Keresés

Részletes keresés

emtiza Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12983
Az ismerős, én küldtem neked.
Előzmény: kopaszkapitany (12981)
emtiza Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12982

Igaz ez már más téma, de ezt is most találtam:

http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/?main:2007.03.13.&304083

 

kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12981
Én meg láttam olyan képet a 971-esről:-),szintén gyár udvarából....
Előzmény: emtiza (12980)
emtiza Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12980
Az már valami. Közben találtam egy érdekes képet 1148-ról még a gyár udvarán álldogál. Nem tudom honnan van a kép. Bocsi.
Előzmény: kopaszkapitany (12978)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12979
A Gödöllöi vonal kisegységei közül mik újúlnak?
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12978

Megsúgom van nekem pontos feljegyzésem:-),1996 óta....

2004-ben Cinkotán volt 983 692 984,1111 756 1112,1123 762 1124,1141 771 1142,1147 774 1148,1149 775 1150.

Hűű mennyi kocsi volt nálatok,és atöbbit nem is mondtam akkor....:-)

 

Előzmény: emtiza (12977)
emtiza Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12977
Oké hiszek neked. Én úgy számolgattam,hogy durván 5 évente mennek műhelybe. De ha van pontos feljegyzésed, akkor semmi kétség.
Előzmény: kopaszkapitany (12976)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12976
2004.Márciusában volt Cinkotai főműhelyben.
Előzmény: emtiza (12975)
emtiza Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12975
Biztos, hogy akkor volt főműhelyben? Rövidnek tűnik az eltelt idő.
Előzmény: kopaszkapitany (12974)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12974
3és fél év ezelőtt is nálatok szépült a 1147 774 1148-as,és mégis maradt a felemás szedő.Egy félpanti több milla,ami hírek szerint most erre nincs pénz.
Előzmény: emtiza (12972)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12973
Köszönöm szépen:-),meg az elismerést...
Előzmény: emtiza (12970)
emtiza Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12972
Nem tudom, de csak sikerül valahogy két egyformát találni valahol.
Előzmény: Sir Rooth (12971)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12971
Nemtudod véletlenül ha kijön a főműhelyből ,akkor "felemás" szedővel lesz ellátva?
Előzmény: emtiza (12970)
emtiza Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12970
Az még soká lesz. Szép lett a villamosos képed.
Előzmény: kopaszkapitany (12968)
Bálint23-24 Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12969
Csak a Ráckevei-Héven vannak a szerelvények felszerelve fényszoró-stabilizátorral? Ezt most komolyan kérdezem...
Előzmény: M41 2143 (12917)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12968

Valamiért elküldte ,na mindegy

Most volt szállítás amikor 1147 774 1148-as kész lesz cinkotán akkor lesz majd nálunk szállítás.

Előzmény: kopaszkapitany (12967)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12967

Engem láttál?Ott volt 3 fiatalsrác, de benem állt a szájuk,valami dereng nekem hogy ott ültél.

HÉV-et

 

 

Előzmény: rubi80 (12966)
rubi80 Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12966

Ott ültem a padon,bicikli is volt mellettem.

Ja,most olvastam a síndöcögényes topicban.Lesz valami ünnepség.

HÉV-et nem fognak szállítani valamikor?

Előzmény: kopaszkapitany (12965)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12965

Kint voltál?Hun?

Fehér úti VJSZ-be,felújításra.

Előzmény: rubi80 (12964)
rubi80 Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12964

Jó képek lettek.

Hova vitték a villamost? Kint voltam én is Óbuda,MÁV-állomáson,jó kis feelingje volt.:)

Előzmény: kopaszkapitany (12963)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12963

 

 

 

BoBó+villamos,és HÉV:-)

kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12962
Ja! és köszönöm az elismerést:-)
Előzmény: efeszté (12960)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12961
De akkor is hozzád küldöm,de úgyhogy csilingelne egész úton hogy jön a vili.....
Előzmény: efeszté (12960)
efeszté Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12960
Grat a képekhez!Akkor jól tippeltem,hogy ez a villamos lesz,amit visznek.:-)
Előzmény: kopaszkapitany (12959)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.03.13 0 0 12959

 

 

Obuda állomás

Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12958

Tán az 1137-es motorkocsi és a V43 321 volt nyomon követhető a neten, egy honlapon. :-)) Ennek is jópár éve már. :(

 

"(vannak ennél fontosabb problémák (pl. amiről írtam)."

Nem az a lényeg a gyakorlatban, hogy mi milyen fontos vagy nem fontos a népnek, amikor döntést kell hozni, hanem hogy mihez milyen érdek fűződik, azaz mennyire fontos a döntést hozó egyénnek. Így pedig csak azt kell megoldani, hogy aki lobbizik amellett vagy ellene, komoly érdeke fűződjön hozzá, hogy igenis, megoldódjon a baj. Ha nem foglalkozik vele, nincs rajta nyomás (levágom a gyereked fülét és hasonlók), akkor bizony a rádiók nem fognak megjavulni. A pénzt pedig el kell költeni, ha az embertől elvárják, hogy megmondja, mire adjon pénzt a cége. Így ő mond valamit, amihez valamilyen érdeke fűződik (pl. szebben fogja látni a világot, mert az egyéni értékrendjében fontosabb az, hogy GPS-es helymeghatározás legyen, mint hogy használható rádiók legyenek), és abból megvalósul minden olyan, amihez a vezetőknek is érdeke fűződik (pl. majd csak hónapokkal később szűnik meg a munkaviszonyuk, mert most még van miből felmutatni valamit).

Persze a dolog megfordítható, ha a nép önszerveződik és erős nyomást gyakorol a megfelelő személyre (pl. a sokat emlegetett gyerek füle), aki erre fontosabbnak fogja érezni a saját gyermekét, mint az értékrendjét, és rá fog jönni, hogy akkor is szépen süt a Nap, ha a gyereknek két füle van, mégsem szatyor.

Ehhez viszont egy hathatós népi önszerveződés kell, amit hívhatunk Ellentállási pénztártól kezdve szakszervezetig mindennek, a lényeg, hogy tudjon hathatósan nyomást gyakorolni úgy, hogy a mérleg még mindig nyereséges legyen.

 

 

 

Előzmény: M.VIII (12957)
M.VIII Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12957
Ha nálunk csinálják, minden úgyse jeleníthető meg.:)) Amúgy a Petőfin így tálalták, de annak nem kell mindig hinni. :)) Csak a feltevés, hogy milyen technikát kéne bevezetni, hát...vannak ennél fontosabb problémák (pl. amiről írtam). Azt is rebesgették, hogy az interneten bárki nyomon követheti. A szlovák-cseh vasútbarátok lapján (www.vlaky.net) nyomon lehet követni, épp hol tart az országban bármelyik vonat (késés, stb.). Kérdés, hogy kell-e ilyesmi a városi közlekedésben.
Előzmény: Infós (12956)
Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12956

"(...), minden járatot nyomon lehet követni."

AVM, DIR, szigeteltsínek, tengelyszámlálók erre milyen módon alkalmazhatóak?

 

S sztem a minden kissé erős túlzás. Még a soktól is messze van, egyelőre biztosan.

Előzmény: M.VIII (12953)
Bazsi75 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12955
Általában +ban szokott. Kell neki egy ajtózárás meg menetvezérlés és akkor indul a következő időzítése. Volt már nekem is amikor a tárolóvágányról előrehozod és bemondja Csepelen hogy KS utcához érkeztünk. Ha halkra van állítva akkor észre se veszed. 
Előzmény: v_peti (12949)
Infós Creative Commons License 2007.03.12 0 0 12954

A HÉV-ekre ETCS L2 kettő kell, ezt a vak is lássa. :-)

S akkor megoldódik minden földi baj. :-)))

 

félOFF

(Viccet félretéve: a 86-os buszon már a kocsik fel vannak szerelve a kütyüvel, a Városi és elővárosi közlekedés topicban érdemes visszaolvasni, volt már róla szó.)

ON

Előzmény: M.VIII (12953)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!