Köszönöm szépen a további hasznos tanácsotokat, igyekszem tovább érdeklődni!
Asszem a kettővel ezelőtti hozzászólásomban írtam le, hogy eddig milyen próbálkozásaim voltak eddig!
Az esélyegyenlőségi törvényt nekem is mondta már több dokim is, hogy ilyen létezik, de ugyanakkor azzal is tisztában vagyok, hogy a tömegközlekedésnél, elég nehéz ennek a szabálynak megfelelni. Márminthogy valóban kevés olyan munkakör van, amire olyan leszázalékolt embereket tudnának alkalmazni, mint amilyen én vagyok!
De hát mit csináljak, ha kis korom óta ez érdekel!
A pénztárról csak annyit írnék, hogy sajnos a MÁV-os szakvizsgám nincs meg, de majdnem meglett! Bár azt is tudom, hogy ez a majdem= a semmivel!
Továbbá azt is sejteni vélem, hogy a MÁV-os pénztár vizsga nem teljesen felel meg a BKV-val, de talán fedi egymást, úgy mint a forgalom?!
Azért írtam, hogy szerintem az lenne a legtisztább, ha megkeresne valami munkáltatói jogkörgyakorlót, hogy ez és ez a baja és ezt és ezt szeretné csinálni. Aztán majd megbeszélik, hogy milyen lehetőségek vannak.
Lehetséges, hogy mint pénztáros nem tudják foglalkoztatni egyéb okokból (pl. létszámstopp), pedig arra alkalmas lenne. Szóval sztem mindenképpen érdemes érdeklődni.
Mondjuk egy pénztáros (aki csak azt csinálja) szerintem lehet leszázalékolt ember is. Sőt az esélyegyenlőségi törvény alapján kell is foglalkoztani mozgás- vagy látássérült embereket a cégeknek. Mondjuk egy közlekedési vállalatnál erre kevesebb lehetőség van, mint egy olyan cégnél, ahol főleg irodai munka folyik.
Odamész valamelyik vonalon valamelyik főnökhöz (akár csopvez, akár eggyel magasabb), hogy te nagyon, de nagyon, sőt, még annál is jobban szereted a közlekedést, és mindent, de tényleg mindent megtanulnál, és nagyon, és azonnal, de az a helyzet, hogy ilyen, meg ilyen bajod van, és hogy ez kizáró tényező-e.
Ő erre vagy azt mondja, hogy dehogy, gyere barátom, vagy azt, hogy sajnos az, nincs mit tenni, vagy azt, hogy hát, valamire alkalmatlan vagy, valamire alkalmas (esetleg ajánl alternatívát, vagy mondja, hogy gyere vissza nyáron stb.), vagy azt, hogy ezt így nem tudja, menj el a KEPSZ-hez (valami közeledési, meg egészségügyi, meg szolgáltató - ők csinálják az újfelvételes és a 29-es orvosikat), írunk neked papírt, aztán majd eldöntik, hogy az adott munkakörbe jó vagy-e orvosilag.
Ha ránézésre alkalmas vagy, akkor is el kell menni hozzájuk, ráütik a pecsétet, utána indul a kiképzés, a végén vizsga. Ha az megvan, akkor irány szerződést kötni, majd a ruháért (ha kell a munkakörhöz), és utána gyia, lehet menni dóóógozni. :))
(Persze ez igen-igen leegyszerűsített verzió, és persze logikai bukfenc is lehet benne. Ha valaki ilyet talál, javíccsa!)
Köszönöm a segítséged, de lenne ezzel kapcsplatban két kérdésem!
1. Pontosan mi az a KEPSZ, gondolom valami orvosi, egészségügyi vizsgálat a BKV-nál!?
2. Hogy jelenleg én ugyebár még most mint "utas" létezem és ezzel kapcsolatban érdeklődnék, hogy én, mint jelenleg még csak "utas", hogyan és miként érdeklődhetnék főnököknél?
Szolgálati közlemény:
981-es kocsi vezállás szerinti jobb 2-es ajtajánál szökött a levegő jan. 22-én az esti órákban! :-) Vagyis az ajtó nem nyílt ki rendesen.
Semmi gond nem sértődtem meg, csak szerettem volna tisztázni a dolgot!!
Amúgy köszönöm a bíztatásod, remélem egyszer majd csak összejön valami!
Voltak próbálkozásaim, mint pl.: önéletrajz írása a BKV Humán Politikai Osztályának, de pár nappal később sajnos negatív választ kaptam, illetve nyáron próbálkoztam a 2-es metró nagy felújításakor, valamilyen információs emberkének valamelyik Info Pontra, vagy esetleg, napi 3-4 órában valahol tájékoztató lapok osztogatása, a metró felújítással kapcsolatban, de erre gyakorlatilag nem is válaszoltak.
Valamint van egy tanárom a vasutas suliból, aki a BKV-nál dolgozik és ő is megígérte, hogy amint tud valamit szól!
DE TOVÁBBRA SEM ADOM FEL!!!!
A többiekről meg csak annyit, hogy tudom, nem vagyunk egyformák!