Keresés

Részletes keresés

KTK-399 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1070
86 os topikba beraktam remélem nem gond ha ide is Volvo7000 esek .
Előzmény: adam_89 (1069)
adam_89 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1069
Egy kis csemege, NZA jóvoltából:

KÉP 1

KÉP 2

Adam89
Előzmény: [db] (1068)
[db] Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1068

Nekem tetszik így képekről, amennyit láttam belőle. Tényleg egészen megkímélt példányok ezek így 7 év után. Ami többek között külön megtetszett nekem, az az, hogy a busz baloldalán is van lehetőség viszonylatszám kijelzésre, ez apróság, de ilyen pl. a pestieken nincs. A másik meg a 2., 3., 4. ajtók bekamerázása. Az nagyon komoly! :-)) Talán a mozgáskorlátozottak, babakocsik számára kialakított helyről ki lehetne szerelni a lehajtható pótüléseket, mert lehet, hogy Svájcban tudták őket ésszerűen (= rendeltetésszerűen) használni, de itt pesten egész más a közlekedési "kultúra". Az egy kicsit fura, hogy a hátsó rendszámnak kialakított hely nem középen van, hanem baloldalt, de ez is apróság. :)

Egyelőre ennyi, élőben még nem találkoztam vele, akkor többet tudnék róla mondani.

Egy kis BKV-sítás (utastájékoztató rendszer, jegykezelő készülékek) után pedig egészen otthonos lenne. :-DD

Előzmény: molnam (1067)
molnam Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1067
Ha már beleszólhatok talán a táblák kinézete helyett beszéljetek a kocsi jó oldaláról!
Arról hogy milyen jó állapotban van 6 év után, pl meg hogy milyen kellemesen erős motor van benne és hogy kényelemes e- stb stb stb. Mert ha már vita akkor a viszonylatjelző típusa mellé / mátrix, tábla kitekerő / azon is menhetne a beszéd, hogy milyen a jegykezelő bennük? Mert elég gáz 2007-ben ha nincs elektromos lukasztó......... Vagy talán mégsem? lehet nem ez tesz jó vagy rossz véleményt egy buszról, szerintem
adam_89 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1066
Ezzel meg én nem értek egyet. Magyarisztánban lehet, hogy a mátrixkijelző olvashatóbb, de ha végiggondoljuk, fölösleges. Az kell az utasnak, hogy messziről lássa a számot, majd a célirányt is. A 260/415 ilyen szempontból elég pocsék. Más lehetőséged az van, hogy extra méretű táblát használsz, lásd szegedi Volvo és Citaro, vagy külön van a szám és a szöveg. Ráadásul egy járműnél alapesetben nem is kell a számot átírni, nagyrészt ugyanott közlekedik egész nap. Hollandoknál Amsterdamban a tujának a száma műanyag lapon van a helyi eredetű színkódokkal együtt. Reggel berakják a táblát, és kiállnak a vonalra. Nem hülyék az utasok, a "18 - Nieuw Sloten"-re tudják, hogy fel lehet szállni. Ha bedöglik, akkor ráírják, hogy üzemen kívül. De olyat is láttam, hogy a viszonylat neve elé egy X-et írnak, ha a tábla érvénytelen. Ha "18 - Buiten bedrijf" vagy "18 - Naar Tramremise" van kiírva, akkor valszeg kocsiszínbe megy. Egy jól leárnyékolt és megkonstruált karakter sokkal jobban látható, mint a mátrixtábla. Sőt, ha bedöglik a tábla, akkor nem mindegy, hogy a 8-asból lesz 6-os, vagy a végállomás egy betűje nem olvasható.

Adam89
Előzmény: [db] (1060)
[db] Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1065

Tudom, hogy 2000-es gyártású!

Egyébként meg egyáltalán nem mindegy. Arra kéne törekedni, hogy a friss beszerzésű járművek utastájékozató rendszere egységes legyen a többi nem régen beszerzett járműével. A tekergetős nyomtatott viszonylatszám kijelzővel szemben a csak digitális kijelzőkkel felszerelt buszok memóriája jóval könnyebben frissíthető és bővíthető. Ha már van egy jól működő rendszer (Na nem olyan, mint a Fok-Gyem!) a Volvo 7700-asokban, a Solaris trolikban, meg a Localókban, akkor érdemes lenne azt a többi "új" járműbe is beépíteni. Gondolok itt a Vultron - Buse párosra.

Előzmény: Blackdolphin (1061)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1064
Állítólag Júl. 10-től fog járni a 47V-n.
Még nagyon sok átalakításra lesz szükség forgalombaállítás előtt, mint pl. utastájékoztató (vagy legalábbis a mikrofon) helyreállítása, indításjelző beszerelése...
Előzmény: KTK-393 (1063)
KTK-393 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1063

még.????

De hát nem fognak menetrendszerint járni Budapesten?

Előzmény: EcoLife AP2000 (1062)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1062
Még közlekedik. Próbajáraton.
Előzmény: KTK-393 (1058)
Blackdolphin Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1061
Nem tök mindegy mi gáz 2007-ben, ha 2000-res gyártású a gép?Vagy akkor a pécsi buszoknál is gáz, hogy táblásan pótolják a 49-est?:)
Előzmény: [db] (1060)
[db] Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1060

Ezzel nem értek egyet. Éjszaka a LED-es világítású kijelzők sokkal olvashatóbbak.

Az a tekerős viszonylatszám kijelzés nagyon gáz így 2007-ben......

Előzmény: Borosl (1059)
Borosl Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1059
Kijelző van a buszba, de a viszonylatszámot így oldották meg. Sokkal olvashatóbb, mint a kijelzős számírás.
Előzmény: [db] (1056)
KTK-393 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1058

Már közlekedik?

Ek.láttam énis Újpest-központban...

Előzmény: adam_89 (1054)
Blackdolphin Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1057
Hadd javítsalak ki, 3-3 lehajtható ülés található.:)
Előzmény: adam_89 (1054)
[db] Creative Commons License 2007.06.29 0 0 1056
Nem rossz, de az itteni Volvókon megszokott utastájékoztató rendszert hasznos lenne, ha telepítenék azokba is. Kissé korszerűtlenül fest így táblákkal... Meg 2007-ben már elvárná az ember, hogy egy frissen beszerzett járműben legyen kijelző is.
Előzmény: adam_89 (1054)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.29 0 0 1055
A motor 2** helyett 310 lóerős. A belseje elsőre kicsit furi, de meg lehet szokni:-)
Előzmény: kávészem (1053)
adam_89 Creative Commons License 2007.06.29 0 0 1054
A mai nap folyamán volt szerencsém megtapasztalni is. 80% ugyanaz. A jobb tükör nem száron van, hanem az első ajtótábla elé van betéve, kicsit nehezebb kilátni. Az ajtók villanyhajtásosak, az első bolygó, a maradék 3 kibukó tolóajtó. Az utastájékoztató vezérlőjét kiszedték Svájcban, a táblák Gorba gyártmányúak. A számtáblák mind műanyagtáblák, és a bal első kerék fölött is van egy számtábla, ala szegedi Citaro. Nincs benne másfeles ülés, hála az akkori igényeknek, viszont a babakocsitárolókban 2-2 lehajtható ülés van. Az ajtóvezérlés elég cseles, infrás érzékelők vannak a plafonban. A hátsó felén nincs az oldalán iránytábla. A hidak régebbi típusúak, de 7 év után gyakorlatilag hibátlanok, hangtalanok. A belső plafon nem a légcsatornához van tervezve, hanem az eredeti kisebb ívű. A belső vonaltábla nem digitális, hanem fóliás, á la TeWe, igény esetén százszorta hasznosabb a döglött soros járatkövető táblánál. Bár klíma van benne, a beszívónyílások elég szolidak, és nincs befúvónyílás se, csak innen-onnan szállingózik a hideg levegő. Az ablakok majdnem mind nyithatóak, a felső 12-14 centi bebillenthető. Ja, és van benne sok kuka, még ha nem is túl nagyok. Az igényesebb utasnak legalább nem kell szemetelnie.

Adam89
Előzmény: kávészem (1053)
kávészem Creative Commons License 2007.06.29 0 0 1053

Sziasztok!

Arról esetleg van infótok, hogy mi a különbség a jelenlegi BKV-s 7700-ok és a a genfi 7000-ek között?  

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.06.29 0 0 1052
VT, és Nógrád! Ha jól tudom az egyik 12-öt hoz a másik meg 10-et. És az M2 Metrópótlón fognak menni.
Előzmény: KTK-393 (1051)
KTK-393 Creative Commons License 2007.06.29 0 0 1051
új volvo 7700-ok Pestre?Ez komoly?Én erről még nem hallottam...És rendszámot lehet már tudni?És simán a bkv-hoz jön vagy VT,Nógrád?
Előzmény: Rich84 (1050)
Rich84 Creative Commons License 2007.06.29 0 0 1050
Ma kora délután láttam az egyik ex. genfi Volvo 7000A-t. Fehérváron az Alfa Busz előtt mocorgott. Már BKV-s festésben volt, jól nézett ki! Gondolom hamarosan jönnek Pestre.
verval Creative Commons License 2007.06.28 0 0 1049
kicsit OFF
Egy szegedi Volvo 7700A (KKT-255) múltja, jelene és jövője ITT elérhető :)
ON
KTK-393 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 1048
Mi az e-mail címed?
Előzmény: molnam (1044)
Volvo (FKU) Creative Commons License 2007.06.27 0 0 1047
Csak úgy!

 

Elkészítettem a Magyarországon közlekedő VOLVO 7700-as buszok rajzait!

 

 

molnam Creative Commons License 2007.06.26 0 0 1046

0-99 év a felett csak engedéllyel lehet....

 

Előzmény: EcoLife AP2000 (1045)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 1045
Korhatár?:)
Előzmény: molnam (1044)
molnam Creative Commons License 2007.06.26 0 0 1044
Aki szeretne részt venni a VOLVO LOCALO és a Genfből érkezett VOLVO 7000 sorozat kipróbálásán, az küldjön nekem egy mailt a szándékról. Valószínüleg a héten vagy július 10-után kerül sor a bemutatóra. Mindenkit szeretettel várok, szakmai előélet nem fletétel, csak a busz szeretet!!!!!
Rich84 Creative Commons License 2007.06.25 0 0 1043
Szép egy darab. Ezen a B tengely a hajtott? A motor az A és B tengely között van, ahol vagy egy fehér felület az ablakok között?
Már várom, hogy kipróbálhassam!
Ha a 7-esre kerülne, akkor érdekes lesz a Thököly úton!
Előzmény: molnam (1042)
molnam Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1042

Szóval a csuki2 lesz Budapesten remélhetőleg max egy hónapon belül. Próbajárat természetesen lesz, hiszen akkor mi a b...s francnak hoznák ide? A próbajárat helye és ideje a szükséges engedélyezési eljárásokon is múlik, így nem kívánnék találgatásra okot adni. Ha lesz biztos információm azt  megosztom itt is, amennyiben azt tehetem. Persze addig itt Ti számolgathattok hol fér el, hol lenne jó, mert a gondolkodás sose árt. Aztán valószínűleg el is fogjátok találni a helyet. És ez így van rendjén.

 

KTK-393 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 1041

Én úgy hallottam,hogy 7-re is ilyenek mennek majd...Addig a 7700-asok hol lesznek?

Előzmény: molnam (1034)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!