3és fél év ezelőtt is nálatok szépült a 1147 774 1148-as,és mégis maradt a felemás szedő.Egy félpanti több milla,ami hírek szerint most erre nincs pénz.
Tán az 1137-es motorkocsi és a V43 321 volt nyomon követhető a neten, egy honlapon. :-)) Ennek is jópár éve már. :(
"(vannak ennél fontosabb problémák (pl. amiről írtam)."
Nem az a lényeg a gyakorlatban, hogy mi milyen fontos vagy nem fontos a népnek, amikor döntést kell hozni, hanem hogy mihez milyen érdek fűződik, azaz mennyire fontos a döntést hozó egyénnek. Így pedig csak azt kell megoldani, hogy aki lobbizik amellett vagy ellene, komoly érdeke fűződjön hozzá, hogy igenis, megoldódjon a baj. Ha nem foglalkozik vele, nincs rajta nyomás (levágom a gyereked fülét és hasonlók), akkor bizony a rádiók nem fognak megjavulni. A pénzt pedig el kell költeni, ha az embertől elvárják, hogy megmondja, mire adjon pénzt a cége. Így ő mond valamit, amihez valamilyen érdeke fűződik (pl. szebben fogja látni a világot, mert az egyéni értékrendjében fontosabb az, hogy GPS-es helymeghatározás legyen, mint hogy használható rádiók legyenek), és abból megvalósul minden olyan, amihez a vezetőknek is érdeke fűződik (pl. majd csak hónapokkal később szűnik meg a munkaviszonyuk, mert most még van miből felmutatni valamit).
Persze a dolog megfordítható, ha a nép önszerveződik és erős nyomást gyakorol a megfelelő személyre (pl. a sokat emlegetett gyerek füle), aki erre fontosabbnak fogja érezni a saját gyermekét, mint az értékrendjét, és rá fog jönni, hogy akkor is szépen süt a Nap, ha a gyereknek két füle van, mégsem szatyor.
Ehhez viszont egy hathatós népi önszerveződés kell, amit hívhatunk Ellentállási pénztártól kezdve szakszervezetig mindennek, a lényeg, hogy tudjon hathatósan nyomást gyakorolni úgy, hogy a mérleg még mindig nyereséges legyen.
Ha nálunk csinálják, minden úgyse jeleníthető meg.:)) Amúgy a Petőfin így tálalták, de annak nem kell mindig hinni. :)) Csak a feltevés, hogy milyen technikát kéne bevezetni, hát...vannak ennél fontosabb problémák (pl. amiről írtam). Azt is rebesgették, hogy az interneten bárki nyomon követheti. A szlovák-cseh vasútbarátok lapján (www.vlaky.net) nyomon lehet követni, épp hol tart az országban bármelyik vonat (késés, stb.). Kérdés, hogy kell-e ilyesmi a városi közlekedésben.
Általában +ban szokott. Kell neki egy ajtózárás meg menetvezérlés és akkor indul a következő időzítése. Volt már nekem is amikor a tárolóvágányról előrehozod és bemondja Csepelen hogy KS utcához érkeztünk. Ha halkra van állítva akkor észre se veszed.
A HÉV-ekre ETCS L2 kettő kell, ezt a vak is lássa. :-)
S akkor megoldódik minden földi baj. :-)))
félOFF
(Viccet félretéve: a 86-os buszon már a kocsik fel vannak szerelve a kütyüvel, a Városi és elővárosi közlekedés topicban érdemes visszaolvasni, volt már róla szó.)