Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Artifact Creative Commons License 2000.08.21 0 0 180
Szevasztok!

Hogy mindenki ilyen mázlista legyen!
Senkinek sincs problémája a Puntójával?
Várom a válaszokat.

Artifact

dire_wolf Creative Commons License 2000.08.20 0 0 179
Latjato, a 8V motorral ilyen problema nincs, huz alacsony fordulaton is, viszont nem olyan eros...

A futomuhoz annyit, hogy Opel Astrahoz, Ford Escorthoz, Golf 3-hoz es Nissan Almerahoz hasonlitva csak nagyon kicsivel zajosabb, es ha hozzavesszuk, hogy 120-nal minimalis oldalszelben felig letekert ablak mellett vigan lehet beszelgetni a kocsiban, igy en nem problemazok a futomu zaja miatt.

Az elso tank benzinnel kerek 6 literre jott ki az atlag vegyes jaratban ( varos, autopalya, hegyiment ) Ez asszem mindent elmond.

OPi Creative Commons License 2000.08.19 0 0 178
Nyomatek fent sincs benne. A ceges Punton a hasznalhato fordulatszam 4000-6500 van, ott jo, de emiatt a egyesben porgetni kell mint allat. 1.2 16V - moci, kb. 12eKm van benne.
privet Creative Commons License 2000.08.18 0 0 177
cr2,
Hallhatóan hangosabb a Corsáénál. Azon először Michelin volt, aztán elkopott és Kléberre cseréltük. A Puntón Good-Year van. De szerintem a gumik között ekkora különbség nem lehet. És ezt tényleg kiemelték az újságban is.

carrera2,
Az öcsém említette, hogy szerinte elég kemény a futómű. Lehet, nekem nem tűnt fel. Vagy ha így is van, engem nem zavar.

Egyébként az, hogy a 3szöget, izzókészletet, meg eü. dobozt külön kell megvenni, elég nagy sóherség. Néhány 10e Ft-tal magasabb ár nem tűnne fel annyira, ez így viszont egy kicsit bosszantó. Vagy van valami titkos rekesz a kocsiban? :)

carrera2 Creative Commons License 2000.08.18 0 0 176
Ez teny, a punto2 futomuve iszonyu zajos. ezt tobb tulaj, es autos ujsag teszteloi is irtak, szoval nem egyedi dolog. ilyen, es kesz. mondjuk azt nem tudom, hogy miert, de mivel en naponta ketszer jarok az m3 varosi reszen, hat tudom anyazni a digokat emiatt...nekem is corsaval van osszehasonlitasi alapon ebbol a kategoriabol (mar a gomboc corsa), de az klasszisokkal halkabb...masban mondjuk nem biztos, hogy jobb...talan meg a motor tetszett abban...illetve nem is a motor, hanem az, hogy alacsony fordulatszamon is nyomatekos volt...ez 16v motor pedig igazandibol 3000tol kezd el valamit mutatni...viszont soha az eletben nem sikerult meg 7 litert fogyasztanom vele (~12e km), pedig klima, varos, autopalya 160al, minden volt.
(ja, az elmult 5 napban haromszor jartam meg az m7est oda-vissza, es majdnem hallaskarosodast szenvedtem...:(...a zaj csak az egyik dolog, ami idegesito, (legalabbis mo-n) az a kemeny futomu..minden doccenes lehet erezni...persze, jol fekszik az auto az uton tole, de konyorgom, en nem mindig versenyautot jatszok vele, neha az ember szeretne komfortosan utazni...persze lehet, hogy a gond a hazai uthalozattal van...:)

byez,
carrera2

Előzmény: cr2 (174)
BFeco Creative Commons License 2000.08.18 0 0 175
A2 (papir) 2000/7, Fabia, Punto II, Clio II tesztben a Punto _futomuve_ 6 dB-lel zajosabb (2x zajosabb! ) a tobbinel (Fabia, Clio II).

A2 (papir) 2000/9, Alfa 156 1.9 JTD Base, Opel Vectra GLX 2.0 DTH, Peugeot 406 HDI Symbole, Toyota Avensis 1.9 D4-D Linea Sol, VW Passat 1.9 PD TDi tesztben az Alfa _utasteri belso zaja_ a Passatnal 8 dB-lel zajosabb! A Passat volt a legcsendesebb.

(6 dB = 2x-es ertek)

Ezek muszeres meresek, es nem szubjektiv dolgok, mint pl szin, forma stb. :-)

Előzmény: cr2 (174)
cr2 Creative Commons License 2000.08.18 0 0 174
Hangosabb mint a Corsáé???
Nekünk is volt egy Corsánk ('96, 1.2 8V 45PS :-) de annak valami iszonyat hangos volt a futóműve.
Milyen gumik vannak az autókon?
Előzmény: privet (173)
privet Creative Commons License 2000.08.18 0 0 173
Üdv mindenkinek!
Mi kb. 1 hónapja vettünk egy HLX-et. Van egy darabig még egy 5 éves Corsa 1.4-esünk is. Jobb híján ehhez tudom hasonlítani.
A Corsa 60 lóerős. A Punto 20-szal több, de ebből alacsony fordulaton abszolút semmit nem érezni. Nagyon meg még nem húzattam ki. Gondolom ott azért csak kijön.
Ezenkívül ami nem tetszik az az, hogy a futómű nagyon hangos. Ha lépésben gurul csak az autó, akkor is zúg.
Mi sem úsztuk meg "gyerekbetegség" nélkül: a hátsó ablakfűtés egyből nyugdíjba ment. A poén kedvéért a szervízben halvány lila semmijük nincs róla, hogy miért.
Félreértés ne essék. Az autó nagyon-nagyon tetszik. Most csak azért nem írom le, hogy miben jobb a Corsánál, mert az nagyon hosszú lenne. Azért az igazsághoz tartozik, hogy a Corsa már régi modell, a mienk futott vagy 130e km-t, és sokkal gyengébben felszerelt.
A fogyasztása: egyszer egy kb. 700-km-es úton (pálya, országút, Bp-en át) végig klímával(!) 5.5l körül volt. És városban is 7l -en belül van ha nem hajtják (klímával).
Bár a márkakereskedés is olyan pöpec lenne, mint a kocsi. Viszont ez egy dilettáns banda! Most nem részletezem, talán egyszer később. (Fiat Strausz, Tatabánya)
Még a szüleim is elismerően szólnak róla, pedig ők elég bizalmatlanok az olasz dolgokkal kapcsolatban. Ez már valami...
fastcar Creative Commons License 2000.08.16 0 0 172
Szerintem nincs semmi extra a bejáratás körül. Ezek már nem nyers motorok!

Azért az elsö 1000-1500 km-en 3500 fölé ha nem muszály ne nagyon pörgesd!

Előzmény: dire_wolf (169)
fastcar Creative Commons License 2000.08.16 0 0 171
Nekem most az olaszországi 3000 km-es úton eléggé vegyes használat (órás dugó, városi bóklászás, 150-160 autópálya) mellett 18km/l-t (5,55 l/100km) írt a gép, a valóság pedig 5,82 lett.

Az én ízlésemnek alsó fordulatokban erötlen a 16V motor, ha csinál valamit, azt csak 3000 felett teszi.

Márkakereskedés téma:

A Fiat Preisz-nél mikor egyik nap hazafelé mentem az Alfával, megálltam, hogy kipróbáljak egy másik autót is a sajátunkon kívül. Már megvolt az új kocsi otthon 3-4 hónapja, de gondoltam megnézem mit kínálnak. Éppen mindketten ügyféllel voltak, de a fönök odaadta a kint álló tesztautó kulcsát, hogy kanyarodjak el arra Solymár felé, meg nézzem meg az autót, mire visszajövök Ö összeszed valami anyagot meg ajánlatokat is nekem, esetleg más típusról is. Egyszerüen voltam öltözve, polóban, farmerban, nem látta, milyen autóval jöttem, nem jártam korábban náluk soha, akkor találkoztunk elöször, de nem kért tölem semmi iratot, semmit, csak a kezembe nyomta a kulcsot, elnézést kért a másik ügyféltöl és folytatta a hitel-konstrukció bemutatását. Na ez szerintem egy nagyon korrekt eljárás volt és ha marlowe miatt is tesznek egy ilyen 1/2 perces szünetet a másik ügyféllel, akkor most egyel több elégedett Punto tulaj lenne az országban.

Én rólam talán tudott, hogy imádom az olasz autókat, leginkább is a Lamborghinit és az Alfa Romeot. A Fiatot annyira nem szerettem egy-két régi modelljét leszámítva.
Az elsö alap Punto 55S-t azért vettük meg másfél éve, mert kellett egy ilyen jól variálható kis autó, és elötte jól körülnéztem tartóstesztek, szervíztapasztalatok, helykínálat, egyebek terén. A vállakozásnak meg költségre volt szüksége, úgyhogy megvettük. 1 év alatt 20.000 km-t mentünk vele minden gond nélkül, aztán tavaly megjelent a PII. Feleségem egyböl beleszeretett. Eldöntöttük, hogy lecseréljük, de akkor már legyen minöségi elörelépés is, úgyhogy a HLX-et rendeltük meg. Január óta már 10.000 km van benne és nincsen semmilyen gond vele.

Előzmény: prb (160)
fastcar Creative Commons License 2000.08.16 0 0 170
Azért mert az USA-ban is úgy számolnak, hogy mpg, az elektronika is erre számol csak éppen kmpl-ben. De én is hülyeségnek tartom.
Előzmény: carrera2 (162)
dire_wolf Creative Commons License 2000.08.16 0 0 169
Ha olvassa még valaki ezt a fórumot, adhatna nekem tanácsokat a motor bejáratására.

Kösz

dire_wolf Creative Commons License 2000.07.31 0 0 168
Ja, igazatok van, a 16 szelepes motor jobb, de nem árulják S ( azaz alap ) felszereltséggel, és úgy fél milkóval drágább lett volna ! Most ezt nem engedhettük meg a családi kasszának. Amúgy a motor nagyon profi, bár én a 16 szelepest nem vezettem, a próbaúton is ilyennel voltam. A különbség a lóerőkön kívül, hogy ez 2500-on már leadja a max nyomatékot, a 16 szelepes meg csak 4000-en.
Kösz az elektronikai tippet, úgy is kell mennem szervízbe, mert a kesztyűtartó állandóan kinyílik egy nagyobb döccenőnél. De azt hiszem, hogy aki ezeken túl tud lépni egy nagyon profi autót kap, és nem hiszem, hogy a garanciaidő lejárta után ilyen problémák jelentkeznek majd.
Stratus Creative Commons License 2000.07.30 0 0 167
Valamelyik autósújságban olvastam, hogy ez típushiba, valószínűleg nem az esőtől van. Gariban megcsinálják.
Előzmény: dire_wolf (165)
Bau Creative Commons License 2000.07.30 0 0 166
Olasz elektronika RULEZ! :)
Egyébként milyen a 8 szelepes motor?
Nem lett volna érdemesebb 16 szelepes motorral venni? nem sokkal drágább....
Előzmény: dire_wolf (165)
dire_wolf Creative Commons License 2000.07.30 0 0 165
Sziasztok!

Olvasgattam a hozzászólásokat, érdekes vélemények hangzanak ez. Én a magam részéről mindíg is német autó párti voltam, amíg nem volt saját :-) Történt ugyanis, hogy pár hónapja kis családommal úgy döntöttünk, hogy veszünk mi is egyet, ne a szülők járgányait hajtsuk halálba :-))) Szóval hosszas rágódás után egy Punto II mellett tettük le a voksot. Akkor most leírnék itt egy nagyon pozitív példát a kereskedői magatartásra.
Pécsett a Fiat Stollhoz bementünk megnézni "testközelből" a kocsit egyik szombaton. Az eladó srác azonnal jött, az érdeklődésemre mutatott katalógust, kiegészítéseket fűzött hozzá, kérdezte, hogy csak a Punto érdekel-e stb. Szóval rendes volt. Utána is többször rámtelefonált, amíg nem döntöttünk, kedvezőbb ajánlatokat mondott amíg kialakult a végleges felszerletség. Nagyon korrektek voltak minden téren. Ja, végül is egy 5 ajtós 8 szelepes narancsmetál lett, magnóval.
Még egy kérdés a végére: tapasztalt már valaki olyant, hogy a légzsák visszajelzője nem alszik el? Nem tudom mi baja lehet, a hétvégi eső után jelentkezett, és azóta világít.

tristan Creative Commons License 2000.07.27 0 0 164
Off
Artifact!
Fejezd csak ki, vitázni jó! (arról nem is beszélve, hogy senki sem tévedhetetlen, akár még igazad is lehet) :o)
Szerintem nem teljesen ugyanarról beszélünk de ez az én hibám.
Nem az a szórakozásom, hogy a vevőket kidobom, csak "trágár vagy bunkó" lényekkel szemben alkalmaztam eddig ezt. Ott is csak végső esetben. Sajnos nem tartom a feladatomnak az emberek jellemének a megváltoztatását, ha valaki csak kötekedni jön be hozzánk azt igyekszem a lehető legrövidebb energiaráfordítással elintézni (pl. azért, hogy több idöm legyen foglalkozni azokkal akiknek ténylegesen szükségük van valamire). Szerintem nincs különbség a kenyérbolt és az autószalon között az általad felvetett szempontból: ha a kenyeres bunkó, akkor mindenki átszokik a másik pékhez, Ő meg sütheti magának a kiflijét. A fórumlakók többsége a pult másik oldalán áll, de néha érdemes beleképzelni magát az embernek a kereskedők helyzetébe is. Te a szived mélyén mérnök vagy. Nem tudom, hogy milyen, de pl. Te lefekszel az ügyfelednek, megrendelődnek? Ha beleköt abba, amihez Te jobban értesz, állít valami egetverő baromságot és lehülyéz, akkor Te ezt nyugodtan tűröd?
"Divat" kiemelni a bunkó kereskedőket, akiknek a "vevő szent és mindent tud" elvet kellene vallaniuk, de szerintem ezt nyugodtan kiterjeszthetnénk mindenkire, akinek bármi kapcsolata van üzleti partnereivel. Így is egyértelmű a "le kell feküdni" helyzet?

Egyébként:
1. a Mo.-i kereskedelmi dolgozók legtöbbjének stílusa tényleg borzalmas. Bár mit lehet várni 30-40e Ft-ért? Amíg nem kap forgalmi jutalékot addig a többség le se Sz@rja, hogy elad eggyel több autót (kenyeret, monitort,stb) vagy sem. Elmúlt már a Lenke nénik kora sajnos, legtöbb esetben kényszerpályáról van szó (pl plázacicák)
2. "Valamit" tudok az üzletkötési technikákról, vevőkezelésről meg ilyesféle mágiákról, ezért nem szándékozom pályát változtatni egyenlőre. Ja, és a biznic is megy már pár éve. (kopp-kopp)
3. Próbáltatok már barátságosan beszélni és rámosolyogni a pénztárosra (jegyeladóra,...)? Szerencsétlenek olyan hálásak szoktak lenni, ha végre valaki emberszámba (és nem kapcarongynak) veszi őket. Próbáljátok ki, megéri.
4. Azzal mélységesen egyetértek, hogy a kereskedőnek tudnia kell(ene), hogy mit ad el, mert mint ahogy már említettem az a dolga, hogy megoldja a vevők problémáit (vagyis mire van szükségük igazából).

Üdv

Előzmény: Artifact (163)
Artifact Creative Commons License 2000.07.27 0 0 163
Hát kedves tristan, azt hiszem ki kell fejeznem egyet nem értésemet.
Jómagam nem vagyok kereskedő, de az édesanyám az és bármennyire is fáj a vevőnek mindíg igaza van, kivéve ha trágár és bunkó, de a kereskedelemhez tartozik az ilyen emberekkel való bánásmód alapos ismerete is.
Tudo, ha valaki fél kiló kenyeret akar eldani, az lehet bunkó a vevővel, mert úgyis lesz másik, de ha éppen egy olyan embert kellene meggyőzni arról, hogy most vegyen, aki épp többmillió forint eladásáról hezitál, azzal nem beszélhetsz így. Ha nem így gondolod, akkor talán még nem késő. Változtass pályát.
Ez nem személyes ne sértődj meg.
Jómagam egy Fiat Punto II HGT tulajdonosa vagyok és én sem voltam teljesen megelégedve a szolgáltatással amit kaptam. Nem mondom meg hol, mert végülis amikor kinyitottam a számat akkor gördülékennyé vált minden, meg valamilyen szinten ismerem a tulajt is.
Az 'igazi' kereskedelem az USA-ban folyik. Ott a vevőt nem csak kiszolgálják, hanem mindent tudnak az adott termékről. Nem tudod őket megfogni az árut érintő szakmai kérdéssel.
Nálunk, Magyarországon alig találsz ilyen eladót. Megkérdezem: mekkora a sebességváltó áttételi aránya 5. fokozatban?
Válasz: Nem tudom. (???)

Szóval a tendencia mindenképpen ez, errefele halad a világ és aki ezt nem tudja elfogadni, az a szíve mélyén nem is kereskedő.

Én mérnök vagyok a szívem mélyén :)

Maradok tisztelettel:

Artifact

Előzmény: tristan (161)
carrera2 Creative Commons License 2000.07.27 0 0 162
Hali,

hat, ugy saccra jo...altalaban 1 l/100 km-en belul van a szorasa, nekem 17.7km/l-es "eredmenynel" volt mar 5.7l es 6.4l tenyleges fogyasztasom is....de kiindulasi alapnak nem rossz....engem csak az idegesit, hogy a banatert nem tudjak ember altal ertelmezheto egysegekben kiirni? sokaig tartott volna elvegezni egy osztast? ehh....

byez,
carrera

Előzmény: prb (160)
tristan Creative Commons License 2000.07.26 0 0 161
off
Mivel nem tartozom a Fiat szakértők/fanok közé, ezért csak Mongoose egy mondatára szeretnék reagálni:
"A kereskedelem alapvető szabálya amelett, hogy az ügyfélnek mindíg igaza van az, hogy minden le kell tudni nyelni egy ügyféltől. "
Nos, én is "a kereskedelemben dolgozom", de egy kicsit más a véleményem erről. Szerintem a kereskedők azért vannak, hogy segítsenek megoldani a vásárlók problémáit. Ebbe nem tartozik bele, hogy le kell feküdni a vevőnek, nekik mindig igazuk van,...stb. Én már dobtam ki embert az üzletünkből (nem is egyszer) és nem volt utánna lelkiismeretfurdalásom. Nekem fontosabb a saját és munkatársaim önbecsülése egy primitív, arrogáns "vevőnél".
A fentiek nem jelentik azt, hogy egyetértek movte
fenyegetőzésével. Nem hiszem, hogy ez lenne a módja az elégtétel megszerzésének. Ez maximum a ribancbizniszen belül használatos módszer.

Előzmény: Mongoose (159)
prb Creative Commons License 2000.07.26 0 0 160
Kiváncsi vagyok a tapasztalatotokra, hogy a computer által mért fogyasztás mennyire pontos.

köszönöm

Mongoose Creative Commons License 2000.06.21 0 0 159
movte!

Néhány részletre választ kaptam. De látom, hogy azért egy kis fenyegetőzés nélkül nem állhattad volna meg.

A hitelrontástól nagyon messze áll amit leírtál mert itt nem allról van szó, hogy valami valótlat állítottak a cégről hanem arrol, hogy valaki elmondott egy vele történt IGAZ esetet.
Nem tudom, hogy mond-e neked az a szó valamit, hogy inkognitóteszt?
Ennyi erővel őket is be lehetne perelni hitelrontásért.
Ezzel szemben fejek szoktak hullani az ilyen hozzáállásért.
A kereskedelem alapvető szabálya amelett, hogy az ügyfélnek mindíg igaza van az, hogy minden le kell tudni nyelni egy ügyféltől.
Én a helyedbe mélyen elnézést kértem volna a csalódottvevőtöl és megigértem volna neki, hogy amennyiben ezek után még hajlandó visszajönni úgy valamilyen kedvezménnyel megpróbáljuk orvosolni ezt a rossz benyomást.
Ehelyett te támadsz hackelsz verekszel.

Elég végigmenni a körúton autóval és a némbernél 100X csúnyább szavakat vágnak a kolléganőd helyéhez...

Ha így cselekedtél volna akkor biztos, hogy a kuncsaft önérzetét is bántotta volna ez a "szó" és lehet, hogy ő kért volna bocsánatot.

De ha valakinek 15 év után kell ezt elmagyarázni akkor az már régen rossz és menthetetlen.

Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy a Fiat Koncz Kft kivételével még semmilyen autószalonban nem találkoztam hozzáértő jó kereskedővel.

Szomrú a tapasztalat de ez az igazság...

Mongoose

Előzmény: movte (156)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.06.21 0 0 158
Hali!

Szerintem akkor mondhatjuk, hogy minden ügyfélcentrikusan működik, ha ilyen eseteket senki sem tud majd felhozni. Addig pedig annak van fejlődni- és tanulnivalója, aki el akar adni valamit.

Nekem pl. az egész életem arról szól, hogy el kell képzelnem több százezer ügyfél óhaját, és elébe kell mennem az elvárásoknak. A lőtéri kutyát nem hatja meg, hogy mennyit dolgozok ezen, vagy elrontok-e valamit. Épp ezért, amint én vagyok valahol ügyfél, nagyon közömbös tudok lenni mindenféle kifogásra vagy egyéni szociális problámára a kiszolgáló személyzetet illetően. Oldják meg! Azért fizetek én nekik, nem pedig ők nekem. Ha kevés az alkalmazott, mert jól megy a bolt, föl kell venni többet. És így tovább.
Szerintem az ügyfélnek mindig igaza van, ez az első pont. Ama második pont esetében pedig, amennyiben mégsem lenne igaza, automatikusan életbe lép az első pont. Minden modern kereskedésnek ez kellene legyen beleírva a házi szabályzatába, és eszerint kellene viselkednie, még virtuálisan is.

Előzmény: movte (156)
mezga geza Creative Commons License 2000.06.21 0 0 157
Movte,

>:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Előzmény: movte (156)
movte Creative Commons License 2000.06.20 0 0 156
Kedves mongoose!
A mai levelemben részben válasz kaphatsz néhány dologra.Plussz néhány kiegészítés:
marlowe maga írta le hogy árlistát kapott.Valószínüleg ezt megelőzte egy köszönés vagy ilyesmi...
Más.:marlowe sem igazán mutatkozott be.Rólam már többet tudtok.
Igen a némberhez mit is szóltál?????????????????
Vegyétek már észre hogy itt már régen nem a Fiatról és az MO-ról van szó!!!!!!!!!!
Igazad van nem vagyok számítógép zseni,de igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni azért hogy az olyanoknak akik -név nélkü- belegázolnak a gyengébbik nem lelki világába ne legyen létjogosultságuk a nyilvánosság előtt.
Azt hogy tanultunk a dologból számtalanszor leírtam.
Egyébként kínosan ügyeltem arra ,hogy ne az autószalon nevében nyilatkozzak.
Ez az ügy a "némberezés" után priváttá vált!
Te mit tennél az én helyemben?
Kössz a hozzászólást!szia!
Előzmény: Mongoose (146)
movte Creative Commons License 2000.06.20 0 0 155
Szia!
Köszönöm a reagálást!Sajnos rosszúl jött ki a ez az egész-legalábbis a hozzászólásból itélve- és megint elsiklott a lényeg.Valószínüleg az utolsó bekezdésemet külön lapra kellett volna írnom....az tényleg elég személyes volt.De Te mit szolnál hozzá ha valaki itt a neten lenémberezne valakit aki kedves Neked???Erre azthiszem hogy semmiféle vélt vagy valós autószalonban ért sérelem nem jogosít fel senkit.
Viszont a levelem első fele az ami a lényeget tartalmazta-javaslom fuss át rajta mégegyszer-többekközött azt is,hogy tanulunk az ilyen esetekből-mert mi is hibázhatunk,mint mindenki-de konkrétan marlowe jelen esetben nem a valóságot közölte itt mindenkivel.
ezt biztosan állíthatom,egyrészt mert a mai napon elég nagy vizsgálódás történt a fenti ügyben cégünknél.
Néhány dolog biztosan kiderült.Pl.:Időpontra aznap senki nem volt nálunk bejelentve.Ha így lett volna az nem az első kontaktus lett volna,mivel időpontegyeztetést mindenképpen valamiféle tárgyalás előz meg.Ha pedig így lett volna akkor marlowe szerepelne a vevőnyilvántartásunkban.nyoma sincs....
Másrészt aznap 06.14.-én a két koleganőm közűl csak az egyik dolgozott.????
Harmadrészt ha én bemegyek egy üzletbe ahol azt látom hogy mindenki dolgozik akkor megvárom,hogy rám kerüljön a sor,vagy visszajövök késöbb.12év alatt nem történt velem olyan hogy valaki egy nap alatt vásárolt volna autót.
Mind ezzel együtt azt mondom hogy nálunk az ügyfél az első és ha éppen több ügyfél érkezik hozzánk akkor az első ügyfél az első.
Ja igen !marlowe nem igazán reagált a levelemre....ez számomra egyértelművé teszi az Ő korrektségét.Semmi mást nem várok csak egy bocsánat kérést.Nem a Fiat,nem az MO részére hanem a koleganőim részére akiket nem volt joga megsérteni.
Ha pedig törvényekről beszélünk akkor marlowe itt kimerítette a hitelrontás tényét az MO és a Fiat felé egyaránt.A lányok pedig-azt hiszem ez egyértelmű-becsületsértésért bármikor beperelhetik marlowe-t.Érdekesség képpen a hidrogénezett némber éppen jogra jár.....
Nekem pedig igazából csak annyi közöm van a lányok megsértéséhez amennyit a férfiúi önérzetem diktál.Igaz ez 100 éve volt divat,de hát ez van.
mégegyszer köszönöm a hozzászólást!
Üdv!
Előzmény: I. Blasius (145)
marlowe Creative Commons License 2000.06.20 0 0 154
Üdv, movte !

A hozzászólásodból úgy tűnik, engem olvasva egy kicsit te is átérzezted, amit én akkor.. Ennek örülök. Most, lehiggadva, már úgy látom, elég hétköznapi a jelenség, szoktak így bánni az emberrel máskor is, pl. egy nagyon rossz étteremben, vagy a láthatatlanná tevő szer elfogyasztása után. Nem akarom tovább ezt a topic-ot ezzel a témával terhelni, csak röviden válaszolnék, az utolsó szó jogán, mielőtt virtuális létemet hacker-eknek, és valódi életemet szakértő verőlegényeknek veted prédául..

"a hazugság nem tesz senkit sem nagyobbá"
Korrekt. Ehhez tartsuk magunkat !

"Valószínüleg a közértben sem kell Neked sorba állni."
Ez az. Ott kell. Nálatok is, ezek szerint ? Oda kellett volna állnom az éppen soron lévő ügyfél háta mögé ? Ezt nem tudtam, valószínűleg azért nem, mert még nem vettem 3 milliós kocsit..

"nem azért vagyunk,hogy lefeküdjünk a kedves ügyfélnek"
Bocs. Azt sem tudtam, hogy a hitelkonstrukciókról való gyors, 5 perces tájékoztatás nálatok az ügyféllel való lefekvésnek számít. Nem kellene ezt kiírni valahová ?

"Senki sem unatkozott akkor hanem DOLGOZOTT"
Biztos, hogy az én írásomat olvastad ??? Én ti. nem mondtam, hogy unatkoztak volna, csak éppen nem álltak szóba velem.

"azzal voltál elfoglalva hogy hogyan is kategorizáld az ott dolgozókat"
Azzal voltam elfoglalva, hogy a szórólapokról összeszedjem az engem érdeklő információkat, ha már máshogy nem lehetett.

"nem is az autókat vetted észre.."
Jó is lenne, ha elég volna csak az autókat észrevenni, aztán odajönne hozzám egy készséges és szakértő eladó, és tájékoztatna. Nálatok viszont igenis figyelni kell az ügyfélnek az eladókra, ha már a másik irányban nem működik..

"egy márka illetve egy cég szolgáltatásai miatt-legyenek jók vagy rosszak-nem egy emberbe fogsz belerúgni"
Ha majd pl. az Interneten részletes tájékoztatót fogok találni, vagy három kattintással autót fogok tudni vásárolni (úgy értem, Mo-n, mostanában, Fiat-ot), biztos nem fogok a fél városon átutazni azért a néhány mondatért, amit NEM KAPTAM MEG !!! Ha majd esetleg nem fog működni az a site, a készítőjét, vagy a fenntartóját fogom hibáztatni. Jelenleg sajnos még emberekkel volt (lett volna) dolgom, ezért szerinted kit hibáztassak ? Magamat, amiért nem mentem oda azzal, hogy "én voltam itt előbb" ? Nem gyerekes ez ?

"Ja és még nem tudtam eldönteni,hogy a lakcímedet megadjam-e a "némberek"férjeinek."
Segítek a döntésben : add meg !

Előzmény: movte (143)
Marci_- Creative Commons License 2000.06.20 0 0 153
Hi!

Nos a videken van egy nagyon magas szinvanalu FIAT szalon(ok) a STOLL autohaz van szalonja: Szekszardon, Bonyhadon, Pecsett. Mi mar tobb autot is vettunk naluk de azt elmondhatom hogy a kiszolgalas tokeletes. Persze ezekben a szalonokban Alfa, es Lancia ertekesites is folyik. Itt valahogy nem talakoztam 1xsem azzal amivel egy renault kereskedesben jopar eve: kerdezte az elado -milyen autonk van, mondom punto, -es mi volt elotte samara mondom en -hat igen az nagyon nagy elorelepes volt akkor most itt az ido hogy vegre egy jo autot vegyen mint a renault ezt mar igazi nyugati autonak lehet nevezni(clio-t nezegettuk csak, azmeg nehogyma' jobblegyen a puntonal ami abban az evben volt az ev autoja!!)
A STOLL-nal pedig, mondta a Stoll(a tulaj) hogy olyan tesztpuntoja nincs amit veszunk (75ELX), de oneki van egy(sajat) GT-je azt nyugottan probaljuk ki!!!!
Aki meg az olasz autokat szidja: nekunk a puntoval sem a bravaval nem volt semmi gondunk pedig elhihetitek nem kimeletes hasznalatrol van szo mifelenk(padlogaz) meg romaniat is megjartuk olyan tengelyszaggato utakon amilyen elsem tudtok kepzelni! Nemugy mint egyik ismerosom Corsaja: huto 2x lyukadt ki kulfoldon!!!(kellemes), legkondit 5x szereltek mar, neha nem akar elindulni, az alapjarat rendszeresen valtozik.....stb es akkor meg a Lanos-okat nem is
emlitem.

egykis offtopic: ki tudja mikorra varhato a Taxi 2 cimu film magyarorszagon????

whitening Creative Commons License 2000.06.20 0 0 152
Ezek az adatok magukert beszelnek, hetvegen el is nezek nehany FIAT szalonba.
Csak gyözze kivarni az ember a szallitasi idot...
Előzmény: Mongoose (151)
Mongoose Creative Commons License 2000.06.20 0 0 151
withening!

6 sebességes váltó: Nagggggggyyyyon király. Embertelenül jól gyorsul már 60 nál 6. ba rakhatod és így szinte nem fogyaszt benzint. A computer legalább is 3.9 et jelzett tartós 60-nál (de csak egyszer próbáltam).

Fogyasztás: még csak 5200km van az autóban de ebből 5000-et városban tettem meg. Az átlagfogyasztás ezalatt 6.5. Ha nyomom neki keményen akkor 6.8 volt.
Autópályán csak egyszer mentem de akkor tartós 150-nél (ilyenkor 4000-et pörög 6.-ban) 6.2-et evett.

Végsebesség: 180-nál többel még nem tudtam menni vele.
Na nem azért mert nem bírt volna hanem azért mert nem volt még rá lehetőségem.
Az az érzésem, hogy 200-at tudna menni...

Szerintem ha teheted Sportingot vegyél de mindenképpen kérd a 150ezer forintos sport kitt-et mert a 15-os alufelnik a sokkal jobb gumik már magukban megérik az árat.
A Bőrkormány pedig egyszerűen csúcs...

Ergó: Sport kitt highly recomended! :-)

Mongoose

Előzmény: whitening (149)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!