Rég jártam erre, megosztom azóta felgyűlt tapasztalataimat.
Voltam szervízben. Senki ne ijedjen meg, ha a kocsi elejéből zörgés jön, nincs komoly baj, csak a kerékdob belső műanyag borítása lazul fel, sima 10 perces javítás, és állítólag szériaprobléma.
Megszerelték a kinyíló kesztyűtartómat is harmadszorra, remélem többet már nem fog kinyílni emberi beavatkozás nélkül :)
Nekem a 8V fogyasztása téli gumikkal 6,4 ( 20 km sík út, majd 2-3 km város ) de nem szeretek lassan közlekedni, 120 az utazósebesség nálam, és a piros lámpákra is allergiás vagyok, gyorsan lehagyom őket ;-)
Ebben igazad van: ", de nem tudod, hogy mennyi a kormányod, hiszen 150ezer volt a bőrkormány, a bőr váltógomb a 15" felni gumikkal és a spoilerek."
De azért az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy ha ezeket a felniket utólag akarod megvenni akkor 250000 forintba kerülnek. És mint ahogy mondtam a gyárilag 60 ezer forintos CD tár is 195 ezer utólag. És mivel itt is utólagos beépítésről beszélünk ezért csak ezek a nemnormális árak jöhetnek szóba. Szóval én nem lepődnék meg a 300 ezer forintos kormány áron munkadíjjal..
A Bravo topicban, olyan 100 hozzászólással korábban értekeztünk az új modellekről, képek is be lettek szúrva, ott érdemes keresgélni. Van egy hátsó háromajtós felvétel, ami igen valószínű megoldásnak látszik.
azért a Punto I. és II. közötti különbségek itt is megmutatkoznak (gömbölyű - szögletes), azaz a Bravo utód csak a tendenciát követi. És szerintem egész pofás, a Brava viszont nem tetszik.
Nincs egy hátsó képetek a Bravoról? Mert nehéz lenne megismételni a jelenlegi Bravo csodaszép farát, asszem ebben mindenki egyetért...
Ez Brava/Bravo utód kissé csalódás. Én inkább a Mazda új arcához hasonlítanám, de ez sovány. A Bravo szerintem az egyik legmarkánsab arculattal rendelkező autó a kategóriájában. Ehhez képest ez visszalépés (legalábbis arculatilag)
Hiányzik az autóm, lenyúlta az asszony :)
Igazad van, én a távirányítóval vezérelt központi zárra gondoltam, és az viszont télleg nincs a Sportingban.
Mongoose
Jó, hogy te ezekből az árakból indulsz ki, de nem tudod, hogy mennyi a kormányod, hiszen 150ezer volt a bőrkormány, a bőr váltógomb a 15" felni gumikkal és a spoilerek.
Természetesen a Sportingnak gyárilag van kp zárja, meg ABS-e is meg ilyenek /EZ NEM NÉMET AUTÓ!!!/ viszont a tűkrei nem fényezettek.
A külön klima 300K HUF.
Szerintem a klimát városi forgalomban csak jelentős gyorsatásoknál lehet észrevenni ugyanis a 6 sebességes váltó miatt 1-2 ben a motor hamarabb pörög fel..
Az első ajtókba 16-os hangszórók építhetők
Hekem az autómon (Sporting + sport kitt) gyárilag 15"os kerekek vannak 185/55 gumikkal. Egyébként mindenkinek aki sportingot vesz nagyon erőssen ajánlom, hogy a sport kittet rendelje meg mert a 150K-t már a gumik megérik amit az autóra tesznek. (Michelin Pilot Sport)
Greg!
Királyok a képek!!!! Nekem nagyon bejön az autó!
Pompi.
Igazából nem tudom, hogy mennyi a sportkormány de én abból indulok ki, hogy a CD tár gyárilag rendelve 60 ezer utólag beépítve pedíg 195 ezer. Az oldal csík gyárilag 11K utólag 35 ezer...
Namost egy kormánynál már a légzsák bekötése nem kevés idő...
Pompi3!
"A Sportingnak nincs gyári központizárja" ez nem igaz ám...de a többivel egyetértek (automatikus vezetőablak HLX)
"Király télleg a kormányod, de egy Audi S6 kormány kerül légzsákkal együtt 200e Ft alatt van szóval imho kicsit sokat gondolsz róla... "
Sajnos pontos árat nem tudok mondani, de szerintem nem trafált nagyon mellé Mongoose, mert a cimbimnek most fizetett a biztosító 480e Ft-ot a Civic kormány+légzsákjáért.
16V ezt a kis komfortot én is hiányolom a Sportingból (aut. ablak), sőt én rendeltem bele utasoldali légzsákot is. Nem is értem miért nem fért bele az árba, ill. miért nem adják annyival drágábban + 1 légzsákkal amikor ez az alap fölött már mindegyikben széria... :(((
Ezért vártam rá 8,5 piszok nehéz autó nélküli hetet. :(((
Tudom, hogy le kéne mennie a vezetőoldali ablaknak, ha hosszabban nyomom a gombot, de nekem nem megy, és arra voltam kiváncsi, hogy annak akinek Sportingja van lemegy-e, mert a HLX-be lehet hogy mást raknak.
Nekem nagyon nem tetszik az új Bravó utód, pedig gondoltam, hogy ha jól fog kinézni akkor az lesz a következő áldozat, de valószínű a következő az Alfa 147-lesz, na az autó, de az is lehet hogy a Puntómat soha nem fogom megunni.
Király télleg a kormányod, de egy Audi S6 kormány kerül légzsákkal együtt 200e Ft alatt van szóval imho kicsit sokat gondolsz róla...
amc
Kiváncsi lennék a sötét kárpitjaidra, nekem az ezüstszínű karosszériához _nem lehetett_ ilyet rendelni máig sem értem, hogy miért...
mellesleg egy nagy kaki ez a ebbe a típusba ezt lehet ezt nem típusú rendelés... szivesen vettem volna 15"os kerekeket és bőrkormányt de nem hogy drágán, de sehogy se lehetett... és ezután ez a kárpitos téma volt hab a tortán....
yOLORO
A Sportingnak nincs gyári központizárja, nem fényezettek a tükrei és nincs utasoldali légzsák.
A gumikról; nekem 185-ös gumim van, de 195-ös is simán rámegy söt!
A klíma a sportingba 285ezer. Azt, hogy mennyire fogja le a kocsit még nem tudom, mert december óta van meg a kocsim és még nemnagyon volt alkalmam kipróbálni :)
Az első ajtókba 16-os hangszóró belefér úgy tudom, viszont hátulra csak 10-es.
16V és a többi ablaktekerő
Az autómatikus vetetőoldali ablak csak a HLX-ben van (meg talán a HGT-ben)
Talán érdekel valakit innen a Bravo/Brava utód Stilo:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Úristen, Puntosok vigyázzatok! Amc körbe-körbe jár az M1-esen!!!!! amc, a szervókormányoddal nem az M1-esen kéne bebizonyítanod, hogy fordulékony az autód :))))))))
Azért ez nem megy ilyen könnyen, hogy fütyülünk egyet, aztán megalakul a klub. El kell dönteni, hogy milyen formában működjünk, klubszerű formációként, nem jogi személyként, hanem pár ember baráti köreként; avagy jogi személyként, és akkor a különféle cégektől kedvezményeket tudunk kapni és adni, és komolyabban is felléphetünk...
Csináltam már egypár egyesületet, szóval tudom, hogy miről van szó...
Mongoose!
Gondoltam én, hogy nem két fillér, de nagyon fasza a kormányod...
16V!
Artifactnak igazavan, ha hoszabban nyomod meg a gombot, akkor végigviszi az üveget a motor, de csak a vezetőoldalon. Praktikus így, hiszen a vezető az, aki nem tud figyelni ilyenkor arra, hogy nyomogasson... Vezetni kell - egy Puntót vezetni kell, külön élmény. Ma mentem egy kört az M1-en, eszméletlen jól megy!
yOLORO!
A kondi kb. 15-20%-ot vesz le, és több a fogyasztás is. Ezt mondták nekem a szalonban, próbálni csa rövid időre próbáltam, és akkor észrevehetően lomhább lett a kocsi, de így is leelőztem egypár németet! :-)
15"-ös kerekek mehetnek a Puntó alá, a szélességet nem tudom, de asszem max 185 (talán 195, de nem hiszem). Holnap megnézem a Puntó szervízkönyvét, abban le van írva.
A CITY gombot speciel parkoláskor és a parkolóházban használom... Nagyon klassz és tök jópofi, amikor gyors tekeréskor hallod a motor zümmögését, tisztára mint a Star Trek.
Bocsi a sok kérdésemért, de sajnos nincs idöm kimenni a Fiat kereskedésbe, hogy az eladónak tegyem fel ezeket a kérdéseket.
Utána járt már vki, hogy mekkora kerekek férnek be Punto alá???
A sportingnak van utasoldali légzsákja?
Azt hiszem egyenlöre ennyi.
De sajnos leghamarabb csak szombaton tudok kimeni a kereskedésbe.
Artifact
Bocs csak én nagyon félreértettem.
A Fiat-VW összehasonlításnál én ugy értettem, hogy 2.7mill vetted!
Puntosok!
A sportingnak van gyári központi zárja???
A tükrei fényezettek???
Nem tudjátok, hogy menyibe kerül külön a légkondi a sportingba? Nagyon lefogja a bekapcsolt légkondi a motort???
Az elsö ajtókba mekora hangszoró építhetö be maximum? 16-os belefér???
Nem tudom miért érdekes ez, de listaáron tavaly júliusban 3998 ezer Ft volt.
Vételár: 3542 ezer Ft.
Nincs benne műholdas navi, tetőablak és oldallégzsák.
16V!
Ha fél-egy másodpercig nyomod a veztőoldali abalk gombját, akkor magától megy ütközésig.
Nálam az elektromos ablak nem megy le-fel egy gombnyomásra, másnál igen?
Nekem azt mondták, hogy le kéne hogy menjen, csak kell hozzá nyomogatni vmit, vagy többször fel-le húzni az ablakot egyszerre.
Sportingom van, a HLX-nél lehet, hogy müxik.
Várom a válaszokat!
city szervo: ha jól tudom, 70-nél kapcsol át teljesen normál üzemmódra.
trip comp: azért annyira nem pontos, úgy saccra +-1l fogyasztást bele lehet kalkulálni a mutatott értékbe.
fogyasztás: az elmúlt 25e km alatt (9 hónap) 6.4l/100km lett az átlag.
Eleinte én sem szerettem a City-t használni (nyáron), csak amolyan majomfogónak találtam, ugyanis City nélkül is könnyű tekerni a kormányt és ráadásul a sportfutóműhöz egy kicsit paradox.
De amióta tél van és általában kabátban (öregurasabban stílusban) vezetek sokkal komfortosabbnak tartom city-vel a kormányzást, már-már annyira megszoktam, hogy ha véletlenül kikapcsolom furcsállom miért "akad" a kormány.
Bugi Bácsi!
Kérdésedre a válaszom, automatikusan "felpuhul" ötven alatt, nem kell hozzá nyomogatni a gombot, majd gyorsítasz és megint felkeményedik.
Nekem ez a gyári kormányom. Ez egy MOMO kormány annyit tudok de hogy mennyibe kerül azt meg sem merném a helyedbe kérdezni, mert egy gyári sportkormányért, légzsákkal tuti, hogy legalább 3-400 ezret elkérnek utólag. Ha egyáltalán beszerelhető ez a HLX-be...
Bugi bacsi!
Én soha nem kapcsolom be a CITY-t csak akkor ha parkolok vagy megfordulok. Olyankor mindíg van 1 másodpercem megnyomni a gombot. Amúgy jobban szeretem ha közvetlenebb visszajelzéseket ad az autó az útról..
Akár hagyhatod bekapcsolva állandóan is, mivel mindkét fokozat sebességfüggö, kb. 50-töl már azonos a rásegítés és folyamatosan keményedik a kormány! :)))