A generátor kommunikál az autó komputerével.Jártam már így,felújítottuk a generátort,töltés jó volt mégis égett a lámpa.Nem szerette az autó az új fesszabályzót.Szoftver frissítés megtörtént gyári programmal,nem segített.Megint kicseréltük a fesszabályzót ,jó lett.
Hát ha tud valaki itt megoldást. Ez a fórum jobban pörög. Egy 2014-es Ford Tranzit Custom 2,2TDCI az alany. A töltés jelző lámpa 1-2 km után kigyullad, világít. Menetközben újra indít megint jó 1-2 km-ig. Generátor cserélve újra. Tölt rendesen. Mi okozhatja a töltés lámpa kigyulladását? Az elektronikában mi zavarhat be? Akkuk 7 hónaposak, 100 km után is teljes tőlltőtségben.
Nemrég vettem egy 2013-as Ford Tr. kisbuszt. Nincs benne szervízkönyv, audio füzet, használati utasítás. (tudom letölthető, és le is töltöttem) de szeretném ha meg lenne
hozzá ez is. Petrányiba 20ezer... Más ötlet? előre is köszi
Tisztelt Fórumozók! Laikusként a segítségeteket szeretném kérni!Alany: 1997-es, 2,5-ös szívó dízel Ford Transit.Motortérből indítást követően, pár gázfröccs után fémes, kattogó hangot lehet hallani.Korábban a vezerélést feszítő görgő csavarja eltört, a görgő lesett,de valami csoda folytán nem ment el a vezérlés.Csavar pótolva lett,vezérlés új.Ventillátor csapágya cserélve lett, de más tipp nincs.Érdeklődnék, hogy van-e valakinek bármilyen ötlete, hogy mi lehet a baj?
Az előkamrás York motorokon mindig elrepedt a hengerfej.Cserébe jó hangos és gyenge.Szerencsére a Ford 83 ban feljavította,nagyobb löket,dugattyúkamrás égéstér és tök egyenes hengerfej,megszületett a 2,5di. Szóval a 2,4 et úgy tudod feljavítani hogy beépítesz a helyére egy 2,5 motort.
Tudtommal mindenki aki jót akar magának, nem 2.4 hanem 2.5 motort használ :) Turnébuszba -a súly miatt- meg gondolom turbós dukál, de ez csak egyéni vélemény.
Üdv főrumtársak!Megjelent a 2002-es Ford Transitom műszerfalán egy sárga villáskulcs olajos kannával!M?i akar ez lenni és hogy lehet eltüntetni?Előre is köszönöm a segitséget!