Keresés

Részletes keresés

levi68 Creative Commons License 2021.09.20 0 0 116727

Igen azok kellenének a patent centrumot neztem de nem merem megrendelni mert egyik sem rover bar lehet egy probat megér. A rimmer oldalon legalabb oda van irva hogy Roverhez valo. Nem tudom mennyire univerzálisak ezek a patentek gondolom ha a furat atmerő stimmel akkor  jok lehetnek mas autokhoz valok is.

nyebojsza Creative Commons License 2021.09.20 0 0 116726
Előzmény: levi68 (116722)
Mylo01 Creative Commons License 2021.09.19 0 0 116725

jaj Bocsánat R75  cdt

Előzmény: Mylo01 (116723)
nyebojsza Creative Commons License 2021.09.18 0 0 116724

Milyen autó?

Előzmény: Mylo01 (116723)
Mylo01 Creative Commons License 2021.09.18 0 0 116723

Sziasztok ! Egy kérdésem lenne észrevettem hogy a vízpumpánál csepeg a hűtővíz ,hogy férek hozzá? motortartóbakót kivenni  és le engedni a motort ? A válaszokat tanácsokat előre is köszönöm

levi68 Creative Commons License 2021.09.18 0 0 116722

Üdv. Hol lehetne beszerezni ún. ajtózár vagy központi zár rudazat rögzítö patentet Rover 200. Ilyen néven talaltam hasonlókat csak más auto márkákhoz. Konkretan az ajtó belsö kilincsének furataba kell bepattintani a másik részet a rudazathzoz kapcsolni. Ez egy L alakú fempalca. Fenykepet teszek fel hasonlóról. Bontos oldalakon igy nem látok. E nelkül nem lehet belülröl kinyitni az ajtot a belsö kilinccsel.

nyebojsza Creative Commons License 2021.09.16 0 0 116721

Az ülésre én is párnát rakok, mert a 25 év az 25 év, és varrás mentén feslik az anyag :(

Előzmény: hágé (116720)
hágé Creative Commons License 2021.09.16 0 0 116720

Köszi a gyors választ!

Igazából még nem vágtam bele, szerintem aludnom kell rá párat, meg beszélni pár emberrel még. A nagyobbik bajom az, hogy még éveken át nem is látnám, maximum évente egyszer, ha minden jól megy, 1-2 hétre. El kell döntenem, hogy megéri-e... tud-e az ember árcédulát rakni egy emlékhalmazra??? Jobban mondva, egy tárgyra, ami kivált egy halom érzelmet???

 

Belsőről amúgy csak videot láttam. A napfénytető belsején valami hülye ragasztott vagy akármilyen fekete-fehér mintás valami van, az üléseken párnák (wtf???), gondolom megnyúlt a szövet, pár gomb hiányzik állítólag középről, tetőkárpit lóg. 

Előzmény: nyebojsza (116719)
nyebojsza Creative Commons License 2021.09.16 0 0 116719

Szia,

hát nem kis fába vágod a fejszéd!

Lakatolás, fényezés megoldható. Lakatolás szerintem több lesz, a fényezésre mondott ár reális lehet (ma még...). Belső képek nem voltak, de az még nagy gond lehet, mert míg az előbbi a lakatos/fényező ügyességén múlik, kárpitokat, borításokat, műanyag biszbaszokat épeket szerezni szinte lehetetlen :( Ha meg igazi restaurátorokra akarod bízni, az horror ár...

Motort lehet kapni 40-től 80 ezerig, de ezeknek alaposan utána kell járni, mert nem ismerik, keverik. Előszeretettel mondanak rá Honda motort, meg 8 szelepest árulnak 103 LE-nek, meg a régi 200/400 valóban Honda motorokat keverik a "bubis"-hoz, szóval nagy a keveredés... meg biztosan fel kell újítani, és az többe kerül, mint maga bontott motor. VVC nem tudom mikben volt, de pl. MGF-hez nem is találtam motort. De ha ígyis-úgyis nagyobb motort akarsz bele, akkor a sima 1,8-as is csodaszámba megy, leginkább 75-ből (a turbós ide nem jó, mert nincs hozzá vezérlő)... de 1,6-os lepapírozott motor 1,8-as főtengely meg hajtókar cserével szerintem 1,6-os vezérlővel elmegy, és szerintem ahhoz még jó az R65 váltó...

Lámpákat, kopó alkatrészeket lehet kapni, akár Rimmer cikkszám szerint is, nem vészes, sokszor "csak" meg kell találni pl. a megfelelő szilent Honda cikkszámát...

Neked olyan szerelő kellene, akinél elfér még ez a műhely sarkában, de ez se egyszerű. Talán próbáld megkeresni Aleko-t, hátha...

Előzmény: hágé (116715)
nyebojsza Creative Commons License 2021.09.16 0 0 116718

Hát ebből tényleg csak az alvázszám maradna :(

Előzmény: hágé (116717)
hágé Creative Commons License 2021.09.16 0 0 116717

hágé Creative Commons License 2021.09.16 0 0 116716

így nézett ki kb 2003-ban... és most :(

 

hágé Creative Commons License 2021.09.16 0 0 116715

Sziasztok!

 

Örömmel látom, hogy még mindig él és aktív a fórum :)

Nem fogjátok elhinni, de FB-n futó hirdetésemen keresztül megtalált az első Roverem jelenlegi tulajdonosa!!! El se hittem... közel nulla volt az esély rá. Szentimentális okokból kerestem egyébként, nagyon sokat jelentett nekem az az autó, sok mindent jelképez és millió emlék fűz hozzá. Már rég nem Magyarországon élek, de hosszú távú terveimbe tökéletesen passzolt, hogy visszaszerezzem.

 

És most jön a szépséghiba... Sajnos nagyon le van lakva szegényke :( Egy jóbarátom megnézte tegnap, gyakorlatilag nincs egy ép eleme az autónak, eszi a rozsda alul, a motorja sem az eredeti (a jelenlegihez nincs papír) és nem is szól egészségesen, a kipufogó is cserés valószínüleg... Szóval ezer sebből vérzik. Mivel már rég nem vagyok benne a Roveres vérkeringésben, ezért hozzátok fordulnék segítségért, mint a fórum alapítója ;-)

 

Milyen mostanában az alkatrész ellátottság? Mennyire lenne macerás egy szinte teljes restaurálás? Ki kéne lakatolni az autót rendesen (hogy ne legyen rozsda), alvázvédelem, telifény, és akkor még a műszaki dolgokhoz nem is nyúltunk. Teljesen egyértelmű, hogy gazdaságilag értelmetlen és nem éri meg, de nekem szentimentális értéke van... és azt próbálom magamban eldönteni, hogy mégis mennyit ér meg. Az időfaktor nem számít, mert nem ott élek, és belátható időn belül úgysem látnám, szóval ha fél évbe telik akkor fél év, az a része nem érdekel. De a jelenlegi ottani árakról fogalmam sincs.

Jóbarátom mondott lakatolásra minimum 200e-t, fényezésre minimum ugyanennyit, plusz ami még menet közben kiderül. Ha már úgy sincs lepapírozva a mostani köhécselős motor, akkor ennyi erővel levadászhatnék akármilyen típusazonost is bele papírral... de azok mennyiért mennek??? 98-as 214 Si-ről van szó... de felőlem belecuppanhatna VVC is, ha épp elérhető.

 

Szóval ki tudna hozzászólni ÉPÍTŐ jelleggel? Árakkal, infokkal, tanáccsal, kontaktokkal, akármivel...

 

Előre is köszönöm!

 

levi68 Creative Commons License 2021.09.15 0 0 116714

Köszönöm a válaszokat valószínű jo lesz azca bontott bar az eladótól kerdeztem a méretét meg nem válaszolt de ahogy irtad is siman be lehet rakni eggyel nagyobb hütőt mert van meg két furat szabsdon. Védőrácsot megprobalok szerezni vagy kitalalok vmit azert egy komplett lökharitot nem veszek miatta.

nyebojsza Creative Commons License 2021.09.15 0 0 116713

A vízhűtő van a motor felől, előtte a lökhárító felől a klímahűtő.

A vízhűtőnek a ventilátora befelé van a motor felé, a klímahűtőnek előrefelé.

Szóval jó helyen van a vízhűtőd.

De az a kép amit a lökhárítón keresztül csináltál, több szempontból nem stimmel :(

Az egyik, hogy ilyen klímahűtő csatlakozást még nem láttam, de a 200-ast nem nagyon ismerem, meg azt mondod amúgy se használod, szóval nem fontos.

A másik ami fontosabb, hogy hiányzik a rács a lökhárítóból. Azt szerezz valamit egy bontóból, vagy barkácsolj be valamit, mert egy kőfelverődés akadálytalanul zúg be, és simán lehet, hogy az lyukasztotta ki a hűtőt. Nem kizárt, hogy a klímahűtő is lyukas... meg ha újat raksz be, rövid időn belül így járhat az is.

Nem tudom merre laksz, vannak-e arra bontók, akár 6000-ért is lehet kapni hűtőt.

Előzmény: levi68 (116712)
levi68 Creative Commons License 2021.09.14 0 0 116712

A barkacsolt csövet a gyerekem ismeröse csinálta erröl tudok de a hütö az ugy volt ahogy vettük ahigy a kepen latható csak akkor meg ép volt a vizcsö. A folyás a hütö belsö oldalaról jön ahogy felnyulok az ujjam végével es mintha visszintesen be lenne vagva. Olyan mintha ratolatott volna vmure es felakadt bar azt mondja nem emlekszik ilyenre. Igazndibol akkor latnam ha levennem a ventillator házat meg utana a hütöt annyira hogy be tudjak nezni. Korabban kerdeztem de lehet elkerülte a figyelmem a válasz hogy eredetileg akkor most a vizhütönek kellene elöl lennie tehat a menetszélbek azt kelle hütenie es a klimahütö pedig mögötte?

nyebojsza Creative Commons License 2021.09.14 0 0 116711

Ha a klímát nem használod, akkor a kissebb vízhűtő is elég, a nagyobb csak akkor kell, ha az előtte levő klímakondenzátor is rányomja a meleget.

Azt hiszem a homlokfalon megvan a helye a kissebb hűtő felfogatásának is.

És igen, látszik a felső vízcsövön ami a motorból jön, hogy barkácsolás. De biztos, hogy a hűtő a lyukas? Láttad, hogy hol folyik?

Előzmény: levi68 (116709)
levi68 Creative Commons License 2021.09.14 0 0 116710

levi68 Creative Commons License 2021.09.14 0 0 116709

Köszönöm. Mi van ha nem erdekel a klíma motorhütes jó volt igy is de vszínü kilyukadt ez a hűtö. Belrakatok egy ugyanilyet ugyanigy ? A vizhűtő felfogatási pontjai közötti tavolsag 49,5 cm ilyen méretü hütöt talalok mert láttam igaz hogy azt irták hogy klímaval szerelt jarmühöz nem jó. Probálok fenyképet feltenni lebutitott képmérettel hatha fel lehet ide tölteni.

nyebojsza Creative Commons License 2021.09.14 0 0 116708

Na még egyszer benéztem :(

szóval 1,4-eshez ez való: https://rimmerbros.com/Item--i-GRID001099

itt van különbség a klímás és klíma nélküli között.

Külföldről se sokkal olcsóbb, ebay-en meg a bontottakat is aranyáron adják,

bontott itthon se nagyon van, esetleg megpróbálhatnád Honda bontóban méret alapján...

Előzmény: nyebojsza (116707)
nyebojsza Creative Commons License 2021.09.14 0 0 116707

Bocs, ezt hogy a vízhűtő nagyobb a klímásban, a 400-assal tapasztalatban írtam,

Rimmer szerint a 200-asban nincs különbség,

de ha rákeresel a PCC104671 cikkszámra, megtalálod az eredeti méreteit (jó húzós ára lett, a 400-ashoz még feleennyiből vettem)

Előzmény: nyebojsza (116706)
nyebojsza Creative Commons License 2021.09.14 0 0 116706

klíma"hűtő" https://rimmerbros.com/Item--i-GRID001083

vízhűtő https://rimmerbros.com/Item--i-GRID001097

 

Sajnos a méretek nem látszanak, de az lehet, hogy az eredeti vízhűtőt cserélték egy nem klímás hűtőre.

A klímás autók hűtője nagyobb, mert egy nagy felületet letakar belőle a klímakondenzátor (még ha van is külön ventilátora, az is csak meleget fúj a vízhűtőre).

Előzmény: levi68 (116704)
nyebojsza Creative Commons License 2021.09.14 0 0 116705

A klímakompresszor nem mehet, ha nincs gáz benne, nem húz be a kuplungja, ezért van a "trinary switch".

És ha a klímakondenzátor helyére egy kis hűtőt raktak be, akkor eleve a kompresszorból meg a szárítószűrőből menő csőnek nincs hova csatlakoznia, és így nyitott a rendszer, tehát nem is lehet benne gáz...

 

Elképzelhető, hogy barkácsoltak bele egy kisebb hűtőt, de nem tudom mi tartja, mert a klímakondenzátor sokkal vékonyabb, annak a helyére nem megy be.

Előzmény: levi68 (116703)
levi68 Creative Commons License 2021.09.14 0 0 116704

Teszek fel pár képet a motortérröl hogy nekem hogy helyezkedik el a vízhűtő es a klímahűtő. Nálam a vízhűtő a belső oldalon van a ventillátorral. A klimahűtő ami nagyobb méretű mint a vizhűtő az pedig a kocsi orra iranyába a diszrács előtt. Jol vsn ez így? Csak a vízhűtöben vannak vizcső bekötések a nagyobb klímahűtöben én nem latok elvileg abba nem is lehet semmilyen vízbekötés. Na sajnos nem.enged fényképet feltölteni. Az volna a lényeges kérdés hogy jó e az hogy a vízhütö van a belsö oldalon a motortér felé míg a klimahűtő kívül a díszracs felé. Es annak jólval nagyobb a mérete.

levi68 Creative Commons License 2021.09.13 0 0 116703

Köszönöm az eddigi válaszokat nekem gyanus hogy az elöző tulaj meghackelte ezt az autót . Nekem az összes vizcsövem ebbe a kishütöbe megy. Elofordulhat az hogy a kilmakondenzátor helyére betettek egy kisebb méretü hütöt es ennyi a nagy meg disznek van benne ? Most nem tudok de fotot teszek fel ide. A kilmakompresszor egyébként megy de nem hüt mert nincs gaz benne de ez különösebben nem zavar.

Gyurco78 Creative Commons License 2021.09.13 0 0 116702

Illetve nem elpárologtató, hanem a kondenzátor, köznyelvben a "klímahűtő".

Előzmény: Gyurco78 (116701)
Gyurco78 Creative Commons License 2021.09.13 0 0 116701

A kicsi az az elpárologtató a légkondihoz, abba kétlem, hogy vízcső menne. A vízhűtőbe elvileg fent is meg lent is bemegy 1-1 cső.

Előzmény: levi68 (116700)
levi68 Creative Commons License 2021.09.11 0 0 116700

Üdv. Olyan kérdésem lenne hogy adott egy 1998 Rover 200 1.4 si autó klímás. Elfolyik a hütővíz alul a külsö nagy hütö kilyukadt vszinü. Mivel klimás az auto itt a nagy hütö elött van egy kissebb hütő amin rajta van a ventillátor. Ebbe a kis hütöbe van becsatlakoztatva a vízhütés csövezetékei. Hogy kapcsolódik be a nagyhütő mert felül nem látok csöbekötést lehet alul van ? Gondolom először a kishütöt kell kivenni a ventillatorral es utana látom meg hogy hogyan van bekötve.

piadone Creative Commons License 2021.09.06 0 0 116699

Bocs de nm tudom kiszedni! Nincsenek megfelelő feltételeim! Beszéltem a volt szerelőmmel de csak 13-tól dolgozik! Üdv

Előzmény: T.Laci84 (116698)
T.Laci84 Creative Commons License 2021.09.03 0 0 116698

Szia! Ha megtennéd kérlek csörgess meg a 70 286 62 27 en és visszahívlak lehet kellene még ez-az egyébként is!

 

 

Üdv,

Laci

 

Előzmény: piadone (116697)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!