Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Kis segítséget kérnék tőletek. Szeretnék venni magamnak egy viszonylag kicsi, alacsony fogyasztású, egyszerűen karbantartható kis terepjárót. Samurai-t nézegetem, találtam is elfogadható áron csak injektoros. Félek tőle mivel az igazság az hogy nem értek az injektorokhoz, ezért kérdezném hogyha valakinek van tapasztalata e-téren (injektoros samu) akkor kérem ossza meg velem!
Váltó,hidak,terepváltó stb ezek ellenőrzését ismerem. Csak a befecskendezős motor az ami megfogott.
Jaj , jaj , vagy benéztem a videót vagy nem 1 ről beszélünk . Sajna nem találom a linket .
Portál híd meg a nagy kerék az alap a többi , jövőtélre kiforja magát . Nem akarok benzinest ( itt a bács trophyban van bmw motoros csővázas unimogos gép eladó ) , de kiállok a dízel mellett ( még most ) .
A lengyelnek BMW 4,4 V8 kéziváltós .. 500 Nm. lehet az 1.9 TDI kevés lesz. kevés a köbcenti főleg ha 40" boggert szeretnél . Erről nem beszél senki, de a portál miatt nehezebben is gurul a kocsi."fogja az áttétel" olyan mintha 1 picit be lenne húzva a kézifék ..... érdekes jelenség !! 60 km/ h-tól kezded érezni .Szerintem minimum 2.9 Sprinter. de inkább OM 606 kellene bele. 250 ló alatt felejtős....
Üdv emberek! Nem kapcsolódik szorosan a témához de olyan kérdésem lenne ,hogy van 1 hosszú samurai-om ,lakatolás után telibe kéne fényezni az egészet. Mennyiben állna meg véleményetek szerint? Érdemes-e otthon fújni? És milyen festékkel? Nem kiállításra fogom hordani csak ne rohadjon meg lehessen gőzborotvával meg sterimóval mosni.
Az nem rossz ár , 5-öt mondtak lengyelben vagy az észteknél .
Kereslek majd pünkösd után , addig kitalálom melyik áttátel lenne jó a projektemhez . ( vw tdi , csöváz , min 40-es bogger , minimal összkép és súly ) Lengyel gyerek you tube videóján, amivel a ladogán indult az az álmom ( amit meg is csinálok , csináltatok ) . ....... Addig marad a T-vitara meg utána is , persze !!!!!
Akkor talán nem is kell összekutyulnom a fékrendszert mert most az első kerekekhez egy-egy vezeték meg külön a hátsó meg egy vezetékkel megy hátra, még ha a hátsó nyergeknél raknék bele egy elágazást akkor is mindkettőt fogná... Gondolat szerint. Ha külön fékkörön lenne a két hátsó nyereg akkor működhetne, de tényleg, egy plussz nyereg lenne a legbiztosabb...
Üdv! Tárcsaféket szerelek hátra a vitarámra, sarokfék is bent van a tervben. Eddig úgy gondoltam hogy majd kell felraknom plussz egy nyerget ehhez. De most elbizonytalanodtam, létezhet hogy 1 nyerget két munkahenger is működtethet?
Strapabírósága attól függ ,hogy mennyire vannak megkopva a hidak , mi lóg benne stb... Amiket én hordok Németből azok úgy vannak kiválogatva . "a kopott ott marad".! 4 kilóért tudom adni első hátsót,kardánokkal . A levegős zárhoz visszatérve pofon 1 szerűen fel lehet rakni rá 1 levegős ki munkahengert!
Igen igen arra gondoltam.:) és mennyire strapabírôak ezek a difik/hidak? A levegôsnél nincs jobb! :) és milyen árba mennek ? Boldog karácsonyt minden sporttársnak! !
Alvázad a sártól csöpög,sirató falon simex pörög!Csörlő,kötél sosem szakad,Karácsonykor Off Roados otthon marad!De eljön majd a szombat este,erre várunk minden percben!Boldog Karácsonyt Off Roadosok