Nehéz ügy, megnyugvásnak vettem egy ( állítólag megbízható), garanciális Santa Feet, szétszakadt a difije, egy hónapja áll az autó, máj. 22.-re kaptam időpontot
A GT-n most volt aktuális az olaj, váltóolaj, összes szűrő, 4 betét cseréje. Megcsináltattam gyári alkatrészekkel, és levettem a hirdetést. :)
Van egy Volvo S60 bizományba lerakva, ugyanezek megcsinálva rajta 500km-el ezelőtt, plusz vezérlés, plusz xenon izzók cseréje Osram Nightbreakerre, új Nokian téli gumikkal, körbe gyári fénnyel (úgy volt, hogy az marad meg...). 2 hónapja nem csörög a telefonom.
Akárkivel beszélek aki árulja vagy mostanában adta el az autóját, mind azért tesz/tette, mert sokat kellett volna rá költeni... Legutóbbi példa, vezetett szervizkönyves V40, kuplung haldoklik, részecskeszűrő kivágva, mert nem bírta a várost. Első női tulajtól vitték mint a szél... Manapság nehéz olyan autót venni, amire nem kell azonnal 300-500 ezret ráborítani és akkor még nincsen semmi baja, csak szokás szerint a gumik gatyák, olajcsere aktuális, futóműben ezt-azt cserélni kell. Ezért is döntöttem hosszas gondolkodás után új mellett. Minden papírom megvan az elmúlt pár évről a használtan vett autókkal kapcsolatosan, nem adom össze.
Ha kimondottan feher a fust, akkor hutofolyadek kerul az egesterbe, bar az ennel jobban szokott fustologni. Nezesd meg, hogy van-e a fagyallodban motorolaj (van erre celszerszam), vagy csekkold a kiegyenlitod tartalmat, es hhigy nem e dolgozik oda bele a motor...
Ezúton tudatom a tisztelt pályatársakkal, egykori és jelenlegi barátokkal, ismerősökkel, car-társakkal, h. ma eladtam az RS-t. Majd 10 évet voltunk együtt, jóban s rosszban (na abban nem). Pesten gyakorlatilag 10 perc alatt kivették alólam. Mindezidáig a legjobb, legmegbízhatóbb autóm volt. Ennyi... 😔