Sziasztok ! Egy kérdés, segítségképpen. Nem találtam neten róla sehol infót, hol lehet ilyen csapágyat kapni vagy keresni. Klíma krompreszor csapágyról lenne szó.
Autó: Mazda 6 GG Sedan 2005.09.05 (89 KW 121 L ) Disel
Krompresszor tipus kódja: h12a1ae4dc
Ez a csapágy megszorúlt és elszakította a bordás szíjat.
Csapágyakban nem vagyok otthon, vettem egy komplett kompresszort hozzá bontóban, tipus szám szerint, ami 2 hómapig ment, és szintén cel kezdet zörögni a csapágy benne.
Nem akarok újra így járni , szerelő szerint a krompsszornak semmi baja csak a csapágy le futotta az életét.
Nem tudja valaki milyen csapágy tipus ez vagy hol lehet kapni ?
2.5 benzin, GTA felszereltség, 2008-as évjárat, 18-as gyári Mazda felni, touch screen-es gyári navi, 6 lemezes CD-tár, full bőr ülések elöl hátul, 7 éve van nálam, 2. tulaj vagyok, végig garázsban állt, nem volt törve, rozsda nincs sehol.
Ami viszont van:
-104 ezer km-es garantált futás, márkaszervizben vagy JSZP-n ellenőrizhető
- gyári Eibach (kék) ültetőrugók vannak alatta, így 3 cm-rel alacsonyabban ül, én is így vettem.
- Amíg nálam volt végig 100-as ÖMV MaxxMotion-t kapott
- Continental Sportcontact 5 gumi van rajta, az ültetés és a gumik miatt a kanyarstabilitás eléggé bolondbiztos.
- Van hozzá egy 16-os Dezent TC felni téli gumival, a gumi már kuka, de a felni teljesen jó állapotban van, ez külön alku tárgya.
- 7 éve fut rajta egy Rigotech által módosított ECU update, ami egy performance csomag, emiatt kb. 190 LE-s és sokkal reszponzívabb a gázpedál kezelés, mint a gyári társaié.
- Adok hozzá egy excel-t, amiben az összes eddig történt kiadás fel van tüntetve árral, dátummal és km óra állással együtt.
- Tiszta lelkiismeret, tőlem viheted bárkihez átvizsgálásra, állok elébe, semmi sumákolás nincs az autóban, vigyáztam rá
- Kispesten vagyok, Shopmark környéke, az esti órákban meg lehet nézni, de hétvégén messzebb is elmegyek, ha kell.
- Minden itt leírt info részben megtalálható a mazda 6 fórumban a cirka 800 hsz-emben.
- idén július 2-án volt a paripa a budafoki Miraiban olaj, olajszűrő, levegőszűrő (számla megvan) cserén plusz volt egy teljes átvizsgálás, de semmi hibát nem találtak.
Ár: 2.8 M
Érdeklődni mail-ben: regimodi74 kukac gmail pont com
Én is az új 3-assal szemezgetek, szedán változat bejön, elég lesz/lenne nekünk is, de a 180Le-s változat, mert megszoktam a mostanit, és biztos nem tetszene a 120Le-s változat. Igen én is vártam az erősebb változatott, de hiába. Persze ez meg a jövő zenéje.
Persze. i30N Fastback performance pack, 8-as DCT-vel, a faceliftes modell.
Annyira számítottam rám, hogy idén jön Európába a 3-as a 250 LE-s benzines turbójával, de az idióta EU szabályozás miatt csak Amerikába és Ausztráliába szállítanak.
Ha jött volna tuti azt veszem, mentem az új hatossal, 2.5 benzin, jó volt, de rájöttem, hogy nem kell 2 személyre ekkora szedán. Mentem az X-es 3-assal is, de engem nem győzött meg a 180 ló, nekem gyenge volt nagyon, így a hármas kiesett, a turbó hiány miatt, így a Mazdát elengedtem.
A másik, ami miatt skippeltem a 6-ost, az a fapados infotainment rendszer, még a faceliftesekben is, az sztem valami gyalázat a Hyundai-éhoz képest, nameg nagyon megvett a Fastback forma, plusz akartam egy erősebbet, hot hatch-em még nem volt, nameg az 5 év gari ... hát kb. ennyi volt a döntési lánc.
A vezetőülés nekem is billeg egy kicsit, mondjuk nem zavar, meg vezetés közben nem mozog, de meg tudom billegtetni. A széle a ki-be szállástól kissé lapos, elég alacsony vagyok és kiszállásnál mindig lenyomom, de nincs berepedve, viszont a bal combon alatti rész most elkezdett repedezni, gondolom a kuplung miatt, mert azt jobban kell nyomni. Gondoltam csinálok vagy veszek pedál hosszabbítót, mert nagyon elől van az ülés a rövid lábaim miatt. :-))
Az enyém is szétesett. A szervizben, ahova járok (hivatalos kereskedés és márkaszerviz volt valamikor) fém alátét + hegesztés módszerrel orvosolták a hibát. Mondjuk tökéletes nem lett, de stabil valamennyire és a megszokott nyiszorgás is megmaradt. Kb. egy éve bementem vele a márkaszervizbe, hogy nem érintett-e a Takata légzsák cserében. Kiderült hogy nem, viszont van rá visszahívás a kombi csomagtérajtó teleszkópra és a vezetőülésre. A szaki megnézte és már mondta is, hogy az ülésjavítást bebuktam, mert "meg van barmolva". Viszont a teleszkóp cserének örültem, mert ugyan megtartotta az ajtót, de felfelé kicsit rá kellett segíteni. Pár nap múlva megjött az új teleszkóp, kicserélték. És nem lett rosszabb!!! Viszont jobb sem lett. Még egy kiselőadással is gazdagabb lettem, mely szerint ha márkaszervizbe hordanám az autót, akkor hogy felhívták volna a figyelmemet valamelyik szerviz alkalmával a visszahívásra.
A szervizemben említettem az ülés dolgot. Azt mondták, ők is márkaszervizből hallották a fém alátét + hegesztés módszert, mert ott kicserélik ugyan visszahívásban egy másik műanyag alátétre, de természetesen semmi perc alatt ugyanúgy megadja magát. Sz@r a konstrukció és kész, így jártunk.
Ahhh, köszi a tippet!!! Én biztosan nem láttam, mert mióta megvettem ezt küzdök vele. Nekem igazából csak nyikorog, de szétszedem megint és kicserélem :)
Hajdanában írtam erről, mikor GH-m volt, de a kutya se figyelt rám. Én is elhűlve néztem ezt az ostoba, és veszélyes megoldást. Az én ülésem csak lötyögött. Ez az alátét ráadásul műanyagból (!!???!!) volt. Kicseréltem fémre (darabja 2 forint volt a csavarboltban), és onnantól meg sem moccant többé.
Jaja, egyszer szétszedtem, vissza raktam rá az alátéteket "úgy ahogy..." de egy idő után megint rossz lett. Megoldaná ha leheggesztetném? Vagy újat érdemes venni?
Nem kell hozzá nagy súly! Egyszerűen sz@r! Típushiba,amit még a GH utáni verzióknál sem oldottak meg. Az ülésmagasság állítás mechanikája botrányos. A tengelyt egy rugós egyirányba mozgó pattintós alátét fogja,ha az leesik az ülőlap mozgása leszakadása akár életveszélyes közlekedési helyzetet is okozhat . Az ülés háttámla nagyobb karórával vagy kabátujjal nem állítható a bal oldalon ráadásul,mert olyan kis ,szűk a hely az állítókarnak,vagy tekerőnek,hogy emberi kéz alig fér be a B oszlop és az ülés közé állítókart,tekerőt keresni.
Jah, nekem is mákom volt. Akitől én vettem, ő egyedül használta. Azt mondta hogy hátul illetve az anyóson szinte soha senki sem ült, mert céges volt neki. Sajnos a vezetőülés meg rommá volt menve, mert az ember 120 kilós volt :D
Hát az igazság az, hogy mikor vettem, akkor nagyon jó állapotban volt kívül-belül. Most sem vészes, de két gyerkőc hozzátett a dolgokhoz az évek alatt. Minden működik rajta, nincs letörve, eltörve semmi, de karcok itt ott megjelentek, a hátsó ülés, szinte új volt, mikor megvettem, nálam a gyerekek ott utaznak, szóval no comment. :-)
Szia! Csere nullázás megvolt ((erre most megint külön rákérdezek majd). Olaj 10-15e km-enként cserélve van. Sajnos nincs semmilyen visszajelző lámpa, és hibakód sem volt idáig. Akkor jöhet a következő szaki, ott majd külön kérem a csövet is nézzék meg, ahogy nézem az relatív 'filléres' tétel a többi komolyabb alkatrészhez képest. Köszi a tippeket, indul a következő kör.
Hali. Hát igen 2 éve írtam utoljára és előtte is volt 2 év szünet. Attól, hogy nem írok még olvasok azért, de így sem fog megszaporodni az írásaim. Már kicsivel több mint másfél éve amúgy sem foglalkozom Mazdákkal. :)
Ha letiltana, akkor a check engine és vagy a DPF jelezne/villogna.
Letiltani tud DPF, olajcsere elmaradás (vagy legalábbis csere-nullázás elmaradás), de pl. láncnyúlás miatt is, de ezeket mind visszajelzi a műszerfalon és ilyenkor felezi/harmadolja a nyomatékot.
Jut eszembe, vagy 10 éve egy V40 1.9D Volvo-m járt hasonlóan, az nem jelzett semmit, ott az intercooler légcsöve kierepedt, és így hiába fújt a turbó, nyomás nem marad, na az akkor tényleg úgy gyorsult mint egy kehes Trabant, de a Mazda szerintem vagy hibakódot dobna, vagy az élő adatokat kiolvasva lehetne látni, hogyha nincs nyomás.
Sziasztok! 2009-es Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 163 LE-s autón a következő probléma lépett fel: Egyik napról a másikra eltűnt a nyomaték az autóból, a régi dízelekre emlékeztet. Megy, de semmi nem olyan mint előtte volt, sehol az ismerős 'meglendülős' nyomaték érzése. Turbó gondra gyanakodva leadtam szerelőhöz, ahol DPF tisztítás, Turbóátnézés (működik), EGR szelep átnézés hibakódolvasás után sem lett sajnos a probléma megoldva. Erőtlen, csak a motor pörög. Találkozott bárki hasonlóval? Kit/mit ajánlanátok? Sajnos nagyon rossz így vezetni, és nagyon hiányzik a rendes autóm. :(
Az az EPS az DSC a Mazdánál és nincs olyan kapcsoló a Mazdákban amilyet a szerelőid keresnek. Nincs ütközésnél letiltó kapcsoló a Mazdákban mint pl a Renault-tokban és már pár márkánál szokás. Ha ezt az a két villanyszerelő nem tudta kideríteni akkor azok nem is foglalkoztak nagyon az autóddal. Keress olyan szerelőt aki tud normálisan hibakódot olvasni és élőadatot nézni és nem lusta kicsit beletúrni az elérhető kapcsolási rajzokba.