Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skt15 Creative Commons License 2015.09.30 0 1 7263

Az Audi A5-nél sem kikapcsolható.

Amúgy egy kalap szar ez a funkció az én szememben:

- az említett távolságtartás miatt,

- lassú a reakciója amikor lemennek előled,

- forgalomban zabálja a féket,

- nem tud a fejemmel gondolkodni (jó ez nem hiba, csak tény)

 

Ha kikapcsolható lenne, teljesen Ok, mert vanak helyzetek, amikor jól jönne.

Előzmény: Lewes1973 (7262)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 7262

Bár megesküdtem volna, hogy van kikapcsolási lehetőség, de a menüt végignézve nem találtam ilyet. Szóval vagy adaptív, vagy semmilyen.

Egyébként az elején zavart, hogy a viszonylag nagy távolság miatt (a legkisebbre állítva is tart kb 3-4 autó távolságot) néha bejönnek elém a másik sávból, de már megszoktam, plusz a viszonylag mérges orr miatt ez nem gyakran esik meg.

Szóval azóta sokkal nyugodtabban megyek autópályán, nem hiányzik a "buta" funkció egyáltalán.

Előzmény: zamizsa (7261)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.29 0 0 7261

Van valakinek tapasztalata az adaptiv tempomattal? Ha van a kocsiban adaptiv tempomat akkor lehet e a régi, "buta" tempomatot használni? (Vannak olyan körülmények, amikor jo a buta tempomat es nem kell az adaptív tempomat.) 

 

koszi 

zamizsa Creative Commons License 2015.09.25 0 0 7260

Úgy látom mindenki csal. Gondolom nemcsak egy értékben, hanem többen is.

Illetve az amerikai értékek fölött vannak és nem az EU értékek fölött.

 

Az a kérdés, hogy a piac miképpen fog reagál rá. A dízel mégiscsak kevesebbet eszik és ne mindenki "annyira" környezettudatos. És egy pár évvel későbbi kocsimeg egyébként is agyságrndekkel többet pöfög a levegőbe.

 

Előzmény: Lewes1973 (7259)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.09.25 0 0 7259

E szerint: http://www.origo.hu/gazdasag/20150924-skoda-dizelbotrany-csalas-vw.html igen. Elvileg az Euro6-os motorokat ez már nem érinti, szóval a Superb3 rendben van.

Arról mondjuk ne beszéljünk, hogy a norma szerinti adatok mennyire térnek el a valóságtól. Az átlagfogyasztásom stabilan 6 liter, míg a gyárilag megadott a 150LE-s 2.0TDI-hez 4,7. Ezzel együtt gondolom a károsanyag-kibocsátás is legalább hasonló nagyságrendben több, ha nem jobban...

Előzmény: zamizsa (7258)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.24 0 0 7258

A superbekbe is tették a vw-botrányos motorokat?

Johnny09 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 7257

Sziasztok!

 

Modellváltás miatt (lejárt a lízing és jön a 3-as Superb) megmaradt és eladósorba került a limuzin hátsó oldalablakaira való méretpontos gyári sötétítő, tökéletes állapotban. Cikkszám: DCK 819 001 .

Ár, részletek emailben.

 

 

TomiZK88 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 7256

Sziasztok!

 

Nem , abban 30.000 - ként szoktam cseréltetni az olajat.

 

Az autóra minden szempontból odafigyelek, és a megtett km 70% -t is autópályán tette meg.

 

Ezért is bosszant a jelenség.

zamizsa Creative Commons License 2015.09.23 0 0 7255

Váltóban is cserltél olajat 60ezernél?

 

 

Előzmény: TomiZK88 (7254)
TomiZK88 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 7254

Sziasztok!

 

A segítségetek szeretném kérni.

 

Van egy 2011 -s, 2.0 Tdi( CFFB ) dsg Superb II m.

 

Az autóban 103.000 km van ( 0 km -s kora óta az enyém ), 3.000 km ezelőtt teljesen  kicseréltettem az olajat és szűrőket ( gázolaja szt. is, 10.000 ként cseréltetek olajat. ) Csak mann filtert használok, jó kutaknál tankolok, 5.000 km - n ként használok rendszer tiszító adalékot, vigyázok a kocsira, stb.

 

Többször előfordult már, de most nagyon intenzíven rángatott a kocsi hidegen, 2000 fordulat felett sem akart felváltani, csattogó hangja volt, és erőtlen. Hibakódot nem írt ki semmit.

 

Miután bemelegszik a motor, olyan az egész autó mint újkorában.

 

Szerintetek mi lehet a hiba, hogyan tudnám orvosolni.

 

Érdekes, ha pár percet járatom hidegindítás után, ezt nem produkálja.

 

Segítségetek előre is köszönöm!

Gianniz Creative Commons License 2015.09.21 0 0 7253

Ugyan már, a kis köbcentis turbós benzines még kevesebbet bír. A 2-ös tömegű meg a DPF valóban gond, de 250-300e KM-ként, és lehet cserélni.

Előzmény: zamizsa (7252)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.18 0 0 7252

Hat a mai dízelek se bírják 200e felett. Kettős tömegű lendkerek, porlasztocsucs. Én ezeket csak a mostani dízelek eseten hallom. :) 

Mondjuk én is meg vagyok elégedve a dízellel allofutessel, hamar meleg a kabin es a motor is. :)

Előzmény: Lewes1973 (7251)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 7251

A benzinest jobban szerettem, mert sokkal egyenletesebb a nyomatékleadása, nagyobb fordulatszám-tartományban használható jól.

De annyival nem rosszabb a dízel, hogy a leírt fogyasztásbeli különbséget elnézzem a benzinesnek. Valamennyire kényszerűség volt a dízel vásárlása (ez volt készleten), de innentől maradok dízeles...

(Plusz a TSI még nem egy annyira bevállt típus, hogy elhiggyem, hogy 200e km felett ugyanúgy fogja bírni, mint a dízel...

Előzmény: zamizsa (7250)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.17 0 0 7250

A dízel kevesebb jelenleg. Viszont az érzelem is dont, hogy benzines vagy dízel. Te melyiket szereted jobban, ha mar volt mindkettő?

Előzmény: Lewes1973 (7249)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.09.16 0 1 7249

Most 2.0TDI 150LE-s a Superb 3-am. Átlagfogyasztás az első 3e km-en: 6.0L

A Superb 2-vel 160LE benzin 1.8TSI: az istennek sem ment 8 liter alá, pedig már sportot űztem a spórolásból. A 9 reálisabb.

 

Számold ki, megéri-e :)

 

Üdv:

Lewes

Előzmény: zamizsa (7248)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.16 0 0 7248

Köszi szépen,. Abban igazad van en is végigikszeltem a kívánság listát :) 

igy viszont oda jutottam, mint 4 evvel ezelőtt. :) 2.0 benzin vagy 2.0 dízel ha 25ezer km-t megyek egy évben. Ebben a négy évben is tobbszor volt a gázolaj drágább mint a benzin, amit megspóroltam a fogyasztason azt kifizettem a drágább literenkénti árra. :(

Előzmény: Lewes1973 (7247)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 7247

Nekem 1.8TSI Superb-em volt, 160LE-vel. A mostani 1.8TSI már 180LE-s, nem érzem, hogy ennél többre szükség lenne itthon. (Állandó német autópályázás persze más)

Több, mint 100kg-al lett könnyebb az autó, a 180LE is jobban viszi, mint amit magyarországi autópark 95%-a tud....

A különbözetet inkább extrákra költeném, meglapően hamar megszerettem például a sávtartót, adaptív tempomatot, holttérfigyelőt, autómata reflektort etc...

Előzmény: zamizsa (7246)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.16 0 0 7246

Olvasgatom. :)

azt írjak hogy jo a motor, de csak elsőkerék meghajtású es nem nagyon tudja átenni az úttestre azt a sok erőt. A szuperb összkerekes evvel ellentétben. 

 

Valakinek van 2.0 tsi-je?

 

 

Előzmény: Varshi (7244)
lkcar Creative Commons License 2015.09.13 0 0 7245

Hello Úrak,

 

Superb II sedan autóra hol célszerú vonóhorgot felszereltetni, és milyet?

Azzal tisztában vagyok hogy műszaki vizsga lejártakor célszerű megtenni.

 

Levehető v. nem levehető? Gyári v. nem gyári?

 

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

 

Varshi Creative Commons License 2015.09.12 0 0 7244

Szerintem még senkinek.

Német fórumokat olvasgass, ott is inkább az új Leonban van ez a két motor kipróbálva.

Előzmény: zamizsa (7243)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.12 0 0 7243

Sziasztok!

Jelenleg egy S2-t 2.0 CR TDI-t használok. Az uj S3 esetén elgondolkodtam, hogy benzinest vennék. Milyen tapasztalatok vannak az 1.8 TSI, 2.0 TSI-vel. Van valakinek 280LE-s 2.0 TSI tapasztalata?

 

 

Richárd Kapitány Creative Commons License 2015.09.10 0 0 7242

Szia!

Privarban erdekelnenk az arak.

Ri-csi@freemail

Koszonom

R

Előzmény: szrol1 (7240)
zamizsa Creative Commons License 2015.09.09 0 0 7241

Sziasztok!

 

A mirrolink (vagy smartlink) csak Columbus-szal elérheő, vagy a gyári Boleroval is? Az új Superbben újabb Bolero van már?

 

Köszi

 

szrol1 Creative Commons License 2015.09.09 0 0 7240

Sziasztok! Lassan megjön az új Superb-em. Ezért eladóvá válik egy szett téli garnitúra és a gyári zárható alaptartó, gyári csomagtartótálca.

 

Téli garnitúra: Michelin Alpin A4 205/55 R16, gyári acél felni gyári dísztárcsával. Gumiba 40e km van, szerintem legalább még 30e km-t elmegy.

 

Alaptartó: http://www.tartozektrend.hu/termek/1ST071126@0-0/skoda_eredeti_zarhato_alaptarto__

 

Ha valamelyik érdekel, akkor kérlek jelezd felém! Üdv!

Lewes1973 Creative Commons License 2015.08.15 0 0 7239

Aktív tempomatnál a motor nem pörög ki váltáskor :)

 

A lámpánál a plusz háromszögnek szerintem a távolsági fényszóró autómata vezérlésénél van szerepe. A leírás szerint műanyag lapocskák csúszkálnak ki-be, és szerintem ott van nekik hely. Kéne egy rögzíthető kamera felvenni éjjel :)

Előzmény: ckerti (7238)
ckerti Creative Commons License 2015.08.14 0 0 7238

Nekem tetszik az új forma, bár már a kombi tesztjét nézegetem a neten :-)

 

A hátsó lámpa kifejezetten dögös, de az első sem kutya, bár azt az alsó háromszög toldást nem értem, úgy látom, hogy nincsen funkciója.

 

A futóműállítás jó lehet, szinte 3in1 autó ezek szerint ettől a kocsi :-)

A tempomat érdekes, hogy nem kapcsol ki. A motor azért nem pörög fel váltáskor, igaz?

Régen vezettem egy nyáron át egy Polski 125-öt, azon volt kézi gáz.

Ha ráhúztam, akkor rögzítette a gázbovdent.

Kuplungoláskor sem engedte vissza -lévén teljesen mechanikus-, én nem ismertem az autót, majd összesz..tam magam ahogy ordítani kezdett a motor, azt sem tudtam mihez kapjak, végül elvettem a gyújtást, csak utána jöttem rá, hogy mit tettem :-))

 

Azt, hogy a start-stop a lefulladt motort elindítja már tapasztaltam a CR-V-nél, kényelmes dolog, ahogy a lertak szerint az elketronikus kézifék is az.


Kellettek már ezek az extrák, hogy versenyképes modell legyen az S3, de ezek szerint nagyonis az lett.

 

Gratula, már csak nekem kell akkor spórolni, hogy vehesek egyet :-)

Előzmény: Lewes1973 (7237)
Lewes1973 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 7237

Sziasztok,

 

Túl vagyok az első 1000km-en az új Superb-el. Eddig nagyon bejött. Az utcán az átlagnál többen megnézik, másik autókból mutogatnak rá, szóval érdekes :)

A fogyasztás 6.1l-nél áll (tankolás szerint), ami vegyes használat mellett nem rossz (2.0l diesel, 150LE)

Jók a menetbiztonsági cuccok is, a rugózás beállításai is tetszenek (főleg Sport és Comfort állásban használom, az első autópályás, a 2. a "jó" magyar utakra való)

Az aktív sávtartást kikapcsoltam, a passzív sem enged leesni az útról, de az aktív annyira helyettem kormányzott, hogy az már nem is vezetés volt.

Sajnos a távolságtartó tempomat még a legkisebb távolsági beállításon is túl nagy helyet hagy, vigyázni kell, hogy ne ugorjanak be eléd. Viszont a régebbiektől eltérően sebességváltáskor nem kapcsol ki, csak aktív fékezéskor, ami sokat segít.

Az elektromos kézifék is jó, teljesen autómata üzemmódban lámpánál való leálláskor is aktiválódik, plusz teljes megálláskor is, így 1x bekapcsoltam, utána nem kell vele foglalkozni.

Nem tudom, Start-Stop esetén más autóknál is így van-e, de ha lefulladok (néha még előfordul), a motor autómatikusan újraindul, szinte észre sem venni.

 

(A képek minősége nem a legjobb, sry)

 

Üdv:

Lewes

juha Creative Commons License 2015.08.08 0 0 7236

Superskoda.com on 8-9e bol meg an a gyari;) az a tutti;)

lkcar Creative Commons License 2015.08.08 0 0 7235

Hello

 

A gyári az tuti, nekem is soká bírta, de 19eft. 

A Championt nem próbáltam még.

Azóta hol ilyen hol olyan van rajta.

Most a Bosch.

 

 

Előzmény: skt15 (7234)
skt15 Creative Commons License 2015.08.08 0 0 7234

A mai gyáriak nekem nagyon jók szoktak lenni.

Esetleg még a Champion amiről pozitív a tapasztalatom.

Előzmény: lkcar (7232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!