltételekkel) elengedi. Ez megvalósul most is? Szerintem igen!

És végül: máris beigazolódott egy tegnapi jóslatom:
(ugyanakkor tudom, hogy nagy a korlátozást kijátszani szándékozó ügyfelek trükközési képessége, így valószínűleg az előbbi csak ideiglenes megoldás lehetne - kíváncsi vagyok a többi szolgáltatónál hogy jön majd ez be)
Most találtam ugyanis ezt a blogbejegyzést.
Előzmény: viktor- (21214)
Pfarcz Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21215
Hát kezdek rájönni hogy nem lehet mit tenni.Viszont van egy nemesen egyszerű megoldás.A modemet szépen kihúzom,és elmegyek normális szolgáltatóhoz.Igaz ez havi - 6000 lesz de nem idegeskedek egy ilyen csürhe miatt mint a voda.Na persze azért dolgozom rajta hogyan lehetne megszabadulni az előfizetéstől matekolok mennyi lehet a kötbér...stb.Nyugalmat kívánok mindenkinek....
viktor- Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21214
Szinte majdnem biztos, hogy csak ürügy volt az 5%-nyi extrém felhasználó (nem kétlem, hogy voltak, én azt kétlem, hogy ténylegesen "megölték" a rendszert). Eddig még ott tartunk, hogy nekem jobban ment a net a változások előtt, amikor elvileg az 5% "széttöltögette az agyát". Mondom mégegyszer, vagy megbolondult mindenki, és lekorlátozásig nekiesett a torrent oldalaknak a változás óta, vagy egyszerűen a Vodafone nem mond igazat. Én semmiféle jelét nem láttam az elmúlt hónapokban a hihetetlen leterheltségnek, sőt.

Azért álljunk már meg! Ár/érték? Havi 2500 forintért a Digitől olyan netek kapok, ahol a letöltés és a feltöltés is valami brutálisan gyors. Jelenleg ott járunk, hogy a kezdeti 1 megabájt/másodpercről (nem megabit) szépen felment standard (!!!) 2 megabájt/másodpercre a letöltési sebesség! Ha más technológia, ha nem, azért hagy ne essek már hanyat attól, hogy havi 5-6 ezerért kapok egy jóval lassabb netet 2008-ban. Nem akkora csoda ez már manapság, ha mobil, ha nem. Ja, a Digi nem kötött ki hűségidőt, és nincs le- és feltöltési korlát sem! Viszont a szolgáltatást egyoldalúan javította, és kétszer annyit kapok tőlük ugyanannyiért, mint amit ígértek előzetesen!!! (Én mondhatni szerencsés vagyok, mert lassan lejár az 1 év, és közben lett másik netem is a fenti Digi "személyében", de őszintén sajnálom azokat, akik rosszabbul állnak bármelyik pontban nálam, mert vagy sok van még hátra, vagy pedig ez a kizárólagos netes lehetőségük.)

És mégegyszer mondom, hogy ne a felhasználó legyen már a hülye, amiért egy semmi extrát nem tartalmazó, manapság tökéletesen alap internetes csomagot vásárolt 1 év hűségnyilatkozattal, aztán ideges, ha nem azt kapja, amit előzetesen egyfolytában szajkóztak neki! Azt meg pláne ne varrjuk már a nyakába, hogy nem látja a technikai hátteret! Kit érdekel a Vodafone technikai háttere? A péké sem érdekel, aki a kenyeret süti, amit megveszek a boltban, meg az sem érdekel senkit, hogy én mondjuk mivel keresem a pénzemet, amit kifizetek a netre. Ez mindenkinek a saját problémája, a Vodafone-nak is a magánügye, hogy hogyan oldja meg a szolgáltatást, amit nagy bőszen reklámozott. És újra csak azt tudom írni, hogy semmiféle változás nem történt sebességben az utóbbi hetekben, illetve negatív értelemben nagyon is történt. Szóval akkor újra csak felmerül, hogy hogyan is van az az 5%, meg az általuk "megölt" rendszer? Mondom én, ez csak ürügy, semmi más. Aki megeszi, az nagyon naív.
És ez azért közel sem az a kategória, mint az, hogy mindenki vette fel orrba-szájba a svájci frank alapú kölcsönöket évekig, aztán nézett nagyot, amikor elszaladt a forint. Azt senki nem mondta, hogy a forint nem fog gyengülni, ez saját felelősség volt. A Vodafone viszont állított valamit (leírva a honlapján, tételesen felsorolva), aztán nem tartotta be, kihasználva egy szándékosan és előre megfontoltan beépített kiskaput. És ami különösen gyomorforgató, hogy mondjuk szeptember elején lazán megkötöttek még gondolom nem kevés ügyféllel 1 és 2 éves hűségnyilatkozatokat, aztán odabaszták a nyakukba az átlagember számára ezzel az 5 gigával normális módon használhatatlanná tett netet. Azt azért gondolom te sem várod el senkitől, hogy ügyvéddel nézessen át az utolsó betűig egy szimpla netes szolgáltatásra vonatkozó szerződést...

Egy dologban feltétlenül egyetértünk, a minimum az lenne, hogy felajánlják a partnereiknek a hűségidő elengedését.

Hogy idegesek az emberek? Az lenne a nagyon nagy baj, ha már idegesek sem lennének egy ilyen húzás után. Onnantól kezdve, hogy egy ilyen lépés után fel sem merült a Vodanál, hogy felajánlja a szerződésbontás lehetőségét, értelmét veszti minden, amit a Voda mint cég kapcsán megértéssel leírtál. És hogy sunnyognak, és baromira nem egyenes dolgot húztak meg saját maguk szerint sem, azt a legjobban az bizonyítja, hogy minden apró-cseprő dologról küldtek már nekem sms-t az elmúlt szűk egy évben, míg a legfontosabbról valahogy "elfelejtettek". Na ja, benne volt két napilapban...

Én továbbra sem értem, hogy miért állítod be a mobilnetet úgy, mint a világ nyolcadik csodáját, havi 5-6 ezer forintért, agyonkorlátozva (így már teljesen)...

Mindegy, én a részemről lezártam. Bepaliztak, túl fogom élni. Még két csekket befizetek nekik, aztán többé látni sem akarom őket.
Előzmény: czzs (21213)
czzs Creative Commons License 2008.12.14 0 0 21213
Sok mindenben igazatok van, de az indulat dominál bennetek a józan ész felett.

Igazatok van abban:
- jogilag elégséges, de az elvárhatónál sokkal jelentéktelenebb meghirdetés nélkül léptek meg egy jelentős, és az ügyfeleknek negatív változtatást,
- az 5 GB-t ma nagyon kevés, és valóban nem itt kezdődik az extrém használat (de akkor legalább így fújolni minden 5-6 GB-os korlátos, hasonló áron vesztegetett csomagra is, ahol még jól le is nyúlnak, ha véletlenül túlléped - ebben pedig minden szolgáltató érintett)
- nekem sem tetszik, hogy nem csak a fájlcserélő alkalmazások sávszélességét korlátozzák, hanem minden mást (ugyanakkor tudom, hogy nagy a korlátozást kijátszani szándékozó ügyfelek trükközési képessége, így valószínűleg az előbbi csak ideiglenes megoldás lehetne - kíváncsi vagyok a többi szolgáltatónál hogy jön majd ez be),
- ha már így történt, szerintem is etikus lenne, hogy felajánlják a hűségidőtől való eltekintés, vagy legalább a tarifacsomag váltási lehetőséget (utóbbi 1 év után már lehetséges!).

Sőt, mondok még pofátlanságot:
- miért nincs a honlapon, vagy más módon online adatforgalom lekérdezésre lehetőség? (ez is minden olyan szolgáltatóra és csomagra igaz, ahol egy adott adatforgalom túllépésének következményei vannak)
- véleményem szerint a legeslegnagyobb pofátlanság az 5 GB / 6000 eFt és hasonló csomagok, aki ezzel kicsit is óvatlanabbul bánik (pl. online focimeccset néz rendszeresen, az rákölti a gatyáját is) - vajon miért tartja ezeket a csomagokat ajánlatuk első soraiban minden szolgáltató?

Ugyanakkor:
- aki nincs tisztában azzal, hogy ez a technológia manapság milyen lehetőségeket nyújt, és milyen korlátai vannak, az jobban teszi, ha reklámok helyett szakemberek tanácsa alapján választ szolgáltatást,
- reklámoknak az apróbetűs részek, és egyéb feltételek olvasása nélkül egyetlen szolgáltatónál sem lehet hinni!*
- aki elhitte, hogy az 5 GB-os csomag árával egyező áron ennek 5-10-szeresét lehet hosszú távon forgalmazni, az valóban nagyon beszopta. Talán azért érzitek, hogy itt valami feltűnő ár-érték aránytalanság van?
- akármit mondtok, ma is igaz az, hogy a garantált árért annyit netezhetsz, amennyit akarsz, még akkor is, ha egy idő után, átmenetileg, a szolgáltatási minőség leesik arra a szintre, amit egyébként is minimálisan garantálnak (bármilyen szomorú, ha egész hónapban ilyen lenne mindenkinek, akkor se lenne jogilag lehetőségetek semmire!!!)

Szerintem a bajok ott kezdődnek, hogy vannak akik tényleg elhitték, hogy egy vezetékes megoldással teljesen egyenértékű ez a technológia és megpróbálják általa begyűjteni a világ összes filmtermését. Ha ez a tevékenység eléri azt a határt, hogy az adott környéken minden más ügyfél szolgáltatási minősége ellehetetlenül, akkor a szolgáltatónak bizony lépni kell. És ha lép, akkor nyilván a 95% normális usert fogja védeni, nem az ész nélküli letöltögetőket. Még akkor sem, ha azok telekürtölik fájdalmukkal a médiát, és vezetékes szolgáltatáshoz meneküldnek (ott a helyük!)
Minden szolgálatónak az a feladata, hogy az adott technológiát rendeltetésszerűen használó minden ügyfelének normális minőséget adjon, és ezt szerintem ezzel a lépéssel megtette, még ha nem is a legetikusabb módon.

*bennem mindig felmegy a pumpa, amikor látom azt a reklámot, amelyben az azonnali készpénzhitelt karácsonyi ajándékokra költi a család, és mindenki felhőtlenül vidám és boldog. A végén ott van apróbetűvel: THM: 237-412 %. Tudjátok mit jelent ez? A baranyai uzsorások kismiskák ehhez képest!
Aki egy ilyenbe belemegy, szerintem teljes joggal megy utána fűhöz-fához, de hiába: ő írta alá a szerződést, vállalva annak minden feltételét. Mindenesetre a következő évben karácsonyi ajándékra garantáltan nem jut neki, de még hitelt se kap már. Ja, hogy ő a boldog arcoknak hitt, és nem a számoknak? Sorry...
viktor- Creative Commons License 2008.12.13 0 0 21212
Megértelek. Én annyit tudok tenni a magam részéről, hogy a két hónapom letelte után a Vodafone-nak soha semmilyen formában semmit. Ha ingyen fogják utánam dobálni a cuccokat, akkor sem. Rohadék banda.
Előzmény: Pfarcz (21211)
Pfarcz Creative Commons License 2008.12.13 0 0 21211
Tutiba igazad van neked is viktor....és közben szét akar durrani a fejem,piszkos vodáéknak hiba tépi az ember a pofáját ahogy két hétig folyamatosan tettem én is...mostánában nagyon sok időm van gondolkodni mire betöltődik egy-egy oldal és éppen azon filozók hogy az általam bejárt 8-10 fórumon többezer ember szidja a vodát...akkor miért nem teszünk valamit?Lehetetlenség hogy ne lehessen lépni csak én nem vagy képben ha így lenne már megtettem volna.Most éppen az origó fórumot bujom állítólag ott is van egy a vodával foglalkozó topic és egy vohonya nevű illető aki nagyon vágja a témát,sajtóban is nyomult.Én ebbe nem nyugszom bele.Két éves szerződést írtam alá,nem fogok még másfél évet szívni.
Előzmény: viktor- (21210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!