Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vjozso Creative Commons License 2000.12.14 0 0 279
Egyetértek! Én 190 vagyok, de bárki beülhet mögém. A csomagtartóba pedig az első úton lazán elfért egy etetőszék -persze összecsukva- meg négy nagy sporttáska.
Előzmény: dire_wolf (278)
dire_wolf Creative Commons License 2000.12.13 0 0 278
Ja igen, és az origón a tesztben azt írja a nagyeszű, hogy kevés a hely hátul. Na ez elég nevetséges ( persze nem 600-as Merci ) , mert a 175-ös magasságommal nem tudom annyira hátratolni a vezetőülést, hogy hasonló magasságú ember ne érezze kényelmesen magát mögöttem. Szerintem a praktikus rakodóhely után a helykínálata a legdöbbenetesebb a Punto 2-nek
dire_wolf Creative Commons License 2000.12.13 0 0 277
Hali!

Engem nem idegesít az elekromos szervo zizegése, elég kúúl hang :) Viszont szerintetek a 8V motortól nem sok a 6,4-es átlagfogyi? 3300-nál tart a kocsi július vége óta. A hátsó nyikorgást nekem is megcsinálták gariban. A bal első zörgésre rá nem jöttem volna, úgyhogy kösz a tippeket.

Novice Creative Commons License 2000.12.13 0 0 276
Bocs hogy késve írok: a könyöklőt a Váci úti SPQR-ben mondták. 20-30 ezer ft. Én most nem tudok beruházni de ha valaki beszereli kiváncsi lennék rá, szeretném megnézni.
A hátuljánál a féken és a kéziféken állítottak, és megszünt a nyikorgás. Cserébe nem fog annyira a kézifék.
Üdv
Wickking Creative Commons License 2000.12.13 0 0 275
Kösz testa a tipped a műszerfallal kapcsolatban, de nem az volt a hiba, hanem a légszűrőbe belemenő cső nem volt rendesen rögzítve. De elég sok típusnál előfordul. Gyárilag nem rögzítik rendesen.
A haverom most vett egy HGT-t. Az agyam majd elszált amikor kicsit odaléptem neki. Nem semmi a cucc.
Előzmény: testa (219)
ittenidrszp Creative Commons License 2000.12.13 0 0 274
Hali!
Pompi3!
Nekem sorjás volt azt pengével lekaptam, majd szilikon spray.
A fék törvényszerűen kattan.
Cső drszp
yOLORO Creative Commons License 2000.12.13 0 0 273
Sziasztok

Ugylátszik azért még nálatok is megvannak az apróbb Fiatos gyermekbetegségek!

yOLORO Creative Commons License 2000.12.13 0 0 272
Sziasztok
testa Creative Commons License 2000.12.13 0 0 271
Sporting!

Nekem CD-s rádióm van, igaz gyári 6 hangfalas előkészítéssel de utólag itthon rakták bele a kereskedésben a gyári szettet, mert a Sportingot nem lehet csak fejegységgel együtt high szettben (6+1 hangszóróval) vagy sehogy rendelni, és ezt előre nem tudták így korrigáltak előkészítés (40e) + 8e utólag beszerelés. :(
Ennek ellenére sípol. Viszont azt észrevettem, hogy riasztó, ajtó ki, beülök, még a kulcsot meg sem mutattam neki, már hallom. Akkor jó, ha elnyomom ezt a hifi-vel, pedig olyan szép halk az az autó. :((((

Pompi3!

Szerintem ne erőltesd, mert annak mennie kell szépen finoman minden irányba (sajátom működésének tapasztalatára támaszkodva mondom.) (Huhh de kerek lett)

Hidegben indulás után okosan, nem pörgetve nem szokott akadozni a második fokozatba kapcsolás még vkinél?

Üdv Mindenkinek!
Testa

pompi3 Creative Commons License 2000.12.13 0 0 270
Van még egy problémám ami nemtom, hogy zavarjon-e vagy, hogy másnál jelentkezik-e ez:
Hidegen (pl reggel amikor beülök a kocsiba) nem tudom, a fűtés helyének beállítóját (nemtom, hogy a gépkönyv minek nevezi, tudjátok az ahol beállítom, hogy hova menjen a lég a lábamra, ablakra stb.) a két szélső értékre állítani, tehát teljesen az ablakra, vagy felülre. Ha egy kicsit bemelegszik akkor megy, addig viszont nem akar oda menni, eröltetni nem nagyon akarom.
Ilyet tapasztal még valaki?
Meg még1, amit már olvastam valahol de nem emléxem pontosan. Tolatás közben rálépek a fékre akkor kattanást hallok. Erről valakinek valami?
A zizegés engem sem zavar, csak kiváncsi voltam, hogy másnál is van-e ilyen.
Drszp-től még mindig érdekelne, hogy mitől nem nyikorog már a biztosítékfedele :)

üdv
Pompi

vjozso Creative Commons License 2000.12.13 0 0 269
Mármint a problémát.(nem a bilincset...)
vjozso Creative Commons License 2000.12.13 0 0 268
Sziasztok!
Meggyógyult a jobboldali zörgésem! A levegőszürő szivócsövét nagyon lazán tartotta a bilincse. A szaki rögtön odanyúlt és két perc alatt megoldotta..

vjozso

sporting Creative Commons License 2000.12.13 0 0 267
testa!
Tudom, hogy mi a sipolas. Nem veletlenul High radiod van het hangfallal? Mert nekem az van es rohadtul sipol, de eddig azt hittem hogy csak az enyem, de ezekszerint nem. Probald meg kikapcsolni a radiot, es kivancsivagyok, hogy meg akkor is hallod-e a sipolast?
Attiska Creative Commons License 2000.12.13 0 0 266
testa!

>A másik: Lehet, hogy túl érzékeny a fülem, de - >üzemmeleg motornál, hideg motornál még nem - a >váltó üresben felengedett kuplunggal morog. Ez a >hang amikor kinyomom a kuplungot megszűnik. :(((

Ez a Fiat váltók sajátossága, nem kell vele törődni. Picikét nagyobbak a hézagok a váltóban, mint a többi autónál, ezért van.

Előzmény: testa (265)
testa Creative Commons License 2000.12.13 0 0 265
Sziasztok!

A zizegést én is tapasztaltam, számomra nem annyira bántó, viszont ami engem sokkal inkább idegesít, iszonyatosan magas frekvencián sípol vmi szintén a kormány bal oldala felől, főleg alapjárat környékén tapasztalom. Halk a jelenség, de még pont az az eset, ami hosszútávon roppant idegesítő tud lenni.
Vkinél szintén van ilyen?

A másik: Lehet, hogy túl érzékeny a fülem, de - üzemmeleg motornál, hideg motornál még nem - a váltó üresben felengedett kuplunggal morog. Ez a hang amikor kinyomom a kuplungot megszűnik. :(((

A kuplung kinyomásakor nyikorgott egy időben az enyém is, de a szervizben vmi csodaspray-vel befújták, azóta o.k. (Előtte próbáltam szilikonnal én is - sufnituning - de az csak átmeneti eredményt hozott.)

Üdv mindenkinek,
Testa

sporting Creative Commons License 2000.12.13 0 0 264
Pompi3: a kormanyszervo zizegese teljesen normalis, sot nekem tetszik is, jopofa.
Koszi a biztositekfedel zorgesevel kapcs., megjegyzeseket, majd megnezem, de ha tudjatok mit lehet vele csinalni irjatok meg.
Nekem a fek neha nyikorog foleg tolataskor de eloremenetben is neha, nem hiszem hogy elviszem emiatt, mert nem mindig csinalja es majd bekopik ugyis.
Nalam minden OK, meg semmi mas hibat nem tapasztaltam.
vjozso Creative Commons License 2000.12.12 0 0 263
Sziasztok!
A változatosság kedvéért én jobbról hallok zörgést a műszerfalból - vagy lehet hogy a motorházból? Csak akkor hallatszik, ha alacsonyabb fordulatszámról gyorsitok. Szerdán viszem a gépet a szervizbe, kiváncsi vagyok, mi lehet az.
Zizegés ügyben: ha leveszed a biztositékfedelet, akkor látszik a szervomotor, az zizeg. Hogy miért, azt nem tudom, de biztos kell neki...

Üdv: vjozso

pompi3 Creative Commons License 2000.12.12 0 0 262
drszp!

"Nekem is biztosító-tábla takaró nyekergett"

Ezekszerint már nem nyekereg... mit csináltál vele? :)
bye
pompi

ittenidrszp Creative Commons License 2000.12.12 0 0 261
Hali!
Nekem is biztosító-tábla takaró nyekergett. Ha nagyon figyelek nálam is lehet hallani a szervó zizergését. Hátsó futómű nálam is nyikorgott, de megszűntették. Viszont kuplung pl. parkoláskori csúsztatáskor felsírt. ráállítottak, most nem sír, csak néha a kuplung felengedése után ugrik egyet. Illetve ha nem találom el a fordulatot akkor rángat is, tehát viszem vissza.
Cső drszp
pompi3 Creative Commons License 2000.12.12 0 0 260
Hali!

Kb 2 hete vagyok PuntoII tulaj. A nyekergést a műszerfal bal odala felől nálam a biztosítéktábla fedele okozza. Ha leszedem no nyekergés. Próbáltam már mindenféle helyen szivacsozni, de eddig még nem sikerült megszüntetni. De most már, hogy ti is tudjátok próbálkozzatok csak hátha lesz valami megoldás. Más. Lehet, hogy csak rááll a fülem, de nemtom hogy másnál is lehet-e ezt hallani. A kormány szervó elektromos zizegéséről beszélek. Amikor parkolok (tehát lassú menet, minimális motorhang) akkor hallom. Érdekelne, hogy ezt más is hallja-e. Ez a hang is a biztosíték fedél alól jö. Ha azt leszeditek akkor nagyon lehet hallani. Lehet, hogy én is csak azért hallom néha mert tudom, hogy mit kell hallanom :) Szóval egyáltalnán nem hangos, vagy idegesítő csak kérdezem...
A könyöklő engem is érdekelne.
Ha lehet irjatok valami bővebb infót. Akár ide akár magánba. Köszi.
üdv

pompi

sporting Creative Commons License 2000.12.12 0 0 259
Hello!

3 Honapos a Punto II Sportingom, es az elso perctol kezdve valami zogro hangot hallok a bal oldalon a muszerfal alol, es nemtudok rajonni, hogy miaz. Ez a zorges ugyanitt masoknal is jelentkezett mar, ha valaki megtalalta, hogy mi zorog akkor jo lenne ha itt leirna.
Egyebkent az autoval nagyon megvagyok elegedve, szerintem jelenleg ebben a kategoriaban a legjobb vetel, semmi gondom nemvolt meg vele.

testa Creative Commons License 2000.12.11 0 0 258
Sziasztok!
Szia Novice!

És mit is csináltak pontosan azzal a nyikorgással, hogy megszűnt?
A könyöklő beszerzésének helyét mail-ben elkértem tőled - nehogy reklámnak hasson - de szerintem rajtam kívül még egy páran kíváncsiak lennének erre az infora.

Köszi,
Üdv,
Testa

Előzmény: Novice (257)
Novice Creative Commons License 2000.12.08 0 0 257
Tudok Punto II-be könyöklőt. Két fajta, szövet és műbőr boritású.
A nyikorgás a hátsó futómű felöl javítható, Garanciába (nekem sikerült).

Attiska Creative Commons License 2000.12.01 0 0 256
Első István!

>Az egyik haver most akar egy Fabiat venni kopaszon 2.9-ért ki érti???

Hát akkor nagyon nagy barom. A gagyi Skodáért 2.9 milla? Nevetséges...

Előzmény: Első István (255)
Első István Creative Commons License 2000.12.01 0 0 255
Sziasztok!

Mindig német autom volt (akommunista időszak után)most Vectrám van. (előtte is volt német: pl. wartburg)

Feleségem akart egy Puntot mert az tetszik neki.
(a nő hogy választ autót?) Körülnéztem a piacon, mert sehogy sem fült a fogam egy fiathoz.

Az árcédula döntött, meg az, hogy jó teszteket olvastam a kisautóról. (meg az asszony)

Szóval egy PII-t vettem 1.2 16V ELX.

Mondjátok meg, hol kaptok egy új majd' fullos kisautót jó motorral 2.472 eFt-ért???
Mert ez ennyibe került kedvezmények, alkudozás után.
(206, corsa 3,2 alatt nem volt megszerezhető evvel a felszereltséggel)

10000 km után még semmi bajom nem volt, teljesen elégedett vagyok vele, most az asszony jár az automata Vectrával és én Puntózom.

Ami egy kicsit rossz (el vagyok kényeztetve pl. a digit klimával a Vectrában) a szellőzés, fütés. A bal oldalam fázik egy kicsit ebben a hidegben, nem tudom úgy irányitani a fütést, hogy oda elég meleg kerüljön, az oldalső lamellán kevés levegő jö. Középen dől a meleg, csak oldalt nem :-)))

Egy kicsit elnagyolt itt-ott az összeszerelés és illesztés, néha nyekereg valami rugó amikor beülök (ezért a pénzért nyekereghet), de megy mint a golyó, eddig 180-nál többet nem nyomtam neki, de tudna, mert még nem pörög 5ezer fölött sokkal. Elég jó a nyomatéka, virgonc autó. Nyomom, így 7,2 az átlag 10 ekm-re.
Olajfogyasztást még nem néztem.

Téli gumit is vennék neki, van valakinek ötlete?
Esteleg eladó lemezfelnije?

Most már lehet nagy betüvel írni: Fiat.

Ja a rükverc fékkattanás:
Ez azért van mert a betét egy kicsit lazábban van rögzítve és hátra fékezésnél átcsuszik a másik oldalra. Ez nem hiba, sok autó csinálja, volt egyszer egy pözsó405-ösöm egy kis ideig, az is csinálta, akkor mondták a szervizben nem érdekes.
Az én Puntóm is kattan egy kicsit. (a Vectra nem)

Az egyik haver most akar egy Fabiat venni kopaszon 2.9-ért ki érti???

Előzmény: testa (254)
testa Creative Commons License 2000.11.28 0 0 254
Sziasztok!

Egy kis használt Punto II ELX 16V teszt:

http://auto.origo.hu/cgi-bin/sys/cikk.cgi?rovat=am-hasznalt&cikk=rovatok/am-hasznalt/20001117-punto.txt

Cső

gaboca-1 Creative Commons License 2000.11.28 0 0 253
A punto II-val, vel eddig még csak a megjelenését követő rövid teszt elejéig találkoztam, sajnos az a példány elvette tőle a kedvem - korábban 3 hónapig használta valaki, megnyerte -.
Ugyanis a cipőm orra a kuplungról visszafele jövet mindig beakadt a műszerfal aljába és ötödik fokozat helyén nem volt senni csak egy kicsit tőle balra ment be az ötödikbe. Ebből persze semmilyen általánosítást nem lehet levonni, nyílván a kokrábbi tesztek nyúzásának eredménye volt annál a példánynál. Ettől még lehet szeretni.
Úgy látszik sok autótipus első szériája szenved ilyen gyermekbetegségektől, egy kicsit várni kell.
Nogo Creative Commons License 2000.11.28 0 0 252
Kösz a választ! A döntés apámé (meg a pénztárcájáé) lesz, nem az enyém (sajnos). Előbb el kell adni a Punto Van-t, majd keresgélni, és ráfizetni. Egy telepen már majdnem sikerrel jártunk, volt régi és új Punto is, majd rábukkantunk egy Bravora, ami megbabonázott. De a kereskedő, aki korábban 1m + áfát igért a Puntoért, akkor már szabadkozott, hogy ő igazából bruttó 1-re gondolt. Menjen a francba! Egy 98 decemberi, szervízkönyves, 58e km-es, hibátlan autóért. Eladjuk, aztán majd meglátjuk. Benne van a pakliban az új, a régi, esetleg a vadonatúj Punto, de igazából az a Bravo 1.2 SX ugyanannyiba került...
Előzmény: testa (250)
testa Creative Commons License 2000.11.27 0 0 251
Bocs a rettenet sok szóismétlésért (pl.: egyébként)
testa Creative Commons License 2000.11.27 0 0 250
Szia Nogo!

Én egy fél évvel ezelőtt ugyanebben a cipőben jártam, sokáig hezitáltam, melyik lenne a jobb, az újnál döntöttem, nem bántam meg. A döntést mindenképpen neked kell meghoznod, de a tapasztalataimat megosztom veled, hátha segít.
Előre közlöm, nem áll szándékomban egyetlen Punto I tulajdonost sem lehúzni, ugyanis az a kisautó igazán jó (fél évig volt egy nálam kölcsönben), de
1. Ha nem kp.-re veszed, szinte elenyésző a kettő közti havi részlet.
2. Ezért a pénzért egy igen jó minőségű, környezetbarát, magasabb műszaki színvonalat képviselő kisautót kapsz (pl.: Polielliptikus reflektorok, SolarPlus hőszigetelő ablakok, EURO NCAP 4 csillagos törésteszt) bár ezt az utóbbit soha ne tapasztald meg, a többit (www.fiat.hu-Punto-Felszereltség) rengeteg pakolórekesszel (ami az előd szerintem legnagyobb hiányossága volt)
3. Attól függően, hogy mennyi időre tervezed a birtoklását az értékvesztése fontos a majdani eladhatóság szempontjából. Minden újabb modell megjelenése erősen avultatja az előzőt.
4. Amint említetted (99 végt tervezel) még szinte garanciálisak, egyébként is minden "gyermekbetegséget" kijavítanak a gari alatt.
5. Egyébként, ha 1.8-1.9-et egyébként is szánnál rá, miért nem ugrasz bele egy 0 km-es vadi újba, amit születése óta ismersz, és kb. 100-200-zal több?

Remélem vmenyitt tudtam segíteni,

Üdv,
Testa

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!