Egy biztos nem volt olcsó: az anyag áron kívűl a külön féle engedélyek beszerzési ára sem. Ráadásúl nem mindegy, hogy szerelvényenként vagy tipusonként szervezik.
Remélve, hogy az utasok gondolkodás módja is változni fog: indokoltság alapon való használat-mielőtt átmegy a másik kocsiba vagy elszalad egy kialakúló zárlati jelenség esetén.
Hogy rongálva lesz-e? Mennyi előnye és a hátránya? Mennyire foglalja le a járművezetőt? Talán választ kapunk erre a három hónapos próbaüzem alatt.
Nem tudja valaki, hogy van-e mostanában (ma) itt Cinkotán egy MIX/a motorvonat?
Egy hozzá nem értő ismerősöntől tudom, akinek szintáén furcsa volt a "kerek" homlokfalú motorvonat kerepes 4. vágányán reggel 10 körül. Cinkota felé ment.
Elvileg egy ilyen kocsinál 30 év még nem kor. Kár, hogy az elmúlt három évtizedben erősen ingadozott a karbantartás színvonala. De gondold át, hogy az elődeik hány évtizedet voltak szolgálatban! :-)