Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mongoose Creative Commons License 2000.03.22 0 0 120
740d!

Én a Koncz KFT-t tudnám ajánlani. Nagyon jók a szerelők és "családiasabb" a légkör mint a többi szervízben. És nem az a lényeg, hogy jó levegyenek...

Előzmény: 740d (117)
Line Creative Commons License 2000.03.22 0 0 119
Al-fan:
köszönöm, ha utánanézel és értesítesz! Egyre esedékesebbé válik a dolog. Egy millát szeretnék befizetni és a maradékot részletre. Így mennyire jönne ki a tartós bérlet vagy a szimpla részlet 3 évre?
A Bravo és 1.2-es motor. Megértettem! :-) Csak =re nincs raktáron. S mire sikerül eladnom a kocsim - kb. jövôhét vége - talán már akció se lesz. (Ne úgy legyen!)

Utolsó Európai: Kisebb idôtartam-kisebb kamat! Ez nekem is feltűnt! :-)
De mostanában hallottam valami devizaalapú elszámolásról, aminek révén kedvezôbb részletre lehet szert tenni.
Errôl nem tudtok közelebbit?

Al-fan Creative Commons License 2000.03.22 0 0 118
Line!
Utánanézek a részleteknek, mert a mi cégcsoportunk foglalkozik lízinggel, hátha nálunk lesz vmi jó lehetoség. Tudom, hogy mi az SPQR-rel dolgozunk és használt autókra is van vmi konstrukció. Persze, csak ha érdekel Téged.
Azt azért makacsul állítom : a Punto akármilyen új és jó, a Bravo más kategória. Hidd el, nagyon jó gép. Az ereje ? Ez az a motor, amelyik a Punto Sporting I -ben még 86 lovat tudott, itt most már csak 82, de változatlan nyomatékkal, alacsonyabb fordulaton, ha jól emlékszem. Mindenben felülmúlja az 1.4 -et ! Még az Autós újságok is nagyon elismeroen írtak róla, a kategória legjobb motorjának titulálva.
Előzmény: Line (115)
740d Creative Commons License 2000.03.21 0 0 117
Fiátosok

Mi a legjobb, legmegbízhatóbb márkaszervíz
Szerintem a Boldizsár biztos nem

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.03.21 0 0 116
Hali Line!

A kereskedő általában csak a finanszírozó intézet ajánlatát továbbítja feléd, ilyen tekintetben tehát nehéz erről vele alkudozni. Neki az a lényeg, hogy a bank kifizeti az autót, a többit rendezzétek le egymással (mármint te meg a bank).
Úgy tapasztaltam, hogy alacsonyabb részleteket nehéz, csaknem lehetetlen érdemben kihajtani. Viszont a kamatokat lehet lejjebb szorítani, a titok a szokásos trükk: a lehető legkisebb összeget minél kevesebb időre fölvenni. A Renault-nál pl. 500 ezer Ft-ot max 18 hónapra már kvázi kamatmentesen is kaphatni. Ez lágyítja tehát meg a szíveket, a magasabb összeg és/vagy hosszabb futamidő hallatán rögtön begombolkoznak a tisztelt urak és nem hajlanak semmi szép szóra.
Ez a pénz ára.

Előzmény: Line (115)
Line Creative Commons License 2000.03.21 0 0 115
Al-fan:
természetesen végighallgatlak - kíváncsi vagyok a véleményedre! Igazad van, nehéz a döntés. A Bravo/a is tetszik, de hát kifutó. Igazából csak a kamatmentes ajánlat miatt kezdetm el gondolkodni rajta. (ami persze nem teljesen kamatmentes: csak az elsô év a 3-ból). Ami miatt még jó az ajánlat: 1 év garancia és 1 év ingyenes casco. Az 1.2l tényleg jó ajánlat: ereje u.a. mint az 1.4-é, de gondolom valamivel kevesebbet eszik. Tanács +fogadva! :-)
Utolsó Európai: bejött. A három évbôl 30% kezdô befizetés esetén csak 1 év kamatmentes, utána 5 %.

Punto II valóban újabb fejlesztés, jobb is lehet mint egy éves Bravo - bizonyos értelemben. Csak sajnálom azt a rengeteg pénzt kifizetni a banknak.
(5 és 13,5% közt 3 év alatt rengeteg a különbség - nem számítva az elsô év ingyenes cascoját -150.000!) Milyen úton-módon lehet alacsonyabb részleteket kibulizni a kereskedônél?

kar_g Creative Commons License 2000.03.21 0 0 114
Fiat Punto HGT rulez!

kar_g

mati88zoli Creative Commons License 2000.03.21 0 0 113
Legyetek szívesek tájékoztatni, hogy szerintetek mennyi lenne a kereskedőtől elfogadható kedvezmény, ha kp. akarok venni 3db Fiat-ot.
1. Punto ELX 1.2 16V 2,395,000 Ft
2. Punto HLX 1,2 16V 2,660,000 Ft
3. Seicento Sporting 1,700,000 Ft (kb.)

Ti mennyinél bólintanátok rá az üzletre és ha valaki tudja hogy mennyi a kereskedő mozgástere?

Mongoose Creative Commons License 2000.03.21 0 0 112
mikamakinen

Gratula!
De fehér???????????????????????? Nemá. Olyan szép szinek vannak. A fehér meg annyira semmitmondó lesz ebben a változatban. Ott van pl a kék amit csak ehhez rendelhetsz (bár a sárga a legszebb :-)) ). Annyitra szép az a szín is. Én láttam már élőben.Szóval még változtathatsz. Szerintem ne vegyél fehéret!!!

Mongoose

Előzmény: mikamakinen (110)
Al-fan Creative Commons License 2000.03.21 0 0 111
Mikamakinen !
Akkor már miért nem HGT ??
Előzmény: mikamakinen (110)
mikamakinen Creative Commons License 2000.03.20 0 0 110
Ma megrendeltem a Punto sportingomat, olyan mint a Mongoose-é csak végül fehéret vélasztottam, illetve kértem bele klímát, sporting csomagot, high autórádiót, fejtámla, gumicsík, plusz csak rábeszéltek a telefonelőkészítésre, lévén kapok hozzá gyári antennát.
Madarat lehet velem fogatni, csak az a baj, hogy júniusban kapom meg.

Már vágom a centit...

mikamakinen

Al-fan Creative Commons License 2000.03.20 0 0 109
Line !
Ha meghallgatsz, mint olasz autóst : bár nekem nem Bravom van, de tapasztalat van ami a kocsit illeti. Akárki akármit mond, a Bravo nagy autó, kényelmes, nagyobb csomagtérrel. Az ára jó, de szerintem csak a frissítésen átesett modellek közül válogass ! Nagyon ajánlanám az 1.2 SX (82LE)
modellt, visibility csomaggal. Igaz, hogy ezekbol fél év körüliek vannak , de mindenképpen jobbak, mint az elozoek. Ha jól gondolom, költségérzékeny vagy, tehát nem javaslom én sem az 1.6 -ot. Az 1.4 S felszereltsége alap, nagyon gyenge. Az új kocsikban más az ülés (8 cm -rel hosszabb ulolap!, jobb oldaltartás) a muszerfal, jó a muszerezettség is. A kocsi majd' úgy megy mint a Punto a hasonló motorral. A Punto nagyon jól sikerült darab, ez is , az elozo is. Nehéz lesz döntened ! Én azért az mondom : új Bravo és 1.2 16V. (alig eszik többet, mint az 55S Punto tette !)
Előzmény: Line (107)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.03.20 0 0 108
Hali Line!

Ha a háromajtósra gerjedsz, akkor visszavontam. Az ötajtós ELX-re áll a 2.315 ezer ill. 2.395 ezer Ft ár (60 ill. 80 LE esetén).
A használt gép ügyében a kamatmentes hitelt jól körbe kell járni. Közkedvelt trükk, hogy kamatmentesnek hívják, de azért van valami "kezelési költség", "folyósítási díj", amivel gyakorlatilag egy összegben kifizettetik veled előre a kamat 80%-át. A másik fű alatt tartott dolog ilyen esetben általában a futamidő; sokszor csak 12 hónapra adják, ami persze kőkemény havi leterheltséget jelent, s kevéssé vigasztal a kamatmentesség, ha havi 90 ezret kell mondjuk kifizetned.
Az autó maga mindenképp kockázatot jelent, a Bravo/Brava kifutó modell is. Én meggondolnám a dolgot. Az 1.6-os városban benyeli a 9-10 litert, cserébe állatmód megy - bár nem tudom, mi az, ami fontos Neked.

Előzmény: Line (107)
Line Creative Commons License 2000.03.20 0 0 107
Mongoose: gyönyörű a gép! Csak gratulálni tudok hozzá! Többit majd mailben! :-)

Utolsó EU-i: hogy jött ki neked a +70e? U.i. vasárnap jártam egy márkakereskedésben és én nagyobb különbséget láttam! (Persze oka az is lehet, hogy én kizárólag 3 ajtósban gondolkodom és ott - nem tudom miért - de csak a sporting változat létezik erôsebb motorral: jóval 2 millió felett.)
Nyisd fel a szemem, ha már a kelletlen eladó nem tette!

S valami szentségtörés következik, de kénytelen vagyok megemlíteni, hiába Puntos ez a fórum: a SPQR-nél 1 egész kellemes akció van használt autókra. 1/2 ill. 1 éves gépek eladók kevés km-rel. 1 évig állják a cascot, garanciálisak a gépek, és kamatmentes a hitel. Elcsábultam. Gondolkodóba ejtett 1-2 fiatal Bravo. Vélemények?
(Ami különösen jó ebben az akcióban, hogy nem fogok a banknak havi cirka 8-11e forintott kamatra((a semmire)) kifizetni!)

Mongoose Creative Commons License 2000.03.17 0 0 106
Hali Line!

Nekem Sporting-om van (Van róla valahol egy kép de azért most belökök +1 -et) 80LE-s motorral 6 sebességges váltóval elég sok + extrával.
Én próbáltam mind a 2 motort de úgy gondolom, hogy a 80lovas nagyon megéri azt a picit amivel többe kerül.Bár a 60-as is nagyon jól megy...
Ha ki akarod próbálni vagy venni szeretnél akkor lökj egy mailt mert van kereskedő ismerősöm és összehozok neked valami kedvezményt.
Szal így néz ki az én autóm:

Előzmény: Line (104)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.03.17 0 0 105
Szia Line!

Nekem az a véleményem, hogy városi használatra tökéletesen elegendő a 60 lovas Punto. Mindemellett a 80 lovas felára nem olyan borzasztó (kb 70 ezer Ft), ennyit bőven megér. Tehát, ha szeretnél kissé sportosabban viszonyulni a géphez, és mégy azért országúton is, akkor mindenképpen érdemes beruházni.

Előzmény: Line (104)
Line Creative Commons License 2000.03.17 0 0 104
Köszi a hozzászólásokat!

Al-fan:
köszi a helyreigazítást!

Mongoose+Al-fan:
köszi neketek a tájékoztatót! Vagy inkább élménybeszámolót! :-) Valami ilyesmire gondoltam...

Abban az elejétôl fogva 1etértünk, hogy ez a szlogen max. áll az olasz autókra: Hallgass a szívedre, ne szavazz a Fideszre, vegyél olasz autót helyette...
Engem is nagyon +fogott a Punto II! (Ezért is adtam fel merev elveimet a japán autók mellett.) Mongoose: Neked melyik típus van? S fôleg milyen motorral? Nagy dilemmám, hogy elég lesz-e az alap motor városban vagy anyagilag +szakadva vegyem meg a 80 pacisat? (annyival jobb-e, mint az ára?)
A karosszéria egyértelmű: 3 ajtós a cool!
És a legfontosabb kérdésre is választ adtattok: én is 3-4 évig szeretném használni (gond nélkül) a kocsit, majd jó áron eladni. Ezek szerint - egy-két apróságtól eltekintve - menni fog...

Melyik márkakereskedôt meritek ajánlani, ahol udvariasan kiszolgálják az érdeklôdôt ill. van lehetôség próbaútra is?

Mongoose Creative Commons License 2000.03.17 0 0 103

Oki. Vettem! De én az Alfásokra értettem a dolgot. Egy 145-össel én is eléggé sokat mászkáltam (bár nem az enyém volt). Ugyhogy ismerem az érzést.
Egyébként én is nagyon remélem, hogy összefutunk egy rendezvényen hamarosan mert kiváncsi vagyok a gépekre :-))
Előzmény: larini (102)
larini Creative Commons License 2000.03.17 0 0 102
Mongoose!
Önérzetesen kell Veled közölnöm, a Cuore Sportivo csak az Alfák privilégiuma! A Fiatra a LA PASSIONE CI GUIDA vonatkozik, még akkor is ha Sporting a drága! :)
Márka testvéri üdvöletem!
Előzmény: Mongoose (100)
Al-fan Creative Commons License 2000.03.17 0 0 101
Mongoose !
Line Punto I-rol írt, tehát valóban az utolsó eresztésrol volt szó!
Nekem is volt közel három évig egy alap 55S háromajtósom. Új vétel volt, ketten vezettük felváltva. !40 ezer km. körül adtuk el, igen jól , tehát ezzel nem volt gond. (Bravo 1.2 SX lett belole!) Hibája ketto is volt : a két hátsó hangfalat cserélni kellett, a kp-izár muanyg kütyüjét szintén. Egyik sem gyári darab volt ! A veztési stílus nem mindíg kímélos volt, ez ellensúlyozta a nem túl nagy futásteljesítményt. A kocsi nagyon jól vizsgázott, nagyon rossz volt megválni tole ! Az általad említett kuplung hiba pedig elismerten tipushiba, asszem az utolsó sorozatnál változtattak vmit rajta. Az új modellt szerintem is elkapkodták kissé (centenárium!)de biztosan elobb-utóbb ez is olyan jó kiskocsi lesz, mint az elod ! Kinézetre meg szuper !Tartós teszt, kiskocsik közt (100 e Km): Punto nyert, olvasható az Autó Magazin vmelyik régebbi számában.
Azt pedig csak megerosíthetem : olasz autót nem azért vesz a többség, mert tökéleteset akar, hanem mert a szívére is hallgat ! Ebben pedig vita nem is lehet.
Szóval mindenki nyugodtan csapjon bele egy kis Puntóba ( HGT-be pláne), mert nagyon jó autó !
Mongoose, egyszer majd biztosan összefutunk vmelyik Alfás megmozduláson, ott meg is nézném a gépet!
Előzmény: Mongoose (100)
Mongoose Creative Commons License 2000.03.17 0 0 100
A Fiat Punto II 1999 Novemberében mutatták be. Tehát a te ismerősödnek nemhogy az első pár 100ezer darab utáni van de szerintem az első pár ezer darabból való.
Egyébként szerintem egy autó soha nem lehet tökéletes. Tudnék én is horrorisztikus történeteket mesélni Japán autókról is. Egyszerűen nem lehet semelyik autó tökéletes. És szerintem ezt nem is lehet elvárni maximálisan. Persze csak apró meghibásodásokra gondolok. Egy hátsó ajtó nyikorgás ahhoz tartozik. Egyébként szerintem az ismerősőd vigye el egy Fiat szervizba ahhol a lakatosok kb 5 perc alatt beállítják az ajtót és jól fog működni.

Tulajdonos kénti tapasztalataim:
Elősször az uj autómrol írok mert arról rövidebb:

Most van benne 950km-és Pont ma 21napos.
Eddig egy biztosíték ment tönkre benne. Más hibát nem produkált az autó. Igazábol nagyon meg vagyok vele elégedve. A Motor hihetetlenül halk (belülről, mert kivülröl még egy kicsit "nyers" a hangja). Az útfekvés egyszerűen brutális (gondolom a 15"-os felnik a gyári sportfutómű és a 185/55ös MichelinPilot gumik ebben erőssen közrejátszanak). Zörgés, nyikorgás, nincs. Összeszerelési hibával azért találkoztam: mégedig az én ajtójim és gépháztetőm sem illeszkedik úgy ahogy a "nagykönyvben van leírva" de ezt valamelyik nap kb 10 perc alatt beíllítják nekem.

Előtte volt egy Punto 1-em (közte Hondám is egy fél évig). 60-as változat 5 ajtóval.
Ujjonan vettem és kb 80ezer km-t tettem meg vele 4év alatt. Kb 90%-ban csak városban. Ezalatt csak egy kuplungszerkezet ment tönkre benne (47000km-nél). Ennek a cseréje 30000ft-omba került. Más meghibásodás nem volt az autóbval. Soha sehol nem hagyott cserben. Mindíg tökéletesen működött. Nem mondom azért azt, hogy nem lett volna mit csináltatni rajta amikor eldatam de nem volt fontos dolog csak "apróságok".
1690000ft-ért vettem az autót és 1450000ft-ért adtam el 4 évesen. Az értéktartásról ennyit. Lehet, hogy szerencsém volt de egyszersem hirdettem a kocsit. Kiírtam az ablakra, hogy eladó és 2 nap múlva megvették.
A fogyasztás 7-8L körül mozgott városban.
A véleményme, hogy a Punto 1 megbízható, szép, tágas, és nagyon olcsón fenntartható autó volt. Elég sok extrával. Ezért vettem ujra Punto-t. Akkor nem csalódtam és remélem, hogy most sem fogok. Van valami olyan ebben az uj autóban, hogy amikor beül az ember akkor minden bűnét megtudja bocsájtani. Ilyet soha nem fog érezni egy VW vagy Opel tulajdonos. Egyszerűen ezért szeretik az Alfások is annyira az autójukat. Ezt hívják úgy, hogy Cuore Sportivo...

Előzmény: Line (99)
Line Creative Commons License 2000.03.16 0 0 99
Mongoose!

Az elsô pár ezer darabnál még oké, hogy vannak összeszerelési hibák: ez belefér! De egyik ismerôsômnek van egy 1999 novemberi Punto I-e, amin alig akar kinyílni a bal hátsó ajtó!!! És ezek aggasztanak, nem pedig az elsô széria +szokott hibái! (Persze, ha már kifizetek 2 millát egy új Puntoért, az legyen tökéletes!!)
Nem istenitem a japánokat, mert azok is meghibásodnak: én csak tudom! De mégsem annyiszor, mint pl. a Fiatok. (Lásd. ADAC lista, mint az egyik leghitelesebb forrás!) A használt autók piacán is jobban veszítenek az árukból. (Ezek az újabb típusok már mintha enyhítenének ezen a tendencián)

De kedves Mongoose nem vitatkozni akarok és +gyôzni Téged a saját igazamról. Azért tártam kétségeimet elétek, hogy igazi Punto tulajdonosoként megosszátok eddigi tapasztalataitokat velem, mert a prosik magasztaló és buta reklámszövegeibôl nem sok valódi és igaz info szűrhetô le!

Előzmény: Mongoose (97)
kispolskirulez Creative Commons License 2000.03.14 0 0 98
Akit érdekel még a Punto II tuningolása az látogassa meg a

http://www.novitec.com siteot.

Itt egy kép (vagy a linkje).

http://www.novitec.net/com/Bilder/Punto2/punto2haupt.jpg

Amúgy itt elég komoly motortuninggal is foglalkoznak.
Ajánlom mindenki figyelmébe.

Mongoose!

Múlt héten láttam a kocsidat jól néz ki élőben is.

kpr

Mongoose Creative Commons License 2000.03.10 0 0 97
Line!

Sajnos minden új modellnél vannak kisebb nagyobb hibák. Ezeket el kell fogadni. Sajnos egyből tökéleteset nagyon nehéz gyártan. Még az álltala olyannyira szeretett Honda Civic első "békalámpás" szériájánl is volt rengeteg zűr.

mikamakinen.
Örülök, hogy tetszik. Ha meglesz az autód maj szólj és szervezünk egy találkozót :-))

larini Creative Commons License 2000.03.10 0 0 96
Line!
"Japán autóm van, ami erôben és minôségben is felülmúlja az olasz autókat."
NA NE RÖHÖGTESS MÁR!!!!!!!!!

Előzmény: Line (94)
mikamakinen Creative Commons License 2000.03.09 0 0 95
Köszi a képet!

Pont erre gondoltam, úgyhogy már nincs is min tovább gondolkodni. Ezt a szint egy újságból néztem ki, de abban nem volt ilyen jó minőségű a kép. A telefonbeszerelés valóban ugyan annyiba kerül akkor is ha nincs előkészítés kifizetve.

Köszi a felajánlott segítséget is, de eddig az összes Fiat-ot egy kereskedőtől vettük (13db), úgyhogy az említett összeállítás is kijön majd 3
millióból.

Előzmény: Mongoose (93)
Line Creative Commons License 2000.03.09 0 0 94
Gyönyörű az új Punto, csak kérdéses, hogy vajon meddig fogja bírni a gyűrűdést? Japán autóm van, ami erôben és minôségben is felülmúlja az olasz autókat. De! Mint minden olasz gyártmányban, a Puntoban is van valami, ami rögtön megfogja az embert. (Sok japánnal ellentétben.) Engem is elkapott. :-)
Viszont félek a Puntotól, mert - fôleg olvasva 1-2 hozzászólást - már újonnan is gondok vannak vele. Vajh mit tegyek/vegyek?
Mongoose Creative Commons License 2000.03.09 0 0 93
Hali!

Na itt egy kép a kék szinű gépről. Igaz, hogy ez egy HGT de a tiéd pont így fog kinézni...

Porter Creative Commons License 2000.03.09 0 0 92
Na, itt van a site:
Genf 2000
Most nezem, hogy sajnos csak egy kepet csinaltam Punto II-rol (tobbre emlekeztem).
Kar, mert iszonyat optikai tuningok voltak.
Mongoose Creative Commons License 2000.03.09 0 0 91
mikamakinen !

Az összeállítás tökéletes. Az enyém is hasonló csak nincs benne klima :-( (mivel kp re vettem nem volt több lóvé).Viszont a központi zár a széria...
De a telefon előkészítést ne kérd mert 20ezer ft de 3 db kábelen kívűl mást nem tartalmaz.
Ha kékhez vonzódsz akkor azt a kéket vegyed amit a sportinghoz lehet rendelni mert az tök egyedi. Az csak ahoz az autóhoz (meg a HGT hez) lehet kapni. Meg a sárgát. Sajnálom, hogy a sárga nem tetszik mert nekem eddig mindenki azt mondta, hogy nagyon király ez az szin ehhez az autóhoz. Még a nyagyim is :-)).
Nem tudom, hogy van-e ismerősöd ahol tudsz kedvezményt intézni? Ha nincs akkor szólj mert lehet, hogy én tudok valamit.

Jah még valami. Megvolt az első tankolásom :-)
Csak városi használat melett. 6.9l. De szerintem ha bejératódik a verda lesz ez még kevesebb is. Mert eddíg csak 500km van benne.

Előzmény: mikamakinen (90)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!