Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Nem tudom ki-hogy,de szerintem a teher bírás az csak egy dolog. A lényég,hogy vajon miért van kevés eladó AT?
Míg atöbbiböl van bőséggel. Ja és egy 15-évesAT annyi mint egy 5.éves vara. Egyébként a taregnek,csak a szabadonfutoja szokott besz..ni,meg egy kicsit gyengébb,de jó motor 4évig bírta alatunk,én96 a mama65+cucc. Mostmár 2éve AT-n űlök és 2x annyi cucot is simán felpakolokrá,és olajn kívül,meg benzin, semi költségm.Ja meg gumi 34e km 2év.
Bár "idegen" vagyok itt..... próbálok segíteni aztán majd kijavítanak;-)
Külön kezelendő két tipus:1henger: domi; 2henger ( V2-s): az AT és TA.
Túrázáshoz főleg 2 személlyel inkább AT vagy TA a többi a túra útvonalától függ, ha szándékozol terepezni is akkor AT, mert a TA már kicsit "puhább"(((aszfaltosabb))))) de azért azzal is le lehet tévedni az aszfaltról!! Szerintem a lényeg ennyi... Amúgy meg rá kell ülni mindre kipróbálni, és amelyiken jobban érzed magad azt megvenni. Mellesleg, ha nem akarsz egyáltalán terepezni, csak túraendúró jellegű motorral aszfalton túrázni, akkor a vara is opció lehet, és nem sokkal lehet drágább(mondjuk nem néztem árakat) az AT-től.
Jól sejted, nem elégítette ki a válaszod a kíváncsiságomat.
Néhány napja szereztem meg az A-s jogsit, régi vágyam a túrázást. Ahhez keresek túraendúrót. Gyerekkori álmom a Honda AT, Yamaha Tenere, Aprilia Tuareg, Cagiva Elephant quartett. Ha már meglesz a motor helye (most még nem tudom hova rakni) szeretnék egyet venni. Első körben a Honda/Yamaha az esélyes, viszont Honda At-ból nem sok eladó van.... ezért nézegetem a Dominatort és a Transalpot. Nekem a Dominator olyan "kicsinek" tűnik, olyan motort keresek, ami passzol a csekély 110 kilómhoz és lehetőség szerint a párom is fel tud pattanni mögém. Fontos hogy megbízható legyen, hosszabb, akár külföldi túrákra is használnám. Ha ebből az aspektusból nézzük, mi a 3 változat közötti legfontosabb különbség?
Akos hosszu evekig kulfoldon dolgozott, hogy edesapja almat megvalositsa, hogy egyutt korbemotorozzak a vilagot !
Sajnos egy betegseg kozbeszolt... Igy egyedul vagott neki az utnak. Azaz majdnem egyedul, mert Velorexes csapattal egyutt mennek egy darabig...
Amugy inkabb Velociraptor, mert V2-es Honda sziv dohog benne ! ;) Egy tanulmany volt az autosok arca amikor a gyongyosi emelkedon a felpakolt böreger 130-al elozte oket ! :D
Az uticel maga az Ut ! Torokbol Iran, majd Afganisztan, Pakisztan, India, Indokina orszagai, Ausztralia, Del-Amerika...
tudja valaki, hogy mit kell megpucolni ahhoz, hogy az "üres" visszajelző zöld lámpa rendeltetésszerűen működjön? néha visszajelez, néha nem, de ha nem világít és üresbe van a gép az oldaltámasz lenyitása után leáll a motor, tehát minden rendesen működik csak zavaró ez a hiba.
a sebváltó mögötti védőburkolat alatt találtam egy érintkezőt amit megpucoltam, de nem nyert. :)