Keresés

Részletes keresés

kopaszkapitany Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12412
Kint volt ma szt-i HÉV vonalon a 1137 769 1138-as,vitte-hozta az utasokat!
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12411
1102-re reklámot ragasztottak! Megint elleptetik reklámokkal a HÉV-kocsikat?
M41 2143 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12410

Ha a "Cél mentése más néven"-re kattintotok onnét letölthető nagyobb mérteben.

Ezúton engedélyezem mindenkinek.

:-)))

Előzmény: M41 2143 (12404)
M41 2143 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12409

??????????

 

Lelepleztél!

 

Most meg kell hogy öljelek. :-))))))))

 

(Ne félj, csak túl sok tévét nézek, de az is átlag alatt van :-)) )

Előzmény: paca664 (12407)
FKU-911 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12408
902ben még mindíg a "másfajta" lámpák vannak?
paca664 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12407
Szia ROLAND! :)
Előzmény: M41 2143 (12404)
M41 2143 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12406

Csak ő akart lenni "nagyonnagyegységben":

 

Előzmény: M41 2143 (12405)
M41 2143 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12405

Nemműködik.

Akkor ne nézzétek meg.

:(

Előzmény: M41 2143 (12404)
M41 2143 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12404
Előzmény: Infós (12403)
Infós Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12403
FKU-911 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 12402

977-689-978

Előzmény: ICS MÁNIÁS (12396)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12401
Azzal! :))
Előzmény: kopaszkapitany (12400)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12400

Lesz majd módosítás, mert haza jött 1137 769 1138-as és kíváncsi leszek, hogy 1145 773 1146-os melyikkel lesz kapcsolva.

 

Előzmény: ICS MÁNIÁS (12398)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12399
1150 775 1149-1144 772 1143
Előzmény: ICS MÁNIÁS (12398)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12398
Rég láttam 1143-1144es párost. Mi van velük?
Előzmény: kopaszkapitany (12397)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12397

Engem is idegesített a 981-979-es páros miért volt megcserélve..

Előzmény: ICS MÁNIÁS (12396)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12396

Végre 975-688-976-977-689-678

           979-690-980-981-692-982 Forgalomban ebben a sorrendben!!

kopaszkapitany Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12395
Ugy örülök hogy foglalkoztok ex-Szentendreis HÉV-el:-))))
Előzmény: Sir Rooth (12392)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12394

Jujj de jó!

Köszönöm szépen:-)

Előzmény: emtiza (12386)
emtiza Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12393
Akkor megdeltázták, mert nyáron még Pest felé volt a 974.
Előzmény: Sir Rooth (12391)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12392
Ez meg tavaly januári kép
Előzmény: Sir Rooth (12391)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12391
A páros vége Gödöllő felé néz
Előzmény: emtiza (12390)
emtiza Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12390
A 937,971 akkor volt főműhelyben azért maradtak ki. A 973 szerintem nincs megdeltázva, de ez nem biztos.
Előzmény: Sir Rooth (12389)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12389
Mért van az hogy a Cinkotai vonalon az összes kisegység páros vége Gödöllő fele néz, kivéve a 937-938as és a 971-972es?Kimaradtak a deltázásból?Meg mégegy kérdés,idén szeptemberben a 973-974est megdeltázták?
emtiza Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12388
Nem tudok róla, elég nekik ez a kettő.
Előzmény: Sir Rooth (12387)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12387
Közeljövőbe megy még valami be Cinkotára megszépülni?(853-854 , 927-928 mellé)
Előzmény: emtiza (12386)
emtiza Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12386
A 1137 ma hazatért Szentendrére, helyette a 927 vonult Cinkotán a főműhelybe.
Előzmény: kopaszkapitany (12381)
Bálint23-24 Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12385
Szia!

Nincs meghatározva a félpantinál hogy merre kell állnia, a technikai okok miatt áll arra amerre. Ez pedig a levegő bekötő cső. Innen kapja a süritett levegőt, amikor felemelkedik. Erre a a felére tették a gyártók a szelepet a szedőn.

Minden szerelvényen részben biztonsági, részben technikai okok miatt vannak két szedők. Igaz amit írtál, ha az egyik elromlik, a másikkal el tud menni a X állomásig.
De a szedők cserélgetve vannak, mármint páros napokon a kezdöpont felöli szedőket, páratlan napokon a végpont felöli szedőket használják, igy nem csak az az egy (ha annyi lenne rajta) kopik.


"Mert ugye olyan közel vannak egymáshoz, h azokat felsővezeték-meghibásodásnál nem lehet 'áthidalásra' használni."
Nálunk ez tudtommal TILOS!!!!! Nem lehet szedővel két tápszakaszt összekötni.
Előzmény: Törölt nick (12382)
paca664 Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12384
Én is ismerem a sztorit, de pontosan reakciók miatt még egy ilyen lépés nem valószínű.
Előzmény: Zolcsi67 (12383)
Zolcsi67 Creative Commons License 2007.01.30 0 0 12383

"Igen valószínűtlennek tartom, hogy egy múzeumi védettséget élvező járművet elbontsanak."

 

Én viszont - szomorú tapasztalatok alapján - nem tartom annyira valószínűtlennek :-((

Előzmény: paca664 (12362)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!