Keresés

Részletes keresés

emtiza Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13140
Akkor ez is ott készült, csak kicsit előbb.
Előzmény: M.VIII (13139)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13139
Dunaharasztin.
Előzmény: Sir Rooth (13138)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13138
Na ezt a fotót mennyit kerestem!Hol találtad?
Nemtudod véletlenül hol készült a kép?
Előzmény: M.VIII (13137)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13137
Na, mégegyszer...
Előzmény: M.VIII (13135)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13136

Eredetiben se rossz (netről szedtem):

Előzmény: emtiza (13134)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13135
És így végezték:
Előzmény: emtiza (13134)
emtiza Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13134
És szerintem még szépek is voltak, főleg eredeti festésükkel. (nem az enyém a kép)
emtiza Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13133
Arról meg már nem is beszélve, hogy nyáron volt szellőzése, télen meg nem dőlt rád a fagy minden megállóban mivel az utastér el volt szeparálva a hideg perontól. Szóval én is nagyon szerettem őket. Kár értük!
Előzmény: M.VIII (13128)
division by zero Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13132
"mindenki dicsérte föleg a rugózását."
Én is ezt tapasztaltam!
Előzmény: emtiza (13129)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13131
Bezonyám!
Előzmény: emtiza (13130)
emtiza Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13130

A tuskós fékkel meg még meg is lehetett állni elég intenzíven.

Előzmény: M.VIII (13128)
emtiza Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13129
Hát igen! Amikor pár évvel ezelőtt Kistarcsai napok keretében nosztalgiavonatként közlekedett az egyetlen megmaradt motorkocsi, senki nem mondta az utasok közül, hogy milyen ócska öreg vonat, hanem mindenki dicsérte föleg a rugózását. Pedig aztán arrafelé lehet pattogni a mostani vonatokban.
Előzmény: cl01 (13123)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13128
És Lambertsen fékkel volt felszerelve, beúszott a megállóba, és a vezér mindig pici oldásokkal, "légfröccsökkel" egyengette ki a fékhatást...sz-sz-sz-ssssshhhhh....  (bocs, kicsit elkapott az emlékezés...) Emlékszem, amikor már ritkán jártak, képes voltam elengedni két-három vonatot, hátha Ő jön...igazán öszekaphatnák a 251-est Endrén. Élmény Vele utazni.
Előzmény: cl01 (13123)
Steven87 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13127
Akinek még lenne képe a 819-610-820-ról kérem szépen tegye fel :) nagyon jók ezek a képek :) és nagyon köszönöm
Sir Rooth Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13126
MIX/a-k szerintem Csepelen fogják.Bár azoknak van még jópár évük hátra
Előzmény: M.VIII (13125)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13125
Bizony, minden ott végezte eddig...
Előzmény: Sir Rooth (13122)
Steven87 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13124
Nagyon szépen köszönöm a kedvenc hévemről készült képeket :)... NAgyon sajnálom ezt a hévet :(
cl01 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13123
Hintázott mint egy nagy hajó:)))
Előzmény: M.VIII (13121)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13122
Azok a Ráckevei vonalon fejezték be a pályafutásukat nem?
Előzmény: M.VIII (13121)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13121
Csudajó jószágok voltak...920mm-es kerékátmérő, nagyobb tengelytáv, gömbágyas felfüggesztés, kétlépcsős rugózás...szépen hintázott a pályán, nem pattogott...és öblösen daráltak, mint a Tigrisek...hajj, de szép is volt!
Előzmény: Sir Rooth (13119)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13120
'91-ben
Előzmény: Sir Rooth (13119)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13119
M VIII-asokról láttam olyan képet hogy állnak szép sorban a pótokkal kevén a kerítés mellett. Azok mikor mentek utoljára utasforgalomban?
Előzmény: M.VIII (13118)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13118
Kevén is bontottak, egyszer a hangos szólt Harasztin, hogy "vonat érkezik a kettes vágányra", és bejött a BoBo egy csontváz kilencával...szomorú volt. Anno az M.VIII-asok selejtezése is elég szomorú esemény volt számomra. Kár, hogy csak egy motorkocsi élte túl, annak is öt éve lejárt a fékvizsgája, persze ott rohad meg szentendrén...ha a cégen múlik.
Előzmény: cl01 (13114)
cl01 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13117
Csak beleztünk! A szétvágást egy külső cég csinálta. Az első kilenceseket például egy olasz cég vette meg! Írtó bénán vágták, sajnos arról nincs fotóm. Égett ott minden...
Előzmény: Sir Rooth (13116)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13116
Nektek akkor csak a kibelezést meg a szétvágást kellet megcsinálni?Vagy azt már nem ti csináltátok?
Előzmény: cl01 (13114)
V46 021 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13115

 

Ki!

 

Ha legközelebb felénk jársz, kapsz egy üveg ződborsót tőlem!

 

Be!

 

Előzmény: Infós (13091)
cl01 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13114
Akkor csak áthozták az összes kilencest Csepelre Ráckevéről /ne tudd meg milyen állapotban/, majd nem sokkal rá elkezdődött a selejtezésük. A legelső kettő, amit Csepelen bontottak az a 803 és a 809-es volt. A többinek a sorrendjére nem emlékszem.
Előzmény: Sir Rooth (13113)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13113
Akkor is volt a nagy selejtezési hullám vagy akkor csak elrakták őket talomba?
Előzmény: M.VIII (13112)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13112
1996 (?)
Előzmény: Sir Rooth (13109)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.19 0 0 13111
Nanananananananananana!!
Előzmény: Sir Rooth (13110)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!